quote:Er zitten wellicht ook wat missers tussen?Op donderdag 21 oktober 2010 23:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het zijn tien namen, dus ik ging er eigenlijk wel vanuit dat dit de complete lijst dan moet zijn...
quote:Ja precies, daarom maakte ik de opmerking ook. Als we de Molmail moeten geloven, dan zit er dus sowieso één misser bij dit lijstje.Op donderdag 21 oktober 2010 23:45 schreef Maartel het volgende:
[..]
Er zitten wellicht ook wat missers tussen?
quote:In de coen en sander show gisteren werd die door PJ Hagens gewoon als kandidaat genoemd.Op donderdag 21 oktober 2010 23:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ken de helft van de namen maar. Maar waar is Pepijn![]()
dan?
quote:Weet ik, maar in het lijstje wat hier gister gepost werd stond hij niet tussen.Op vrijdag 22 oktober 2010 07:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
In de coen en sander show gisteren werd die door PJ Hagens gewoon als kandidaat genoemd.
quote:Klopt las ik op twitter van WieIsDeMol.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:39 schreef alors het volgende:
Locatie is El Salvador, dat is officieel bevestigd.
quote:Frits zei ook 'hij zat er in maar dat is niemand nog opgevallen', dus dat zal wel inderdaad.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:06 schreef Maartel het volgende:
Jody Bernal zat net bij t item over Mol bij de Televizier... nieuwe kandidaat?
quote:Onbekende NederlandersOp zaterdag 23 oktober 2010 10:43 schreef Beaudelaire het volgende:
Dit zijn ze:
Soundos el Ahmadi
Patrick Stoof
Jan Kooijman
Pepijn Gunneweg
Anna Drijver
Hannah Bervoets
Horace Cohen
Miryanna van Reeden
Art Rooijakkers
Er mist alleen nog één.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ken alleen maar Jan Kooijman, Horace Cohen en Art Rooijakkers.Op zaterdag 23 oktober 2010 10:43 schreef Beaudelaire het volgende:
Dit zijn ze:
Soundos el Ahmadi
Patrick Stoof
Jan Kooijman
Pepijn Gunneweg
Anna Drijver
Hannah Bervoets
Horace Cohen
Miryanna van Reeden
Art Rooijakkers
Er mist alleen nog één.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 11:13 schreef Beaudelaire het volgende:
En nummer 10...
(bron: WIDM.com)Nog een onbekende NederlanderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ken alleen Jan Kooijman en Horace Cohen, de rest zegt me helemaal niks.
quote:Ze komen gewoon tegemoet aan de wens om weer een serie met onbekende Nederlanders te makenOp zaterdag 23 oktober 2010 11:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ken alleen maar Jan Kooijman, Horace Cohen en Art Rooijakkers.. Wat een lijst weer.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze komen gewoon tegemoet aan de wens om weer een serie met onbekende Nederlanders te maken.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 11:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze komen gewoon tegemoet aan de wens om weer een serie met onbekende Nederlanders te maken.
quote:Miryanna van Reeden , Art Rooijakkers, Jan Kooyman,Op zaterdag 23 oktober 2010 10:43 schreef Beaudelaire het volgende:
Dit zijn ze:
Soundos el Ahmadi
Patrick Stoof
Jan Kooijman
Pepijn Gunneweg
Anna Drijver
Hannah Bervoets
Horace Cohen
Miryanna van Reeden
Art Rooijakkers
Er mist alleen nog één.
Forum Opties | |