abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85625142
Met als laatste post uit het vorige topic:

quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Begrijpelijk als je geen economische en sociale binding met zo'n stad hebt. Mijn vriend gaat elke dag op de fiets naar zijn werk op het Spui en zijn ouders passen 2x in de week op Ivan. De waarde van die dingen kun je niet in geld uitdrukken.
Ja, dat is ook wel waar :Y Wij zijn per dag anderhalf uur onderweg van en naar het werk.
Maar mijn normen zijn ook anders aangezien de prijzen helemaal anders zijn in België.
pi_85625222
Is dat anderhalf uur enkele reis Leonieke? Dat is dan wel veel vind ik.

Bij ons is het gewoon zo dat ik hier geboren en getogen ben en mijn ouders wonen vlakbij enzo. Tsja we denken er wel eens over om weg te gaan, maar ja als het nou niet bevalt enzo.... :@
pi_85625245
1,5 uur enkele reis?? Dat vind ik echt te lang. Mijn max is een half uur.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85625252
Ik gooi mijn droomhuis er nog even in: kijk!
En as we speak is mijn man toch aan het kijken of we kunnen verbouwen door een stukkie aan te zetten. Ik twijfel alleen heel erg omdat we daarvoor de garage deels opgeven en met een man die van motoren en brommers houdt weet ik niet of dat zo handig is...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85625279
Ik zou niet in de middle of nowhere willen wonen, maar 3,5 ton neerleggen voor een appartementje met twee slaapkamers... :X Wij hebben drie slaapkamers en een gigantische tuin, en 't zou nu in de verkoop nog geen 2 ton kosten denk ik.

Ik vond toch nog twee foto's van onze huiskamer. Het is ietwat veranderd in de afgelopen twee jaar...:

Het was zo: :X

Toen hebben we het vorig jaar veranderd naar dit:

(dit was nog pre-Willow, ondertussen is er eea wel weer veranderd, maar goed).
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_85625298
Groofsken, je voortuin is gewoon nóg veel groter dan ik verwacht had op basis van die ene facebookfoto!

Ik moet bekennen dat het bij mij de laatste weken is gaan kriebelen. Ik vind de stad ineens niet zo belangrijk meer en wil ook een Groofskenhuisje met tuin. Wij zijn dus in Amsterdam-Noord aan het kijken. Dan kan mijn lief nog steeds op de fiets naar zijn werk, wonen we niet verder bij mijn schoonouders vandaan en moet ik alleen de gezelligheid van de Watergraafsmeer missen. ;(
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85625320
Het stomme is, ik kom hier niet eens vandaan, maar inderdaad, met het kdv om de hoek, mijn zusje om de hoek, het werk op de fiets en vrienden dichtbij is de drempel om te gaan heel erg hoog. Wij hebben dan onze ouders ook al voorgesteld om gewoon bij mij en mijn zusje in de buurt te komen wonen...doen ze niet voorlopig, en gelijk hebben ze.
pi_85625377
Innepin, wat voor kleur heb je daar op je muur zitten? Is dat hemelbed van Flexa? Wij hebben zo'n kleur in de slaapkamer en ik ben er heel erg gek op.

Als ik onze oude keuken terugzie wil ik weer graag zo'n kleur geel ergens in huis. Ik houd helemaal niet van geel maar ik word nog steeds zo vrolijk van die ene tint.
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:47:44 #9
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85625398
Mijn huisje heb ik voor 85.000 euro gekocht en ik woon binnen de ring van de grootse stad Eindhoven :P .

Oké, met alle verbouwingen straks bij elkaar zal ik op een hypotheek van bijna 150.000 euro uitkomen.
pi_85625411
Claudia, ik ken Amsterdam helemaal niet, maar hoe ver zit je dan van je schoonouders vandaan?
En je hebt denk ik in elke stad wel zoiets. Er zijn wijken in Eindhoven die net binnen de ring liggen en daardoor heel populair zijn en dus duur terwijl net buiten de ring veel minder kost en meer ruimte bied. Soms is het ook een psychologische grens zeg maar.
pi_85625434
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:47 schreef Claudia_x het volgende:
Innepin, wat voor kleur heb je daar op je muur zitten? Is dat hemelbed van Flexa? Wij hebben zo'n kleur in de slaapkamer en ik ben er heel erg gek op.
Uhm, het was een fuchsia die we op een spuitbus zagen en daarna hebben laten mengen :Y)
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:49:03 #12
313287 Groofsken3
pi_85625443
Mefke *)

quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:47 schreef Groofsken3 het volgende:
Mijn huisje heb ik voor 85.000 euro gekocht en ik woon binnen de ring van de grootse stad Eindhoven :P .

Oké, met alle verbouwingen straks bij elkaar zal ik op een hypotheek van bijna 150.000 euro uitkomen.
pi_85625462
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:46 schreef mefke79 het volgende:
Het stomme is, ik kom hier niet eens vandaan, maar inderdaad, met het kdv om de hoek, mijn zusje om de hoek, het werk op de fiets en vrienden dichtbij is de drempel om te gaan heel erg hoog. Wij hebben dan onze ouders ook al voorgesteld om gewoon bij mij en mijn zusje in de buurt te komen wonen...doen ze niet voorlopig, en gelijk hebben ze.
Ik kom hier ook niet vandaan, Mefke. Ik ben nota bene geboren op de Veluwe waar de huizen nog betaalbaar zijn. Maarja, met een studie in Amsterdam en een vriendje in Amsterdam is de situatie nu eenmaal zo gegroeid. Ik woonde zelf in Haarlem en zou best graag terug willen. Het is ongelooflijk hoeveel betaalbaarder Haarlem is in vergelijking met Amsterdam.
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:49:25 #14
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85625465
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:44 schreef mefke79 het volgende:
Ik gooi mijn droomhuis er nog even in: kijk!

Oh wauw! een herenhuis.
Hier in de buurt staat ook zo'n mooi huis http://www.funda.nl/koop/(...)47706632-kerklaan-9/
Ik zou de inrichting erbij nemen.
pi_85625466
En soms heb je dus dat in de post boven je al het gene ontkracht wordt wat je zegt _O- Mooi Groofsken! En het ziet er zo gezellig uit! Is dit in S....m of in S..p?
pi_85625490
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:44 schreef Stiemie het volgende:
Is dat anderhalf uur enkele reis Leonieke? Dat is dan wel veel vind ik.

Bij ons is het gewoon zo dat ik hier geboren en getogen ben en mijn ouders wonen vlakbij enzo. Tsja we denken er wel eens over om weg te gaan, maar ja als het nou niet bevalt enzo.... :@
Nee, toen ik het gepost had begon ik idd te twijfelen of het wel duidelijk overkwam.
3 kwartier heen, 3 kwartier terug.

In mijn hoofd was het nochtans heel duidelijk :')
pi_85625527
Oh das andere koek leo.
pi_85625534
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:48 schreef mefke79 het volgende:
Claudia, ik ken Amsterdam helemaal niet, maar hoe ver zit je dan van je schoonouders vandaan?
Een klein kwartier fietsen ongeveer. Met de auto zijn we er zo.

Ik weet het, er zijn mensen die van het idee alleen al gruwen. :P
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:51:16 #19
313287 Groofsken3
pi_85625545
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:49 schreef mefke79 het volgende:
En soms heb je dus dat in de post boven je al het gene ontkracht wordt wat je zegt _O- Mooi Groofsken! En het ziet er zo gezellig uit! Is dit in S....m of in S..p?
:o :? Ik snap jouw geheimtaal niet :'( .
pi_85625554
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:49 schreef mefke79 het volgende:
Wij hebben nu een hypotheek van 141000, dat wordt straks 167000, daarvoor hebben we een huis uit +/- 1928 met 3 slaapkamers (straks 4) en een tuin van 4 bij 32 meter O+
pi_85625568
@ SC, inderdaad inpakken met en strikje erom en dan nog wat meubels schuiven. Nadeel: dat huis is oud, mijn droomhuis is spiksplinternieuw. Kan je dus nog helemaal zelf maken zoals je wilt! Echt, als je eenmaal een nieuwbouwhuis hebt gehad, dan raak je verslaafd aan het 'allus zelluf kunnen bepalen'.
pi_85625572
Ow, huizen, verhuizen, Amsterdam...hier hetzelfde als bij claudia. Ons huis zijn we op zich nog steeds heel blij mee, en de wijk is echt helemaal geweldig O+ En we zijn zo dol op Amsterdam. Maar ja, wat ruimte voor Senna en vooral: een tuin! Wat lijkt me dat zalig. Dus ook wij zijn aan het rondkijken, ook oa in Amsterdam Noord.

En in Amsterdam zijn de prijzen gewoon erg hoog. Want als je het dan over een driekamerappartement hebt, heb je het dus over een appartement met 2 slaapkamers, waarvan er eentje ook vaak echt klein is. Totale oppervlakte zit gewoonlijk ergens tussen de 65 en 80 m2. En al sje dan 80 m2 hebt, heb je eigenlijk best een ruim appartement naar Amsterdamse begrippen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_85625594
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:50 schreef leonieke het volgende:

[..]

Nee, toen ik het gepost had begon ik idd te twijfelen of het wel duidelijk overkwam.
3 kwartier heen, 3 kwartier terug.

In mijn hoofd was het nochtans heel duidelijk :')
Ik ben zelf 75 minuten heen en 75 minuten terug onderweg. Dat voordeel van het fietsen heb ik niet.
pi_85625625
Mijn max voor een huis zou 250.000 zijn. Meer is een huis me niet waard.
Mijn huisje nu kostte 5 jaar terug iets meer dan 125.000, maar we "moeten" nu wel gaan rondkijken naar iets groters. Even wachten wat het werk van m doet.
pi_85625652
leuk al die foto's!! O+

en huizenprijzen :X
het is dat we economisch gewoon aan deze regio gebonden zijn momenteel anders had ik allang in drenthe ofzo gezeten :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85625674
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:50 schreef Ticootje het volgende:
Oh das andere koek leo.
Ja, anderhalf uur enkele rit zou voor mij ook not done zijn.
Qua autokosten valt het ook nog redelijk mee omdat we samen rijden. Toen ik ook in Brussel werkte maar we niet samen konden rijden, was het echt wel heel duur aan het worden (daarom dat we onze bouwgrond ook dicht bij een station hebben gezocht, kwestie van alle opties open te houden).

En hier wonen we 10 minuten van mijn schoonouders. Maar wel zo dat ze hier eigenlijk nooit komen omdat de rest van de familie nog dichter woont. En dat vind ik op zich eigenlijk ook niet zo erg :@
pi_85625740
Ik zou soms best in de stad willen wonen, maar ik ben bang dat het maar voor even zou zijn. En dan heb ik een vent die echt absoluut niet mee wil, dus dat is geen optie. Ik denk dat ik daarom ook dat huis zo leuk vind, dan heb je het idee dat je meer in de stad woont (wat dus niet zo is, tis gewoon het centrum van een nieuwbouwwijk en het huis staat op 5 minuten lopen van ons huidige huis)
pi_85625750
Ik moet er trouwens aan toevoegen dat er in Amsterdam wel nog wat betaalbare particuliere huurprojecten zijn. Wij huren nu een woning die we niet zouden kunnen kopen (ruim 90 m2, met een woonkamer en 3 slaapkamers).
pi_85625774
oh en Wickie kom je uit R'dam :D
ik dacht bij jou altijd aan Amsterdam joh :o :D hahaha, ik heb vlakbij de Hofplein-fontein gewoond, heerlijk 's avonds door de stad slenteren O+ dat mis ik wel.

Als ik niet kon slapen ging ik gewoon window-shoppen ofzo :@
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85625806
Als ik soms naar de huizenprijzen kijk, dan denk ik ook wel eens: wat doen we nog in Amsterdam? Maar toch ben ik ook wel verknocht aan Amsterdam en aan onze wijk in het bijzonder. Watergraafsmeer is gewoon een heerlijke buurt!
pi_85625813
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik ben zelf 75 minuten heen en 75 minuten terug onderweg. Dat voordeel van het fietsen heb ik niet.
Ow dat is idd wel lang -O- Maar voor opvang betekent het in jullie geval waarschijnlijk wel dat jouw partner Ivan ophaalt na het werk?
Aangezien we samen werken, is het bij ons wel zo dat we Thomas om 7u zullen afzetten bij de onthaalmoeder en hem rond 18u gaan oppikken. Zijn wel lange dagen, jammer genoeg.
pi_85625834
Schoonoudertechnisch: 45 minuten van de ene, 45 minuten van mijn ouders en alleen zijn moeder woont dichtbij, maar die zie ik zo weinig mogelijk (om de lieve vrede te bewaren)
pi_85625895
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:56 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ow dat is idd wel lang -O- Maar voor opvang betekent het in jullie geval waarschijnlijk wel dat jouw partner Ivan ophaalt na het werk?
Hij brengt en we halen hem meestal samen op. Zo zie ik mijn neefje ook elke week (mijn schoonouders passen op hem, op Ivan en straks ook op onze tweede).

Ik werk ook regelmatig thuis, hoor, en daardoor is het voor mij prima te doen.
pi_85625915
Claudia, dan is huren beter ja. Lastig hoor, ik wil ook gewoon liever niet naar een andere wijk. Dit is zo ideaal.
pi_85625931
In een stad zou ik dan weer niet graag wonen denk ik. Ik vind het heerlijk om thuis te komen en naar buiten te kijken en langs de ene kant een grote vijver te zien en langs de andere kant weiden met beestjes op (en het zal alleen maar beteren als onze tuin er ook zal uitzien als een tuin en niet als de rimboe :D )
pi_85625967
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:56 schreef miss_sly het volgende:
Watergraafsmeer is gewoon een heerlijke buurt!
Ja, hè? Ik vind het ook wel een heel moeilijke keuze, vooral omdat we in theorie genoeg hebben aan de woning waar we nu in zitten. Maar het zou zo heerlijk zijn, een eigen huis, nóg een kamer erbij, een tuintje...
pi_85625986
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hij brengt en we halen hem meestal samen op. Zo zie ik mijn neefje ook elke week (mijn schoonouders passen op hem, op Ivan en straks ook op onze tweede).

Ik werk ook regelmatig thuis, hoor, en daardoor is het voor mij prima te doen.
Ah k, ik dacht dat hij 3 dagen ergens anders was. Wel leuk dat je van thuis uit kunt werken (al zou dit niets voor mij zijn, vrees ik :D Ik zou gewoon niet beginnen _O- )
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:00:45 #38
298315 SacreCoeur
pi_85625992
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:55 schreef huuphuup het volgende:
ik dacht bij jou altijd aan Amsterdam joh :o :D hahaha, ik heb vlakbij de Hofplein-fontein gewoond, heerlijk 's avonds door de stad slenteren O+ dat mis ik wel.

Ik vind 't nog steeds eng, s'avonds in Rotterdam.
Maar 'k ben ook een bangerd :D

'k Zou echt niet in een andere stad willen wonen, never niet nooit.
Hoogstens Rotterdam Nesselande, maar dat is dan ook bijna om de hoek dus dat telt niet. :')
pi_85626015
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:46 schreef mefke79 het volgende:
ik heb hier precies hetzelfde :) nou ja geen kdv dan en werk.
maar steeds meer vrienden komen hierheen, zus woont hier.
ouders komen hier wel heen verhuizen :)

en mijn huis was 277000, hypotheek wel hoger natuurlijk. (eigenlijk best erg, waren allebei.22 toen we het kochten :o)
maar hadden het er laatst over, dat we hier voorlopig niet weg willen.alleen als we iets veel beters kunnen kopen
maar goed das voorlopig niet haalbaar.en hoeft ook niet :)
pi_85626074
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:57 schreef mefke79 het volgende:
Schoonoudertechnisch: 45 minuten van de ene, 45 minuten van mijn ouders en alleen zijn moeder woont dichtbij, maar die zie ik zo weinig mogelijk (om de lieve vrede te bewaren)
Ik woon vijf minuten van mijn schoonouders, en vijf kwartier van mijn eigen moeder vandaan. Ik doe iets verkeerd denk ik :')
pi_85626098
Maar ik vind kopen fijner. Dan heb ik het idee dat ik nog een beetje iets voor mezelf overmaak ofzo elke maand :@ Al is het misschien helemaal niet zo hoor... meer het gevoel.

Ja een tuin lijkt me heerlijk. Al vind ik dat ik eigenlijk niet mag zeuren met een enorm park aan de overkant. Maar gewoon eens 's morgens in je joggingbroek met een koffie verkeerd en de vt wonen op je tuinstoel neerploffen lijkt me een ultiem iets O+ Da's toch raar om zo in het aprk aan te komen zetten...

Wij hebben in Castricum gekeken. Redelijk betaalbaar en bij zee. Maar ja wel erg ver van mijn (schoon)ouders.... en ik vind het nu zo fijn dat ik met mijn meissies zo de binnenstad in loop. Gewoon even koffie drinken bij de hema. Of een rondje door de 9 straatjes of even de Albert Cuyp over. Dat zal ik dan echt heel erg gaan missen.
pi_85626134
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:00 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ah k, ik dacht dat hij 3 dagen ergens anders was.
2 dagen bij opa en oma, 1 dag bij mij, 1 dag bij zijn vader en 1 dag doen we samen. Dat laatste is een tijdelijke oplossing omdat we nog steeds geen kinderopvang hebben (nog zo'n leuke eigenschap van Amsterdam - hoe hebben jullie dat in vredesnaam gedaan, miss_sly?). In de nabije toekomst wordt het 1 dag opa en oma, 2 dagen kinderdagverblijf, 1 dag bij mij en 1 dag bij papa.

quote:
Wel leuk dat je van thuis uit kunt werken (al zou dit niets voor mij zijn, vrees ik :D Ik zou gewoon niet beginnen _O- )
Ik begin gewoon in mijn ochtendjas. :')
pi_85626140
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, hè? Ik vind het ook wel een heel moeilijke keuze, vooral omdat we in theorie genoeg hebben aan de woning waar we nu in zitten. Maar het zou zo heerlijk zijn, een eigen huis, nóg een kamer erbij, een tuintje...
Op zich kunnen wij hier ook prima met drietjes blijven wonen, maar het zou gewoon net fijner en praktischer zijn, een begane grond woning met tuin. En als we dan toch bezig zijn, wil ik ook bes iets meer dan de 85 m2 die we nu hebben. Dus tja, dan komt Amsterdam Noord in zicht. We gaan binnenkort wat woningen bezichtigen zelfs :o
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:04:04 #44
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85626147
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:51 schreef miss_sly het volgende:
Ow, huizen, verhuizen, Amsterdam...hier hetzelfde als bij claudia. Ons huis zijn we op zich nog steeds heel blij mee, en de wijk is echt helemaal geweldig O+ En we zijn zo dol op Amsterdam. Maar ja, wat ruimte voor Senna en vooral: een tuin! Wat lijkt me dat zalig. Dus ook wij zijn aan het rondkijken, ook oa in Amsterdam Noord.

En in Amsterdam zijn de prijzen gewoon erg hoog. Want als je het dan over een driekamerappartement hebt, heb je het dus over een appartement met 2 slaapkamers, waarvan er eentje ook vaak echt klein is. Totale oppervlakte zit gewoonlijk ergens tussen de 65 en 80 m2. En al sje dan 80 m2 hebt, heb je eigenlijk best een ruim appartement naar Amsterdamse begrippen.
Jullie hebben het "net" klaar... :o

Wij zijn van de oude huizen, huizen met een eigen sfeertje. Van tuinen houden we niet zo, dus we hebben er wel eentje maar niet zo heel groot, groot genoeg voor ons in ieder geval.

Ons huis aan de buitenkant:

oude foto, we hebben nu aan de zijkant allemaal klimop aan de muur

badkamer:

de blauwe handdoeken zijn niet meer... er liggen nu witte, oranje en zwarte.

woonkamer

keuken

die wordt "binnenkort" onder handen genomen, eindelijk!!
Make love, not war ☮
pi_85626174
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:02 schreef innepin het volgende:

[..]

Ik woon vijf minuten van mijn schoonouders, en vijf kwartier van mijn eigen moeder vandaan. Ik doe iets verkeerd denk ik :')
10 minuten van schoonouders, een uur van mijn ma ;) (al vind ik dat laatste wel jammer maar tussen de twee gaan wonen was ook geen optie)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 augustus 2010 @ 22:04:51 #46
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85626184
Zolang ik nog huur voor minder dan 400 euro ga ik nergens naartoe.
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:05:03 #47
313287 Groofsken3
pi_85626195
Ik woon 9,5 vliegen bij mijn ouders vandaan en ik heb geen schoonouders. Ik doe ook iets verkeerd Innepin :'( .

Dat brengt me op het volgende. Mijn ouders hebben op Aruba een tweede huis, bijna aan het strand. Ze gaan het 10 maanden per jaar verhuren, aan overwinteraars zeg maar. Misschien iemand die iemands broer kent die nog ee plek zoekt met zijn vrouw om te overwinteren op een tropisch eiland in een vissersdorpje? :P
pi_85626196
Ohhh Diaan, wat een mooi huis!
pi_85626219
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:02 schreef Stiemie het volgende:

Wij hebben in Castricum gekeken. Redelijk betaalbaar en bij zee. Maar ja wel erg ver van mijn (schoon)ouders.... en ik vind het nu zo fijn dat ik met mijn meissies zo de binnenstad in loop. Gewoon even koffie drinken bij de hema. Of een rondje door de 9 straatjes of even de Albert Cuyp over. Dat zal ik dan echt heel erg gaan missen.
Je beseft dat ze buiten Amsterdam ook Hema's hebben? :+
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:06:15 #50
298315 SacreCoeur
pi_85626271
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Weinig! :o
pi_85626280
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

2 dagen bij opa en oma, 1 dag bij mij, 1 dag bij zijn vader en 1 dag doen we samen. Dat laatste is een tijdelijke oplossing omdat we nog steeds geen kinderopvang hebben (nog zo'n leuke eigenschap van Amsterdam - hoe hebben jullie dat in vredesnaam gedaan, miss_sly?). In de nabije toekomst wordt het 1 dag opa en oma, 2 dagen kinderdagverblijf, 1 dag bij mij en 1 dag bij papa.
[..]

Ow ja, mijn pyjama zou waarschijnlijk ook niet meer uitgaan dan :D Ik denk echt niet dat ik me lang genoeg zou kunnen focussen op mijn werk. Maar dat ligt dan ook aan mijn zwak karakter ;)
pi_85626285
Stiemie, ik kan ook naar de hema op loopafstand. Helaas zonder koffiehoek :'(
En we hebben een treinstation hier, dat was voor mij toch wel een must. Ik ben opgegroeid in een dorpie waar je eerst moest fietsen naar de bushalte, dan met de bus naar Nijmegen en dan nog met de trein. Dat wil ik mijn kinderen besparen besloot ik en dus werd het een stad met vier treinstations (echt, wie dat verzonnen heeft, vier stations voor zo'n klein stadje)
pi_85626292
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:00 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik vind 't nog steeds eng, s'avonds in Rotterdam.
Maar 'k ben ook een bangerd :D

'k Zou echt niet in een andere stad willen wonen, never niet nooit.
Hoogstens Rotterdam Nesselande, maar dat is dan ook bijna om de hoek dus dat telt niet. :')
Mja, toen kon dat nog :') bijna 7 jaar geleden is dat alweer hoor. Ik moet zeggen dat met de jaren het centrum 's avonds een stuk onaangenamer was geworden.
Ik vond het centrum wel prima om in mn eentje rond te struinen, overal bereden politie en politie op de fiets enzo, gaf wel een veilig gevoel.

Ik vond het kutter om in mn eentje vanaf het station naar huis te lopen (lees: achter cs langs, achterkant van Hollywood daar, dan langs de Shell, onder die tunnel door naar station hofplein en dan achter station hofplein langs uitkijken dat je niet in de naalden gaat staan :X en dan was k thuis. Brr ik kreeg er altijd de kriebels van.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85626310
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Op zich kunnen wij hier ook prima met drietjes blijven wonen, maar het zou gewoon net fijner en praktischer zijn, een begane grond woning met tuin. En als we dan toch bezig zijn, wil ik ook bes iets meer dan de 85 m2 die we nu hebben. Dus tja, dan komt Amsterdam Noord in zicht. We gaan binnenkort wat woningen bezichtigen zelfs :o
Wat gaaf! *O* Ik ben heel benieuwd naar welke plekken in Noord jullie aan het kijken zijn. Houd me op de hoogte!

Wij hebben donderdag een afspraak met de makelaar.
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:07:04 #55
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_85626323
Wat leuk hier! Binnenloeren is mn hobby. :D
Omdat we ons huis nog steeds niet verkocht hebben en ik daar zo ondertussen gillend gek van word hebben we deze vakantie besloten om het gewoon weer naar onze zin in te richten ipv voor de kijkers. Dus eerst was de kinderhoek aan de beurt, het is nu de eethoek. Fijn bij het raam.
Voor:

Na:
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_85626329
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Je beseft dat ze buiten Amsterdam ook Hema's hebben? :+
Ja maar die in Castricum zit in een heel stom nieuwbouwwinkelcentrum en is zonder restaurant :'(
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:07:40 #57
313287 Groofsken3
pi_85626349
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik huurde voor minder dan 400 euro, ik betaal nu aan hypotheek ook minder dan 400 euro. ^O^

Diaan, ik snap je helemaal. Ik val ook voor sfeer en de sfeer in jullie huis ziet er fijn en gezellig uit. Ik hou ervan ^O^ O+ .
pi_85626425
quote:

[..]

[..]

Wij hebben meteen ingeschreven bij een aantal kdv's en hadden ruim op tijd plek bij de kdv van onze keuze. Hier aan dezelfde weg als waar we wonen, een stukje verder richting de ring. Ze hebben nog 2 vestigingen, geloof ik, allemaal in de buurt. Ze gaat per oktober 2 dagen ipv 1 en dat was ook meteen geregeld toen we dat aangaven.
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:09:05 #59
114177 Diaan73
pi_85626429
ow en wij zijn nogal van de kleurtjes... vooral oranje eigenlijk... in elke kamer is er wel iets oranje!! :D

Wij wonen trouwens aan het randje van de ring, tegenover een park, rustige straat voor ons, drukkere straat naast ons. En maar aan 1 kant buren... heerlijke plek is het. Ik hou van de stad.. O+
Make love, not war ☮
pi_85626466
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:05 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik woon 9,5 vliegen bij mijn ouders vandaan en ik heb geen schoonouders. Ik doe ook iets verkeerd Innepin :'( .

Dat brengt me op het volgende. Mijn ouders hebben op Aruba een tweede huis, bijna aan het strand. Ze gaan het 10 maanden per jaar verhuren, aan overwinteraars zeg maar. Misschien iemand die iemands broer kent die nog ee plek zoekt met zijn vrouw om te overwinteren op een tropisch eiland in een vissersdorpje? :P
Oy, ja, jij wint... -O-
Ik wil best je ouders' huisje huren voor een week of 2 hoor O-)
pi_85626489
Oh Diaan en Lishe moooooooooi zeg O+
pi_85626496
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:07 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ja maar die in Castricum zit in een heel stom nieuwbouwwinkelcentrum en is zonder restaurant :'(
Bij mijn Hema hebben ze ook geen restaurant en zijn de voorraden bovendien belabberd. Als ik Huup mag geloven hebben ze in de provinie ( :P ) allemaal Zeemanklonen waar wij jaloers op kunnen zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 augustus 2010 @ 22:10:19 #63
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85626502
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:07 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Ik huurde voor minder dan 400 euro, ik betaal nu aan hypotheek ook minder dan 400 euro. ^O^
Ik kan hier echt geen gelijkwaardige woning terugkopen en 400 euro hypotheek aftikken.
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:10:23 #64
114177 Diaan73
pi_85626510
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:05 schreef innepin het volgende:
Ohhh Diaan, wat een mooi huis!
:D dankjewel!! Het is niet heel groot, maar wel erg prettig om in te wonen...
Make love, not war ☮
pi_85626532
Stiemie: mijn hema zit in dit gebouw aan de linkerkant van de foto en het witte aan het einde is de basisschool...

joh, ik kan alles in mijn wijk via funda laten zien, zoveel staat er te koop :X
pi_85626537
quote:

herkenbaar :') :D

Het liefst zou ik weer in Leiden wonen. Ik heb aan de Hogewoerd gewoond en in het Morskwartier, heerlijk was dat. Mn lief woonde letterlijk aan de Beestenmarkt, veel centraler dan dat krijg je niet :o

Leiden heeft wat voor mij. Mn mams is er geboren, opa en oma komen er vandaan, mn opa heeft tot zn 17e in het weeshuis aan de Hooglandse kerkgracht gewoond :o hij vertelde altijd verhalen over hoe ze vroeger na school de stad in gingen om bij V&D rollen wc papier vanaf de bovenste verdieping in het trappenhuis naar beneden te gooien :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85626542
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
ow en wij zijn nogal van de kleurtjes... vooral oranje eigenlijk... in elke kamer is er wel iets oranje!! :D

Wij wonen trouwens aan het randje van de ring, tegenover een park, rustige straat voor ons, drukkere straat naast ons. En maar aan 1 kant buren... heerlijke plek is het. Ik hou van de stad.. O+
Bij ons was alles voor de spontane verfbeurt oranje :X Was best leuk hoor, eventjes. Maar na twee jaar in de hysterie wonen (wat niet oranje was, was limoengroen :') ) was ik het wel heel erg zat...
pi_85626600
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wij hebben meteen ingeschreven bij een aantal kdv's en hadden ruim op tijd plek bij de kdv van onze keuze. Hier aan dezelfde weg als waar we wonen, een stukje verder richting de ring. Ze hebben nog 2 vestigingen, geloof ik, allemaal in de buurt. Ze gaat per oktober 2 dagen ipv 1 en dat was ook meteen geregeld toen we dat aangaven.
Daar sta ik echt van te kijken! We hebben Ivan ook meteen ingeschreven. Hij is nu 9 maanden en er is nog steeds geen plek op de kinderdagverblijven bij ons in de buurt.
pi_85626617
Diaan, gaaf huis! En mooi plekje (als ik me de plek goed voor de geest haal, tis lang geleden dat ik in 7505 bh woonde)
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:12:22 #70
298315 SacreCoeur
pi_85626625
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik kan hier echt geen gelijkwaardige woning terugkopen en 400 euro hypotheek aftikken.
Nu word ik wel nieuwsgierig hoor, foto's!
Huren voor 400 denk ik aan, 2 kamer flatje in een niet zo leuke buurt.
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:12:28 #71
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_85626635
Diaan jullie huis is zo gaaf!
pi_85626644
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:10 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

:D dankjewel!! Het is niet heel groot, maar wel erg prettig om in te wonen...
Het ziet er anders gigantisch uit aan de buitenkant, is het geen twee-onder-een-kap dan?
pi_85626661
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:10 schreef mefke79 het volgende:
Stiemie: mijn hema zit in dit gebouw aan de linkerkant van de foto en het witte aan het einde is de basisschool...
[ afbeelding ]

joh, ik kan alles in mijn wijk via funda laten zien, zoveel staat er te koop :X
Mefke er is bij jou in de buurt dus gewoon een huis bijna NAAST de hema te koop? :9~
pi_85626687
Jullie huis ziet er inderdaad gi-gan-tisch uit van buiten, Diaan!
pi_85626697
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Daar sta ik echt van te kijken! We hebben Ivan ook meteen ingeschreven. Hij is nu 9 maanden en er is nog steeds geen plek op de kinderdagverblijven bij ons in de buurt.
Woah, dat lijkt me wel echt een flink nadeel van in Amsterdam wonen.
Wij belden op een maandag het kinderdagverblijf om de hoek en op vrijdag ging ze voor het eerst wennen :P
pi_85626730
Lishe, waar heb jij zo mooi leren stylen? En gave lamp!
pi_85626732
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat hebben we hier ook, in Ninove :') Echt geen zo'n grote stad. Toen we gingen vragen of er plaats was voor Thomas was dat geen enkel probleem... vanaf maart 2011. Wel vervelend als je op 1 juni 2010 weer moet gaan werken. We hebben dan maar een onthaalmoeder gezocht :D
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 augustus 2010 @ 22:14:49 #78
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85626757
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:12 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Nu word ik wel nieuwsgierig hoor, foto's!
Huren voor 400 denk ik aan, 2 kamer flatje in een niet zo leuke buurt.
Hoek eengezinswoning met een tuin voor met eigen parkeerplaats en tuin achter. 3 slaapkamers en vaste trap naar de zolder.

Foto's moet ik ff aan E.T. vragen :')
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:14:49 #79
313287 Groofsken3
pi_85626759
Oh en Claudia, ja de voortuin is inderdaad best groot. Daarom ben ik zo blij dat die nu ook mooi is. Het voelde echt als onbenutte ruimte die wèl van mij was. Nu heb ik ook meteen het gevoel dat de woonkamer groter is. De voor- en de achterdeur staan altijd open (nou ja, in de winter natuurlijk niet), dus ons leefoppervlak wordt er letterlijk stukken groter door. ^O^
pi_85626781

Het weeshuis :D
ik vind het altijd een gek idee als ik er langsloop.

En aan die straat zou ik best willen wonen O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:16:01 #81
114177 Diaan73
pi_85626818
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:11 schreef innepin het volgende:

[..]

Bij ons was alles voor de spontane verfbeurt oranje :X Was best leuk hoor, eventjes. Maar na twee jaar in de hysterie wonen (wat niet oranje was, was limoengroen :') ) was ik het wel heel erg zat...
In ons oude huis hadden we ook een oranje muur, nu niet meer. Wel veel oranje accessoires... en op de slaapkamer wel oranje muren en dat bevalt ons nog steeds heel erg goed.

Dit is ons uitzicht trouwens:

Make love, not war ☮
pi_85626827
Schoonouders wonen op 20 minuutjes rijden. Met de fiets een uur, da's jammergenoeg net te ver. Ik kan zelf niet auto rijden, had ik nou maar beter mn best gedaan met lessen....

Mijn ouders wonen op een uur rijden. Met het OV is het bijna 2,5 uur. Soms mis ik het wel dat ik niet even naar mn ouders kan. Maar ik wil echt niet daar wonen.

En ja de prijzen in A'dam.... Maar die nieuwbouwprojecten in Noord zagen er wel goed en veelbelovend uit.

Ons huis, jaren '20 (met nog behoorlijk wat orginele details), benedenwoning, 2 etages, 140m2. Tuin op zuidoosten 19m diep. Was een ware ramp toen we het kochten dus alles is gedaan (nieuwe elektra en loofgieterswerk, nieuw gestuct, nieuwe badkamer en keuken) Het heeft ons rond 2,5 ton gekost. We wonen niet in de beste wijk, lekker multiculti, veel koop, goede sfeer. En 10 minuutjes fietsen hartje stad.

Later als ik groot ben wil ik een eigen huisje (dus geen bovenburen) waarschijnlijk ergens rond Rotterdam (Overschie, Krimpen aan de ijsel ofzo). Maar nu nog niet, hou van leven in de stad.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_85626847
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:13 schreef innepin het volgende:

[..]

Woah, dat lijkt me wel echt een flink nadeel van in Amsterdam wonen.
Wij belden op een maandag het kinderdagverblijf om de hoek en op vrijdag ging ze voor het eerst wennen :P
Wij hebben eigenlijk niet echt problemen met wachtlijsten gehad hoor. Al hebben we wel ingeschreven met 10 weken zwangerschap ofzo :') Maar toen was alles op het moment dat het nodig was ook geregeld.
pi_85626867
Een huur of hypotheek van 400 :D Dat was hier mijn 2 kamerappartementje tijdens mn studententijd :D
Maar toch vind ik het wel praktisch om in het midden van het land te wonen....

Ik zag hier echt mooie woningen voorbij komen! Woning van Ssserpente is helemaal mijn stijl!
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:17:59 #85
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_85626912
Ik vind het ook groot lijken eigenlijk, met al die hoekjes aan de buitenkant.
Ehm Mefke, dank voor het compliment. Ik weet gewoon wat ik mooi vind en ik doe maar wat tot het erop lijkt. ;) Die lamp is me een doorn in het oog. Een enorm zwart hangding. Maar ik moest en zou 'm toen hebben en we zijn er half Utrecht mee doorgelopen dus nu mag 'ie in geen geval weg van mijn vriend. Zodat ik in het vervolg beter nadenk. ;)
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:18:22 #86
298315 SacreCoeur
pi_85626936
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hoek eengezinswoning met een tuin voor met eigen parkeerplaats en tuin achter. 3 slaapkamers en vaste trap naar de zolder.

Foto's moet ik ff aan E.T. vragen :')
Ergens in Friesland of?
Ik kan 't gewoon bijna niet geloven of ik word gewoon uitgebuit door de woningbouw :')
pi_85626974
Jullie huis klinkt echt geweldig, wickie. Ik ben er héél benieuwd naar!
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:20:33 #88
114177 Diaan73
pi_85627052
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:12 schreef innepin het volgende:

[..]

Het ziet er anders gigantisch uit aan de buitenkant, is het geen twee-onder-een-kap dan?
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:13 schreef Claudia_x het volgende:
Jullie huis ziet er inderdaad gi-gan-tisch uit van buiten, Diaan!
Het is wel een twee-onder-een-kap... of zoals ze tegenwoordig zeggen: half vrijstaand. maar aan één kant buren. Het huis heeft allemaal gekke hoekjes, daardoor heb je soms wat minder ruimte maar het staat wel erg mooi. Ik vind vooral ook de glasinloodruitjes aan de buitenkant erg O+

Boven hebben we 2 grote slaapkamers en op zolder een slaapkamer met voorzolder. En allemaal hoekjes waar je troep kwijt kunt... :D
Make love, not war ☮
pi_85627082
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:16 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Wij hebben eigenlijk niet echt problemen met wachtlijsten gehad hoor. Al hebben we wel ingeschreven met 10 weken zwangerschap ofzo :') Maar toen was alles op het moment dat het nodig was ook geregeld.
Maar dat hebben wij ook gedaan! En mijn schoonzusje ook, en zij had voor haar zoontje pas een plek toen hij ruim een jaar oud was.

Maar goed, wij hebben ons alleen ingeschreven bij de dichtstbijzijnde kinderdagverblijven, want we hebben een prima noodoplossing zo. Eigenlijk vind ik het wel fijn dat Ivan nog niet naar het kinderdagverblijf hoeft.
pi_85627100
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:16 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Niet alleen een probleem in Adam. Dyon staat al vanaf 15 weken zwangerschap ingeschreven. Het kon daar zeker een jaar naar plaatsingsdatum gaan duren...dus als ze bijna 1,5 jaar zijn. Gelukkig heb ik een plekje kunnen vinden op een ander kdv die net nieuwe van start ging. Heb nog steeds niets gehoord van het kdv hier om de hoek waar hij dus al een jaar voor op de wachtlijst staat.
pi_85627106
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:18 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ergens in Friesland of?
Ik kan 't gewoon bijna niet geloven of ik word gewoon uitgebuit door de woningbouw :')
_O-

sterker nog, volgens mij woont Swets zo'n beetje bij je om de hoek :D
je woont bij Alexandrium daar in de buurt toch?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85627138
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:17 schreef Meimeltje het volgende:
Een huur of hypotheek van 400 :D Dat was hier mijn 2 kamerappartementje tijdens mn studententijd :D
Maar toch vind ik het wel praktisch om in het midden van het land te wonen....
Ik betaalde voor mijn éénkamerappartementje al 50 euro per maand meer aan huur. :o Maar goed, toen woonde ik in Haarlem centrum in het straatje bij het Frans Halsmuseum. O+
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 augustus 2010 @ 22:22:41 #93
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85627153
quote:

[..]

Ergens in Friesland of?
:D Nee midden in de Randstad. Capelle aan den IJssel.
pi_85627173
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:21 schreef huuphuup het volgende:

[..]

_O-

volgens mij wonen ze zelfs in dezelfde plaats :)
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:23:13 #95
298315 SacreCoeur
pi_85627186
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:21 schreef huuphuup het volgende:

[..]

_O-

Ja me neus. :D
Seriously?
Ja ik woon redelijk in de buurt van Alexandrium, kwartiertje fietsen.
pi_85627197
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:22 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

volgens mij wonen ze zelfs in dezelfde plaats :)
ja dat bedoelde ik ook met om de hoek haha, heel letterlijk :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:23:46 #97
298315 SacreCoeur
pi_85627206
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

:D Nee midden in de Randstad. Capelle aan den IJssel.
Oh ja, ik ook :')
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:24:04 #98
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_85627227
goeinavond. oeh! binnenloeren. Me like :9 *O*

Wij wonen denk ik echt goedkoop. Maar echt wel duurder dan 400 euro. :o maar goed, 4 slaapkamers en een vaste trap naar zolder. en best nog een aardige tuin.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_85627268
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:23 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja dat bedoelde ik ook met om de hoek haha, heel letterlijk :P
dacht ik al :)
pi_85627276
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:55 schreef huuphuup het volgende:

:D
Heb ook bij de Hofplein fontein in de buurt gewoond, hadden een appartementje aan de Rotte. Je liep zo de stad in O+ Ik ging ook altijd rondzwerven (werkte bij de Waterfront en nam altijd omweg naar huis)
Nu wonen we in West.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 augustus 2010 @ 22:25:36 #101
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85627302
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:23 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Oh ja, ik ook :')
hehehe. Wij zitten in Schenkel. Maar tis niet helemaal eerlijk, want dit was zo'n beetje het eerste stadsvernieuwings project in Capelle. Ik woonde eerst in een krakkemikkig 4 kamer appartementje wat ze vervolgens afgebroken hebben en eengezinswoningen voor terug gebouwd hebben. En daar zitten nogal wat voorwaarden aan voor de bestaande bewoners.
pi_85627348
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:25 schreef wickie het volgende:

[..]

Heb ook bij de Hofplein fontein in de buurt gewoond, hadden een appartementje aan de Rotte. Je liep zo de stad in O+ Ik ging ook altijd rondzwerven (werkte bij de Waterfront en nam altijd omweg naar huis)
Nu wonen we in West.
Waterfront O+
dan zou ik je zomaar wel ns tegen kunnen zijn gekomen vroeger :D ik ging daar altijd naar de drum&bass feesten.

dit is nu mijn woonomgeving ;( ik word er heel droevig van. :{
als je hier geboren en getogen bent voelt t vast helemaal als thuiskomen als je al die glasbouw weer ziet maar ik heb er echt niets mee :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:27:43 #103
298315 SacreCoeur
pi_85627405
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

hehehe. Wij zitten in Schenkel. Maar tis niet helemaal eerlijk, want dit was zo'n beetje het eerste stadsvernieuwings project in Capelle. Ik woonde eerst in een krakkemikkig 4 kamer appartementje wat ze vervolgens afgebroken hebben en eengezinswoningen voor terug gebouwd hebben. En daar zitten nogal wat voorwaarden aan voor de bestaande bewoners.
Oh! de bloemenbuurt?
Dat ken ik wel.
Wachtlijsten van 6 jaar, nu snap ik waarom! :P
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:28:09 #104
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_85627426
Huh? Zijn dat allemaal kassen?
pi_85627454
Stiemie, je kan om de hoek wonen van de hema of er boven (dat zijn huur appartementen). En dan heb je en een eigen parkeerplaats en een tuin en minimaal drie slaapkamers voor de huizen en voor de appartementen een balkon en een eigen parkeerplaats. Oja en station letterlijk om de hoek, op twee minuten lopen....
Dames, ik ga mijn bedje in, beetje slapen en dromen over droomhuizen.
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:29:08 #106
298315 SacreCoeur
pi_85627472
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Waterfront O+
dan zou ik je zomaar wel ns tegen kunnen zijn gekomen vroeger :D ik ging daar altijd naar de drum&bass feesten.

Waterfront the place to be voor als je alto was.
Ik kwam daar vaak, vorig jaar voor 't laatst geweest :P
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 augustus 2010 @ 22:29:20 #107
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85627482
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:27 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Oh! de bloemenbuurt?
Dat ken ik wel.
Wachtlijsten van 6 jaar, nu snap ik waarom! :P
De bloemenbuurt ja :)
  Moderator maandag 23 augustus 2010 @ 22:30:09 #108
5428 crew  miss_sly
pi_85627517
Diaan, wij zijn idd wel 'net' klaar, maar we hebben dit huis weliswaar gekocht toen we nog probeerden een kind te krijgen, maar eigenlijk hadden we toch niet echt gedacht dat dat nog echt ging lukken. En theoretisch (nou ja, in de praktijk ook wel hoor) kunnen we hier prima wonen, maar het is toch niet echt heel fijn met een klein kind. Ik ga bijvoorbeeld zelden fietsen, dat is echt zoveel gedoe. En het dakterras is erg leuk, maar niet heel praktisch. Het is snel te warm of te koud en je moet toch naar boven, spullen meenemen en Senna kan er echt niet even alleen blijven. Dus moet je telkens samen naar boven en naar beneden en dan blijkt dat we er gewoon te weinig gebruik van maken.

Dus tja...

quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat gaaf! *O* Ik ben heel benieuwd naar welke plekken in Noord jullie aan het kijken zijn. Houd me op de hoogte!

Wij hebben donderdag een afspraak met de makelaar.
Wij hebben donderdag en bezichtiging, dat is in de Hoofddorppleinbuurt. NIet groot dus enzo, maar wel bg met tuin. We zijn ook bezig met een afspraak voor een nieuwbouw dat al klaar is in Noord. Hopelijk ook donderdag :)

Misschien komen we wel weer bij elkaar in de buurt!
pi_85627524
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:28 schreef Lishe het volgende:
Huh? Zijn dat allemaal kassen?
Ja. t westland.

Ik zie hier superveel mooie huizen staan. Maar je krijgt er een gratis megakas in je achtertuin bij :')
dan heb ik liever de bollenstreek bij leiden/lisse enzo daar in de buurt, liever zo'n bloembollenveld in de achtertuin :P

Maar eigk wil ik het liefst gewoon ergens wonen met veel groen, bossen enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85627526
zelfs als je er vandaan komt is t niets...
althans heb niet t idee dat R het mist :')
oké hijs niet echt een rasechte (wel geboren en getogen maar zijn moeder komt uit den haag en zijn vader uit amsterdam), scheelt ook wel :P
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:30:54 #111
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_85627534
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:17 schreef Lishe het volgende:
Ik vind het ook groot lijken eigenlijk, met al die hoekjes aan de buitenkant.
Ehm Mefke, dank voor het compliment. Ik weet gewoon wat ik mooi vind en ik doe maar wat tot het erop lijkt. ;) Die lamp is me een doorn in het oog. Een enorm zwart hangding. Maar ik moest en zou 'm toen hebben en we zijn er half Utrecht mee doorgelopen dus nu mag 'ie in geen geval weg van mijn vriend man. Zodat ik in het vervolg beter nadenk. ;)
;)
pi_85627573
Wonen op de Veluwe, waar de herten in je tuin schijten <3
pi_85627639
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar dat hebben wij ook gedaan! En mijn schoonzusje ook, en zij had voor haar zoontje pas een plek toen hij ruim een jaar oud was.

Maar goed, wij hebben ons alleen ingeschreven bij de dichtstbijzijnde kinderdagverblijven, want we hebben een prima noodoplossing zo. Eigenlijk vind ik het wel fijn dat Ivan nog niet naar het kinderdagverblijf hoeft.
We hebben ons zelfs maar ingeschreven bij 1 kinderdagverblijf :o Omdat we die gewoon het leukst vonden O+
pi_85627654
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:31 schreef Ticootje het volgende:
dat lijkt mij dus echt niets
(had er in de buurt kunnen opgroeien, moeder komt uit t harde)
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:35:20 #115
114177 Diaan73
pi_85627701
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Diaan, wij zijn idd wel 'net' klaar, maar we hebben dit huis weliswaar gekocht toen we nog probeerden een kind te krijgen, maar eigenlijk hadden we toch niet echt gedacht dat dat nog echt ging lukken. En theoretisch (nou ja, in de praktijk ook wel hoor) kunnen we hier prima wonen, maar het is toch niet echt heel fijn met een klein kind. Ik ga bijvoorbeeld zelden fietsen, dat is echt zoveel gedoe. En het dakterras is erg leuk, maar niet heel praktisch. Het is snel te warm of te koud en je moet toch naar boven, spullen meenemen en Senna kan er echt niet even alleen blijven. Dus moet je telkens samen naar boven en naar beneden en dan blijkt dat we er gewoon te weinig gebruik van maken.

Dus tja...
[..]

Wij hebben donderdag en bezichtiging, dat is in de Hoofddorppleinbuurt. NIet groot dus enzo, maar wel bg met tuin. We zijn ook bezig met een afspraak voor een nieuwbouw dat al klaar is in Noord. Hopelijk ook donderdag :)

Misschien komen we wel weer bij elkaar in de buurt!
Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor. Ik heb na mn scheiding in een bovenwoning gewoond en dat vond ik al veel gedoe met een kind van ruim 2 jaar. Ik hoop dat jullie snel een huis kunnen vinden die geschikter is!! ^O^ Wel weer spannend om op zoek te gaan, lijkt me!!
Make love, not war ☮
pi_85627709
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:31 schreef Ticootje het volgende:
_O-
ik heb zo'n last van herten in mn tuin

:')
>:O
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85627710
Jewel!!! Met een mega tuin a la tf! Maar dan niet hoeven werken enzo.
pi_85627741
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:35 schreef huuphuup het volgende:

[..]

_O-
ik heb zo'n last van herten in mn tuin

:')
>:O
skihut! Mooie tijd, *zucht.
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:36:22 #119
114177 Diaan73
pi_85627747
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:33 schreef Stiemie het volgende:

[..]

We hebben ons zelfs maar ingeschreven bij 1 kinderdagverblijf :o Omdat we die gewoon het leukst vonden O+
Wij ook..... en konden daar ook meteen terecht. We hadden de keuze uit 3 kdv in de buurt.. :o deze is het verst weg.
Make love, not war ☮
pi_85627753
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Waterfront O+

Ik werkte vooral op die avonden achter de kassa of soms garderobe tussen 2000 - 2005.
Ging zelf vooral voor de bandjesavonden, was meer de alto.

Oh en die glasbouw :o wat ziet dat er schokkend uit. Het is gewoon altijd licht bij jullie :o
pi_85627754
Die kassen :X 's Avonds is de lucht niet mooi helder met sterren maar oranje :')
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_85627781
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:35 schreef Ticootje het volgende:
Jewel!!! Met een mega tuin a la tf! Maar dan niet hoeven werken enzo.
maar dr is zo weinig te doen -O-
tuin ala tf wil ik ook wel :D
pi_85627785
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die kassen :X 's Avonds is de lucht niet mooi helder met sterren maar oranje :')
dat klopt.
pi_85627810
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

skihut! Mooie tijd, *zucht.
echt wel O+
pi_85627842
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

maar dr is zo weinig te doen -O-
tuin ala tf wil ik ook wel :D
das waar, en de winkels zijn niet open op zondag. Ik ben heel verpest in Den haag, met een appie om de hoek met bizarre openingstijden.
pi_85627845
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
mooi oranje is niet lelijk :')
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:39:02 #127
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_85627855
quote:

[..]

Ergens in Friesland of?
Vlakbij jou.. 2 metrohaltes van de Primark af :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_85627857
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:36 schreef wickie het volgende:

[..]

Ik werkte vooral op die avonden achter de kassa of soms garderobe tussen 2000 - 2005.

Oh en die glasbouw :o wat ziet dat er schokkend uit. Het is gewoon altijd licht bij jullie :o
om heel eerlijk te zijn heb ik niet zo heel veel last van altijd licht zijn hier.
En wij hebben ook een kas bijna letterlijk achter ons huis. (en tegenover ook :') )

maar het is op vakantie in Frankrijk bijvoorbeeld altijd ineens wel heul donker ja :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:40:10 #129
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_85627904
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:29 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Waterfront the place to be voor als je alto was.
Ik kwam daar vaak, vorig jaar voor 't laatst geweest :P
Mijn man, toen nog vriend, had daar vroeger een vaste oefenruimte met zijn band. Ik was er toen ook iedere week. Maar alto ben ik niet, daar ben ik te oud voor. Ik was gewoon 'metal' :P ;)
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:40:17 #130
298315 SacreCoeur
pi_85627908
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:36 schreef wickie het volgende:

[..]

Toen kon je nog naar Silverstein voor 8 euro & Enter Shikari voor een tientje.
Ik mis die concert prijzen.
pi_85627927
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

das waar, en de winkels zijn niet open op zondag. Ik ben heel verpest in Den haag, met een appie om de hoek met bizarre openingstijden.
dat dus
wij zaten een keer in amersfoort in het weekend, we hebben heel die hoek daar gezien :')
zwolle, almere alles was dicht -O-

wij doen standaard boodschappen op zondag in delft :')
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:42:13 #132
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_85627993
Ik wilde vroeger nooit in een dorp wonen. Mwahaha, raad eens waar ik de laatste 8 jaar woon?
Maar goed, ik moest heel erg wennen, maar nu ik kinderen heb vind ik het wel heel fijn. Het is geen gehucht, maar ook wel een stuk rustiger dan een stad.
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:42:26 #133
3011 E.T.
pi_85628001
ik ben spuit11 zie ik :')
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:42:46 #134
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_85628015
Haha Rottdog, dank u. Na deze fout mag ik helemaal nooit een andere lamp meer denk ik. ;)

En droomhuizen. Tja. Blijven dromen is ook leuk. En als je het een hebt wil je het ander weer denk ik. (Hoop ik dan maar, dat stelt gerust. ;) ) Nu wil ik een oud huis. Met Hoekjes. <3
pi_85628021
Delft <3
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:43:09 #136
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_85628037
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:40 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

dat dus
wij zaten een keer in amersfoort in het weekend, we hebben heel die hoek daar gezien :')
zwolle, almere alles was dicht -O-

wij doen standaard boodschappen op zondag in delft :')
Die Ah bij jullie daar is toch ook open op zondag?
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:43:56 #137
3011 E.T.
pi_85628074
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:38 schreef Ticootje het volgende:
Zeg, ga jij eens gewoon bevallen! Vandaag is je uitgerekende dag nog wel!
pi_85628082
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:42 schreef Ticootje het volgende:
Delft <3
i agree!

*geboren Delfse is*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85628156
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:43 schreef She-Wolf het volgende:

[..]

Die Ah bij jullie daar is toch ook open op zondag?
nee joh, was t maar zo'n feest :)
we hebben er wel 3 maar allemaal dicht

maar goed ah in delft is ook prima tedoen dankzij de n470 O+ ben zo blij met die weg haha
pi_85628177
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:43 schreef E.T. het volgende:

[..]

Zeg, ga jij eens gewoon bevallen! Vandaag is je uitgerekende dag nog wel!
*snif. Ik vind het een stomme dag!
pi_85628186
Weinig mensen die voor O+ Utreg O+ gaan hier he?
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:48:19 #142
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_85628270
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:45 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

nee joh, was t maar zo'n feest :)
we hebben er wel 3 maar allemaal dicht

maar goed ah in delft is ook prima tedoen dankzij de n470 O+ ben zo blij met die weg haha
Oh, ik dacht dat ik er vorige week nog geweest was, maar dat was dan zeker op zaterdag. :? Die ene langs die weg met al die rotondes.
Hier bij ons is de supermarkt zelfs open op zondag.
Ja, ik ben dol op de N470. Binnen 15 minuten ben ik van mijn huis, bij de IKEA. O+
pi_85628278
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:44 schreef Vicky het volgende:

[..]

i agree!

*geboren Delfse is*
ik ook en mijn zoon ook :P
meer dan geboren worden hebben we niet gedaan

oh ja even een stomme vraag
die vk bij jullie, jullie hebben een maretti toch? heet die visser van achteren?
zo ja, die heeft mij ter wereld gebracht, vond ik wel grappig ;)
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:48:35 #144
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_85628286
Waterfront O+ Zelfs Kai is er nog geweest. Ik nam hem op zondagmiddag wel eens mee naar tea time funk :D. Ik werk vlak bij het Hofplein in dat mooie monumentale pand aan de schiekade.

Ik ben wel tevreden met mijn appartement. Natuurlijk was het wennen in het begin (ik kwam uit een hele ruime eengezinswoning) en zou ik ook wel een tuintje of een groter balkon en meer bergruimte willen hebben maar dit is wel van mij en ik hoef er niet voor krom te liggen. Ook wel een fijn idee.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_85628341
Ja Maretti Visser idd. Ze heeft Amber ter wereld geholpen :)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85628421
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:48 schreef Sonnetje85 het volgende:

ik ook en mijn zoon ook :P
meer dan geboren worden hebben we niet gedaan

oh ja even een stomme vraag
die vk bij jullie, jullie hebben een maretti toch? heet die visser van achteren?
zo ja, die heeft mij ter wereld gebracht, vond ik wel grappig ;)
die heeft jen gedaan !! Grappig!
pi_85628426
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:44 schreef Vicky het volgende:

[..]

i agree!

*geboren Delfse is*
mijn kind is ook geboren Delftse :D
en de volgende hoogstwaarschijnlijk ook. haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85628466
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:48 schreef She-Wolf het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat ik er vorige week nog geweest was, maar dat was dan zeker op zaterdag. :? Die ene langs die weg met al die rotondes.
Hier bij ons is de supermarkt zelfs open op zondag.
Ja, ik ben dol op de N470. Binnen 15 minuten ben ik van mijn huis, bij de IKEA. O+
moet op zaterdag geweest zijn denk ik, heb m iig nog nooit open gezien op zondag

ik ging een keer prinsesentaartjes halen bij de ikea, gewoon in 20 minuten heen en weer :D
en hoef ik niet irritant door het dorp en delfgsuw enzo
pi_85628512
Ikea is voor mij ook zo gevaarlijk dichtbij. Heel irritant voor m'n banksaldo.
pi_85628561
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:53 schreef Ticootje het volgende:

Mijn kind is geboren Nieuwegeinse :') Mja. Ach. Het was dat of Tiel...
pi_85628566
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:51 schreef Ticootje het volgende:

[..]

die heeft jen gedaan !! Grappig!
mijn moeder kwam met alle vk papieren en kraamzorg zooi aanzetten.
en toen zag ik het,leuk dan ze ook jen en amber heeft gedaan, grappig
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:55:01 #152
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_85628583
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:46 schreef innepin het volgende:
Weinig mensen die voor O+ Utreg O+ gaan hier he?
ik zou wel willen maar we kunnen net een gangkast kopen daar. En dat is niet echt reeel met drie opgroeiende jongens ;(
Utreg is echt m'n stadtjie :+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_85628595
quote:
herkenbaar ja :')

maar op loopafstand van het centrum van r'dam wonen was nog veel erger voor mn saldo :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85628631
quote:
moet zeggen dat ik er niet heel vaak kom
maar goed tuis wel makkelijk om om 8 uur nog even die kant op te gaan :)
pi_85628646
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:55 schreef huuphuup het volgende:

[..]

herkenbaar ja :')

maar op loopafstand van het centrum van r'dam wonen was nog veel erger voor mn saldo :P
Veluwe zal dus best goed zijn!
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:56:45 #156
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_85628649
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:51 schreef huuphuup het volgende:

[..]

mijn kind is ook geboren Delftse :D
en de volgende hoogstwaarschijnlijk ook. haha
Kom maar eens bossnuiven dan. Wij wonen er middenin O+ en het is maar 2 uur rijden vanaf je huis. :+ (valt weer een uurtje mee hè? :o )
pi_85628699
ow grotere huizen!!
ik wil ook!!

Ik heb helemaal geen belachelijke eisen aan ons volgende huis, maar wel een flink rijtje...
.... een keuken waar mijn gasfornuis en koelkast beide inpassen (nu staat de koelkast uit nood in de slaapkamer)
.... een buitenruimte waar je meer kunt dan alleen je vuilniszakken opbergen
.... een slaapkamer waar een 2 persoons bed in past, waar je dan nog aan 2 kanten langs kunt lopen
.... een badkamer die de naam badKAMER mag dragen ipv een soort inloop douche (nu 0.75 bij 1.50m badkamer)
.... een wc waar mijn vader en broertje ook nog op kunnen zitten zonder de deur open te moeten laten omdat anders hun knieen niet passen

hopelijk kunnen we over een jaar verhuizen
pi_85628716
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:55 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik zou wel willen maar we kunnen net een gangkast kopen daar. En dat is niet echt reeel met drie opgroeiende jongens ;(
Utreg is echt m'n stadtjie :+
:D Daarom wonen wij ook niet in utrecht, maar een kwartiertje (met de trein) verderop :P
pi_85628717
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Veluwe zal dus best goed zijn!
in dat opzicht, toch niet zo gek :P
pi_85628744
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:56 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Kom maar eens bossnuiven dan. Wij wonen er middenin O+ en het is maar 2 uur rijden vanaf je huis. :+ (valt weer een uurtje mee hè? :o )
ja dat viel me mee idd hahaha :D
Als Amélie kan lopen komen we een keer plassen stampen O+ en kastanjes zoeken enzo in t bos O+
ze stond vandaag ineens achter me in de keuken, zomaar, los, zelf, ik schrok me wild :X
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:59:04 #161
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_85628753
Ìk ga wel voor Utrecht, Innepin. Maar dan zou ik eerst moeten scheiden, vrees ik. Mijn vriend is geboren en getogen in Utrecht en wil nooit meer terug.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_85628760
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:57 schreef p_iglet het volgende:
ow grotere huizen!!
ik wil ook!!

Ik heb helemaal geen belachelijke eisen aan ons volgende huis, maar wel een flink rijtje...
.... een keuken waar mijn gasfornuis en koelkast beide inpassen (nu staat de koelkast uit nood in de slaapkamer)
.... een buitenruimte waar je meer kunt dan alleen je vuilniszakken opbergen
.... een slaapkamer waar een 2 persoons bed in past, waar je dan nog aan 2 kanten langs kunt lopen
.... een badkamer die de naam badKAMER mag dragen ipv een soort inloop douche (nu 0.75 bij 1.50m badkamer)
.... een wc waar mijn vader en broertje ook nog op kunnen zitten zonder de deur open te moeten laten omdat anders hun knieen niet passen

hopelijk kunnen we over een jaar verhuizen
dat moet te doen zijn :D
pi_85628846
hihi ja geen gekke eisen toch...
helaas voldoet onze 65m2 portiekwoning in den haag helaas aan geen van die dingen...
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:02:20 #164
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_85628894
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:59 schreef livelink het volgende:
Ìk ga wel voor Utrecht, Innepin. Maar dan zou ik eerst moeten scheiden, vrees ik. Mijn vriend is geboren en getogen in Utrecht en wil nooit meer terug.
ik ben geboren en deels getogen waar jij woont, maar daar zou ik dan weer niet willen wonen. *iets met sociale controle*
Amersfoort is ook wel lekker centraal. Of Leusden. maar ja. is dat het dan? Ik wacht wel tot mijn jongens groot zijn en dan ga ik aan de kust wonen denk ik. Met Buum hoor. :P
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:04:02 #165
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_85628961
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:58 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja dat viel me mee idd hahaha :D
Als Amélie kan lopen komen we een keer plassen stampen O+ en kastanjes zoeken enzo in t bos O+
ze stond vandaag ineens achter me in de keuken, zomaar, los, zelf, ik schrok me wild :X
Oh! dat moet echt kei-eigenwijs eruit hebben gezien :o O+ heb je trouwens dat rozenvestje al gezien bij Hennes? O+ T is net wat voor amélie O+
pi_85628975
Lijken me geen bizarre eisen p_iglet! ;)

Jaaah buuf aan de kust wonen O+ Dat je gewoon even naar de O+ zee O+ loopt.
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:04:55 #167
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_85629008
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:01 schreef p_iglet het volgende:
hihi ja geen gekke eisen toch...
helaas voldoet onze 65m2 portiekwoning in den haag helaas aan geen van die dingen...
je hele huis is 65m2? :o

boy. -O- ik stop gelijk met klagen. :@
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:06:20 #168
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_85629063
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:04 schreef Stiemie het volgende:
Lijken me geen bizarre eisen p_iglet! ;)

Jaaah buuf aan de kust wonen O+ Dat je gewoon even naar de O+ zee O+ loopt.
Het liefst een penthouse, en dat je dan zo over de zee kan kijken heel de dag. O+
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:07:26 #169
3142 m@x
pi_85629101
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

je hele huis is 65m2? :o

boy. -O- ik stop gelijk met klagen. :@
Het mijne is geloof ik incl. balkon 60m2 :D En een groot deel daarvan is nog hal ook :')
pi_85629133
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Oh! dat moet echt kei-eigenwijs eruit hebben gezien :o O+ heb je trouwens dat rozenvestje al gezien bij Hennes? O+ T is net wat voor amélie O+
ik schrok vooral, en daar schrok zij weer van :D haha, ze plofte gelijk weer neer.

Ik ga morgen even langs H&M! kijken of er nog wat leuks hangt voor als verjaardagssetje.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:09:41 #171
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_85629197
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:07 schreef m@x het volgende:

[..]

Het mijne is geloof ik incl. balkon 60m2 :D
Serieus?! :o
Wij hebben 80m2 plavuizen beneden, dat is dus exclusief mijn 12m2 washok. :@

*zich in een hoekje gaat zitten schamen*
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:10:21 #172
3142 m@x
pi_85629227
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Serieus?! :o
Wij hebben 80m2 plavuizen beneden, dat is dus exclusief mijn 12m2 washok. :@

*zich in een hoekje gaat zitten schamen*
Verwend provinciaaltje ;)
pi_85629309
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:10 schreef m@x het volgende:

[..]

ik weet niet hoe groot mijn huisje is, zou ook best iets van tussen de 60 en 70 m2 kunnen zijn denk ik?
maar ik heb daar een slecht beeld van eigk, dus het zou ook zomaar groter kunnen zijn :P

mn appartement in Leiden was 30m2. Kostte me 620,- p/m :') :X
particulier huren in Leiden, leuk joh!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:12:40 #174
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_85629330
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik ben geboren en deels getogen waar jij woont, maar daar zou ik dan weer niet willen wonen. *iets met sociale controle*
Amersfoort is ook wel lekker centraal. Of Leusden. maar ja. is dat het dan? Ik wacht wel tot mijn jongens groot zijn en dan ga ik aan de kust wonen denk ik. Met Buum hoor. :P
Sinds ik kinderen heb, ben ik de sociale controle wel wat meer gaan waarderen, trouwens.
Het allerliefst zou ik toch wel in een stad wonen, maar helaas...., mijn vriend wil het liefst nog meer in een dorp wonen. Als het aan hem lag was ik de buurvrouw van Oxy.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_85629331
Mijn Ons hele appartement is zo'n 80 m2. En dat is inclusief balkon, washok,badkamer en toilet :D
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:13:01 #176
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_85629345
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:10 schreef m@x het volgende:

[..]

mja. :') ik heb dan wel een groot terras, maar verder niks. Ja, een bos. :') Maar daar loopt de rest van Friesland op zondag. :P
Nou ja, Groningen, Assen en Leeuwarden op ongeveer een half uur rijden. Dus best centraal. Maar zonder auto ben je nergens.
Maar wel eens goed om je te realiseren, als mij zijnde. ikerger me dus gek aan mijn buren bijvoorbeeld. :@
pi_85629384
in je eentje is je huis best te doen denk ik
je hebt ook een leuk huisje O+ alleen die plastic zakken op die stoelen :+

buuf moet er ook niet met het hele gezin gaan wonen :P
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:15:24 #178
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_85629426
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:12 schreef livelink het volgende:

[..]

Sinds ik kinderen heb, ben ik de sociale controle wel wat meer gaan waarderen, trouwens.
Het allerliefst zou ik toch wel in een stad wonen, maar helaas...., mijn vriend wil het liefst nog meer in een dorp wonen. Als het aan hem lag was ik de buurvrouw van Oxy.
Voor mij is het meerendeel familie hè ;) ik weet niet hoe lang ik dat vol zou houden. Mijn neefjes en nichtjes zijn meest van de leeftijd van mijn eigen kinderen. Dus dat vind ik lastig.
Boh. Da's wel héél erg dorp :o mooie compromis hebben jullie zo. :Y
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:16:01 #179
298315 SacreCoeur
pi_85629456
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:13 schreef Sonnetje85 het volgende:

Waar wij wonen ( ik vind zelf plek voor max. 4 personen)
Zie je ook hele volksstammen uitkomen. :')
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:16:06 #180
3142 m@x
pi_85629463
Ik heb een zonloos balkon van 2 m² :'). Maar qua ov is dit huis wel perfect gelegen. Erg handig wanneer je rijbewijs- en autoloos bent zoals ik. En ik heb wel lieve buren. Heel fijn vind ik dat.
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:17:19 #181
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_85629496
Mijn blokhut is wel groot. Met 4 slaapkamers, badkamer, apart toilet, bijkeuken en een grote voorraadkast.
En een grote tuin :)
Het achteraanzicht van die tuin is dan wel een muur van glas en ijzer maar ach, de andere kant maakt dat ruimschoots goed :)

tuin O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_85629501
Ons balkon heeft ook die afmetingen Max ;(

Bij ons moet je 10 jaar wachten op een parkeervergunning. Gelukkig kan je je auto wel stallen in de parkeergarage van de gemeente (a 3 euro per uur :') )
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:19:26 #183
3142 m@x
pi_85629590
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:13 schreef Sonnetje85 het volgende:

Ik woon er idd alleen maar eigenlijk ook met zijn 2-en. Kai heeft gewoon zijn eigen kamer en een enorme lading speelgoed die ik ook kwijt moet. Het huis is er op ingericht alsof hij hier gewoon woont. Dat was in eerste instantie natuurlijk ook de bedoeling. En ik wilde gewoon jouw vruchtwater niet op mijn prachtige meubels hebben :P
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:19:42 #184
298315 SacreCoeur
pi_85629597
Niet klagen over jullie balkon. :{w
Ik heb er èèn van 7 meter lang, heel fijn maar hij's maar 2,30 breed.
Tafeltje in het midden & je komt niet meer aan de andere kant van 't balkon.
pi_85629666
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Past er bij jou een tafeltje op het balkon :o
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:21:19 #186
3142 m@x
pi_85629672
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Haha, ik win het met een lengte van 2 meter en een diepte van hooguit 1 m 20
pi_85629714
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:16 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Waar wij wonen ( ik vind zelf plek voor max. 4 personen)
Zie je ook hele volksstammen uitkomen. :')
nou.5 man in het huis van max is echt een beetje lastig

mja sommige mensen zijn creatief :P
ik ken iemand die woonden met zijn 8en in een huis waar wij met zijn 4en woonden.
huis met 3 slaapkamers en zolderkamer. 1 kind sliep op devoorzolder...
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:23:08 #188
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_85629735
ik zoek morgen wel weer wat foto's van mijn provincie-huis :+

nu ga ik lekker pitten. Morgen weer vroeg enzo :+
pi_85629920
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn blokhut is wel groot. Met 4 slaapkamers, badkamer, apart toilet, bijkeuken en een grote voorraadkast.
En een grote tuin :)
Het achteraanzicht van die tuin is dan wel een muur van glas en ijzer maar ach, de andere kant maakt dat ruimschoots goed :)

tuin O+
[ afbeelding ]
ja jouw tuin O+
dan zou ik ook genoegen nemen met die kas :P zet k mn stoel wel de andere kant op :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85629970
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:28 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja jouw tuin park O+
dan zou ik ook genoegen nemen met die kas :P zet k mn stoel wel de andere kant op :+
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:30:21 #191
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_85629995
Ik zie hem al niet meer :)
Moet `s ochtends altijd wel even goed opletten bij achteruit wegrijden met m`n slaapdronken harses :')
pi_85630452
Hullo
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:47:14 #193
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_85630479
kom je nou weer hier vervelen? :P
pi_85630522
ik heb ook een huis
erg onaf nog, maar working on it

Manuels Bureau :'D

en dan de rest van de woonkamer :P

en

onze slaapkamer en boven enzo verder zijn nog niet onder handen genomen.. (we wonen hier nog niet zo lang. en t schiet ook nit op hoor :P de trap, tuin, onze slaapkamer, halletje enzo moeten allemaal nog (al is de hal tof want daar hangen allemaal Mooie platenhoezen, en de plee is ook tof, want die is ook vreselijk girlie ) :P
pi_85630692
Hey je bent er weer! *O*

Elin's kamertje O+
en jullie hebben een mooie vloer liggen!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85632470
Ik moet nog echt echt echt even zeggen dat ons huis op die foto's pas een week bewoond werd ofzo. Er is nu rommel en sfeer en spullen en warmte enzo. Ik maak nog wel even nieuwe foto's morgen, om te illustreren dat ik heus niet in een soort steriele operatiekamer woon.

Er is nu zooi en als ik heel eerlijk ben vind ik het zo veel gezelliger. O+
pi_85635918
Soms is een postzegel duurder dan de 'rekening'.....

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:25:39 #198
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_85635952
En wat denk je van de kosten om het te versturen en te printen en te maken ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_85635987
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 08:25 schreef _Bar_ het volgende:
En wat denk je van de kosten om het te versturen en te printen en te maken ;)
Ook nog ;)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:37:33 #200
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_85636076
Ben je vrij vandaag heb je alsnog geen kind in huis.... Vanmiddag wel snel ophalen en kleding halen voor de kleine man.

Mag straks weer met een paar rechercheurs praten over een zaak uit '96...
pi_85636214
Haha Laura! Pas op hoor, straks krijg je nog een dagvaarding onder je neus geduwd! :P

Bar, jeetje, wat dan? :o

KD haai :W Elins kamertje is echt heel mooi! En dat bureau _O- en psst je hebt de mama mn adres verkeerd doorgegeven o|O
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:51:21 #202
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_85636249
je hebt pm Innepin
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:52:32 #203
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_85636262
vraag me af hoeveel de dagvaardiging dan moet gaan kosten....
pi_85636485
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 08:48 schreef innepin het volgende:
Haha Laura! Pas op hoor, straks krijg je nog een dagvaarding onder je neus geduwd! :P
Ik wilde het eigenlijk wel zeggen tegen mijn schoonzus : laat maar voorkomen, of vraag om een betalingsregeling :D
pi_85636551
Kosten van een dagvaarding zitten rond de honderd euro... :+ Ik zou het niet zo ver laten komen...
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:12:43 #206
114177 Diaan73
pi_85636561
Goedemorgen :W :W

Onbegrijpelijk soms die deurwaarders... 8)7
Make love, not war ☮
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:13:09 #207
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_85636566
O dear Bar, er wordt dus opnieuw even in geblazen.
pi_85636568
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:12 schreef innepin het volgende:
Kosten van een dagvaarding zitten rond de honderd euro... :+ Ik zou het niet zo ver laten komen...
Schoonzus heeft de 3 cent ook al overgemaakt, het zou zonde zijn als dat 10.003 cent werd uit eigenwijsheid ;)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:23:24 #209
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_85636765
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:13 schreef Rottdog het volgende:
O dear Bar, er wordt dus opnieuw even in geblazen.
Tja niets vernomen enzo, en dus opnieuw heropend.
pi_85636775
Ik heb ook ooit eens een acceptgiro voor zo'n bedrag gekregen van Nuon. Gebeld en gevraagd of ik het niet gewoon bij de volgende betaling op mocht tellen en dan ineens. Leek me een stuk goedkoper (was nog in het papieren tijdperk) maar dan kreeg ik ook een heel gedoe als ik niet op tijd was... :')

Hmm Bar geen idee wat er aan de hand is, maar dat klinkt niet lekker fijn en ontspannen.

Pff ik heb overmorgen een sollicitatie bij een redelijk formeel bedrijf. Maar nu moet ik dus nog even kleding gaan shoppen morgen. heb alleen geen idee wat. Geen mantelpakje ofzo, maar wat dan wel?
pi_85636810
Nette pantalon met tuniek ofzo?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:26:19 #212
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_85636831
Hoe formeel is het Stieme?

Ik zou kiezen voor kleding waar je jezelf ook prettig in voelt.
Een mooie nette broek met een nette blouse eventueel colbertjasje zouden ook al goed kunnen.

Stieme het valt wel wat mee hoor, voor mij is het een goede geheugentraining.
Daarnaast zijn deze vlaamse mannen heel vriendelijk en meegaand.
Wat ik vreemder vond is stukken teruglezen van m'n moeder.
Op m'n 12de ben ik gaan oppassen, eerst bij de buren, en later bij een nogal rijk gezin,en dat rijke gezin bezorgde mij op m'n 14de een heerlijke "werk"vakantie op de bahama's (februari 1996) die ik tot op de dag vandaag nooit vergeten ben.
Het oppassen daar nam wel veel tijd in beslag, zodat het gebeurde dat ik op m'n 13de eigenlijk al door de weeks niet meer thuis woonde, maar bij dat gezin.
elke zondagochtend stapte ik dan op de fiets richting huis, waar ik dan een nachtje sliep om de maandag na school weer bij het oppas gezin te eindigen.
Het was een boeiende tijd, het was enorm goed voor mijn frans, heb er veel verdiend (er oa een scooter aan overgehouden), veel geleerd, maar ook een enorm spannende tijd.
wegens een plotselinge vermissing van de moeder van het gezin.
(Meer wijd ik daar niet over uit vanwege privacy)

Hierover moet ik dus opnieuw gaan praten
pi_85636932
Fijn dat het meevalt Bar :* Jeetje wel heftig hoor Bar. Lijkt me ook lastig omdat het zo lang geleden is...

Tsja blouse is een probleem want die gaat nooit goed dicht aan de bovenkant. Colbertjasje beetje zelfde verhaal... Misschien een nette tuniek inderdaad of een wikkelvestje ofzo. Wil wel iets dat ik vaker aankan anders is het ook zo zonde... Het is behoorlijk formeel. Maar ik wil zelf echt geen mantelpakjesachtig iets dragen. Dus dan maar een rokje met iets nets. Wel met panty natuurlijk :X
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:32:18 #214
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_85636949
en een nette jurk?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:34:07 #215
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_85636991
Nou, op aandringen van Huup een paar foto's.
Mind you: dit was nog met 1 kind en het huis was volledig aan kant gemaakt omdat de foto's voor een krantenartikel gemaakt werden (voor wie in DH woont: de bijlage Wonen van de Loosduinse Courant van vorig jaar mei)

De voorkant:

De keuken:

De badkamer:

Woonkamer/speelhoek:

Woonkamer/zithoek:

En de achterkant met ons:
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_85637036
Memmel heeft geen huis, Mems heeft een paleisje met een balzaal! O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:36:55 #217
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_85637060
het blijft een prachtig huis hoor Memmel O+
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:39:16 #218
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_85637114
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:31 schreef Stiemie het volgende:
Fijn dat het meevalt Bar :* Jeetje wel heftig hoor Bar. Lijkt me ook lastig omdat het zo lang geleden is...

Ze vragen dan ook geen niks eer over tijden en dagen.
Puur omdat er een hele tijd tussen zit waarin er ook nog een heleboel gebeurd is.

En toch verbaasde het me dat ik nog aardig wat dingen wist.

Maar goed, ik zou het ook fijn vinden dat de kinderen uit de onzekerheid worden gehaald ipv nu aldoor maar afvragend waar is mama
pi_85637136
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:23 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb ook ooit eens een acceptgiro voor zo'n bedrag gekregen van Nuon. Gebeld en gevraagd of ik het niet gewoon bij de volgende betaling op mocht tellen en dan ineens. Leek me een stuk goedkoper (was nog in het papieren tijdperk) maar dan kreeg ik ook een heel gedoe als ik niet op tijd was... :')

Hmm Bar geen idee wat er aan de hand is, maar dat klinkt niet lekker fijn en ontspannen.

Pff ik heb overmorgen een sollicitatie bij een redelijk formeel bedrijf. Maar nu moet ik dus nog even kleding gaan shoppen morgen. heb alleen geen idee wat. Geen mantelpakje ofzo, maar wat dan wel?
Zo ga ik morgen:

Lotte!
Noah!
pi_85637239
Is de moeder dan nog steeds niet terecht Bar? Wat vreselijk voor de nabestaanden ;(

Linda je ziet er goed uit zeg! Maar zoiets zou ik verder dus nooit meer dragen... Ik ga denk ik maar voor een nette pantalon (waar koop ik zoiets nou weer??? Sissy Boy ofzo?) maar zo'n gilet-achtig ding staat bij mij echt niet en zo'n strikachtig gebeuren is echt een no-no met mijn cupmaat :@
pi_85637272
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:44 schreef Stiemie het volgende:
Is de moeder dan nog steeds niet terecht Bar? Wat vreselijk voor de nabestaanden ;(

Linda je ziet er goed uit zeg! Maar zoiets zou ik verder dus nooit meer dragen... Ik ga denk ik maar voor een nette pantalon (waar koop ik zoiets nou weer??? Sissy Boy ofzo?) maar zo'n gilet-achtig ding staat bij mij echt niet en zo'n strikachtig gebeuren is echt een no-no met mijn cupmaat :@
Ja, de boobs zitten ingesnoerd in het giletje :+

H&M heeft vaak ook nette pantalons voor weinig :Y

Afspreken dat we allebei aangenomen gaan worden?
Lotte!
Noah!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:46:57 #222
114177 Diaan73
pi_85637292
Wow Memmel, wat een mooi huis... O+

Bar, wat een verhaal zeg. Als ik het goed begrijp, is die moeder dus nog steeds spoorloos. -O-
Make love, not war ☮
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:48:18 #223
114177 Diaan73
pi_85637323
Stiemie, ik zou denk ik een mooie tuniekachtige jurk met legging en laarzen of mooie schoenen eronder doen... voor welke functie is het?

Vicky, heb jij trouwens al wat gehoord van je gesprek?
Make love, not war ☮
pi_85637330
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:46 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ja, de boobs zitten ingesnoerd in het giletje :+

H&M heeft vaak ook nette pantalons voor weinig :Y

Afspreken dat we allebei aangenomen gaan worden?
Oh dat zou zoooooo fijn zijn. Ben het echt zat aan het worden thuis (nu al een jaar :o ) Helaas durf ik niet te veel te hopen want de functie is eigenlijk fulltime en ik wil "maar" 32 uur werken... Eens kijken of we daar samen uit gaan komen
pi_85637337
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:48 schreef Diaan73 het volgende:
Stiemie, ik zou denk ik een mooie tuniekachtige jurk met legging en laarzen of mooie schoenen eronder doen... voor welke functie is het?

nog niet...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_85637350
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:48 schreef Diaan73 het volgende:

Ik ben redacteur Diaan. Verder durf ik er niet teveel over te zeggen nog. Ben veel te bang dat ze meelezen ofzo :D :@
pi_85637359
Oh Memmel ik had je huis al eens zelf mogen bekijken, maar het blijft echt prachtig O+
pi_85637422
Wauw Memmel schitterend!

En ik duim voor iedereen die wacht op bericht of nog moet solliciteren, zet m op!
pi_85637455
Staat je goed, Linda!

Ik zou ook nooit zoiets dragen, Stiemie. Voor de bevalling had ik een relatief smalle taille met relatief grote borsten en bovendien heb ik een relatief kort bovenlijf. Met zo'n figuur kun je beter geen giletjes dragen.

Ik zou als ik jou was voor een nette pantalon gaan met een bloesje erboven (er zijn ook wikkelbloesjes en bloesjes zonder knopen!) of met een basic shirtje met V-hals of zo. Een leuke ketting erboven maakt het al gauw wat netter/vrolijker/wat je maar wilt.
pi_85637464
Stiemie anders misschien eens kijken bij Vanilia. Ik vind altijd dat zij erg mooie spullen hebben. Ik zie online nu dat er ook wat pantalons in de aanbieding zijn, maar op zich kun je ook in a'dam zelf passen natuurlijk :Y

Memmel O+ je huis O+ ik ben er echt verliefd op :D
vooral je dakkapel! het doet me een beetje denken aan villa volta in de efteling haha :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85637488
Ik zou trouwens nooit laarzen onder een rokje aandoen naar een sollicitatiegesprek!
pi_85637503
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:48 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Oh dat zou zoooooo fijn zijn. Ben het echt zat aan het worden thuis (nu al een jaar :o ) Helaas durf ik niet te veel te hopen want de functie is eigenlijk fulltime en ik wil "maar" 32 uur werken... Eens kijken of we daar samen uit gaan komen
Mja, ik zit ook al sinds april vorig jaar thuis :') Wordt saai op een gegeven moment he? Je maakt gewoon niks meer mee, buiten poepluiers om :P

Kan je het niet gewoon aannemen en dan na een half jaartje uren minderen? Of bijv. 4x9 gaan werken?
Lotte!
Noah!
pi_85637586
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou trouwens nooit laarzen onder een rokje aandoen naar een sollicitatiegesprek!
jawel!

mét een visnetpanty! :9 point taken? :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:01:04 #234
114177 Diaan73
pi_85637608
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:49 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ik ben redacteur Diaan. Verder durf ik er niet teveel over te zeggen nog. Ben veel te bang dat ze meelezen ofzo :D :@
Okay ik snap het... heel veel succes in ieder geval!!

quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:56 schreef Claudia_x het volgende:
waarom niet? Dat is tegenwoordig toch best heel normaal... ik heb (in de winter) altijd laarzen aan onder jurkjes/rokken. Dat heb ik ook ooit bij een soll. gesprek gedaan. Maar ik ben misschien dan ook wel een beetje eigenwijs. Ik ga zoals ik ben... ik wil me best wat netter aankleden, maar niet iets aandoen wat niet bij me past of waar ik me niet goed in voel. Bijv. hakschoenen... die draag ik nooit!!
Make love, not war ☮
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:01:37 #235
114177 Diaan73
pi_85637623
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:00 schreef huuphuup het volgende:

[..]

jawel!

mét een visnetpanty! :9 point taken? :+
:D dat is voor een andersoortige functie denk ik...
Make love, not war ☮
pi_85637632
nou ja het hangt er een beetje vanaf naar wat voor een functie je solliciteert he :+

Stiemie ik kan me ook goed voorstellen dat je weer wilt beginnen! Ik heb nu bijna een jaar thuisgezeten, op eigen initiatief dus, en het was heerlijk maar ik ben ook blij dat ik binnenkort weer ga beginnen. :Y
pi_85637670
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:01 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

:D dat is voor een andersoortige functie denk ik...
ja daarom :+
hahhaha

nee grapje, ik zou inderdaad voorzichtig zijn met het soort schoenen dat je aandoet. Goed kritisch kijken enzo (ook stilleto-naaldhaken kunnen een Kim Holland uitstraling geven :') ). T hangt ook een beetje van de functie en het bedrijf af natuurlijk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85637695
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:02 schreef Chan het volgende:
nou ja het hangt er een beetje vanaf naar wat voor een functie je solliciteert he :+

Stiemie ik kan me ook goed voorstellen dat je weer wilt beginnen! Ik heb nu bijna een jaar thuisgezeten, op eigen initiatief dus, en het was heerlijk maar ik ben ook blij dat ik binnenkort weer ga beginnen. :Y
gefeliciteerd met je baan!
wat ga je nu doen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:04:44 #239
5428 crew  miss_sly
pi_85637704
Memmel, wat een prachtig huis O+ Wow, geweldig!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:07:55 #240
114177 Diaan73
pi_85637788
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja daarom :+
hahhaha

nee grapje, ik zou inderdaad voorzichtig zijn met het soort schoenen dat je aandoet. Goed kritisch kijken enzo (ook stilleto-naaldhaken kunnen een Kim Holland uitstraling geven :') ). T hangt ook een beetje van de functie en het bedrijf af natuurlijk.
Ik heb helemaal geen nette schoenen geloof ik... alleen een paar dr. Martens laarzen en 2 paar zomerschoenen van dr. Martens.. ow en nog een paar "nette" laarzen maar die heb ik bijna nooit aan.
Make love, not war ☮
pi_85637804
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:01 schreef Diaan73 het volgende:

waarom niet? Dat is tegenwoordig toch best heel normaal... ik heb (in de winter) altijd laarzen aan onder jurkjes/rokken. Dat heb ik ook ooit bij een soll. gesprek gedaan. Maar ik ben misschien dan ook wel een beetje eigenwijs. Ik ga zoals ik ben... ik wil me best wat netter aankleden, maar niet iets aandoen wat niet bij me past of waar ik me niet goed in voel. Bijv. hakschoenen... die draag ik nooit!!
Waarschijnlijk omdat ik alleen hoerige laarzen heb. :o :D

Het voelt echt als een eeuwigheid geleden dat ik die droeg.
pi_85637824
ik heb trouwens één keer in een veel te kort spijkerrokje gesolliciteerd en werd nog aangenomen ook :+ (was voor de functie verkoper in de Free Record Shop)

Huup dankje :) Ik ga weer als juridisch secretaresse werken, voor een juridisch adviesbureau in Amsterdam :) Maar ik ga voornamelijk vanuit huis werken :D Echt ideaal. Toen ik stopte met mn andere baan was het ook al 95% zeker dat ik hier zou kunnen gaan werken op termijn, en nu is t dus echt zover :)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:09:24 #243
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_85637830
Jij hebt wat met Kim Holland, he Huup?

Moet ik nog even bellen voor je trouwens? Naar die winkel hier?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_85637870
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:09 schreef Chan het volgende:
ik heb trouwens één keer in een veel te kort spijkerrokje gesolliciteerd en werd nog aangenomen ook :+ (was voor de functie verkoper in de Free Record Shop)

Huup dankje :) Ik ga weer als juridisch secretaresse werken, voor een juridisch adviesbureau in Amsterdam :) Maar ik ga voornamelijk vanuit huis werken :D Echt ideaal. Toen ik stopte met mn andere baan was het ook al 95% zeker dat ik hier zou kunnen gaan werken op termijn, en nu is t dus echt zover :)
wauw! :o
wat een geweldige move dan zeg! :o super! Dat klinkt ideaal O+

je sollicitatie bij free record shop _O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85637911
Ja dat wat jij schrijft over dat korte bovenlijf heb ik dus ok Claudia. Maar dat van die pantalon met wikkelbloesje lijkt me wel wat.

Huup goede tip van Vanilia! Ga zo eens de website over struinen!

Tsja ik denk dat ik hier ook niet echt met laarzen aan hoef te komen...

De dresscode is meer....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:12:21 #246
313287 Groofsken3
pi_85637914
Ik had alle twee de keren een jurkje aan tot de knie en laarzen tot net onder de knie. Maar ik was beide keren zwanger, misschien dat het dan wel mag, laarzen :+ .
  † In Memoriam † dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:12:49 #247
43556 miss_dynastie
pi_85637927
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:34 schreef Memmel het volgende:
Nou, op aandringen van Huup een paar foto's.
Mind you: dit was nog met 1 kind en het huis was volledig aan kant gemaakt omdat de foto's voor een krantenartikel gemaakt werden (voor wie in DH woont: de bijlage Wonen van de Loosduinse Courant van vorig jaar mei)

De voorkant:
[ afbeelding ]

De keuken: [ afbeelding ]

De badkamer:
[ afbeelding ]

Woonkamer/speelhoek:
[ afbeelding ]

Woonkamer/zithoek:
[ afbeelding ]

En de achterkant met ons:
[ afbeelding ]
Oh :o _O_ O+
pi_85637933
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:09 schreef Memmel het volgende:
Jij hebt wat met Kim Holland, he Huup?

Moet ik nog even bellen voor je trouwens? Naar die winkel hier?
nee ik ga nu weer een rondje in den haag bellen, die winkels zijn pas vanaf 10 uur open :')
anders bel ik zelf wel even naar die bij jou en dan laat ik het wel weten :* maar ik hou mn fingers crossed dat ze hem hier hebben!

En ja, Kim O+ :') :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85637952
Ik heb altijd laarzen aan onder een jurk/rokje. :Y Behalve in de zomer dan. Kan prima bij een sollicitatie (ja niet die hoerige laarzen natuurlijk). Maar ik heb ook geen andere schoenen voor onder een rokje eigenlijk. Hele hoge hakken zou ik niet aan doen op een sollicitatie, maar dat komt omdat ik er niet op lopen. Tip: als je er niet op kan lopen, doe ze dan ook niet aan :P plat op je bakkes is niet de indruk die je wil maken :N
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:14:16 #250
313287 Groofsken3
pi_85637964
Memmel is dat héééle huis van jullie trouwens? Wat een mooi pand.
pi_85637994
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:12 schreef Stiemie het volgende:
Tsja ik denk dat ik hier ook niet echt met laarzen aan hoef te komen...

De dresscode is meer....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de stewardesslook is wel ontzettend leuk voor je man!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:15:38 #252
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_85638008
Stiemie, heb je geen broekpak ofzo? Als het dat type moet zijn, zou ik dat zeker doen. Als het ook daar is waar ik denk dat het is, zou ik het nog zekerder doen.
Ben een keer op die afdeling geweest en dat was, tja, ehh, stijfjes.
pi_85638039
Maar bedoelen jullie dan met laarzen platte, hakloze exemplaren?

Ik heb volgens mij bijna geen schoenen zonder hak. Ik heb een paar sneakers, slippers, that's it. Laarzen zonder hak vind ik ook niet leuk staan bij me.
pi_85638068
Onder rokjes heb ik altijd pumps aan, volgens mij kan ik er wel aardig op lopen :P ben in elk geval nog nooit onderuit gegaan ermee *afklopt*
pi_85638103
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:15 schreef Memmel het volgende:
Stiemie, heb je geen broekpak ofzo? Als het dat type moet zijn, zou ik dat zeker doen. Als het ook daar is waar ik denk dat het is, zou ik het nog zekerder doen.
Ben een keer op die afdeling geweest en dat was, tja, ehh, stijfjes.
Oh nu ga ik twijfelen of het wel wat voor me is... als het is dat jij denkt dat het is dan he :D
Broekpak heb ik niet en ben ik ook zeker niet van plan om alleen hiervoor te kopen. Als het namelijk zo stijfjes is, haak ik af. Het moet wel bij me passen. Netjes oke, maar niet te zeg maar...
pi_85638118
De eerste keer dat ik met platte schoenen naar de verloskundige ging was toen de bevalling werd ingeleid. :')
pi_85638129
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:15 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar de stewardesslook is wel ontzettend leuk voor je man!
:D _O- Ja en dan kom ik elke avond zijn eten zo serveren :')
pi_85638137
nee niet hakloze laarzen

ik heb deze en er is werkelijk niks ordinairs aan, tenminste niet zoals ik ze draag. Hangt natuurlijk ook van de lengte van het rokje af he :P :

pi_85638161
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:16 schreef Claudia_x het volgende:
Maar bedoelen jullie dan met laarzen platte, hakloze exemplaren?

Ik heb volgens mij bijna geen schoenen zonder hak. Ik heb een paar sneakers, slippers, that's it. Laarzen zonder hak vind ik ook niet leuk staan bij me.
ik heb 1 paar hakken, dan toren ik boven B. uit en dat vinden we allebei niet leuk :+ dus ik draag ze nooit eigenlijk :')

Stiemie doe je dan ook zo'n sjaaltje om je nek?
Liefst in afzichtelijk-klm-blauw of hysterisch-martinair-rood :+

Memmel ik heb beet! *O* de kikkerkoning heeft em staan en apart gezet voor me.
Superbedankt iig! :*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85638171
Memmel, mooi hoor! ^O^

Ik heb alleen deze van de buitenkant van ons huis gevonden :P :

dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:22:05 #261
114177 Diaan73
pi_85638208
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat ik alleen hoerige laarzen heb. :o :D

Het voelt echt als een eeuwigheid geleden dat ik die droeg.
:D :D

Chan, wat fijn dat je baan zeg!! ^O^

Met die dresscode zou ik niet eens hoeven komen op gesprek denk ik. :o Ik kom er echt niet in de buurt van.
Make love, not war ☮
pi_85638216
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:17 schreef Chan het volgende:
Onder rokjes heb ik altijd pumps aan, volgens mij kan ik er wel aardig op lopen :P ben in elk geval nog nooit onderuit gegaan ermee *afklopt*
Maar ik heb iets van een afwijking geloof ik. Mensen vragen aan mij als ik op sneakers loop al of ik 'iets aan mijn been heb' of ze vragen 'wat heb JIJ gedaan?' Hoezo? 'Ja, je loopt zo moeilijk'. Waarop ik dan moet antwoorden: zo loop ik gewoon |:(

had ik laatst leuke schoenen met een hak aan: 'daar kun jij niet op lopen he' Fijne collega's O-)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:24:13 #263
114177 Diaan73
pi_85638259
Ik heb het over hakloze laarzen... ik loop niet op hakken.. nooit eigenlijk.

In de zomer vooral op slippers en mn dr. Martens zomerschoenen en in de winter mn dr. Martens laarzen...
Make love, not war ☮
pi_85638277
Huup nu moet ik morgen dus ook nog op zoek naar een sjaaltje o|O ;)

Chan wat fijn zeg van je baan! En lekker ook vanaf huis.

Ik zie 40 uur trouwens echt niet zitten... ik wil 1 dag in de week thuis zijn bij de kinderen. Anders mis ik teveel van ze voor mijn gevoel. Al zou ik vandaag best even 40 uur willen werken geloof ik :X }:|
pi_85638280
ik heb het over laarzen met hakken niet hoger dan 5 cm :)
pi_85638295
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:22 schreef Estrys het volgende:

[..]

Maar ik heb iets van een afwijking geloof ik. Mensen vragen aan mij als ik op sneakers loop al of ik 'iets aan mijn been heb' of ze vragen 'wat heb JIJ gedaan?' Hoezo? 'Ja, je loopt zo moeilijk'. Waarop ik dan moet antwoorden: zo loop ik gewoon |:(

had ik laatst leuke schoenen met een hak aan: 'daar kun jij niet op lopen he' Fijne collega's O-)
Je hebt gewoon een boemlauwe beensleep!! :D :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85638335
Als ik Ivan mee moet zeulen trek ik wel altijd schoenen met lagere, 'veilige' hakken aan. Ik heb één keer meegemaakt dat we naar een verjaardagsfeestje zouden gaan - ik had behoorlijk hoge hakken aan - en we ongepland ineens met de bus gingen in plaats van met de auto. Toen ik aan kwam zetten met die schoenen keek iedereen me aan alsof ik een héél slechte moeder was. ;(
pi_85638349
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:20 schreef Sorbootje het volgende:
Memmel, mooi hoor! ^O^

Ik heb alleen deze van de buitenkant van ons huis gevonden :P :

[ afbeelding ]
_O-
pi_85638356
Nou Estrys van je collega's moet je t maar hebben!

Ik heb eigenlijk nooit hakken lager dan 5cm, ik vind mezelf zonder hak zo klein..
pi_85638391
ik woon tegenwoordig in deze: (bij gebrek aan woning)

voor 20 euro gekocht in de uitverkoop *O*
pi_85638455
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:27 schreef Chan het volgende:
Nou Estrys van je collega's moet je t maar hebben!

Ik heb eigenlijk nooit hakken lager dan 5cm, ik vind mezelf zonder hak zo klein..
ja fijn he. Toen ik vertelde dat ik zwanger was zei de betreffende collega: Ik vond al dat je zo'n dikke kont had gekregen. Toen was ik nog geen 3 maanden zwanger en was nog niks aangekomen :6

Ik ben ook klein zonder hakken (1,65), maar ja het is klein of lopen als een pinguin in barensnood :|W
pi_85638457
ik loop eigenlijk in de zomer altijd op een soort open sandaaltjes of mn slippers (afhankelijk waar ik naartoe ga) en voor de rest op ballerina's. Doen het wat mij betreft prima onder zowel broek als rok/jurk.
En voor het echt koude weer heb ik adidassneakers van de kinderafdeling serieus, dat scheelde 60 euro in de prijs ofzo :') en cheapo laarzen-zonder-hak.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:33:37 #273
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_85638514
Ik kan heel goed lopen op hakken. Doe het alleen maar eens per jaar ofzo..als dat bekken van me meewerkt :')
Voorderest ga ik op m`n puma`s, adidassen of slippers door het leven :)
pi_85638516
bedenk me nou net dat een pinguin uit het ei komt 8)7
pi_85638573
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:33 schreef Estrys het volgende:
bedenk me nou net dat een pinguin uit het ei komt 8)7
ja maar pinguins waggelen sowieso toch :P
en qua lopen op hakken t zelfde als TF hier. T gaat me prima af maar als ik mn hakken zou willen gebruiken moet k ze eerst afstoffen :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:35:59 #276
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_85638579
Van een ei kun je ook in barensnood zijn anders :P
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:37:02 #277
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_85638610
Ik loop ook altijd op platte schoenen. En voor de bruiloft vorige maand had ik ineens een stel palen gekocht (juiste kleur, gebrek aan tijd om verder te zoeken). Wat was ík blij dat we de schoenen uitmoesten voordat we bij oma naar binnen mochten...
terwijl ik er best op kan lopen, maar ik vind het gewoon zeer doen.
pi_85638661
Nou lekker dan, dat soort opmerkingen :X

Ik heb trouwens wel in steden met van die fijne stenen die niet goed tegen elkaar aanliggen dat mn hak blijft steken tussen de stenen en je ineens letterlijk naast je schoenen loopt :P
pi_85638760
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:39 schreef Chan het volgende:
Nou lekker dan, dat soort opmerkingen :X

Ik heb trouwens wel in steden met van die fijne stenen die niet goed tegen elkaar aanliggen dat mn hak blijft steken tussen de stenen en je ineens letterlijk naast je schoenen loopt :P
of heel hard op je plaat gaat terwijl je net elegant voorbij denkt te lopen _O- :D

t is mij goddank nog nooit gebeurd *afklopt* maar ik heb ze wel zien gaan zeg :X plaatsvervangend pijnlijk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85638852
Ja van die steentjes waar je hele hak dan kapot gaat doordat je er tussen blijft hangen :(

Mijn trouwschoenen waren wel best hoog, heb ze nog wel eens aan. Weet alleen niet of ik die nou naar een sollicitatie aan zou doen, met die slangenprint :D

Heb geen beter plaatje maar voor het idee:
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:50:14 #281
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_85638938
Ja Estrys, zou ik zeker doen! Leuk onder een verder rustige broek of mooi pak.
pi_85639373
Oh dat vind ik leuke schoenen hoor Estrys :Y Kan best bij een sollicitatie
pi_85639443
dank je, ik zal het onthouden. Maar voorlopig zit ik nog zeer ongemotiveerd te wezen in mijn huidige baan :{w
pi_85639573
Weet je ik wil gewoon zo graag aan de slag dat ik soms lichtelijk jaloers bij kantoorgebouwen naar binnen gluur waar ik langsloop :@ Ik wil zo graag en ik weet gewoon dat ik dat wat ik doe goed kan (altijd hele goede beoordelingsgesprekken enzo gehad) Maar ja als er soms meer dan 350 kandidaten zijn, is het al heel wat als je op gesprek mag komen en dan zit er altijd wel iemand bij met meer ervaring/ minder verplichtingen en dus flexibeler (a.k.a. geen kinderen }:| ) / minder salariseisen etc.

Ik mag redelijk vaak op gesprek komen, maar ja daar ben je er dus nog laaaaaang niet mee.
pi_85639641
Ja ik kan het me voorstellen hoor Stiemie -O-
ik gun je ook echt heel hard een baan, maar daar schiet je ook weinig mee op :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85639651
ah ja, ik zie het al. Jij zit in hetzelfde beroepenveld als ik, fijn he :{w
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:42:05 #287
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_85640583
Wat een práchtig huis Memmel. O+ Daar kan mijn provincie-huis met gemak twee keer in :+

Maar echt heeeeel mooi.

En solliciteren. :X oh ik moet echt heelheelheel nodig iets gaan ondernemen. Maar ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen :'(
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:54:13 #288
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_85640972
ik moet vandaag ook weer 2 brieven de deur uit doen, maar wat heb ik er toch een hekel aan, dat geleur met mezelf.

oh en ik heb niet zoveel flitsende binnenkant-van-ons-huis foto's, maar toen ik gisteravond thuis kwam was 't hier wel erg mooi versierd voor me. met wel 42 hartjesballonnen! (die 'uit de hoofden van man & kinderen kwamen toen ze aan me dachten', zie de foto daaronder. O+ :D )
in de haak.
pi_85641278
ooo wat lief Trui O+
pi_85641363
ahw Trui wat leuk! O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:09:19 #291
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_85641396
Oh! da's wel heel lief en leuk Trui O+
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:15:42 #292
114177 Diaan73
pi_85641583
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:54 schreef trui het volgende:
ik moet vandaag ook weer 2 brieven de deur uit doen, maar wat heb ik er toch een hekel aan, dat geleur met mezelf.

oh en ik heb niet zoveel flitsende binnenkant-van-ons-huis foto's, maar toen ik gisteravond thuis kwam was 't hier wel erg mooi versierd voor me. met wel 42 hartjesballonnen! (die 'uit de hoofden van man & kinderen kwamen toen ze aan me dachten', zie de foto daaronder. O+ :D )
O+ O+ wat lief!!
Make love, not war ☮
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:01:41 #293
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_85643031
dat is wel heel erg lief Trui O+

Stieme s6 met solliciteren, en wat je kleding betreft je vind wel een goede combinatie.

Zo gesprek zit er weer op, viel weer 100% mee.
pi_85645159
Wat lief trui!

Memmel, wat een huis zeg!
Diaan, jij woont inderdaad op een mooi plekje. Hier moet je toch eerst nog de wijk door slingeren voordat je op een doorgaande weg zit. Al ik het wel wat rustiger, en een speeltuintje om de hoek dat hopelijk voor volgend zomer wordt opgeknapt.
En 8 minuten fietsen van de HEMA :D

Stiemie succes!
En alle andere baanzoekenden :Y
Ik ga morgen in zwarte pantalon en zwart/blauw/witte tuniek denk ik.. En mijn platte schoenen. Maar ik denk niet dat dit bedrijf een strenge dresscode heeft :P
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:57:46 #295
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85645297
Trui wat ontzettend lief O+

Wat een mooie huizen allemaal. Ik zal mijn doorzonwoning er maar niet tussen zetten ;)

En sollicitanten: succes!

-O- Heb volgens mij een blaasontsteking. zo even de HA bellen. :{
pi_85645507
bah Chaca! Hier hielp een paar liter sinaasappelsap+dagje max-dosis ibuprofen altijd goed. Heeft me heel wat AB gescheeld..
pi_85645612
Trui wat een liefdevol cadeau zeg O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:07:05 #298
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85645681
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:02 schreef Deepfreeze het volgende:
bah Chaca! Hier hielp een paar liter sinaasappelsap+dagje max-dosis ibuprofen altijd goed. Heeft me heel wat AB gescheeld..
Da's goed om te weten. *gaat op zoek naar de ibruprofen*

en gewoon geen sex meer :X
pi_85646616
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:07 schreef chacama het volgende:

[..]

Da's goed om te weten. *gaat op zoek naar de ibruprofen*

en gewoon geen sex meer :X
Gewoon even ab halen...

En sex is sowieso overrated!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:31:08 #300
144006 chacama
Ondernemend!
pi_85646816
Sowieso AB halen, maar als ik de komende uren ook maar iets heb dat mij het gevoel geeft dat ik niet constant op de wc zit, dan pak ik dat met twee handen aan. Pffff, waarom ook altijd als ik aan het werk ben en niet weg kan...

en het ging eindelijk weer eens goed met mijn zin. Maar, nu weet ik dus weer waarom ik niet zo van verschillende standjes hou.

maareh, sex kan wel de bevalling op gang brengen.... kan voor jou dus motivatie zijn om het te proberen.....
pi_85647181
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gewoon even ab halen...

En sex is sowieso overrated!
Niet met een nieuw iemand! :9 Maar ja, da's ook zo wat...

Sterkte Chac, blaasontsteking is kut!

Ik wil een hobby. Toen ik nog ft werkte had ik er geen tijd voor, toen Lente pas geboren was ook niet, maar sinds ze elke middag drie uur ligt te pitten, verveel ik me stierlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')