Je hebt een kopje in je handenquote:
U staat te urineren ??quote:
Hangt er van af wat je druk vind.quote:
Ja, dan stopt er nog wel meer ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je druk vind.
En anders druk je op esc dan stopt hij
En anders?quote:
Gaat hij je klonenquote:
krijg je nog meer notes van me als ik straks weer blauw ben dufus !!quote:
Oh nee wacht oh wat erg pfff me benen trillenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:41 schreef K.loon het volgende:
[..]
krijg je nog meer notes van me als ik straks weer blauw ben dufus !!
Moest dat dan ??quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh nee wacht oh wat erg pfff me benen trillen
not!!!
Kut dag dusquote:
Je laat het semi dreigend overkomenquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:58 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, wacht, we zijn weer eens modloos door een experiment
Weet ik het ?? ik ben kloon nu ??quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je laat het semi dreigend overkomen
Note meer of minder boeit niet meer.
Staat de duif vergiftigen note en bushokje ingooien met baksteen voor een poster note nog altijd?
Of zijn die verjaard?
Heb de hele cd met de covers van giel gekocht.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Zoek even op giel dan vind je hem.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:12 schreef Alexxxxx het volgende:
oh is daar een CD van?gaaf
![]()
heb wel de CD van Caro
deze?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Anneke van Giersbergen heeft in die reeks ook een hele mooie cover gemaakt
nee, eentje die ze samen met de originele artiest deed.quote:
Dit is inderdaad een geweldig nummer!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Origineel vind ik niks aan... Maar met Anneke idd kippenvelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een geweldig nummer!
Helaas staat deze niet op de cd.
Maar dit nummer is nu wel officieel uitgebracht!
Kippenvel nummer!
Niet verjaard, en dat duivenverhaal betrof een recept voor gebraden duif in een spreeuwentopic ofzo ??quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je laat het semi dreigend overkomen
Note meer of minder boeit niet meer.
Staat de duif vergiftigen note en bushokje ingooien met baksteen voor een poster note nog altijd?
Of zijn die verjaard?
je kunt de overbodige notes door een FA op laten schonen, en danny doet het vaak uit zichzelf al.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet verjaard, en dat duivenverhaal betrof een recept voor gebraden duif in een spreeuwentopic ofzo ??![]()
Volgens mij verjaart er helemaal niks qua notes
Moeten ze wel overbodig zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je kunt de overbodige notes door een FA op laten schonen, en danny doet het vaak uit zichzelf al.
Kan wel ging er om dat je brood in een albakje met terpetiene moet doen en dan voeren aan de vogel in kwestie. Gaat ze kapot aan en jij hebt geen last meer van ze.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet verjaard, en dat duivenverhaal betrof een recept voor gebraden duif in een spreeuwentopic ofzo ??![]()
Volgens mij verjaart er helemaal niks qua notes
Bij de meeste mods is het grootste dele van de notes slowchat tusen andere modsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moeten ze wel overbodig zijn natuurlijk
Maar idd, je kunt een FA vragen om ze te cleanen
Whehehe, klinkt als een naais topicquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan wel ging er om dat je brood in een albakje met terpetiene moet doen en dan voeren aan de vogel in kwestie. Gaat ze kapot aan en jij hebt geen last meer van ze.
Ja, of min of meer verkapte slijmpogingen, he 'Lexxxxquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij de meeste mods is het grootste dele van de notes slowchat tusen andere mods
Kijk voor de lol eens wat notes van vrouwen die bij me op de koffie zijn geweest, je lacht je doodquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, of min of meer verkapte slijmpogingen, he 'Lexxxx
Did that allready natuurlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kijk voor de lol eens wat notes van vrouwen die bij me op de koffie zijn geweest, je lacht je dood
alle 30?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Did that allready natuurlijk![]()
Ik ga weer FF aan de klus; dat houthok moet tóch een keertje af![]()
LaterZ
Vast nietquote:
Ik ken hetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:45 schreef Barcaconia het volgende:
Zo, zojuist een sollicitatie de deur uit gedaan voor een functie in NL. Ben benieuwd wat dat wordt.. Ik haat het zoeken van een baan, ik wil gewoon werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |