ben al voorzien die dagenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:31 schreef PeuRac het volgende:
Ohja, ik ga ook nog hier naar toe: http://www.stoomafblazen2010.nl/index.html als je tijd hebt, is het ook wel leuk voor BB Alex. Helaas heb ik geen goede camera anders had ik je wel van wat foto's voorzien.
zwerf met een gestel op je anusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:33 schreef Anne het volgende:
Muahaha, het dagelijkse dumpert-filmpje, speciaal voor Lex weer:
http://www.dumpert.nl/med(...)aar_is_het_zat_.html
t0n?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:26 schreef PeuRac het volgende:
o_g hoe heette die kerel ook alweer met wie je mee reed?
In duiven stond een erg rappe Astra Turboquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:51 schreef PeuRac het volgende:
Dat was een andere meeting Xtreem, die was bij de Mac in Duiven. Was wel een ziek snelle auto, ik zag op ene gegeven moment achter me die spoiler onder z'n voorbumper vandaan komen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:09 schreef PeuRac het volgende:
dr was ook een of andere sjonnie club inderdaad
En dus was de pliesie er ook?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:09 schreef PeuRac het volgende:
dr was ook een of andere sjonnie club inderdaad
Nee manquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:15 schreef PeuRac het volgende:
hmm, t was een Opel club en zo te zien ook nog de juiste Mac
idd, hoe oud is die foto al?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:15 schreef Barcaconia het volgende:
Dikke bak hebben ze bij zeg, die agenten.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:14 schreef Anne het volgende:
Die komen er altijd als vliegen op af:
[ afbeelding ]
quote:Er zijn geen gegevens gevonden voor het ingevulde kenteken 56GVFZ.
Daar was ik heul nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee mandezelfde locatie (Cuijk, geen Duiven) en tijd:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is geen politie bij geweest toen trouwens, wel een pissige manager
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
*pfff, staat op, loopt naar bureau, prikt ext HD erin..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:23 schreef PeuRac het volgende:
doe eens posten? Heb een paar pc crashes gehad, heb niks meer uit die tijd.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:22 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb nog wel ergens een foto van t0n zijn burnout op de parkeerplaats in Duiven
Ik moet er ook nog eentje van Cuijk hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Kennie vinden.
Ik heb wel andere foto's van t0n![]()
. Nee grapje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |