Woonplaats: Delftquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:33 schreef Bolter het volgende:
Onzin, tijdje in Beieren doorgebracht, chicks zijn echt veeeeeeel beter dan hier. En ze komen op een of andere manier een stuk intelligenter over dan wat hier op een zaterdagavond voorbij komt schuifelen.
Zelf een half jaar in Wenen gewoond, en genoeg mooie meiden daar, maar hier in Utrecht zie ik er meer. Ik vind dat mensen een beetje zeuren over Nederlandse vrouwen. Als je in een klein durp woont is het niet meer dan logisch dat je weinig bijzonders ziet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:06 schreef Lindgren. het volgende:
Stiekem zijn Duitse meisjes wel leuk inderdaad.
Ja, in Aken neuken ze voor 2 knaken, in Delft maar voor de helft en in Alphen a.d. Rijn maar voor de gein.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:05 schreef MacBreQ het volgende:
In Aachen hejje een hele straat vol met lekkere en lelijke wijven.
Denk dat dat een verklaring is. Toon ik nog in Delft woonde overwoog ik ook maar permanent in het buitenland te gaan wonen. Totdat ik in andere Nederlandse steden kwam.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zelf een half jaar in Wenen gewoond, en genoeg mooie meiden daar, maar hier in Utrecht zie ik er meer. Ik vind dat mensen een beetje zeuren over Nederlandse vrouwen. Als je in een klein durp woont is het niet meer dan logisch dat je weinig bijzonders ziet.
Peachcore.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:45 schreef Peachcore het volgende:
In Portugal en Frankrijk zag ik zulke mooie jongens... In Nederland zien ik dat veel minder en de enige leuke jongens die ik hier zie, zitten in de grote steden. Maar dan blijken ze meestal buitenlands te zijn.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja, in Aken neuken ze voor 2 knaken, in Delft maar voor de helft en in Alphen a.d. Rijn maar voor de gein.
Aha, vandaar dat iedere Roemeen in Nederland óf een dief óf een oplichter is. Zeker net zoiets als de Marrokaanse trots?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:46 schreef Igen het volgende:
[..]
[..]
Dan heb je duidelijk iets gemist. Roemenie heet zo omdat de bewoners zich heel sterk en met heel veel trots identificeren als afstammelingen van de Romeinen. "Romeinië" zou dus eigenlijk een betere Nederlandse vertaling van "România" zijn.
Nee, dat zijn nou weer net (bepaalde clans van de) Roma.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:49 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat iedere Roemeen in Nederland óf een dief óf een oplichter is. Zeker net zoiets als de Marrokaanse trots?
Ik kom ook nog weleens buiten Delft.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
No shit sherlock. Toen ik nog in Enschede studeerde was 't ook kommen en kwel. Utrecht rocks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |