Ze hebben je hier gewoon enorm gemistquote:
Nee want er was geen KLB SC om haar te missen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben je hier gewoon enorm gemist
Ja maar toen KLB 2.0 begon was WD er nog niet en was iedereen haar aan het missenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee want er was geen KLB SC om haar te missen.
Wel een FB topic waar jullie lame-ass grapjes over mij gingen maken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee want er was geen KLB SC om haar te missen.
Maar goed dat je de tinychat niet kan nalezen dan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wel een FB topic waar jullie lame-ass grapjes over mij gingen maken.
Ik haat jullie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar goed dat je de tinychat niet kan nalezen dan.
Wie is "jullie" precies?quote:
Pak ze WDquote:
Iedereen die de grapjes maakte en er nog om lachte ook. En jij lachte. Dat weet ik.quote:
Bronchitis en ik mag zo naar de fysio voor m'n nek.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Is WF al naar de dokter geweest?
gr gr toi toi
Het was ook wel grappig. Alsof jij nooit grapjes maakt ten koste van anderen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iedereen die de grapjes maakte en er nog om lachte ook. En jij lachte. Dat weet ik.
Als ze erbij zijn, ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het was ook wel grappig. Alsof jij nooit grapjes maakt ten koste van anderen.
Ook niet altijd. Maar goed, heb geen zin in deze discussie, heb wel andere dingen aan mijn hoofd op het moment.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook niet altijd. Maar goed, heb geen zin in deze discussie, heb wel andere dingen aan mijn hoofd op het moment.
Ja en als je er een probleem mee hebt dat mensen grapjes over je maken, zeg je dat maar tegen die personen en ga je niet nu alleen tegen mij lopen kankeren.quote:
Taartquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is er iemand jarig?
En is er ook taart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |