Dat zal wel eens goed kunnen jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze het alleen bekend gaan maken als ze ook werkelijk de ring winnen.
Dat zou wel fijn zijn, maar ik denk het eerlijk gezegd niet. Er staat aan het einde van het filmpje dat je echt heel goed moet kijken. Dus er zal ergens in het programma wel een subtiele hint zijn ofzo.. Denk eigenlijk niet dat ze echt alle namen gaan noemen..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:12 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik denk dat ze het op vrijdagmiddag bekend maken om iedereen enthousiast te maken voor het nieuwe seizoen en hierdoor extra stemmen te krijgen 's avonds.
Bij mij ook niet ..heb wel de molMail gekregen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:32 schreef Chowi het volgende:
Filmpje lijkt niet te laden hier.. Ben echt super benieuwd!
Ik denk niet dat we er veel aan hebben daar op te gaan letten, er komen daar zoveel bn'ers dat iedereen het wel zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:25 schreef TJDoornbos het volgende:
of de mensen zitten verstopt over de zaal
niet iedereen past in het YTfilmpje toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:55 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we er veel aan hebben daar op te gaan letten, er komen daar zoveel bn'ers dat iedereen het wel zou kunnen zijn.
Nee ok, das waarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
niet iedereen past in het YTfilmpje toch?
Is het volgens mij ook. In het 'undercover'-filmpje op het vliegveld viel zij ook al op, en ze had zwart haar.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Die ene met die krullen lijkt me een donkere dame eerlijk gezegd!
giovanca ofzo lijkt me.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 08:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is het volgens mij ook. In het 'undercover'-filmpje op het vliegveld viel zij ook al op, en ze had zwart haar.
quote:En hoorde ik hem ook nog iets anders verspreken? Hij zei duidelijk "....je bent daar met vier man..met tien man....".Op donderdag 21 oktober 2010 17:20 schreef Bayswater het volgende:
En heeft dus het einde niet gehaald , gepowned door Coen en Sander.
quote:Audiofragment erbij: http://www.3fm.nl/#/ajax/overlay/gemist/2189 (vanaf ongeveer 4:00 minuten)Op donderdag 21 oktober 2010 17:17 schreef ChatGirl het volgende:
Horace Cohen is zojuist. bevestigd in de Coen en Sandershow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 namen kloppen iig al..
Ik hoop opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., de rest ken ik amper![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:26 schreef Maartel het volgende:
Van het WIDM.com forum:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 namen kloppen iig al..
Ik hoop opVolgens een hint van de Molmail moet er ook iemand in zitten van het programma Bloedverwanten. Die zie ik daar niet terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., de rest ken ik amper[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:26 schreef Maartel het volgende:
Van het WIDM.com forum:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 namen kloppen iig al..
Ik hoop opIk ken de helft van de namen maar. Maar waar is PepijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., de rest ken ik amper
![]()
dan?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Het hoeft natuurlijk ook niet de complete lijst te zijn.. dat sommigen wellicht niet twitteren wil niet zeggen dat de links tussen de ander kandidaten niets betekenenOp donderdag 21 oktober 2010 23:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgens een hint van de Molmail moet er ook iemand in zitten van het programma Bloedverwanten. Die zie ik daar niet terug.
quote:Het zijn tien namen, dus ik ging er eigenlijk wel vanuit dat dit de complete lijst dan moet zijn...Op donderdag 21 oktober 2010 23:41 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk ook niet de complete lijst te zijn.. dat sommigen wellicht niet twitteren wil niet zeggen dat de links tussen de ander kandidaten niets betekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |