Grassquote:Op maandag 13 september 2010 21:36 schreef no1uknow het volgende:
Wat raden jullie aan als kado voor mijn moeders verjaardag van Lush? We hebben geen bad en ze houdt van veel verschillende geuren/dingen, als het maar niet al te extreem is.
bathosquote:
toen ik 2 weken geleden in Antwerpen was werd er zo vanuit het flesje een proefje gevuld! Ik had ook maar 1proefje nu.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:52 schreef kahlie het volgende:
[..]
Of het was zo druk dat ze de proefjes nog niet hadden aangevuldIk vind het ook altijd jammer als ik geen proefjes krijg daarom kijk ik altijd gelijk in m'n tas
Anders ga ik terug om te vragen.
Ben benieuwdquote:Paradise Regained L2794 2
Dreamtime Bath Melt L112 1
Floating Island L111 1
Ceridwyn's Cauldron L115 1
Sakura L2159 1
Oatifix L3505 1
Catastrophe Cosmetic L2146 1
RM kan maar tot 2 kilo (dacht ik is voor mij al effe geleden). En als het kan dan kies ik voor hen, ik heb teveel slechte ervaringen met DHL. Parcelforce vind ik nog beter, heerlijk veel keuze over wanneer en waar je het wil laten afleveren. Gewoon via internet selecteren. Maar daar moet je speciaal om vragen via mail.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
Kiezen jullie voor DHL of voor Royal Mail bij het shippen?
UK of NL? Verse maskers worden namelijk niet naar het buitenland verstuurd.quote:
NL. Ik bestel nooit bij Engeland, duurt me te lang.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
UK of NL? Verse maskers worden namelijk niet naar het buitenland verstuurd.
Mijn pakketje is maar 1,5 kg dus dat zou geen probleem moeten zijnquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
RM kan maar tot 2 kilo (dacht ik is voor mij al effe geleden). En als het kan dan kies ik voor hen, ik heb teveel slechte ervaringen met DHL. Parcelforce vind ik nog beter, heerlijk veel keuze over wanneer en waar je het wil laten afleveren. Gewoon via internet selecteren. Maar daar moet je speciaal om vragen via mail.
Voor het prijsverschil alleen al vind ik 2 dagen langer wachten niet erg.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
NL. Ik bestel nooit bij Engeland, duurt me te lang.
Vrijdag opent er een Lush in Rotterdamquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:50 schreef koekii het volgende:
Ik wilde altijd al de producten van Lush gebruiken, alleen jammer dat de dichtbijzijnde winkel in Den haag is en niet in Rotterdam ofzo. Maar binnenkort wil ik zeker wel gaan en een kijkje nemen.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:51 schreef E.T. het volgende:
[..]
Omg!! Dan ben ik er zeker bij op vrijdag![]()
Vrijdag opent er een Lush in Rotterdam(op de Hoogstraat)
Ik heb er ooit 1 op gestuurd via brievenbus post, en die is gewoon aangekomen..quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
Iemand misschien enig idee hoe dik een potje Lemony Flutter is? Of die door de brievenbus zou kunnen?
Thanks! Gewoon proberen dus.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb er ooit 1 op gestuurd via brievenbus post, en die is gewoon aangekomen..
Maar die heb ik toen wel in een zak in het postkantoor gegooid bedenk ik me net.. dus weet niet of ie door die oranje dingen past.
wat wat wat? meer info?quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:06 schreef shmoopy het volgende:
Gaat er iemand naar de Kalverstraat VIP de 22-e?
Hoe berg je ze op na gebruik?quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:31 schreef Muck het volgende:
Ik gebruik al een behoorlijke tijd Jumping Juniper om mijn vettige haar in bedwang te houden en dat werkt echt prima. Helaas vallen de bars na een paar keer gebruiken altijd in een paar stukken uiteen
Heeft iemand enig idee wat ik hieraan zou kunnen doen? En hoe kan ik ze verder nog gebruiken? Want vorige week gebruikte ik een brokstuk, dat helaas nog verder uit elkaar viel tijdens het wassen, waardoor ik allemaal paarse prut in mijn haar kreeg, wat me nog een aardige tijd gekost heeft om eruit te plukken
Ik laat ze even drogen en dan gaan ze hun blikje inquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:45 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Hoe berg je ze op na gebruik?
Een VIP-avond waarbij ze de nieuwe parfums presenteren.quote:
en dat moet uiteraard een dag voordat loon er is plaatsvindenquote:Op woensdag 15 september 2010 13:59 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Een VIP-avond waarbij ze de nieuwe parfums presenteren.
Met uiteraard een goodiebag bij besteding van ¤30, maar dat komt wel goed.
Dat gaat helaas niet passen. Sommige brievenbussen bij mensen thuis zijn er net breed genoeg voor, maar hij past niet in de standaard TNT bus. Je zou hem wel los in 12345738 zakjes verpakt kunnen versturen. Moet je wel afspraken maken over het potje want =1/5 vers masker natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
Iemand misschien enig idee hoe dik een potje Lemony Flutter is? Of die door de brievenbus zou kunnen?
Ik wrijf bars altijd in mijn handen op als een zeepje en ga dan met mijn handen door m'n haar. JJ heb ik nooit gebruikt, dus ik weet niet hoe schuimerig die is.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:31 schreef Muck het volgende:
Ik gebruik al een behoorlijke tijd Jumping Juniper om mijn vettige haar in bedwang te houden en dat werkt echt prima. Helaas vallen de bars na een paar keer gebruiken altijd in een paar stukken uiteen
Heeft iemand enig idee wat ik hieraan zou kunnen doen? En hoe kan ik ze verder nog gebruiken? Want vorige week gebruikte ik een brokstuk, dat helaas nog verder uit elkaar viel tijdens het wassen, waardoor ik allemaal paarse prut in mijn haar kreeg, wat me nog een aardige tijd gekost heeft om eruit te plukken
Ohquote:Op woensdag 15 september 2010 14:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet passen. Sommige brievenbussen bij mensen thuis zijn er net breed genoeg voor, maar hij past niet in de standaard TNT bus. Je zou hem wel los in 12345738 zakjes verpakt kunnen versturen. Moet je wel afspraken maken over het potje want =1/5 vers masker natuurlijk.
Ik heb daar echt geen last van, en ik gebruik hem wel gewoon direct op mijn haar!quote:Op woensdag 15 september 2010 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik gebruik mijn JJ op dezelfde manier als Cat hierboven beschrijft en ik heb er geen last van.Als ik 'm wel direct op m'n haar gebruik, zit ik inderdaad ook onder de prutjes, dus dat lijkt me meer aan de bar in het algemeen te zitten.
En als 'ie op z'n endje loopt, wordt het een kneedgum
* IJsdraakjevindt kneedgummen grappig *
Hmm, misschien dat het 'm dan in haartype en/of batch zit.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb daar echt geen last van, en ik gebruik hem wel gewoon direct op mijn haar!
Ik zal je maar even gaan betalen dan.quote:Op woensdag 15 september 2010 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
Nou even een order van 90 pond gedaanniet alles is voor mij gelukkig.
Oh das best kut want dies keilekkerquote:Op woensdag 15 september 2010 15:45 schreef sararaats het volgende:
godverde, the soft touch gaat eruit
Tja.. Ik wil graag ook maskers. Vooral CC is geweldig lekker.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor het prijsverschil alleen al vind ik 2 dagen langer wachten niet erg.
Verliefde schoolmeisjes postquote:Op woensdag 15 september 2010 21:59 schreef Natalie78 het volgende:
Ik liep vanmiddag langs en wat zijn ze ver hier in Rotterdam!De deur stond een stukje open en ik zag allemaal moois staan en mensen hard aan het werk. Buiten stond een rek met Lush Times, uiteraard eentje meegenomen. Al lopende rook ik aan de krant, ruikt altijd zo lekker. Ik kreeg vreemde blikken.
Onwetenden. Straks weten ze het en lopen ook zij over straat te ruiken aan Lush Times.
![]()
komt de nieuwe lush tegenover de simon levelt? onder richting V&D?? Vind het erg jammer dat ik morgen niet kan gaan, ik moet naar de verjaardag van mijn neefje, die 4 jaar wordt. ik wil ook een goodiebag!!!quote:Op woensdag 15 september 2010 21:59 schreef Natalie78 het volgende:
Ik liep vanmiddag langs en wat zijn ze ver hier in Rotterdam!De deur stond een stukje open en ik zag allemaal moois staan en mensen hard aan het werk. Buiten stond een rek met Lush Times, uiteraard eentje meegenomen. Al lopende rook ik aan de krant, ruikt altijd zo lekker. Ik kreeg vreemde blikken.
Onwetenden. Straks weten ze het en lopen ook zij over straat te ruiken aan Lush Times.
![]()
Nee, naast de V&D, recht tegenover de Blokker. Retread is zeker lekker!quote:Op donderdag 16 september 2010 10:56 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
komt de nieuwe lush tegenover de simon levelt? onder richting V&D?? Vind het erg jammer dat ik morgen niet kan gaan, ik moet naar de verjaardag van mijn neefje, die 4 jaar wordt. ik wil ook een goodiebag!!!
Misschien kan ik het toch niet laten om in de ochtend nog even te gaan en een pot retread te halen want die is op.en het is zo lekker voor mijn haar. Wat zal ik dan nog meer halen om aan de 30 euro te komen, ik denk nog even na.
Hoe laat gaat tie eigenlijk open????
Ik gebruik Retread als haarmasker.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:19 schreef automatic_ het volgende:
Wat is nu een fijn haarmasker? Ik heb Jasmin&Henna gebruikt en die beviel wel, maar wat is jullie favoriet?
ja nu weet ik waar ik heen moet gaan, ik ben onderweg!!!!quote:Op donderdag 16 september 2010 17:34 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee, naast de V&D, recht tegenover de Blokker. Retread is zeker lekker!Honey I washed the kids zeep, Rehab shampoo en anders zou ik voor de Olive Branch douchegel gaan! Hoe laat 'ie open gaat weet ik eigenlijk niet.
Volgens de flyer die ik vanmorgen in Den Haag mee kreeg wel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:58 schreef automatic_ het volgende:
Ik dacht dat hij pas om 12uur open ging
Oh dat doosje is leukquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:38 schreef Lush-lady het volgende:
De openig begon met een grote dansshow van een engelse dance crew, op speciale Lush muziek in het thema van Tuca Tuca. HEt was ongelovelijk druk!!! Er stonden denk ik wel ruim 100 mensen te kijken. Drie kwart dook daarna de winkel in toen deze open ging. En joepie ik was bij de eerste 50 !! en de eerste die 5 lege potjes inleverde.
ik heb een cadeaudoosje gekregen "greetings from..." Nu even snel de boodschappen opruimen.
groetjes
wat een schatje....waar komt tie vandaan??quote:
Lief hequote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:22 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
wat een schatje....waar komt tie vandaan??
waarschijnlijk gewoon tot 2100 net als de andere winkels daarquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:44 schreef Muck het volgende:
Hmm, ik kan helaas vanavond pas naar Rotterdam. Heeft iemand enig idee tot hoe laat de Lush open is?
Dan kan ik nog wel even gaan kijkenquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:56 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
waarschijnlijk gewoon tot 2100 net als de andere winkels daar
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:14 schreef LeNeHe het volgende:
Ben vandaag samen met m'n zusje naar R"dam geweest en het was megadruk. We hadden alles in 1 mandje gepletterd en er waren best wat mensen die opmerkingen maakten over de hoeveelheid.![]()
Onze aankopen (bijna de hele winkel leeggehaald)
- Dream Cream 2x
- Oatifix (5 lege potjes ingeleverd)
- Catastrophe Cosmetic (zus had ook 5 lege potjes)
- Big 2x
- The Soft Touch
- Helping Hands
- Dorothy
- Pop in the Bad
- Ultrabalm
- Vulcano
- Babyface 2x
- Eau Roma Water
- Veganese
- Grass
Ik ben alleen nog de RFTE en Full of Grace vergeten, maar ach... er moet wat te wensen overblijven.
Was wel lachen, bij de Sabon stond er helemaal niemand in de winkel...
Hoewel ik dol ben op Lush, zweer ik voor mn handcremes en bodyscrub toch echt bij Sabon hoor! Al was het maar omdat die wél pure Vanille geuren hebben, bij Lush zit er koffie of iets door, en omdat ze gewoon uber zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:44 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
Sabon zal wel weggaan binnen een korte tijd want die hebben er niets meer te zoeken.
![]()
Hebben jullie ook een doosje greetings from gekregen
Gewoon een winkel zoeken, dan kun je lekker snuffen aan elk blokquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:12 schreef pasopikbijt het volgende:
Ff gekeken op die website. Zo duur vind ik het nou ook weer niet. Ja, sommige producten, maar ik wil best 5 euro betalen voor een blok zeep.
Jammer alleen dat mn rekening leeg is
Dat is misschien wel een beter idee ja, straks bestel ik iets en vind ik het stinkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gewoon een winkel zoeken, dan kun je lekker snuffen aan elk blok
Oh haha, dan heb ik ze toch nog goed bewaard. Ik stop mijn gezichtmaster en haarproducten ook in de koelkast alleen ik vind het best irritant als ik ze wil gebruiken en dan best ruw/hard zijn. Voelt niet zo fijn aan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:22 schreef Lienekien het volgende:
Dat hangt een beetje van het product af. Gezichtsmasker, gezichtsscrub en haarmasker zet ik in de koelkast. De rest bewaar ik 'gewoon', maar bijv. niet vlak bij een werkende verwarming.
Van tevoren even uit de koelkast halen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:24 schreef koekii het volgende:
[..]
Oh haha, dan heb ik ze toch nog goed bewaard. Ik stop mijn gezichtmaster en haarproducten ook in de koelkast alleen ik vind het best irritant als ik ze wil gebruiken en dan best ruw/hard zijn. Voelt niet zo fijn aan.
Solid Perfume?quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:44 schreef automatic_ het volgende:
Hmm... Het lijkt of mijn SP aan het schimmelen is, kan dat?
+1.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Van tevoren even uit de koelkast halen?
Ik heb trouwens ook wel eens gelezen dat lushers een deel uit het potje overdoen in een ander potje (om direct te kunnen gebruiken) en het 'voorraadpotje' in de koelkast houden.
Hoi vanaf de overkant van het waterquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:18 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een beter idee ja, straks bestel ik iets en vind ik het stinken
Alleen moet ik dan wel een eindje reizen... Ik woon in gelderland bij wijk bij duurstede in de buurt. Die winkels zijn allemaal in amsterdam enzo
Ja, diequote:Op zaterdag 18 september 2010 12:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Solid Perfume?
Kan, als je hem maar lang genoeg bewaart en het over de datum gaat. Want je zit er elke keer met je vingers in.
o haiquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:23 schreef Muckie het volgende:
[..]
Hoi vanaf de overkant van het water![]()
Die van mij was voor de verloopdatum al een mountain of mold.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Solid Perfume?
Kan, als je hem maar lang genoeg bewaart en het over de datum gaat. Want je zit er elke keer met je vingers in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |