Idd..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:05 schreef Sine_Pari het volgende:
Zag op het NOS journaal gisteravond dat het bar en boos is. Als het zo door gaat moet men in Nederland het 800 1112 nummer niet enkel gebruiken voor Pakistan.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:36 schreef Maitje het volgende:
"pap..??? (kijkt lief der vader aan), mag ik de auto lenen voor zo naar het werk?"
![]()
"auto lenen? Fietsen met de dikke kont van je, jij wilt militair worden, dan ga je ook maar door de regen fietsen"
Ik heb helemaal geen dikke kont!
Daar mogen alleen mannen over oordelen !quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:36 schreef Maitje het volgende:
"pap..??? (kijkt lief der vader aan), mag ik de auto lenen voor zo naar het werk?"
![]()
"auto lenen? Fietsen met de dikke kont van je, jij wilt militair worden, dan ga je ook maar door de regen fietsen"
Ik heb helemaal geen dikke kont!
Just kiss my ass!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:35 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Daar mogen alleen mannen over oordelen !
So pic or it didnt happen
De standaart fok reactie:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werk bij defensie, ik heb alle tijdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:05 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
@Braamyo, daar ben je even mee bezig.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:07 schreef Vronsky het volgende:
Zeu! Verdomme goedgekeurd.
Keurings traject is voorbij, alleen nog geen flauw idee wanneer ik mag starten. (Werd hier over later geïnformeerd.)
Maar ben sowieso binnen.
* Vronsky pakt een biertje
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:07 schreef Vronsky het volgende:
Zeu! Verdomme goedgekeurd.
Keurings traject is voorbij, alleen nog geen flauw idee wanneer ik mag starten. (Werd hier over later geïnformeerd.)
Maar ben sowieso binnen.
* Vronsky pakt een biertje
onder de 25 minuten?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:38 schreef Braamyo het volgende:
owja en morgen intest speedmars team 17-Charlie,
Hopelijk word het wat... ik mik op een tijd onder de 25 minuten, waarbij ik 2 minuten voor 400 meter neem en 30 seconden voor 100 meter uitscheuren![]()
En dan de laatste kilometer gewoon speren als een razende roeland
Lauwe mannenpap?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!
En vanavond gaat ErwinRommel mij trakteren op een waar feestmaal!
quote:
Lieve lieve Rave,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |