Ja, dat is ook wel waarquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Begrijpelijk als je geen economische en sociale binding met zo'n stad hebt. Mijn vriend gaat elke dag op de fiets naar zijn werk op het Spui en zijn ouders passen 2x in de week op Ivan. De waarde van die dingen kun je niet in geld uitdrukken.
Uhm, het was een fuchsia die we op een spuitbus zagen en daarna hebben laten mengenquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:47 schreef Claudia_x het volgende:
Innepin, wat voor kleur heb je daar op je muur zitten? Is dat hemelbed van Flexa? Wij hebben zo'n kleur in de slaapkamer en ik ben er heel erg gek op.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:47 schreef Groofsken3 het volgende:
Mijn huisje heb ik voor 85.000 euro gekocht en ik woon binnen de ring van de grootse stad Eindhoven.
Oké, met alle verbouwingen straks bij elkaar zal ik op een hypotheek van bijna 150.000 euro uitkomen.
Ik kom hier ook niet vandaan, Mefke. Ik ben nota bene geboren op de Veluwe waar de huizen nog betaalbaar zijn. Maarja, met een studie in Amsterdam en een vriendje in Amsterdam is de situatie nu eenmaal zo gegroeid. Ik woonde zelf in Haarlem en zou best graag terug willen. Het is ongelooflijk hoeveel betaalbaarder Haarlem is in vergelijking met Amsterdam.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:46 schreef mefke79 het volgende:
Het stomme is, ik kom hier niet eens vandaan, maar inderdaad, met het kdv om de hoek, mijn zusje om de hoek, het werk op de fiets en vrienden dichtbij is de drempel om te gaan heel erg hoog. Wij hebben dan onze ouders ook al voorgesteld om gewoon bij mij en mijn zusje in de buurt te komen wonen...doen ze niet voorlopig, en gelijk hebben ze.
Oh wauw! een herenhuis.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:44 schreef mefke79 het volgende:
Ik gooi mijn droomhuis er nog even in: kijk!
Nee, toen ik het gepost had begon ik idd te twijfelen of het wel duidelijk overkwam.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:44 schreef Stiemie het volgende:
Is dat anderhalf uur enkele reis Leonieke? Dat is dan wel veel vind ik.
Bij ons is het gewoon zo dat ik hier geboren en getogen ben en mijn ouders wonen vlakbij enzo. Tsja we denken er wel eens over om weg te gaan, maar ja als het nou niet bevalt enzo....
Een klein kwartier fietsen ongeveer. Met de auto zijn we er zo.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:48 schreef mefke79 het volgende:
Claudia, ik ken Amsterdam helemaal niet, maar hoe ver zit je dan van je schoonouders vandaan?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:49 schreef mefke79 het volgende:
En soms heb je dus dat in de post boven je al het gene ontkracht wordt wat je zegtMooi Groofsken! En het ziet er zo gezellig uit! Is dit in S....m of in S..p?
Wij hebben nu een hypotheek van 141000, dat wordt straks 167000, daarvoor hebben we een huis uit +/- 1928 met 3 slaapkamers (straks 4) en een tuin van 4 bij 32 meterquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:49 schreef mefke79 het volgende:
En soms heb je dus dat in de post boven je al het gene ontkracht wordt wat je zegtMooi Groofsken! En het ziet er zo gezellig uit! Is dit in S....m of in S..p?
Ik ben zelf 75 minuten heen en 75 minuten terug onderweg. Dat voordeel van het fietsen heb ik niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee, toen ik het gepost had begon ik idd te twijfelen of het wel duidelijk overkwam.
3 kwartier heen, 3 kwartier terug.
In mijn hoofd was het nochtans heel duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |