quote:Knallende kneiters uit de eighties. Eentje hoor je er om half 4. Bepaal het hier!
- Duran Duran - The reflex
- Huey Lewis & The News - The power of love
- J Geils band - Centerfold
The Reflex hebben we al gehoord vandaagquote:
Maar wel door.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het kan dus nóg slechter dan die verschrikkelijke Duffy zelf
Oh my God, hier rollen echt de tranen over mn wangen van het lachen! Plaatsvervangende schaamte en leedvermaak en hilariteit door elkaar!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het kan dus nóg slechter dan die verschrikkelijke Duffy zelf
Ik heb er nog wel 3 in de schuurquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:41 schreef Paul-89 het volgende:
Heb ik de vinyl-plaatjes allemaal binnen, hebben ze weer vertraging met het leveren van de naald voor de platen-spelerT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar we ons wel niet allemaal druk over maken in Nederland.
Niet dat ik ook maar ooit één aflevering heb gezien van die serie, maar als je zulke dingen wilt gaan aanpassen mag je in de toekomst ook geen thriller/horror/actie -films etc. uitzenden.En mensen die meer gaan drinken door het kijken van een serie/film.
![]()
ik heb maar op J Geils Band gestemd. en ik hoop ook dat die het wordtquote:
Gaat nog spannend worden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb maar op J Geils Band gestemd. en ik hoop ook dat die het wordt
Hoop het echt !quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, dat wordt Annie you save me al
Cool, is dat nou veel werk?quote:
Oh dat valt wel mee, ware het niet dat ik een hekel heb aan deeg makenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:11 schreef borisz het volgende:
Durum tarwe, eitjes erbij en een deeg kneden in tien minuten. Half uurtje laten rusten en het kan door de molen. Dat is even oefenen maar je hebt het zo door en je hebt goede spaghetti of tagliatelle.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:23 schreef Dagoduck het volgende:
HELP het hagelt hier tafeltennisballetjes
Hier ook een zonnetje wel redelijk stevige wind.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]goddank zit ik heeeeeeeeeeelemaal aan de andere kant van t land en schijnt hier de zon!
Hier nu ook weer, net zoals de rest van de dag maar wel met windkracht 6, t was ff een uurtje hagel/regen maar t is weer weggewoei!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]goddank zit ik heeeeeeeeeeelemaal aan de andere kant van t land en schijnt hier de zon!
Same herequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:26 schreef oh-oh het volgende:
Ja, een of ander snugger persoon moest dat vervolgens op de radio uitleggen aan Timur.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:43 schreef alors het volgende:
Haha Nine Crimes, die werd al eens eerder aangevraagd alszijnde romantisch maar hij gaat juist over vreemdgaan, hoe romantisch!!!
Als dat niet de nieuwe Megahit wordt begrijp ik het niet meer!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |