dat tegen hem zeggen en klaarquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:30 schreef ik11-11-11 het volgende:
we gaan nog maar heel erg kort met elkaar, maar ik weet zeker dat dit niets gaat worden.
Je had zeker zijn kleine piemeltje gezien?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:36 schreef ik11-11-11 het volgende:
jullie hebben gelijk. ik weet dat ik eerlijk moet zijn,,, het probleem bij mij was alleen dat ik heeeeel erg verliefd dacht te zijn, maar dat ineens niet meer ben :S raar!
klinkt bekendquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:36 schreef ik11-11-11 het volgende:
jullie hebben gelijk. ik weet dat ik eerlijk moet zijn,,, het probleem bij mij was alleen dat ik heeeeel erg verliefd dacht te zijn, maar dat ineens niet meer ben :S raar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:43 schreef skippy22 het volgende:
Het is uit! Zo hupsakeegoede manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goede manierBemoei je er niet mee boertje van butenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kangoeroetje aangebrand?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:45 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee boertje van buten
hudgequote:Op maandag 23 augustus 2010 21:41 schreef ik11-11-11 het volgende:
haha nee hij is juist hudge... hahaahahaha
Hudge? Kan me voorstellen dat je het daarmee niet trekt...quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:41 schreef ik11-11-11 het volgende:
haha nee hij is juist hudge... hahaahahaha
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:39 schreef Boterhamzakje het volgende:
Gewoon zeggen: HET IS UIT!
Opgelost, slotje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |