Hoewel ik dol ben op Lush, zweer ik voor mn handcremes en bodyscrub toch echt bij Sabon hoor! Al was het maar omdat die wél pure Vanille geuren hebben, bij Lush zit er koffie of iets door, en omdat ze gewoon uber zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:44 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
Sabon zal wel weggaan binnen een korte tijd want die hebben er niets meer te zoeken.
![]()
Hebben jullie ook een doosje greetings from gekregen
Gewoon een winkel zoeken, dan kun je lekker snuffen aan elk blokquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:12 schreef pasopikbijt het volgende:
Ff gekeken op die website. Zo duur vind ik het nou ook weer niet. Ja, sommige producten, maar ik wil best 5 euro betalen voor een blok zeep.
Jammer alleen dat mn rekening leeg is
Dat is misschien wel een beter idee ja, straks bestel ik iets en vind ik het stinkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gewoon een winkel zoeken, dan kun je lekker snuffen aan elk blok
Oh haha, dan heb ik ze toch nog goed bewaard. Ik stop mijn gezichtmaster en haarproducten ook in de koelkast alleen ik vind het best irritant als ik ze wil gebruiken en dan best ruw/hard zijn. Voelt niet zo fijn aan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:22 schreef Lienekien het volgende:
Dat hangt een beetje van het product af. Gezichtsmasker, gezichtsscrub en haarmasker zet ik in de koelkast. De rest bewaar ik 'gewoon', maar bijv. niet vlak bij een werkende verwarming.
Van tevoren even uit de koelkast halen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:24 schreef koekii het volgende:
[..]
Oh haha, dan heb ik ze toch nog goed bewaard. Ik stop mijn gezichtmaster en haarproducten ook in de koelkast alleen ik vind het best irritant als ik ze wil gebruiken en dan best ruw/hard zijn. Voelt niet zo fijn aan.
Solid Perfume?quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:44 schreef automatic_ het volgende:
Hmm... Het lijkt of mijn SP aan het schimmelen is, kan dat?
+1.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Van tevoren even uit de koelkast halen?
Ik heb trouwens ook wel eens gelezen dat lushers een deel uit het potje overdoen in een ander potje (om direct te kunnen gebruiken) en het 'voorraadpotje' in de koelkast houden.
Hoi vanaf de overkant van het waterquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:18 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een beter idee ja, straks bestel ik iets en vind ik het stinken
Alleen moet ik dan wel een eindje reizen... Ik woon in gelderland bij wijk bij duurstede in de buurt. Die winkels zijn allemaal in amsterdam enzo
Ja, diequote:Op zaterdag 18 september 2010 12:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Solid Perfume?
Kan, als je hem maar lang genoeg bewaart en het over de datum gaat. Want je zit er elke keer met je vingers in.
o haiquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:23 schreef Muckie het volgende:
[..]
Hoi vanaf de overkant van het water![]()
Die van mij was voor de verloopdatum al een mountain of mold.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Solid Perfume?
Kan, als je hem maar lang genoeg bewaart en het over de datum gaat. Want je zit er elke keer met je vingers in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |