Ook, ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard bedoel je beeldmateriaal van Eliza eh.. JA TOCH?
quote:
Dan moet je je goed warm aankledenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een eckte koukleum.![]()
Totally hot.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jammer dat ze zo moeilijk kijkt hier maar goed
Bohquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jammer dat ze zo moeilijk kijkt hier maar goed
Ok dannnnnquote:
quote:
Dankjequote:
Hahahahahahaahhaahhaah.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:29 schreef LudoSanders het volgende:
Gefeliciteerd Mn.
Een centraal topic voor je verjaardag!
Yeaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:38 schreef Sok. het volgende:
http://www.mashup-charts.(...)ls-like-disco-fever/
Deze is wel fucking vet
Ik heb het spel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:41 schreef Sok. het volgende:
Oh als je van mashups houdt moet je trouwens maar eens Dj Hero OST downloaden, zitten aardig wat vette mashups in
Hildoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 03:22 schreef zarGon het volgende:
Nu begrijp ik waarom Hildo zo blij was. Welgefeliciteerd, Mn.
Zou jij voor mij nog een keer een film op willen zoeken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:00 schreef Salatrel het volgende:
gefeliciteerd maisnonvoor de hoeveelste keer ben je 18 geworden?
roept u maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zou jij voor mij nog een keer een film op willen zoeken?
ja auf wiener schnitzel hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:15 schreef reetveter het volgende:
Ik ga er ook vandoor, bis morgen meine schnuppefulles
Censuur? Waarom en vooral watquote:
Echt hequote:
Beetje sneu, beetje boel sneu zelfsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt heWel lekker "subtiel" je tieten in beeld smijten, maar dan je tietnaad censureren.
Hoertje.
Ze hebben je hier gewoon enorm gemistquote:
Nee want er was geen KLB SC om haar te missen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben je hier gewoon enorm gemist
Ja maar toen KLB 2.0 begon was WD er nog niet en was iedereen haar aan het missenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee want er was geen KLB SC om haar te missen.
Wel een FB topic waar jullie lame-ass grapjes over mij gingen maken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee want er was geen KLB SC om haar te missen.
Maar goed dat je de tinychat niet kan nalezen dan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wel een FB topic waar jullie lame-ass grapjes over mij gingen maken.
Ik haat jullie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar goed dat je de tinychat niet kan nalezen dan.
Wie is "jullie" precies?quote:
Pak ze WDquote:
Iedereen die de grapjes maakte en er nog om lachte ook. En jij lachte. Dat weet ik.quote:
Bronchitis en ik mag zo naar de fysio voor m'n nek.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Is WF al naar de dokter geweest?
gr gr toi toi
Het was ook wel grappig. Alsof jij nooit grapjes maakt ten koste van anderen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iedereen die de grapjes maakte en er nog om lachte ook. En jij lachte. Dat weet ik.
Als ze erbij zijn, ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het was ook wel grappig. Alsof jij nooit grapjes maakt ten koste van anderen.
Ook niet altijd. Maar goed, heb geen zin in deze discussie, heb wel andere dingen aan mijn hoofd op het moment.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook niet altijd. Maar goed, heb geen zin in deze discussie, heb wel andere dingen aan mijn hoofd op het moment.
Ja en als je er een probleem mee hebt dat mensen grapjes over je maken, zeg je dat maar tegen die personen en ga je niet nu alleen tegen mij lopen kankeren.quote:
Taartquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is er iemand jarig?
En is er ook taart?
Vriend viert aankomend weekend zijn verjaardag en dan mag ik appeltaart en brownies makenquote:
Als ik je m'n adres pm, stuur je dan wat op?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vriend viert aankomend weekend zijn verjaardag en dan mag ik appeltaart en brownies maken![]()
Mocht er nog wat overblijven, natuurlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ik je m'n adres pm, stuur je dan wat op?
Laat t me weten danquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mocht er nog wat overblijven, natuurlijk
appeltaartquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vriend viert aankomend weekend zijn verjaardag en dan mag ik appeltaart en brownies maken![]()
Ja, tuurlijk.quote:
Ja!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
appeltaartDoe je met zo'n ruitjespatroon bovenop?
Goed idee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:14 schreef Dqod het volgende:
Ik word veel te lekker van al die taart-praat..
Ff winkelen en t huis poetsen, later
Pff hoe drukquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:26 schreef Mozy het volgende:
Tas inpakken, haartjes doen, beetje hyves updaten, smsen met mijn chickie, morgen a'dam, binnenkort weer eens mountainbiken met maaten. @ thuis, A'dam, overal.
Zal ik het vragen of niet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het leven van een kontman is druk ja.
Ik vind billen mooier dan tieten enzo, ik geil op meisjes met een grote kont.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik het vragen of niet?
Toch maar wel... wat is een kontman?
En dat heeft te maken met een druk schema omdat ....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind billen mooier dan tieten enzo, ik geil op meisjes met een grote kont.
Ik moet ook ten alle tijden naar ass kijken enzo. tussen de dingen door.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat heeft te maken met een druk schema omdat ....
Boh multitasken ftwquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik moet ook ten alle tijden naar ass kijken enzo. tussen de dingen door.
Dan staat er dat de inbox van -persoon- niet bereikbaar is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:02 schreef Lamon. het volgende:
Weten mensen die pm-metjes sturen eigenlijk wel wanneer ze geblokkeerd staan?
Verder, gefeliciteerd, mooi weer, naar buiten, goeiemiddag!
quote:
Mijn god, wat krijgen we nu weer.quote:
Deze lijkt meer op Lotteeheequote:
Vertel, wat doe ik nou weer fout.quote:
Ik toon genegenheid richting WD.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Mijn god, wat krijgen we nu weer.
Ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:02 schreef Lamon. het volgende:
Weten mensen die pm-metjes sturen eigenlijk wel wanneer ze geblokkeerd staan?
Iedereen viert je verjaardag.quote:
Wat poezelig!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb hier speciaal een tompoes uit de vriezer gehaald en daar opgeschreven Maisnon is jarig
WHAHAHA. Logisch toch als je pijnlijke spieren losgemaakt zijn? Dat wordt straks beter.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:32 schreef WillFerrell het volgende:
Mijn rug en nek doen nog meer pijn nu dat ik naar de fysio ben gegaan.
Dat ik geen tompoes in de vriezer heb staan en geen slagroom in de koelkastquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat poezelig!!
Of steekt er iets achter
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:34 schreef Japsnars het volgende:
Na een uurtje TMF Pure luisteren snap je die schietincidenten onder rappers ineens een stuk beter.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:34 schreef Japsnars het volgende:
Na een uurtje TMF Pure luisteren snap je die schietincidenten onder rappers ineens een stuk beter.
quote:
quote:
quote:
quote:
Ben alweer 24!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:00 schreef Salatrel het volgende:
gefeliciteerd maisnonvoor de hoeveelste keer ben je 18 geworden?
quote:
quote:
Hoi, jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is er iemand jarig?
En is er ook taart?
Overmorgen kan ik weer op de pijnbank. En ik snap niet waarom ze een Peruvian Flute Band als muziek heeft.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:34 schreef Chai het volgende:
[..]
WHAHAHA. Logisch toch als je pijnlijke spieren losgemaakt zijn? Dat wordt straks beter.
Tom Poes ja, tompouce niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |