Je moet toch wat in de wereld, mijn doel voor afgelopen vakantie was om backgammon te leren spelen, dat is alvast een doel wat ik behaald hebquote:
Ik ken het wel, maar daar houdt het dan ook opquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:44 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je moet toch wat in de wereld, mijn doel voor afgelopen vakantie was om backgammon te leren spelen, dat is alvast een doel wat ik behaald heb
Nou zegquote:
Ja, dan ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je hem, zonder dat je er wat aan kan doen, kwijt bent geraakt
Vét leuk spel!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar daar houdt het dan ook op
Vaag zegquote:
Ok! Leer het me maar eensquote:
Oja, dat zouden we deze zomer doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
We doen een keer een Vondelpark-chill-meet en dan neem ik mn bord mee
heb je je zusje gepijpt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben al kapot moe sinds 9 uur sochtens en nog steeds ben ik wakker.
Ben ik zwanger?
Dat was volgens mij iets wat ik zou gaan organiserenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, dat zouden we deze zomer doen![]()
Wil je zwanger worden?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben al kapot moe sinds 9 uur sochtens en nog steeds ben ik wakker.
Ben ik zwanger?
Morgen? Het is nacht.quote:
Nee. Ik ga zo werken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |