Langslapertquote:
Voor mij welquote:
K was al vanaf half 9 aan t werk, maar zo druk dat ik nog geen tijd had voor Fok, nu wel weerquote:
Wordt tijd ook; de dag is bijna om manquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
K was al vanaf half 9 aan t werk, maar zo druk dat ik nog geen tijd had voor Fok, nu wel weer
Concours bij pales het Loo. Hoop gepoetst oud blikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wordt tijd ook; de dag is bijna om man
En wat voor concours ?? 1PK's of een gepoetste blikken show ?
Bepaalde kleur grijs zou leuk zijn, maar wit ben ik al blij mee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:55 schreef PeuRac het volgende:
in een specifieke kleur? Ik zou gewoon proberen een groothandel of verwerker uit de buurt bellen en kijken of er niet wat geregeld kan worden.
Daar ben ik vandaag wel geweest ja, maar toen was ik nog niet op zoek naar trespaquote:
Je moet bij toko's zijn die dakkapellen bouwen en plaatsen, die hebben vaak van alles en nogwat in de 'afval' hoek staan; dakkapellen zijn tegenwoordig bijna altijd bekleed met Trespaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:51 schreef BaraCuda het volgende:
Iemand enig idee waar je fatsoenlijke maten trespa kan kopen?
Ik heb een stuk nodig van 285x70 ongeveer.
De platen die ik op internet zie staan zijn VEUL te groot
Ik had hem gezien iddquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:28 schreef PeuRac het volgende:
Concours d'élégance Paleis Het Loo 2010
zoals elke keer ook maar weer een topic geopend, had ik dit jaar nog niet gedaan
Beste klapperquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |