abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85625142
Met als laatste post uit het vorige topic:

quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Begrijpelijk als je geen economische en sociale binding met zo'n stad hebt. Mijn vriend gaat elke dag op de fiets naar zijn werk op het Spui en zijn ouders passen 2x in de week op Ivan. De waarde van die dingen kun je niet in geld uitdrukken.
Ja, dat is ook wel waar :Y Wij zijn per dag anderhalf uur onderweg van en naar het werk.
Maar mijn normen zijn ook anders aangezien de prijzen helemaal anders zijn in België.
pi_85625222
Is dat anderhalf uur enkele reis Leonieke? Dat is dan wel veel vind ik.

Bij ons is het gewoon zo dat ik hier geboren en getogen ben en mijn ouders wonen vlakbij enzo. Tsja we denken er wel eens over om weg te gaan, maar ja als het nou niet bevalt enzo.... :@
pi_85625245
1,5 uur enkele reis?? Dat vind ik echt te lang. Mijn max is een half uur.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85625252
Ik gooi mijn droomhuis er nog even in: kijk!
En as we speak is mijn man toch aan het kijken of we kunnen verbouwen door een stukkie aan te zetten. Ik twijfel alleen heel erg omdat we daarvoor de garage deels opgeven en met een man die van motoren en brommers houdt weet ik niet of dat zo handig is...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85625279
Ik zou niet in de middle of nowhere willen wonen, maar 3,5 ton neerleggen voor een appartementje met twee slaapkamers... :X Wij hebben drie slaapkamers en een gigantische tuin, en 't zou nu in de verkoop nog geen 2 ton kosten denk ik.

Ik vond toch nog twee foto's van onze huiskamer. Het is ietwat veranderd in de afgelopen twee jaar...:

Het was zo: :X

Toen hebben we het vorig jaar veranderd naar dit:

(dit was nog pre-Willow, ondertussen is er eea wel weer veranderd, maar goed).
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_85625298
Groofsken, je voortuin is gewoon nóg veel groter dan ik verwacht had op basis van die ene facebookfoto!

Ik moet bekennen dat het bij mij de laatste weken is gaan kriebelen. Ik vind de stad ineens niet zo belangrijk meer en wil ook een Groofskenhuisje met tuin. Wij zijn dus in Amsterdam-Noord aan het kijken. Dan kan mijn lief nog steeds op de fiets naar zijn werk, wonen we niet verder bij mijn schoonouders vandaan en moet ik alleen de gezelligheid van de Watergraafsmeer missen. ;(
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85625320
Het stomme is, ik kom hier niet eens vandaan, maar inderdaad, met het kdv om de hoek, mijn zusje om de hoek, het werk op de fiets en vrienden dichtbij is de drempel om te gaan heel erg hoog. Wij hebben dan onze ouders ook al voorgesteld om gewoon bij mij en mijn zusje in de buurt te komen wonen...doen ze niet voorlopig, en gelijk hebben ze.
pi_85625377
Innepin, wat voor kleur heb je daar op je muur zitten? Is dat hemelbed van Flexa? Wij hebben zo'n kleur in de slaapkamer en ik ben er heel erg gek op.

Als ik onze oude keuken terugzie wil ik weer graag zo'n kleur geel ergens in huis. Ik houd helemaal niet van geel maar ik word nog steeds zo vrolijk van die ene tint.
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:47:44 #9
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85625398
Mijn huisje heb ik voor 85.000 euro gekocht en ik woon binnen de ring van de grootse stad Eindhoven :P .

Oké, met alle verbouwingen straks bij elkaar zal ik op een hypotheek van bijna 150.000 euro uitkomen.
pi_85625411
Claudia, ik ken Amsterdam helemaal niet, maar hoe ver zit je dan van je schoonouders vandaan?
En je hebt denk ik in elke stad wel zoiets. Er zijn wijken in Eindhoven die net binnen de ring liggen en daardoor heel populair zijn en dus duur terwijl net buiten de ring veel minder kost en meer ruimte bied. Soms is het ook een psychologische grens zeg maar.
pi_85625434
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:47 schreef Claudia_x het volgende:
Innepin, wat voor kleur heb je daar op je muur zitten? Is dat hemelbed van Flexa? Wij hebben zo'n kleur in de slaapkamer en ik ben er heel erg gek op.
Uhm, het was een fuchsia die we op een spuitbus zagen en daarna hebben laten mengen :Y)
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:49:03 #12
313287 Groofsken3
pi_85625443
Mefke *)

quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:47 schreef Groofsken3 het volgende:
Mijn huisje heb ik voor 85.000 euro gekocht en ik woon binnen de ring van de grootse stad Eindhoven :P .

Oké, met alle verbouwingen straks bij elkaar zal ik op een hypotheek van bijna 150.000 euro uitkomen.
pi_85625462
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:46 schreef mefke79 het volgende:
Het stomme is, ik kom hier niet eens vandaan, maar inderdaad, met het kdv om de hoek, mijn zusje om de hoek, het werk op de fiets en vrienden dichtbij is de drempel om te gaan heel erg hoog. Wij hebben dan onze ouders ook al voorgesteld om gewoon bij mij en mijn zusje in de buurt te komen wonen...doen ze niet voorlopig, en gelijk hebben ze.
Ik kom hier ook niet vandaan, Mefke. Ik ben nota bene geboren op de Veluwe waar de huizen nog betaalbaar zijn. Maarja, met een studie in Amsterdam en een vriendje in Amsterdam is de situatie nu eenmaal zo gegroeid. Ik woonde zelf in Haarlem en zou best graag terug willen. Het is ongelooflijk hoeveel betaalbaarder Haarlem is in vergelijking met Amsterdam.
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:49:25 #14
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85625465
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:44 schreef mefke79 het volgende:
Ik gooi mijn droomhuis er nog even in: kijk!

Oh wauw! een herenhuis.
Hier in de buurt staat ook zo'n mooi huis http://www.funda.nl/koop/(...)47706632-kerklaan-9/
Ik zou de inrichting erbij nemen.
pi_85625466
En soms heb je dus dat in de post boven je al het gene ontkracht wordt wat je zegt _O- Mooi Groofsken! En het ziet er zo gezellig uit! Is dit in S....m of in S..p?
pi_85625490
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:44 schreef Stiemie het volgende:
Is dat anderhalf uur enkele reis Leonieke? Dat is dan wel veel vind ik.

Bij ons is het gewoon zo dat ik hier geboren en getogen ben en mijn ouders wonen vlakbij enzo. Tsja we denken er wel eens over om weg te gaan, maar ja als het nou niet bevalt enzo.... :@
Nee, toen ik het gepost had begon ik idd te twijfelen of het wel duidelijk overkwam.
3 kwartier heen, 3 kwartier terug.

In mijn hoofd was het nochtans heel duidelijk :')
pi_85625527
Oh das andere koek leo.
pi_85625534
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:48 schreef mefke79 het volgende:
Claudia, ik ken Amsterdam helemaal niet, maar hoe ver zit je dan van je schoonouders vandaan?
Een klein kwartier fietsen ongeveer. Met de auto zijn we er zo.

Ik weet het, er zijn mensen die van het idee alleen al gruwen. :P
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:51:16 #19
313287 Groofsken3
pi_85625545
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:49 schreef mefke79 het volgende:
En soms heb je dus dat in de post boven je al het gene ontkracht wordt wat je zegt _O- Mooi Groofsken! En het ziet er zo gezellig uit! Is dit in S....m of in S..p?
:o :? Ik snap jouw geheimtaal niet :'( .
pi_85625554
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:49 schreef mefke79 het volgende:
Wij hebben nu een hypotheek van 141000, dat wordt straks 167000, daarvoor hebben we een huis uit +/- 1928 met 3 slaapkamers (straks 4) en een tuin van 4 bij 32 meter O+
pi_85625568
@ SC, inderdaad inpakken met en strikje erom en dan nog wat meubels schuiven. Nadeel: dat huis is oud, mijn droomhuis is spiksplinternieuw. Kan je dus nog helemaal zelf maken zoals je wilt! Echt, als je eenmaal een nieuwbouwhuis hebt gehad, dan raak je verslaafd aan het 'allus zelluf kunnen bepalen'.
pi_85625572
Ow, huizen, verhuizen, Amsterdam...hier hetzelfde als bij claudia. Ons huis zijn we op zich nog steeds heel blij mee, en de wijk is echt helemaal geweldig O+ En we zijn zo dol op Amsterdam. Maar ja, wat ruimte voor Senna en vooral: een tuin! Wat lijkt me dat zalig. Dus ook wij zijn aan het rondkijken, ook oa in Amsterdam Noord.

En in Amsterdam zijn de prijzen gewoon erg hoog. Want als je het dan over een driekamerappartement hebt, heb je het dus over een appartement met 2 slaapkamers, waarvan er eentje ook vaak echt klein is. Totale oppervlakte zit gewoonlijk ergens tussen de 65 en 80 m2. En al sje dan 80 m2 hebt, heb je eigenlijk best een ruim appartement naar Amsterdamse begrippen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_85625594
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:50 schreef leonieke het volgende:

[..]

Nee, toen ik het gepost had begon ik idd te twijfelen of het wel duidelijk overkwam.
3 kwartier heen, 3 kwartier terug.

In mijn hoofd was het nochtans heel duidelijk :')
Ik ben zelf 75 minuten heen en 75 minuten terug onderweg. Dat voordeel van het fietsen heb ik niet.
pi_85625625
Mijn max voor een huis zou 250.000 zijn. Meer is een huis me niet waard.
Mijn huisje nu kostte 5 jaar terug iets meer dan 125.000, maar we "moeten" nu wel gaan rondkijken naar iets groters. Even wachten wat het werk van m doet.
pi_85625652
leuk al die foto's!! O+

en huizenprijzen :X
het is dat we economisch gewoon aan deze regio gebonden zijn momenteel anders had ik allang in drenthe ofzo gezeten :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')