De meeste mensen die er toen waren, zitten hier niet meer toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:50 schreef PeuRac het volgende:
Gaan we weer meeten @Concours d'Élègance Paleis het Loo?
Herm, Hugster en Sjoewe waren er toch ook?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:18 schreef PeuRac het volgende:
Er kwamen toen eigenlijk alleen mensen die er toen ook nog zelden postten
Volgens mij alle drie nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Herm, Hugster en Sjoewe waren er toch ook?
Die had je met een plamuur mes van de paal kunnen halenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben blij dat ik geen passagier was daarDie had die paal echt frontaal gekopt
Wat een schatje is het toch hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:17 schreef Anne het volgende:
Hey, 2cv! Voor als je weer terug bent! Flikker eens op met je kutspam en virussen! Godskolere!
Die link van je facebook -> Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
18 september is er de BB puzzelrit, dit jaar rondom Jubbega. Als er mensen zijn die interesse hebben mee te doen, PM me ff, dan stuur ik je de link waar je je op kunt geven
Wie was okal weer die gozer direct van uit de hellquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij alle drie nietheel misschien Hugster, Sjoewe heb ik nog nooit ontmoet (voor zover ik weet). Wel BazzoS, Tjabbo, o_g met iemand van wie ik ff de nick kwijt ben. Jonufu, die kleine smurf en nog een aantal die ik niet zo 1-2-3 weet,
kut redirect zooi.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Die link van je facebook -> Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen.
Bo, BazzoS, Tjabbo, xtreem (die vroeg weg ging), Jofunu, jij, hugster, Keizer, Peu, ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wie was okal weer die gozer direct van uit de hell![]()
Met ze lange zwarte jad![]()
Bojo was er wel Tjabbo was er niet.
Ziejewel Hugster! Daar is die foto uit de OP toch ook vanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bo, BazzoS, Tjabbo, xtreem (die vroeg weg ging), Jofunu, jij, hugster, Keizer, Peu, ik
Stelletje Alzheimers.
De dag is nog niet om!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Anne, ik heb het 2 weken volgehouden, jij had toch op 2 weken ingezet?
Alfisti op een maand, SD op 3 maanden?
Tjabbo was er wel, ik heb zelf nog in de Supra gezeten, was bij de Mac in Apeldoorn. Die kerel uit hell, was een klein mannetje? Dan was het dus Jofunu-kunquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wie was okal weer die gozer direct van uit de hell![]()
Met ze lange zwarte jad![]()
Bojo was er wel Tjabbo was er niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |