Gister geplugd bij Gerard en nu al gedraaidquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Oehhhhhhhhhhhhhoehoehoehhhhhh!
...
I'm like, Fuck Youhouhou!
Nou dat dus!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als dat niet de nieuwe Megahit wordt begrijp ik het niet meer!
De treurigheid.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:18 schreef themauster het volgende:
Dat verdomde Loesje wordt ook nog een hit ook![]()
Nope. Verwacht volgende week te horen of ik voor tweede gesprek wordt uitgenodigd. Vakantietijd he....quote:
Ah, okay. Spannend!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Verwacht volgende week te horen of ik voor tweede gesprek wordt uitgenodigd. Vakantietijd he....
Yup.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, okay. Spannend!. Dacht dat je deze week al het 2e gesprek had, maar dat is dus met een beetje geluk volgende week.
Goed bezig! Nou, hopen dat er iets concreets uitkomt en dan lekker aan de bak voor de herfst begint. Dat is volgens mij een kud periode om thuis te zitten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup.
En wacht nog op reactie op telefonisch interview van andere vacature vorige week. Hopelijk hoor ik daar deze week iets van...
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:36 schreef Pino112 het volgende:
Zozo Roel, vrijdag naar de Opposites?
Mwah, nu in de zomer heb ik 't ondertussen ook wel gehadquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed bezig! Nou, hopen dat er iets concreets uitkomt en dan lekker aan de bak voor de herfst begint. Dat is volgens mij een kud periode om thuis te zitten.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Zelfs niet in een doodskist.
WTF?! Is Windhoos ooit cool geweest dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:23 schreef -Hans- het volgende:
oude Windows geluidjeuit de tijd dat Windows nog echt cool was
.
En dat er überhaupt mensen op een afdeling rondlopenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, nu in de zomer heb ik 't ondertussen ook wel gehad. Komende weken zal het wel wat aantrekken. Vakanties voorbij, dus dan kan binnen een bedrijf weer es een beslissing genomen worden
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |