quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb wel andere foto's van t0n [ afbeelding ]. Nee grapje.
Heb ik nergens op een foto staan, ik zie wel dat ik nog een jezusberg aan mijn Astra veranderd heb na die tijd; daar was 'ie nog redelijk standaardquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:40 schreef PeuRac het volgende:
ik was volgens mij met een klein wit kut autotje
Stond ook een rij verder, schaamde me voor dat dingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb ik nergens op een foto staan, ik zie wel dat ik nog een jezusberg aan mijn Astra veranderd heb na die tijd; daar was 'ie nog redelijk standaard
Ik heb ook maar een paar foto's, en die heb ik nog van een ander ook zo te zien, want het is geen nummering zoals ik hem gebruik. volgens mij van een clublid ofzo..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stond ook een rij verder, schaamde me voor dat ding
Hey heikneuter, je vergeet ballebekquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bo, BazzoS, Tjabbo, xtreem (die vroeg weg ging), Jofunu, jij, hugster, Keizer, Peu, ik
Stelletje Alzheimers.
Ik heb toen met de kart meeting ook een stuk mee geredwn met stefanP jezus wat een bak was dat zefquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
t0n?
Ik heb na de Mac meet nog 'ns een stuk met StefanP meegereden.... kolere wat was dat een bak zeg...
Hem bedoelde ik ja, spreek je em nog wel eens? Wat doet die ondertussen allemaal?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey heikneuter, je vergeet ballebek
Check!, die reed toch met Bo mee in zijn mega-jeep?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey heikneuter, je vergeet ballebek
Nee urn!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Check!, die reed toch met Bo mee in zijn mega-jeep?
Ik net mijn hand open gehaaldquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:16 schreef BaraCuda het volgende:
Fijn, ik ben aan het vervellenJeukt als de tifus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |