Dat snapte ik ook niet helemaal. Normaal gesproken mag je beide kanten op.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:46 schreef Jantehs het volgende:
Heen ging inderdaad prima, maar terug echt heel lang stilgestaan op de kampercamping, voordat we de dijk op konden. Ook mocht je alleen rechtsaf? Misschien dat het daar door kwam.
Maandag was het kut geregeld! Al het verkeer moest naar rechts, geen probleem, maar laat dan geen vrachtwagen tegen het verkeer inkomen, zodat alles weer naar 1 baan moest, en laat ook geen wagens via de brug het parkeerterrein opkomen, dit hield erg op!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:23 schreef Gesloten het volgende:
Maandag hebben we 4 uur in de auto stilgestaan op het parkeerterrein. Iemand enig idee waarom niemand weg mocht/kon?
Nou hulde, hoorde gisteren op 3FM dat er mensen al 4 uur op het parkeerterrein stonden. Er staan een hoop van die verkeersregelaars, alleen maar met de handen in der zak te niksen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:43 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Soepeler kan niet! Hoorde van iedereen trouwens dat het heel snel ging, hulde!
Sprak een beveiliger en die vertelde dat er vorig jaar op donderdag 17.000 man kwam en dit jaar 25.000 man dus jou verhaal klopt dan niet helemaalquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:53 schreef RoaRRR het volgende:
Het feit dat het iets eerder open is gegaan dan andere jaren en er op donderdag minder mensen dan vorig jaar gekomen zijn heeft ervoor gezorgd dat de doorstroming dit jaar erg goed was.
Hoe weet die beveiliger dat? Mijn bron is namelijk iets betrouwbaarderquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:03 schreef Luni het volgende:
[..]
Sprak een beveiliger en die vertelde dat er vorig jaar op donderdag 17.000 man kwam en dit jaar 25.000 man dus jou verhaal klopt dan niet helemaal
Mmm... je weet toch dat er eventuele consequenties zitten aan verboden substantie bezit, op de blaren zitten hoort er ook gewoon bijquote:
Beetje dom van je vriendin, kom al jaren op dancefeesten en Lowlands, ben nog nooit gepakt, beter wegstoppen en ze zullen je nooit pakken!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:38 schreef bierjoost het volgende:
Ik ben donderdag avond rond 23.00 aangekomen met de auto . Kon toen meteen doorlopen bij de polsbandjes. Waar niemand gecontroleerd werd op drank/drugs. Een vriendin die een dag later kwam werd wel gecontroleerd en had drie pillen bij zich, die heeft nu een aantekening in haar paspoort en moest 150e boete betalen, maar mocht toen wel het terrein op. Best een domper voor haar en misschien wel eentje met gevolgen voor carriere. Ook vrij zielig van de politie. Er was blijkbaar bij de ingang een complete politiepost ingericht met computers met internet voor de mensen die hun id niet bij zich hadden en dit dan konden laten mailen. Ze zag daar ook dat een kerel die blijkbaar erg veel bij zich had naar politiebureau lelystad werd afgevoerd.
Op maandagochtend met pendelbussen naar t harde konden we meteen instappen. Tien minuten op de trein gewacht. Echt prima geregeld.
Alleen maar 1 bier punt bij de alpha vond ik wel irritant weinig.
Er was aan weerszijde van de Alpha een bierpunt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:38 schreef bierjoost het volgende:
Alleen maar 1 bier punt bij de alpha vond ik wel irritant weinig.
Ben niet bij de Alpha geweest dit jaar, maar normaal reden ze er toch ook met die karretjes?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:30 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Er was aan weerszijde van de Alpha een bierpunt.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:30 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Er was aan weerszijde van de Alpha een bierpunt.
Allebei correct.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Ben niet bij de Alpha geweest dit jaar, maar normaal reden ze er toch ook met die karretjes?
Dit jaar ook gewoon.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Ben niet bij de Alpha geweest dit jaar, maar normaal reden ze er toch ook met die karretjes?
Dan stond je vast niet op P3.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Best vaag trouwens, wij waren met 20 minuten van de parkeerplaats af bij vertrek. Maar hoorde bij het wegrijden wel al op de radio dat er al mensen uren stonden te wachten
Volgens mij stonden we inderdaad niet op P3. Wij zijn ook ergens rond 11.00 uur vertrokkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:19 schreef HansvD het volgende:
[..]
Dan stond je vast niet op P3.
Ik was om 11.00 uur bij mijn auto en om 15.00 uur van de parkeerplaats af om vervolgens om ongeveer 15.45 uur weer op de normale weg te zijn.
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt bij Lowlands
Dat heb ik wel vaker meegemaakt, maar je moet weten dat op P3 en P4 aan de andere kant ook nog een uitgang is, die zowaar dit jaar opengesteld was met een verkeersregelaar erbij. Maar soms sta je dan op het verkeerde parkeerveld en kun je nog niet die shortcut nemen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:46 schreef HansvD het volgende:
Donderdag prima, maandag dikke dikke drama.
4 uur stil gestaan op P3, terwijl ik normaal altijd met een uurtje weg was.
Zo slecht als maandag heb ik het nog nooit meegemaakt.
Wat een ellende, die pinautomaten. Moest op donderdag al sigaretten halen, maar ik had geen contant bij me. Uiteindelijk wat kleingeld bij elkaar gesprokkeld.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:25 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Binnen een uurtje alle spullen binnen op vrijdag, en zondagavond rustig kunnen wegrijden. We zijn nooit op vrijdag gekomen en op zondag gegaan, maar er is wel wat voor te zeggen. Ook geen idiote rijen om eten en drinken te halenHet kostte wel erg veel moeite om geld te pinnen (pinautomaat bij de festivalingang deed 't vaak niet), en de mobiele pin bij de merchandise werkte vaak ook niet.
Zondag ochtend om 11 uur kon ik overal zo doorlopen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:47 schreef JackHerrer het volgende:
Vrijdag begin van de dag was het trouwens behoorlijk druk bij de barren, vooral bij de Grolsch.
Ik ben maar aan de whiskey cola gegaan, want daar stond niemand.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zondag ochtend om 11 uur kon ik overal zo doorlopen!Wij zijn die vrijdag terug gelopen naar de camping supermarkt en hebben daar een tijd 'aan de bar gestaan'!
Was ook erg gezellig.
Volgens het barmeisje klaagde er veel klanten over de smaak...."tja het is geen BaCo" was mijn antwoord. Hopelijk hebben ze volgend jaar een lekkere Schotse whisky. JD is wel te drinken maar mijn favoriete blend is het niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:56 schreef JackHerrer het volgende:
Ik ben maar aan de whiskey cola gegaan, want daar stond niemand.
Black labelquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:16 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Volgens het barmeisje klaagde er veel klanten over de smaak...."tja het is geen BaCo" was mijn antwoord. Hopelijk hebben ze volgend jaar een lekkere Schotse whisky. JD is wel te drinken maar mijn favoriete blend is het niet.
Ik weet het niet hoor.... ik krijg altijd hoofdpijn na de consumptie van een fles JW, ongeacht de kleurquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:52 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Black labelDeze JD zooi kwam uit blik, meestal voordat je het drankje kreeg was de cola al dood en dus niet te pruimen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |