Ja, dat is ook wel waarquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Begrijpelijk als je geen economische en sociale binding met zo'n stad hebt. Mijn vriend gaat elke dag op de fiets naar zijn werk op het Spui en zijn ouders passen 2x in de week op Ivan. De waarde van die dingen kun je niet in geld uitdrukken.
Uhm, het was een fuchsia die we op een spuitbus zagen en daarna hebben laten mengenquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:47 schreef Claudia_x het volgende:
Innepin, wat voor kleur heb je daar op je muur zitten? Is dat hemelbed van Flexa? Wij hebben zo'n kleur in de slaapkamer en ik ben er heel erg gek op.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:47 schreef Groofsken3 het volgende:
Mijn huisje heb ik voor 85.000 euro gekocht en ik woon binnen de ring van de grootse stad Eindhoven.
Oké, met alle verbouwingen straks bij elkaar zal ik op een hypotheek van bijna 150.000 euro uitkomen.
Ik kom hier ook niet vandaan, Mefke. Ik ben nota bene geboren op de Veluwe waar de huizen nog betaalbaar zijn. Maarja, met een studie in Amsterdam en een vriendje in Amsterdam is de situatie nu eenmaal zo gegroeid. Ik woonde zelf in Haarlem en zou best graag terug willen. Het is ongelooflijk hoeveel betaalbaarder Haarlem is in vergelijking met Amsterdam.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:46 schreef mefke79 het volgende:
Het stomme is, ik kom hier niet eens vandaan, maar inderdaad, met het kdv om de hoek, mijn zusje om de hoek, het werk op de fiets en vrienden dichtbij is de drempel om te gaan heel erg hoog. Wij hebben dan onze ouders ook al voorgesteld om gewoon bij mij en mijn zusje in de buurt te komen wonen...doen ze niet voorlopig, en gelijk hebben ze.
Oh wauw! een herenhuis.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:44 schreef mefke79 het volgende:
Ik gooi mijn droomhuis er nog even in: kijk!
Nee, toen ik het gepost had begon ik idd te twijfelen of het wel duidelijk overkwam.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:44 schreef Stiemie het volgende:
Is dat anderhalf uur enkele reis Leonieke? Dat is dan wel veel vind ik.
Bij ons is het gewoon zo dat ik hier geboren en getogen ben en mijn ouders wonen vlakbij enzo. Tsja we denken er wel eens over om weg te gaan, maar ja als het nou niet bevalt enzo....
Een klein kwartier fietsen ongeveer. Met de auto zijn we er zo.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:48 schreef mefke79 het volgende:
Claudia, ik ken Amsterdam helemaal niet, maar hoe ver zit je dan van je schoonouders vandaan?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:49 schreef mefke79 het volgende:
En soms heb je dus dat in de post boven je al het gene ontkracht wordt wat je zegtMooi Groofsken! En het ziet er zo gezellig uit! Is dit in S....m of in S..p?
Wij hebben nu een hypotheek van 141000, dat wordt straks 167000, daarvoor hebben we een huis uit +/- 1928 met 3 slaapkamers (straks 4) en een tuin van 4 bij 32 meterquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:49 schreef mefke79 het volgende:
En soms heb je dus dat in de post boven je al het gene ontkracht wordt wat je zegtMooi Groofsken! En het ziet er zo gezellig uit! Is dit in S....m of in S..p?
Ik ben zelf 75 minuten heen en 75 minuten terug onderweg. Dat voordeel van het fietsen heb ik niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee, toen ik het gepost had begon ik idd te twijfelen of het wel duidelijk overkwam.
3 kwartier heen, 3 kwartier terug.
In mijn hoofd was het nochtans heel duidelijk
Ja, anderhalf uur enkele rit zou voor mij ook not done zijn.quote:
Ow dat is idd wel langquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben zelf 75 minuten heen en 75 minuten terug onderweg. Dat voordeel van het fietsen heb ik niet.
Hij brengt en we halen hem meestal samen op. Zo zie ik mijn neefje ook elke week (mijn schoonouders passen op hem, op Ivan en straks ook op onze tweede).quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow dat is idd wel langMaar voor opvang betekent het in jullie geval waarschijnlijk wel dat jouw partner Ivan ophaalt na het werk?
Ja, hè? Ik vind het ook wel een heel moeilijke keuze, vooral omdat we in theorie genoeg hebben aan de woning waar we nu in zitten. Maar het zou zo heerlijk zijn, een eigen huis, nóg een kamer erbij, een tuintje...quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:56 schreef miss_sly het volgende:
Watergraafsmeer is gewoon een heerlijke buurt!
Ah k, ik dacht dat hij 3 dagen ergens anders was. Wel leuk dat je van thuis uit kunt werken (al zou dit niets voor mij zijn, vrees ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij brengt en we halen hem meestal samen op. Zo zie ik mijn neefje ook elke week (mijn schoonouders passen op hem, op Ivan en straks ook op onze tweede).
Ik werk ook regelmatig thuis, hoor, en daardoor is het voor mij prima te doen.
Ik vind 't nog steeds eng, s'avonds in Rotterdam.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:55 schreef huuphuup het volgende:
oh en Wickie kom je uit R'dam![]()
ik dacht bij jou altijd aan Amsterdam joh![]()
hahaha, ik heb vlakbij de Hofplein-fontein gewoond, heerlijk 's avonds door de stad slenteren
dat mis ik wel.
Als ik niet kon slapen ging ik gewoon window-shoppen ofzo
ik heb hier precies hetzelfdequote:Op maandag 23 augustus 2010 21:46 schreef mefke79 het volgende:
Het stomme is, ik kom hier niet eens vandaan, maar inderdaad, met het kdv om de hoek, mijn zusje om de hoek, het werk op de fiets en vrienden dichtbij is de drempel om te gaan heel erg hoog. Wij hebben dan onze ouders ook al voorgesteld om gewoon bij mij en mijn zusje in de buurt te komen wonen...doen ze niet voorlopig, en gelijk hebben ze.
Ik woon vijf minuten van mijn schoonouders, en vijf kwartier van mijn eigen moeder vandaan. Ik doe iets verkeerd denk ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:57 schreef mefke79 het volgende:
Schoonoudertechnisch: 45 minuten van de ene, 45 minuten van mijn ouders en alleen zijn moeder woont dichtbij, maar die zie ik zo weinig mogelijk (om de lieve vrede te bewaren)
2 dagen bij opa en oma, 1 dag bij mij, 1 dag bij zijn vader en 1 dag doen we samen. Dat laatste is een tijdelijke oplossing omdat we nog steeds geen kinderopvang hebben (nog zo'n leuke eigenschap van Amsterdam - hoe hebben jullie dat in vredesnaam gedaan, miss_sly?). In de nabije toekomst wordt het 1 dag opa en oma, 2 dagen kinderdagverblijf, 1 dag bij mij en 1 dag bij papa.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah k, ik dacht dat hij 3 dagen ergens anders was.
Ik begin gewoon in mijn ochtendjas.quote:Wel leuk dat je van thuis uit kunt werken (al zou dit niets voor mij zijn, vrees ikIk zou gewoon niet beginnen
)
Op zich kunnen wij hier ook prima met drietjes blijven wonen, maar het zou gewoon net fijner en praktischer zijn, een begane grond woning met tuin. En als we dan toch bezig zijn, wil ik ook bes iets meer dan de 85 m2 die we nu hebben. Dus tja, dan komt Amsterdam Noord in zicht. We gaan binnenkort wat woningen bezichtigen zelfsquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, hè? Ik vind het ook wel een heel moeilijke keuze, vooral omdat we in theorie genoeg hebben aan de woning waar we nu in zitten. Maar het zou zo heerlijk zijn, een eigen huis, nóg een kamer erbij, een tuintje...
Jullie hebben het "net" klaar...quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:51 schreef miss_sly het volgende:
Ow, huizen, verhuizen, Amsterdam...hier hetzelfde als bij claudia. Ons huis zijn we op zich nog steeds heel blij mee, en de wijk is echt helemaal geweldigEn we zijn zo dol op Amsterdam. Maar ja, wat ruimte voor Senna en vooral: een tuin! Wat lijkt me dat zalig. Dus ook wij zijn aan het rondkijken, ook oa in Amsterdam Noord.
En in Amsterdam zijn de prijzen gewoon erg hoog. Want als je het dan over een driekamerappartement hebt, heb je het dus over een appartement met 2 slaapkamers, waarvan er eentje ook vaak echt klein is. Totale oppervlakte zit gewoonlijk ergens tussen de 65 en 80 m2. En al sje dan 80 m2 hebt, heb je eigenlijk best een ruim appartement naar Amsterdamse begrippen.
10 minuten van schoonouders, een uur van mijn maquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:02 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik woon vijf minuten van mijn schoonouders, en vijf kwartier van mijn eigen moeder vandaan. Ik doe iets verkeerd denk ik
Je beseft dat ze buiten Amsterdam ook Hema's hebben?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:02 schreef Stiemie het volgende:
Wij hebben in Castricum gekeken. Redelijk betaalbaar en bij zee. Maar ja wel erg ver van mijn (schoon)ouders.... en ik vind het nu zo fijn dat ik met mijn meissies zo de binnenstad in loop. Gewoon even koffie drinken bij de hema. Of een rondje door de 9 straatjes of even de Albert Cuyp over. Dat zal ik dan echt heel erg gaan missen.
Weinig!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Zolang ik nog huur voor minder dan 400 euro ga ik nergens naartoe.
Ow ja, mijn pyjama zou waarschijnlijk ook niet meer uitgaan danquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
2 dagen bij opa en oma, 1 dag bij mij, 1 dag bij zijn vader en 1 dag doen we samen. Dat laatste is een tijdelijke oplossing omdat we nog steeds geen kinderopvang hebben (nog zo'n leuke eigenschap van Amsterdam - hoe hebben jullie dat in vredesnaam gedaan, miss_sly?). In de nabije toekomst wordt het 1 dag opa en oma, 2 dagen kinderdagverblijf, 1 dag bij mij en 1 dag bij papa.
[..]
Ik begin gewoon in mijn ochtendjas.
Mja, toen kon dat nogquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:00 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik vind 't nog steeds eng, s'avonds in Rotterdam.
Maar 'k ben ook een bangerd
'k Zou echt niet in een andere stad willen wonen, never niet nooit.
Hoogstens Rotterdam Nesselande, maar dat is dan ook bijna om de hoek dus dat telt niet.
Wat gaaf!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op zich kunnen wij hier ook prima met drietjes blijven wonen, maar het zou gewoon net fijner en praktischer zijn, een begane grond woning met tuin. En als we dan toch bezig zijn, wil ik ook bes iets meer dan de 85 m2 die we nu hebben. Dus tja, dan komt Amsterdam Noord in zicht. We gaan binnenkort wat woningen bezichtigen zelfs
Ja maar die in Castricum zit in een heel stom nieuwbouwwinkelcentrum en is zonder restaurantquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je beseft dat ze buiten Amsterdam ook Hema's hebben?
Ik huurde voor minder dan 400 euro, ik betaal nu aan hypotheek ook minder dan 400 euro.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Zolang ik nog huur voor minder dan 400 euro ga ik nergens naartoe.
Wij hebben meteen ingeschreven bij een aantal kdv's en hadden ruim op tijd plek bij de kdv van onze keuze. Hier aan dezelfde weg als waar we wonen, een stukje verder richting de ring. Ze hebben nog 2 vestigingen, geloof ik, allemaal in de buurt. Ze gaat per oktober 2 dagen ipv 1 en dat was ook meteen geregeld toen we dat aangaven.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
2 dagen bij opa en oma, 1 dag bij mij, 1 dag bij zijn vader en 1 dag doen we samen. Dat laatste is een tijdelijke oplossing omdat we nog steeds geen kinderopvang hebben (nog zo'n leuke eigenschap van Amsterdam - hoe hebben jullie dat in vredesnaam gedaan, miss_sly?). In de nabije toekomst wordt het 1 dag opa en oma, 2 dagen kinderdagverblijf, 1 dag bij mij en 1 dag bij papa.
[..]
Oy, ja, jij wint...quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:05 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik woon 9,5 vliegen bij mijn ouders vandaan en ik heb geen schoonouders. Ik doe ook iets verkeerd Innepin.
Dat brengt me op het volgende. Mijn ouders hebben op Aruba een tweede huis, bijna aan het strand. Ze gaan het 10 maanden per jaar verhuren, aan overwinteraars zeg maar. Misschien iemand die iemands broer kent die nog ee plek zoekt met zijn vrouw om te overwinteren op een tropisch eiland in een vissersdorpje?
Bij mijn Hema hebben ze ook geen restaurant en zijn de voorraden bovendien belabberd. Als ik Huup mag geloven hebben ze in de provinie (quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:07 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja maar die in Castricum zit in een heel stom nieuwbouwwinkelcentrum en is zonder restaurant
Ik kan hier echt geen gelijkwaardige woning terugkopen en 400 euro hypotheek aftikken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:07 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Ik huurde voor minder dan 400 euro, ik betaal nu aan hypotheek ook minder dan 400 euro.![]()
quote:
herkenbaarquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
Bij ons was alles voor de spontane verfbeurt oranjequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
ow en wij zijn nogal van de kleurtjes... vooral oranje eigenlijk... in elke kamer is er wel iets oranje!!![]()
Wij wonen trouwens aan het randje van de ring, tegenover een park, rustige straat voor ons, drukkere straat naast ons. En maar aan 1 kant buren... heerlijke plek is het. Ik hou van de stad..
Daar sta ik echt van te kijken! We hebben Ivan ook meteen ingeschreven. Hij is nu 9 maanden en er is nog steeds geen plek op de kinderdagverblijven bij ons in de buurt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij hebben meteen ingeschreven bij een aantal kdv's en hadden ruim op tijd plek bij de kdv van onze keuze. Hier aan dezelfde weg als waar we wonen, een stukje verder richting de ring. Ze hebben nog 2 vestigingen, geloof ik, allemaal in de buurt. Ze gaat per oktober 2 dagen ipv 1 en dat was ook meteen geregeld toen we dat aangaven.
Nu word ik wel nieuwsgierig hoor, foto's!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kan hier echt geen gelijkwaardige woning terugkopen en 400 euro hypotheek aftikken.
Het ziet er anders gigantisch uit aan de buitenkant, is het geen twee-onder-een-kap dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dankjewel!! Het is niet heel groot, maar wel erg prettig om in te wonen...
Mefke er is bij jou in de buurt dus gewoon een huis bijna NAAST de hema te koop?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:10 schreef mefke79 het volgende:
Stiemie: mijn hema zit in dit gebouw aan de linkerkant van de foto en het witte aan het einde is de basisschool...
[ afbeelding ]
joh, ik kan alles in mijn wijk via funda laten zien, zoveel staat er te koop
Woah, dat lijkt me wel echt een flink nadeel van in Amsterdam wonen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar sta ik echt van te kijken! We hebben Ivan ook meteen ingeschreven. Hij is nu 9 maanden en er is nog steeds geen plek op de kinderdagverblijven bij ons in de buurt.
Dat hebben we hier ook, in Ninovequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar sta ik echt van te kijken! We hebben Ivan ook meteen ingeschreven. Hij is nu 9 maanden en er is nog steeds geen plek op de kinderdagverblijven bij ons in de buurt.
Hoek eengezinswoning met een tuin voor met eigen parkeerplaats en tuin achter. 3 slaapkamers en vaste trap naar de zolder.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:12 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nu word ik wel nieuwsgierig hoor, foto's!
Huren voor 400 denk ik aan, 2 kamer flatje in een niet zo leuke buurt.
In ons oude huis hadden we ook een oranje muur, nu niet meer. Wel veel oranje accessoires... en op de slaapkamer wel oranje muren en dat bevalt ons nog steeds heel erg goed.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:11 schreef innepin het volgende:
[..]
Bij ons was alles voor de spontane verfbeurt oranjeWas best leuk hoor, eventjes. Maar na twee jaar in de hysterie wonen (wat niet oranje was, was limoengroen
) was ik het wel heel erg zat...
Wij hebben eigenlijk niet echt problemen met wachtlijsten gehad hoor. Al hebben we wel ingeschreven met 10 weken zwangerschap ofzoquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:13 schreef innepin het volgende:
[..]
Woah, dat lijkt me wel echt een flink nadeel van in Amsterdam wonen.
Wij belden op een maandag het kinderdagverblijf om de hoek en op vrijdag ging ze voor het eerst wennen
Ergens in Friesland of?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoek eengezinswoning met een tuin voor met eigen parkeerplaats en tuin achter. 3 slaapkamers en vaste trap naar de zolder.
Foto's moet ik ff aan E.T. vragen
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:12 schreef innepin het volgende:
[..]
Het ziet er anders gigantisch uit aan de buitenkant, is het geen twee-onder-een-kap dan?
Het is wel een twee-onder-een-kap... of zoals ze tegenwoordig zeggen: half vrijstaand. maar aan één kant buren. Het huis heeft allemaal gekke hoekjes, daardoor heb je soms wat minder ruimte maar het staat wel erg mooi. Ik vind vooral ook de glasinloodruitjes aan de buitenkant ergquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:13 schreef Claudia_x het volgende:
Jullie huis ziet er inderdaad gi-gan-tisch uit van buiten, Diaan!
Maar dat hebben wij ook gedaan! En mijn schoonzusje ook, en zij had voor haar zoontje pas een plek toen hij ruim een jaar oud was.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:16 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Wij hebben eigenlijk niet echt problemen met wachtlijsten gehad hoor. Al hebben we wel ingeschreven met 10 weken zwangerschap ofzoMaar toen was alles op het moment dat het nodig was ook geregeld.
Niet alleen een probleem in Adam. Dyon staat al vanaf 15 weken zwangerschap ingeschreven. Het kon daar zeker een jaar naar plaatsingsdatum gaan duren...dus als ze bijna 1,5 jaar zijn. Gelukkig heb ik een plekje kunnen vinden op een ander kdv die net nieuwe van start ging. Heb nog steeds niets gehoord van het kdv hier om de hoek waar hij dus al een jaar voor op de wachtlijst staat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:16 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Wij hebben eigenlijk niet echt problemen met wachtlijsten gehad hoor. Al hebben we wel ingeschreven met 10 weken zwangerschap ofzoMaar toen was alles op het moment dat het nodig was ook geregeld.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:18 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ergens in Friesland of?
Ik kan 't gewoon bijna niet geloven of ik word gewoon uitgebuit door de woningbouw
Ik betaalde voor mijn éénkamerappartementje al 50 euro per maand meer aan huur.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:17 schreef Meimeltje het volgende:
Een huur of hypotheek van 400Dat was hier mijn 2 kamerappartementje tijdens mn studententijd
Maar toch vind ik het wel praktisch om in het midden van het land te wonen....
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:18 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ergens in Friesland of?
Ik kan 't gewoon bijna niet geloven of ik word gewoon uitgebuit door de woningbouw
volgens mij wonen ze zelfs in dezelfde plaatsquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
sterker nog, volgens mij woont Swets zo'n beetje bij je om de hoek
je woont bij Alexandrium daar in de buurt toch?
Ja me neus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
sterker nog, volgens mij woont Swets zo'n beetje bij je om de hoek
je woont bij Alexandrium daar in de buurt toch?
ja dat bedoelde ik ook met om de hoek haha, heel letterlijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
volgens mij wonen ze zelfs in dezelfde plaats
Oh ja, ik ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Nee midden in de Randstad. Capelle aan den IJssel.
dacht ik alquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik ook met om de hoek haha, heel letterlijk
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:55 schreef huuphuup het volgende:
oh en Wickie kom je uit R'dam![]()
ik dacht bij jou altijd aan Amsterdam joh![]()
hahaha, ik heb vlakbij de Hofplein-fontein gewoond, heerlijk 's avonds door de stad slenteren
dat mis ik wel.
Als ik niet kon slapen ging ik gewoon window-shoppen ofzo
hehehe. Wij zitten in Schenkel. Maar tis niet helemaal eerlijk, want dit was zo'n beetje het eerste stadsvernieuwings project in Capelle. Ik woonde eerst in een krakkemikkig 4 kamer appartementje wat ze vervolgens afgebroken hebben en eengezinswoningen voor terug gebouwd hebben. En daar zitten nogal wat voorwaarden aan voor de bestaande bewoners.quote:
Waterfrontquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:25 schreef wickie het volgende:
[..]
![]()
Heb ook bij de Hofplein fontein in de buurt gewoond, hadden een appartementje aan de Rotte. Je liep zo de stad inIk ging ook altijd rondzwerven (werkte bij de Waterfront en nam altijd omweg naar huis)
Nu wonen we in West.
Oh! de bloemenbuurt?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
hehehe. Wij zitten in Schenkel. Maar tis niet helemaal eerlijk, want dit was zo'n beetje het eerste stadsvernieuwings project in Capelle. Ik woonde eerst in een krakkemikkig 4 kamer appartementje wat ze vervolgens afgebroken hebben en eengezinswoningen voor terug gebouwd hebben. En daar zitten nogal wat voorwaarden aan voor de bestaande bewoners.
Waterfront the place to be voor als je alto was.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Waterfront![]()
dan zou ik je zomaar wel ns tegen kunnen zijn gekomen vroegerik ging daar altijd naar de drum&bass feesten.
De bloemenbuurt jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:27 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Oh! de bloemenbuurt?
Dat ken ik wel.
Wachtlijsten van 6 jaar, nu snap ik waarom!
Wij hebben donderdag en bezichtiging, dat is in de Hoofddorppleinbuurt. NIet groot dus enzo, maar wel bg met tuin. We zijn ook bezig met een afspraak voor een nieuwbouw dat al klaar is in Noord. Hopelijk ook donderdagquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat gaaf!Ik ben heel benieuwd naar welke plekken in Noord jullie aan het kijken zijn. Houd me op de hoogte!
Wij hebben donderdag een afspraak met de makelaar.
Ja. t westland.quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:17 schreef Lishe het volgende:
Ik vind het ook groot lijken eigenlijk, met al die hoekjes aan de buitenkant.
Ehm Mefke, dank voor het compliment. Ik weet gewoon wat ik mooi vind en ik doe maar wat tot het erop lijkt.Die lamp is me een doorn in het oog. Een enorm zwart hangding. Maar ik moest en zou 'm toen hebben en we zijn er half Utrecht mee doorgelopen dus nu mag 'ie in geen geval weg van mijn vriend man. Zodat ik in het vervolg beter nadenk.
We hebben ons zelfs maar ingeschreven bij 1 kinderdagverblijfquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar dat hebben wij ook gedaan! En mijn schoonzusje ook, en zij had voor haar zoontje pas een plek toen hij ruim een jaar oud was.
Maar goed, wij hebben ons alleen ingeschreven bij de dichtstbijzijnde kinderdagverblijven, want we hebben een prima noodoplossing zo. Eigenlijk vind ik het wel fijn dat Ivan nog niet naar het kinderdagverblijf hoeft.
dat lijkt mij dus echt nietsquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:31 schreef Ticootje het volgende:
Wonen op de Veluwe, waar de herten in je tuin schijten <3
Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoor. Ik heb na mn scheiding in een bovenwoning gewoond en dat vond ik al veel gedoe met een kind van ruim 2 jaar. Ik hoop dat jullie snel een huis kunnen vinden die geschikter is!!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Diaan, wij zijn idd wel 'net' klaar, maar we hebben dit huis weliswaar gekocht toen we nog probeerden een kind te krijgen, maar eigenlijk hadden we toch niet echt gedacht dat dat nog echt ging lukken. En theoretisch (nou ja, in de praktijk ook wel hoor) kunnen we hier prima wonen, maar het is toch niet echt heel fijn met een klein kind. Ik ga bijvoorbeeld zelden fietsen, dat is echt zoveel gedoe. En het dakterras is erg leuk, maar niet heel praktisch. Het is snel te warm of te koud en je moet toch naar boven, spullen meenemen en Senna kan er echt niet even alleen blijven. Dus moet je telkens samen naar boven en naar beneden en dan blijkt dat we er gewoon te weinig gebruik van maken.
Dus tja...
[..]
Wij hebben donderdag en bezichtiging, dat is in de Hoofddorppleinbuurt. NIet groot dus enzo, maar wel bg met tuin. We zijn ook bezig met een afspraak voor een nieuwbouw dat al klaar is in Noord. Hopelijk ook donderdag
Misschien komen we wel weer bij elkaar in de buurt!
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:31 schreef Ticootje het volgende:
Wonen op de Veluwe, waar de herten in je tuin schijten <3
skihut! Mooie tijd, *zucht.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik heb zo'n last van herten in mn tuin
Wij ook..... en konden daar ook meteen terecht. We hadden de keuze uit 3 kdv in de buurt..quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:33 schreef Stiemie het volgende:
[..]
We hebben ons zelfs maar ingeschreven bij 1 kinderdagverblijfOmdat we die gewoon het leukst vonden
Ik werkte vooral op die avonden achter de kassa of soms garderobe tussen 2000 - 2005.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Waterfront![]()
dan zou ik je zomaar wel ns tegen kunnen zijn gekomen vroegerik ging daar altijd naar de drum&bass feesten.
maar dr is zo weinig te doenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:35 schreef Ticootje het volgende:
Jewel!!! Met een mega tuin a la tf! Maar dan niet hoeven werken enzo.
dat klopt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die kassen's Avonds is de lucht niet mooi helder met sterren maar oranje
das waar, en de winkels zijn niet open op zondag. Ik ben heel verpest in Den haag, met een appie om de hoek met bizarre openingstijden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
maar dr is zo weinig te doen
tuin ala tf wil ik ook wel
mooi oranje is niet lelijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die kassen's Avonds is de lucht niet mooi helder met sterren maar oranje
Vlakbij jou.. 2 metrohaltes van de Primark afquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:18 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ergens in Friesland of?
om heel eerlijk te zijn heb ik niet zo heel veel last van altijd licht zijn hier.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:36 schreef wickie het volgende:
[..]
Ik werkte vooral op die avonden achter de kassa of soms garderobe tussen 2000 - 2005.
Ging zelf vooral voor de bandjesavonden, was meer de alto.
Oh en die glasbouwwat ziet dat er schokkend uit. Het is gewoon altijd licht bij jullie
Mijn man, toen nog vriend, had daar vroeger een vaste oefenruimte met zijn band. Ik was er toen ook iedere week. Maar alto ben ik niet, daar ben ik te oud voor. Ik was gewoon 'metal'quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:29 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Waterfront the place to be voor als je alto was.
Ik kwam daar vaak, vorig jaar voor 't laatst geweest
Toen kon je nog naar Silverstein voor 8 euro & Enter Shikari voor een tientje.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:36 schreef wickie het volgende:
[..]
Ik werkte vooral op die avonden achter de kassa of soms garderobe tussen 2000 - 2005.
Ging zelf vooral voor de bandjesavonden, was meer de alto.
dat dusquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
das waar, en de winkels zijn niet open op zondag. Ik ben heel verpest in Den haag, met een appie om de hoek met bizarre openingstijden.
Die Ah bij jullie daar is toch ook open op zondag?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:40 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
dat dus
wij zaten een keer in amersfoort in het weekend, we hebben heel die hoek daar gezien
zwolle, almere alles was dicht
wij doen standaard boodschappen op zondag in delft
Zeg, ga jij eens gewoon bevallen! Vandaag is je uitgerekende dag nog wel!quote:
i agree!quote:
nee joh, was t maar zo'n feestquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:43 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Die Ah bij jullie daar is toch ook open op zondag?
*snif. Ik vind het een stomme dag!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:43 schreef E.T. het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens gewoon bevallen! Vandaag is je uitgerekende dag nog wel!
Oh, ik dacht dat ik er vorige week nog geweest was, maar dat was dan zeker op zaterdag.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
nee joh, was t maar zo'n feest
we hebben er wel 3 maar allemaal dicht
maar goed ah in delft is ook prima tedoen dankzij de n470ben zo blij met die weg haha
ik ook en mijn zoon ookquote:
die heeft jen gedaan !! Grappig!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik ook en mijn zoon ook
meer dan geboren worden hebben we niet gedaan
oh ja even een stomme vraag
die vk bij jullie, jullie hebben een maretti toch? heet die visser van achteren?
zo ja, die heeft mij ter wereld gebracht, vond ik wel grappig
moet op zaterdag geweest zijn denk ik, heb m iig nog nooit open gezien op zondagquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:48 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik er vorige week nog geweest was, maar dat was dan zeker op zaterdag.Die ene langs die weg met al die rotondes.
Hier bij ons is de supermarkt zelfs open op zondag.
Ja, ik ben dol op de N470. Binnen 15 minuten ben ik van mijn huis, bij de IKEA.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:53 schreef Ticootje het volgende:
Ikea is voor mij ook zo gevaarlijk dichtbij. Heel irritant voor m'n banksaldo.
mijn moeder kwam met alle vk papieren en kraamzorg zooi aanzetten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
die heeft jen gedaan !! Grappig!
ik zou wel willen maar we kunnen net een gangkast kopen daar. En dat is niet echt reeel met drie opgroeiende jongensquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:46 schreef innepin het volgende:
Weinig mensen die voorUtreg
gaan hier he?
herkenbaar jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:53 schreef Ticootje het volgende:
moet zeggen dat ik er niet heel vaak komquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:53 schreef Ticootje het volgende:
Veluwe zal dus best goed zijn!quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
herkenbaar ja
maar op loopafstand van het centrum van r'dam wonen was nog veel erger voor mn saldo
Kom maar eens bossnuiven dan. Wij wonen er middeninquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mijn kind is ook geboren Delftse![]()
en de volgende hoogstwaarschijnlijk ook. haha
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zou wel willen maar we kunnen net een gangkast kopen daar. En dat is niet echt reeel met drie opgroeiende jongens![]()
Utreg is echt m'n stadtjie
ja dat viel me mee idd hahahaquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kom maar eens bossnuiven dan. Wij wonen er middeninen het is maar 2 uur rijden vanaf je huis.
(valt weer een uurtje mee hè?
)
dat moet te doen zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:57 schreef p_iglet het volgende:
ow grotere huizen!!
ik wil ook!!
Ik heb helemaal geen belachelijke eisen aan ons volgende huis, maar wel een flink rijtje...
.... een keuken waar mijn gasfornuis en koelkast beide inpassen (nu staat de koelkast uit nood in de slaapkamer)
.... een buitenruimte waar je meer kunt dan alleen je vuilniszakken opbergen
.... een slaapkamer waar een 2 persoons bed in past, waar je dan nog aan 2 kanten langs kunt lopen
.... een badkamer die de naam badKAMER mag dragen ipv een soort inloop douche (nu 0.75 bij 1.50m badkamer)
.... een wc waar mijn vader en broertje ook nog op kunnen zitten zonder de deur open te moeten laten omdat anders hun knieen niet passen
hopelijk kunnen we over een jaar verhuizen
ik ben geboren en deels getogen waar jij woont, maar daar zou ik dan weer niet willen wonen. *iets met sociale controle*quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:59 schreef livelink het volgende:
Ìk ga wel voor Utrecht, Innepin. Maar dan zou ik eerst moeten scheiden, vrees ik. Mijn vriend is geboren en getogen in Utrecht en wil nooit meer terug.
Oh! dat moet echt kei-eigenwijs eruit hebben gezienquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat viel me mee idd hahaha![]()
Als Amélie kan lopen komen we een keer plassen stampenen kastanjes zoeken enzo in t bos
![]()
ze stond vandaag ineens achter me in de keuken, zomaar, los, zelf, ik schrok me wild![]()
je hele huis is 65m2?quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:01 schreef p_iglet het volgende:
hihi ja geen gekke eisen toch...
helaas voldoet onze 65m2 portiekwoning in den haag helaas aan geen van die dingen...
Het liefst een penthouse, en dat je dan zo over de zee kan kijken heel de dag.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:04 schreef Stiemie het volgende:
Lijken me geen bizarre eisen p_iglet!![]()
Jaaah buuf aan de kust wonenDat je gewoon even naar de
zee
loopt.
Het mijne is geloof ik incl. balkon 60m2quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je hele huis is 65m2?![]()
boy.ik stop gelijk met klagen.
ik schrok vooral, en daar schrok zij weer vanquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh! dat moet echt kei-eigenwijs eruit hebben gezien![]()
heb je trouwens dat rozenvestje al gezien bij Hennes?
T is net wat voor amélie
Serieus?!quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:07 schreef m@x het volgende:
[..]
Het mijne is geloof ik incl. balkon 60m2
Verwend provinciaaltjequote:Op maandag 23 augustus 2010 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Serieus?!![]()
Wij hebben 80m2 plavuizen beneden, dat is dus exclusief mijn 12m2 washok.![]()
*zich in een hoekje gaat zitten schamen*
quote:
Sinds ik kinderen heb, ben ik de sociale controle wel wat meer gaan waarderen, trouwens.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben geboren en deels getogen waar jij woont, maar daar zou ik dan weer niet willen wonen. *iets met sociale controle*
Amersfoort is ook wel lekker centraal. Of Leusden. maar ja. is dat het dan? Ik wacht wel tot mijn jongens groot zijn en dan ga ik aan de kust wonen denk ik. Met Buum hoor.
mja.quote:
Voor mij is het meerendeel familie hèquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Sinds ik kinderen heb, ben ik de sociale controle wel wat meer gaan waarderen, trouwens.
Het allerliefst zou ik toch wel in een stad wonen, maar helaas...., mijn vriend wil het liefst nog meer in een dorp wonen. Als het aan hem lag was ik de buurvrouw van Oxy.
Waar wij wonen ( ik vind zelf plek voor max. 4 personen)quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
in je eentje is je huis best te doen denk ik
je hebt ook een leuk huisjealleen die plastic zakken op die stoelen
buuf moet er ook niet met het hele gezin gaan wonen
Ik woon er idd alleen maar eigenlijk ook met zijn 2-en. Kai heeft gewoon zijn eigen kamer en een enorme lading speelgoed die ik ook kwijt moet. Het huis is er op ingericht alsof hij hier gewoon woont. Dat was in eerste instantie natuurlijk ook de bedoeling. En ik wilde gewoon jouw vruchtwater niet op mijn prachtige meubels hebbenquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
in je eentje is je huis best te doen denk ik
je hebt ook een leuk huisjealleen die plastic zakken op die stoelen
buuf moet er ook niet met het hele gezin gaan wonen
Past er bij jou een tafeltje op het balkonquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Niet klagen over jullie balkon.![]()
Ik heb er èèn van 7 meter lang, heel fijn maar hij's maar 2,30 breed.
Tafeltje in het midden & je komt niet meer aan de andere kant van 't balkon.
Haha, ik win het met een lengte van 2 meter en een diepte van hooguit 1 m 20quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Niet klagen over jullie balkon.![]()
Ik heb er èèn van 7 meter lang, heel fijn maar hij's maar 2,30 breed.
Tafeltje in het midden & je komt niet meer aan de andere kant van 't balkon.
nou.5 man in het huis van max is echt een beetje lastigquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:16 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Waar wij wonen ( ik vind zelf plek voor max. 4 personen)
Zie je ook hele volksstammen uitkomen.
ja jouw tuinquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn blokhut is wel groot. Met 4 slaapkamers, badkamer, apart toilet, bijkeuken en een grote voorraadkast.
En een grote tuin
Het achteraanzicht van die tuin is dan wel een muur van glas en ijzer maar ach, de andere kant maakt dat ruimschoots goed
tuin
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja jouw tuin park![]()
dan zou ik ook genoegen nemen met die kaszet k mn stoel wel de andere kant op
Ook nogquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:25 schreef _Bar_ het volgende:
En wat denk je van de kosten om het te versturen en te printen en te maken
Ik wilde het eigenlijk wel zeggen tegen mijn schoonzus : laat maar voorkomen, of vraag om een betalingsregelingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:48 schreef innepin het volgende:
Haha Laura! Pas op hoor, straks krijg je nog een dagvaarding onder je neus geduwd!
Schoonzus heeft de 3 cent ook al overgemaakt, het zou zonde zijn als dat 10.003 cent werd uit eigenwijsheidquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:12 schreef innepin het volgende:
Kosten van een dagvaarding zitten rond de honderd euro...Ik zou het niet zo ver laten komen...
Tja niets vernomen enzo, en dus opnieuw heropend.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:13 schreef Rottdog het volgende:
O dear Bar, er wordt dus opnieuw even in geblazen.
Ze vragen dan ook geen niks eer over tijden en dagen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:31 schreef Stiemie het volgende:
Fijn dat het meevalt BarJeetje wel heftig hoor Bar. Lijkt me ook lastig omdat het zo lang geleden is...
Zo ga ik morgen:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:23 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb ook ooit eens een acceptgiro voor zo'n bedrag gekregen van Nuon. Gebeld en gevraagd of ik het niet gewoon bij de volgende betaling op mocht tellen en dan ineens. Leek me een stuk goedkoper (was nog in het papieren tijdperk) maar dan kreeg ik ook een heel gedoe als ik niet op tijd was...![]()
Hmm Bar geen idee wat er aan de hand is, maar dat klinkt niet lekker fijn en ontspannen.
Pff ik heb overmorgen een sollicitatie bij een redelijk formeel bedrijf. Maar nu moet ik dus nog even kleding gaan shoppen morgen. heb alleen geen idee wat. Geen mantelpakje ofzo, maar wat dan wel?
Ja, de boobs zitten ingesnoerd in het giletjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:44 schreef Stiemie het volgende:
Is de moeder dan nog steeds niet terecht Bar? Wat vreselijk voor de nabestaanden![]()
Linda je ziet er goed uit zeg! Maar zoiets zou ik verder dus nooit meer dragen... Ik ga denk ik maar voor een nette pantalon (waar koop ik zoiets nou weer??? Sissy Boy ofzo?) maar zo'n gilet-achtig ding staat bij mij echt niet en zo'n strikachtig gebeuren is echt een no-no met mijn cupmaat
Oh dat zou zoooooo fijn zijn. Ben het echt zat aan het worden thuis (nu al een jaarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:46 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, de boobs zitten ingesnoerd in het giletje![]()
H&M heeft vaak ook nette pantalons voor weinig
Afspreken dat we allebei aangenomen gaan worden?
nog niet...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:48 schreef Diaan73 het volgende:
Stiemie, ik zou denk ik een mooie tuniekachtige jurk met legging en laarzen of mooie schoenen eronder doen... voor welke functie is het?
Vicky, heb jij trouwens al wat gehoord van je gesprek?
Ik ben redacteur Diaan. Verder durf ik er niet teveel over te zeggen nog. Ben veel te bang dat ze meelezen ofzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:48 schreef Diaan73 het volgende:
Stiemie, ik zou denk ik een mooie tuniekachtige jurk met legging en laarzen of mooie schoenen eronder doen... voor welke functie is het?
Vicky, heb jij trouwens al wat gehoord van je gesprek?
Mja, ik zit ook al sinds april vorig jaar thuisquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:48 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh dat zou zoooooo fijn zijn. Ben het echt zat aan het worden thuis (nu al een jaar) Helaas durf ik niet te veel te hopen want de functie is eigenlijk fulltime en ik wil "maar" 32 uur werken... Eens kijken of we daar samen uit gaan komen
jawel!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou trouwens nooit laarzen onder een rokje aandoen naar een sollicitatiegesprek!
Okay ik snap het... heel veel succes in ieder geval!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:49 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik ben redacteur Diaan. Verder durf ik er niet teveel over te zeggen nog. Ben veel te bang dat ze meelezen ofzo![]()
waarom niet? Dat is tegenwoordig toch best heel normaal... ik heb (in de winter) altijd laarzen aan onder jurkjes/rokken. Dat heb ik ook ooit bij een soll. gesprek gedaan. Maar ik ben misschien dan ook wel een beetje eigenwijs. Ik ga zoals ik ben... ik wil me best wat netter aankleden, maar niet iets aandoen wat niet bij me past of waar ik me niet goed in voel. Bijv. hakschoenen... die draag ik nooit!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou trouwens nooit laarzen onder een rokje aandoen naar een sollicitatiegesprek!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jawel!
mét een visnetpanty!point taken?
![]()
ja daaromquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]dat is voor een andersoortige functie denk ik...
gefeliciteerd met je baan!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:02 schreef Chan het volgende:
nou ja het hangt er een beetje vanaf naar wat voor een functie je solliciteert he![]()
Stiemie ik kan me ook goed voorstellen dat je weer wilt beginnen! Ik heb nu bijna een jaar thuisgezeten, op eigen initiatief dus, en het was heerlijk maar ik ben ook blij dat ik binnenkort weer ga beginnen.
Ik heb helemaal geen nette schoenen geloof ik... alleen een paar dr. Martens laarzen en 2 paar zomerschoenen van dr. Martens.. ow en nog een paar "nette" laarzen maar die heb ik bijna nooit aan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja daarom![]()
hahhaha
nee grapje, ik zou inderdaad voorzichtig zijn met het soort schoenen dat je aandoet. Goed kritisch kijken enzo (ook stilleto-naaldhaken kunnen een Kim Holland uitstraling geven). T hangt ook een beetje van de functie en het bedrijf af natuurlijk.
Waarschijnlijk omdat ik alleen hoerige laarzen heb.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
waarom niet? Dat is tegenwoordig toch best heel normaal... ik heb (in de winter) altijd laarzen aan onder jurkjes/rokken. Dat heb ik ook ooit bij een soll. gesprek gedaan. Maar ik ben misschien dan ook wel een beetje eigenwijs. Ik ga zoals ik ben... ik wil me best wat netter aankleden, maar niet iets aandoen wat niet bij me past of waar ik me niet goed in voel. Bijv. hakschoenen... die draag ik nooit!!
wauw!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:09 schreef Chan het volgende:
ik heb trouwens één keer in een veel te kort spijkerrokje gesolliciteerd en werd nog aangenomen ook(was voor de functie verkoper in de Free Record Shop)
Huup dankjeIk ga weer als juridisch secretaresse werken, voor een juridisch adviesbureau in Amsterdam
Maar ik ga voornamelijk vanuit huis werken
Echt ideaal. Toen ik stopte met mn andere baan was het ook al 95% zeker dat ik hier zou kunnen gaan werken op termijn, en nu is t dus echt zover
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:34 schreef Memmel het volgende:
Nou, op aandringen van Huup een paar foto's.
Mind you: dit was nog met 1 kind en het huis was volledig aan kant gemaakt omdat de foto's voor een krantenartikel gemaakt werden (voor wie in DH woont: de bijlage Wonen van de Loosduinse Courant van vorig jaar mei)
De voorkant:
[ afbeelding ]
De keuken: [ afbeelding ]
De badkamer:
[ afbeelding ]
Woonkamer/speelhoek:
[ afbeelding ]
Woonkamer/zithoek:
[ afbeelding ]
En de achterkant met ons:
[ afbeelding ]
nee ik ga nu weer een rondje in den haag bellen, die winkels zijn pas vanaf 10 uur openquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:09 schreef Memmel het volgende:
Jij hebt wat met Kim Holland, he Huup?
Moet ik nog even bellen voor je trouwens? Naar die winkel hier?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:12 schreef Stiemie het volgende:
Tsja ik denk dat ik hier ook niet echt met laarzen aan hoef te komen...
De dresscode is meer....Maar de stewardesslook is wel ontzettend leuk voor je man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Oh nu ga ik twijfelen of het wel wat voor me is... als het is dat jij denkt dat het is dan hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:15 schreef Memmel het volgende:
Stiemie, heb je geen broekpak ofzo? Als het dat type moet zijn, zou ik dat zeker doen. Als het ook daar is waar ik denk dat het is, zou ik het nog zekerder doen.
Ben een keer op die afdeling geweest en dat was, tja, ehh, stijfjes.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar de stewardesslook is wel ontzettend leuk voor je man!
ik heb 1 paar hakken, dan toren ik boven B. uit en dat vinden we allebei niet leukquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:16 schreef Claudia_x het volgende:
Maar bedoelen jullie dan met laarzen platte, hakloze exemplaren?
Ik heb volgens mij bijna geen schoenen zonder hak. Ik heb een paar sneakers, slippers, that's it. Laarzen zonder hak vind ik ook niet leuk staan bij me.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik alleen hoerige laarzen heb.![]()
![]()
Het voelt echt als een eeuwigheid geleden dat ik die droeg.
Maar ik heb iets van een afwijking geloof ik. Mensen vragen aan mij als ik op sneakers loop al of ik 'iets aan mijn been heb' of ze vragen 'wat heb JIJ gedaan?' Hoezo? 'Ja, je loopt zo moeilijk'. Waarop ik dan moet antwoorden: zo loop ik gewoonquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:17 schreef Chan het volgende:
Onder rokjes heb ik altijd pumps aan, volgens mij kan ik er wel aardig op lopenben in elk geval nog nooit onderuit gegaan ermee *afklopt*
Je hebt gewoon een boemlauwe beensleep!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
Maar ik heb iets van een afwijking geloof ik. Mensen vragen aan mij als ik op sneakers loop al of ik 'iets aan mijn been heb' of ze vragen 'wat heb JIJ gedaan?' Hoezo? 'Ja, je loopt zo moeilijk'. Waarop ik dan moet antwoorden: zo loop ik gewoon![]()
had ik laatst leuke schoenen met een hak aan: 'daar kun jij niet op lopen he' Fijne collega's![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:20 schreef Sorbootje het volgende:
Memmel, mooi hoor!![]()
Ik heb alleen deze van de buitenkant van ons huis gevonden:
[ afbeelding ]
ja fijn he. Toen ik vertelde dat ik zwanger was zei de betreffende collega: Ik vond al dat je zo'n dikke kont had gekregen. Toen was ik nog geen 3 maanden zwanger en was nog niks aangekomenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:27 schreef Chan het volgende:
Nou Estrys van je collega's moet je t maar hebben!
Ik heb eigenlijk nooit hakken lager dan 5cm, ik vind mezelf zonder hak zo klein..
ja maar pinguins waggelen sowieso tochquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:33 schreef Estrys het volgende:
bedenk me nou net dat een pinguin uit het ei komt
of heel hard op je plaat gaat terwijl je net elegant voorbij denkt te lopenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:39 schreef Chan het volgende:
Nou lekker dan, dat soort opmerkingen![]()
Ik heb trouwens wel in steden met van die fijne stenen die niet goed tegen elkaar aanliggen dat mn hak blijft steken tussen de stenen en je ineens letterlijk naast je schoenen loopt
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:54 schreef trui het volgende:
ik moet vandaag ook weer 2 brieven de deur uit doen, maar wat heb ik er toch een hekel aan, dat geleur met mezelf.
oh en ik heb niet zoveel flitsende binnenkant-van-ons-huis foto's, maar toen ik gisteravond thuis kwam was 't hier wel erg mooi versierd voor me. met wel 42 hartjesballonnen! (die 'uit de hoofden van man & kinderen kwamen toen ze aan me dachten', zie de foto daaronder.![]()
)
Da's goed om te weten. *gaat op zoek naar de ibruprofen*quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:02 schreef Deepfreeze het volgende:
bah Chaca! Hier hielp een paar liter sinaasappelsap+dagje max-dosis ibuprofen altijd goed. Heeft me heel wat AB gescheeld..
Gewoon even ab halen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:07 schreef chacama het volgende:
[..]
Da's goed om te weten. *gaat op zoek naar de ibruprofen*
en gewoon geen sex meer
Niet met een nieuw iemand!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon even ab halen...
En sex is sowieso overrated!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |