Bedankt voor de tip.quote:
Jij woont in de bewoonde wereld, voor nergenshuizen is dit vrij snel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.35 seconden![]()
Ja het is ook idioot eigenlijk. Alsof het wat uitmaakt, 4 minuten of 30 seconden. Beide is gewoon een kwestie van aanzetten, even wat anders doen en het is klaarquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:10 schreef Pagan het volgende:
[..]
Jij woont in de bewoonde wereld, voor nergenshuizen is dit vrij snel.
Dit klinkt ergens best spannend, maar dat is het vast nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:21 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off iig, tot vanavond misschien (mac-stoei-tijd, dus weet niet hoe laat)
Oh ja hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit klinkt ergens best spannend, maar dat is het vast niet
En Ll met je SaTC en Air Crash Investigation![]()
Jij had álles gekeken in 'die setting' denk ik
Mwah, de 41GB van Twin Peaks (Gold Edition) heeft er wel een dagje of twee voor nodig.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is ook idioot eigenlijk. Alsof het wat uitmaakt, 4 minuten of 30 seconden. Beide is gewoon een kwestie van aanzetten, even wat anders doen en het is klaar![]()
quote:
En die foto's die gemaakt moesten worden op dat moment.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was echt tof he?
Behalve dat gezamenlijke ontbijten dan![]()
Jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:40 schreef JJH het volgende:
[..]
En die foto's die gemaakt moesten worden op dat moment.
quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Relaxed huisje, en gewoon ultiem relaxen. Grootste deel van het weekend op die matrassen liggen stinken met een biertje en wat te snaaien
![]()
Beetje onwennig allemaal, maar gaat wel goedkomenquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
[..]
Hoe was je eerste dag op je nieuwe baan?
En al met al toch nog best een aantal uur geslapen die drie nachten, best knapquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Relaxed huisje, en gewoon ultiem relaxen. Grootste deel van het weekend op die matrassen liggen stinken met een biertje en wat te snaaien
![]()
Dat viel mee inderdaad! Ik had aan de ene kant wel verwacht dat die avond dat wij er ook waren we zo'n beetje tegen het ochtendgloren zo blauw als een tientje naar bed zouden gaan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
En al met al toch nog best een aantal uur geslapen die drie nachten, best knap
Komt omdat dit kuikentje niet zonder d'r slaap kanquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
En al met al toch nog best een aantal uur geslapen die drie nachten, best knap
[Singles actie] win een FOK! (blind) date in the darkquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist met dat daten. Linkje?
Ik kan op zich zonder al teveel slaap, maar als we die eerste nacht helemáál niet geslapen hadden, was ik de volgende ochtend vast iets minder te genieten geweestquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Komt omdat dit kuikentje niet zonder d'r slaap kan![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
[Singles actie] win een FOK! (blind) date in the dark
[..]
Ik kan op zich zonder al teveel slaap, maar als we die eerste nacht helemáál niet geslapen hadden, was ik de volgende ochtend vast iets minder te genieten geweest
Daar kwamen we nog even op door het kijken naar 'wijvenseries' door mannen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:01 schreef nokwanda het volgende:
We hebben aan dat daten in het donker niet zoveel gemist. Wel aan die meet
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was echt tof he?
Behalve dat gezamenlijke ontbijten dan![]()
Ik slaap bijna nooit meer dan 6 uur per nacht. Al heel lang eigenlijk, dus ik ben het wel gewend.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vannacht iets van 6 uur geslapen en ik ben nu echt doodop
Wat waren we braaf he?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat viel mee inderdaad! Ik had aan de ene kant wel verwacht dat die avond dat wij er ook waren we zo'n beetje tegen het ochtendgloren zo blauw als een tientje naar bed zouden gaan.
Je zegt het nu wel maar ik voel dat je erdoor beschadigd bent.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
*giechel*
Ah nee, je weet wel beter. Het viel me best mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja, en dan ga ik lezen tot ik in slaap val.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik slaap bijna nooit meer dan 6 uur per nacht. Al heel lang eigenlijk, dus ik ben het wel gewend.
En wat doe je dan nu vanavond, ga je dan vroeger naar bed dan anders of gewoon normaal?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je zegt het nu wel maar ik voel dat je erdoor beschadigd bent.![]()
You could have said no!
Ik vond het zo gezellig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit erover te denken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
Cat, ga jij je nog opgeven voor de FOK! singles game?
Lekker he, lezen in bed! Ik moet soms via het voeteneind het bed uit, omdat er aan de zijkant teveel boeken op de grond op een hoop liggenquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en dan ga ik lezen tot ik in slaap val.Dat is voor mij echt de beste manier om 'snel' in slaap te vallen.
Goed, al begon ik hem op de terugreis wel te voelen. Maar toen ik m'n sokken uitdeed vond ik het er goed uitzienquote:
Heerlijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker he, lezen in bed! Ik moet soms via het voeteneind het bed uit, omdat er aan de zijkant teveel boeken op de grond op een hoop liggen
Ik houd er wel van met bekenden, maar met vreemden zo met m'n onflatteuze hoofd 's ochtendsquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:17 schreef Greys het volgende:
Zit me niet uit te lachen jullie
Wat dat soort dingen betreft ben ik gewoon raar. En niet erg sociaal, dat weet ik
Maar waar anderen kunnen genieten van de 'gezelligheid' van met veel mensen aan tafel ontbijten, vind ik dat nogal een opgave. Kan het echt niet uitleggen waar dat nou aan ligt. En ik heb het met familie/bekenden al, laat staan met mensen die ik amper in het echt ken.
Vertel, jullie hebben dat vast ook wel, dingen die anderen héél normaal en prettig vinden maar die jij persoonlijk echt vreselijk vindt. Biechten maar!
Mijn ochtendonflatteusheid heb ik alleen last van als ik na afloop de foto's ziequote:Op maandag 23 augustus 2010 20:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik houd er wel van met bekenden, maar met vreemden zo met m'n onflatteuze hoofd 's ochtends![]()
Koffie of thee, Gb?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:19 schreef Goodbye het volgende:
Oh wacht: Elkaar eten aanbieden online
Fijn! En de nieuwe baan, leuke eerste dag gehad?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goed, al begon ik hem op de terugreis wel te voelen. Maar toen ik m'n sokken uitdeed vond ik het er goed uitzien
Nee hoor, ik kan echt niks bedenken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:17 schreef Greys het volgende:
Wat dat soort dingen betreft ben ik gewoon raar. En niet erg sociaal, dat weet ik
Maar waar anderen kunnen genieten van de 'gezelligheid' van met veel mensen aan tafel ontbijten, vind ik dat nogal een opgave. Kan het echt niet uitleggen waar dat nou aan ligt. En ik heb het met familie/bekenden al, laat staan met mensen die ik amper in het echt ken.
Vertel, jullie hebben dat vast ook wel, dingen die anderen héél normaal en prettig vinden maar die jij persoonlijk echt vreselijk vindt. Biechten maar!
quote:
Ja, moet nog wel even mijn draai vinden. Maar dat gaat goed komenquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn! En de nieuwe baan, leuke eerste dag gehad?
Ja dahagquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan echt niks bedenken.
Whehehe. La vache qui rit?quote:
Ja was het wel leuk?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, moet nog wel even mijn draai vinden. Maar dat gaat goed komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ja, met een 'leidinggevende' waarmee ik ook het sollicitatiegesprek had. Maar die eet normaal nooit in de kantine, gewoon achter z'n bureau. Dus ik denk dat ik morgen maar gewoon even buiten een rondje ga lopen en dan weer naar binnen zodat ik eerder naar huis kan ofzo. Of ik moet andere lunchmogelijkheden zien.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja was het wel leuk?
Samen geluncht?
Neh, dit is meer verrassend, anders wordt het zo voorspelbaarquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:29 schreef Goodbye het volgende:
Nee joh, ben je gek.
Ik ben ook gewoon een emo-chick. Moet ik m'n haar zwart verven en meer eyeliner gaan dragen?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:27 schreef Goodbye het volgende:
Oh maar dat had ik ook hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met 2 weekjes is dat over
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Hihihi.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Neh, dit is meer verrassend, anders wordt het zo voorspelbaar
Heb je verder geen collega's?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, met een 'leidinggevende' waarmee ik ook het sollicitatiegesprek had. Maar die eet normaal nooit in de kantine, gewoon achter z'n bureau. Dus ik denk dat ik morgen maar gewoon even buiten een rondje ga lopen en dan weer naar binnen zodat ik eerder naar huis kan ofzo. Of ik moet andere lunchmogelijkheden zien.
Ik ook!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
En schaam je vooral niet hoor. Ik ben ook een huilebalk.
Ook om mooie dingen, goede dingen, mooie muziek. Hup, zet de sluizen maar open
Ja, dat vond ik ook!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je verder geen collega's?
Wel lief dat hij speciaal voor jou wel daar is gaan zitten dan
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihi.
Ja, bij mijn oude werk zat ik midden in het centrum. Dat zou wel fijn zijn voor de pauze, lekker winkelenMaar goed, je kan niet alles hebben. Ga wel dusdanig meer verdienen dat ik straks meer geld heb óm te shoppen
Wat een lieffie!quote:
Ooooh wat gaaaaf!quote:
36 uur!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat dus
hoeveel daagjes ga je werken?
Oh..maar je bent wel onderdeel van een afdeling?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook!![]()
Eén directe, maar die gaat altijd sporten in de pauze. Verder heb ik weinig contact met de anderen, dus dat maakt het wat lastiger. Maar de week zal het leren!
quote:
Huh, hoezo wow?quote:
5 dagen ineens toch?quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga FlashForward kijken en daarna met m'n boek naar bedThanks voor de lieve woordjes, en tot morgen!
![]()
Oh, en ik kan niet meer op Fok! tijdens werktijd.
Vier de ene, vijf de andere! Zal wel even wennen zijn ja, maar wel goed voor m'n bankrekeningquote:
Ik zou zo graag nét zo elegant snotteren als die-ene-van-Britain's-got-Talent!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook!Huilen is ook best fijn, zo af en toe. Zo lang het bij een elegant traantje blijft
als ik eerlijk ben valt dat hier toch best wel zwaarder dan ik had verwachtquote:
Niet van mijn paarse laarzen, wel van mijn shirtje. Dat had ik zaterdag aan op de verhaardag van de kleine jongen van mijn dinnetje en ik kreeg de foto's straks.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:23 schreef Greys het volgende:
Nok, heb je al een foto van je paarse laarzen en je nieuwe shirtje?
Beetje wel. En wat vindt je van mijn iets rondere schoudertjes?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:55 schreef Greys het volgende:
Oh da's een écht Nok shirtje! Afrikanish ook wel een beetje toch?
So you!
Kijk je nu pas?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
Oeh, Dating in the dark is al begonnen.
Ik ben ff kijken
Naar verjaardagen gaan. Nieuwe dingen doen zoals sporten, school, iig iets waar vreemde mensen zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:17 schreef Greys het volgende:
Oh! Het is dat je het zegt!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Beetje wel. En wat vindt je van mijn iets rondere schoudertjes?
Paar kilo erbij nu
Die ene met dat kale hoofd (dat heel korte haar in elk geval) en dat kuiltje is wel mega cute!quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk je nu pas?![]()
Het is een OMG aflevering!
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ene met dat kale hoofd (dat heel korte haar in elk geval) en dat kuiltje is wel mega cute!![]()
Joey.quote:En die andere (je weet meteen welke ik bedoel) is echt té erg, die kerel.
Dat hij dacht dat ze zo dik was en dat helemaal niet bleek te zijn toen hij het voelde
Ik heb het begin gemist, dus ik heb ook het 'vol van zichzelf' gedeelte gemist denk ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar wel een beetje vol van zichzelf. Storm is dat volgens mij.
Ook als er iemand mee gaat die je wel kent?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Naar verjaardagen gaan. Nieuwe dingen doen zoals sporten, school, iig iets waar vreemde mensen zijn.
Ik ben mensenschuw![]()
Oooh gaaff!!!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet van mijn paarse laarzen, wel van mijn shirtje. Dat had ik zaterdag aan op de verhaardag van de kleine jongen van mijn dinnetje en ik kreeg de foto's straks.
Op alle andere foto's staan ook andere mensen en ik heb geen zin in gedoe om het weg te halen en zo.
Hihi wil je een uitnodiging voor een gesprek danquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:57 schreef nokwanda het volgende:
@GB, kan het me heeeeeelemaal voorstellen. Heb er zelf ook last van.
Straks kwam de loopbaanconsulente bij me langs. Ze had gehoord dat ik gesprekstechnieken wilde oefenen voor sollicitatiegesprekken en ze wilde een afspraak maken. Ja.... leuk, maar haar KEN ik al. Dan heb ik die rare tics niet meer en zo. Vreselijk. Het is dan zo spannend met vreemden dat ik rare dingen ga doen als er druk op staat. En in het begin trek ik me terug of zeg ik juist dingen die alleen maar leuk zijn als je me eenmaal kent. Vreeeeeselijk, de eerste maand op een nieuwe werkplek
Ja. Ik ben echt heel stom daarin. Poosje geleden verjaardag van een vriendin. 2 goeie vrienden gingen ook maar kwamen later. Ik zie er al weeeeeken mega tegen op en loop minimaal 3x p/d tegen MM te zeggen dat ik ECHT niet heen wil.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook als er iemand mee gaat die je wel kent?
Als ik alleen 'moet' vind ik het ook niets
Dan is het des te knapper dat je toch gewoon gaat!quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Ik ben echt heel stom daarin. Poosje geleden verjaardag van een vriendin. 2 goeie vrienden gingen ook maar kwamen later. Ik zie er al weeeeeken mega tegen op en loop minimaal 3x p/d tegen MM te zeggen dat ik ECHT niet heen wil.
Eenmaal daar is het rete gezelligDat had ik bv ook bij de verjaardag van 2 hele goeie vrienden (die gingen trouwen! die!) . Vet stom. Maar goed, hij (die goeie vriend) heeft precies hetzelfde. Dus hij snapt me wel
en ik hem
![]()
Maar het blijft stom.
Man, je wil niet weten hoe ik tegen de asielmeet opzag. Zowel de 1ste als 2de.
Ze is net zo min stil of verlegen als ze hier is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is het des te knapper dat je toch gewoon gaat!
En ik herken het wel hoor. Het grappige is, als je jou meemaakt in het echt, dan ben je een heel spontaan type, helemaal niet stil of verlegen. En da's dus precies wat mensen ook altijd van mij vinden. 'Jij maakt altijd zo lekker makkelijk contact!'. Ja, uhuh
Van iemand die ik niet kenquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi wil je een uitnodiging voor een gesprek dan
Je kent mij nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Van iemand die ik niet kenWant anders doe ik gewoon raar, niet exceptioneel raar.
@Greys, ik weeg nu 58 kg. Dat is voor mijn 1.58 en voor mijn doen aan de forse kant. Maar het zit alleen vervelend aan mijn buik. Mijn kont was al nooit plat, gelukkig. Opeens ben ik een appeltje. Maar goed.... het zij zo.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Van iemand die ik niet kenWant anders doe ik gewoon raar, niet exceptioneel raar.
Volgens mij (zo te zien aan die foto) staat het je prima. Echt, ik zag het nietquote:@Greys, ik weeg nu 58 kg. Dat is voor mijn 1.58 en voor mijn doen aan de forse kant. Maar het zit alleen vervelend aan mijn buik. Mijn kont was al nooit plat, gelukkig. Opeens ben ik een appeltje. Maar goed.... het zij zo.
Lekker makkelijk contact my ass iddquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is het des te knapper dat je toch gewoon gaat!
En ik herken het wel hoor. Het grappige is, als je jou meemaakt in het echt, dan ben je een heel spontaan type, helemaal niet stil of verlegen. En da's dus precies wat mensen ook altijd van mij vinden. 'Jij maakt altijd zo lekker makkelijk contact!'. Ja, uhuh
Ik wilde roepen ; "Hoe weet jij dat nou!quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze is net zo min stil of verlegen als ze hier is.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wilde roepen ; "Hoe weet jij dat nou!" maar we hebben 2x gemeet
Soms denk ik dat ik vroeg dement wordtquote:
Dat heb ik ook wel. Structuur aanbrengen. Als ik binnenkom gooi ik mijn telefoon sleutels en dergelijke altijd op de hoek van de tafel neer, en de schoenen verdwijnen onder de bank.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ik vroeg dement wordt
Ik heb de laatste tijd heel vaak last van dingen die ik vergeet. Waar ik m'n sleutels bijvoorbeeld heb neergelegd. Of dan wil ik iets opzoeken/naar een site gaan... en dan 2 sec later weet ik de site niet meer of wat ik wilde opzoeken. Of ik ben mn schoenen kwijt, geen idee waar ik ze heb gelaten. En dan heb ik ze echt 10 min gelee uitgetrokken ofzoof mn telefoon.
Of dan wil ik iets zeggen, en dan kan ik niet op het woord komen. Ik zei net tegen MM ; Dan moeten we dus voor woensdag avond even die............. dingen....... uitprinten"
MM ; dingen?
Ik denken en denken en denken en denken. En nu kwam ik er dan toch nog enigzinds vlot op (bezichtiging papieren/checklist) maar ik heb ook vet vaak dan wil ik drinken, en dan zeg ik ; Ik wil wel wat drinken... "wat dan?" ja ehm........ godverdomme! dat bruine spul...... "Cola?" -Ja!ik word oud
ga je me uitnodigen dan?quote:
Ooh thank god! Ik ben dus niet de enigequote:Op maandag 23 augustus 2010 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel. Structuur aanbrengen. Als ik binnenkom gooi ik mijn telefoon sleutels en dergelijke altijd op de hoek van de tafel neer, en de schoenen verdwijnen onder de bank.
Maar hoe vaak ik ook wel niet naar de keuken loop om wat te pakken, of dat ik even iets op google wil opzoeken en het niet meer weet inderdaad.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh thank god! Ik ben dus niet de enige
Het is echt zwaar irritant, dat wel. Dat je de boel kwijt bent, oke. Maar dingen niet meer kunnen benoemen is gewoon zwaar kut
*aait JJH*
Ja geweldig is datquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:01 schreef JJH het volgende:
[..]
*Heeft dinges inderdaad ook hoog in het vocabulair staan.
Als ik m'n zoon moet hebben roep ik vaak de naam van m'n broertjequote:Op maandag 23 augustus 2010 22:01 schreef JJH het volgende:
[..]
*Heeft dinges inderdaad ook hoog in het vocabulair staan.
Het scheelt nu dat ik alleen woon.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja geweldig is dat
"Mike we moeten nog dinges doen"
-![]()
dinges?
"Ja!"
-:?
"Ja, gvd. Dinges!"
-Ik weet niet wat je bedoelt
";( dinges!"
"boodschappen!"
Dat is echt standaard hierdinges.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Het scheelt nu dat ik alleen woon.
En mijn moeder die begreep/begrijpt altijd precies wat ik bedoel.
O dat is bij ons in de familie ook zo erg. Als mijn oom en tante, of een andere tante een dag geweest is dan ben ik opeens Jan (oom) en mijn zus Gerda of Marga (tantes), voor m'n moeder.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
Als ik m'n zoon moet hebben roep ik vaak de naam van m'n broertjeEn ik vergeet ook alles! Dan zeg ik bijvoorbeeld tegen m'n moeder nog dat ik iets mee moet nemen en 2 minuten later ga ik weg en vergeet ik datgene alsnog
Maar ik weet wat het is en waar ik het voor nodig heb. Dus dan is het niet erg dat ik niet weet hoe het heet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]"JJH je hebt nog dinges nodig!"
*inzichzelf noteert jjh dat dinges, waszeep is*
ooh maar dát heb ik dan al jarenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
Als ik m'n zoon moet hebben roep ik vaak de naam van m'n broertjeEn ik vergeet ook alles! Dan zeg ik bijvoorbeeld tegen m'n moeder nog dat ik iets mee moet nemen en 2 minuten later ga ik weg en vergeet ik datgene alsnog
Mijn oma heeft dat dus ook al jaren en ik begin nu zelf ook alquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:05 schreef JJH het volgende:
[..]
O dat is bij ons in de familie ook zo erg. Als mijn oom en tante, of een andere tante een dag geweest is dan ben ik opeens Jan (oom) en mijn zus Gerda of Marga (tantes), voor m'n moeder.
Ondertussen zijn mijn zus en ik zover dat we gewoon structureel niet meer reageren.
Of dat je speciaal naar de supermarkt voor bijvoorbeeld wc papier gaat en thuiskomt met van alles, behalve wc papierquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh maar dát heb ik dan al jarenik moet ook NIET zonder briefje naar de winkel gaan. Voor 1 ding is geen probleem. Maar zodra ik 2 dingen moet hebben of meer, en zonder briefje ga.... dan kom ik met maar 1 ding terug ofzo.
Ik kan gelukkig heel goed boodschappen doen zonder briefje. Alleen onlogische dingen zoals afwasmiddel of tandpasta die wil ik nog wel eens vergeten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh maar dát heb ik dan al jarenik moet ook NIET zonder briefje naar de winkel gaan. Voor 1 ding is geen probleem. Maar zodra ik 2 dingen moet hebben of meer, en zonder briefje ga.... dan kom ik met maar 1 ding terug ofzo.
Preciesquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik weet wat het is en waar ik het voor nodig heb. Dus dan is het niet erg dat ik niet weet hoe het heet.
ooh been there, done thatquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Of dat je speciaal naar de supermarkt voor bijvoorbeeld wc papier gaat en thuiskomt met van alles, behalve wc papier![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig heel goed boodschappen doen zonder briefje. Alleen onlogische dingen zoals afwasmiddel of tandpasta die wil ik nog wel eens vergeten.
Ik ben vanavond de tandpasta vergeten.
Dat is best erg.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh been there, done that
Dan heb je snoep, koekjes, eten, vla, fruit, ect. Dingen die je helemaal niet nodig hebt, maar datgene waar je voor ging heb je dan weer niet!
Ik kom ook meerdere malen p/d bij de supermarkt. Ze vroegen laatst of ik niet beter kon blijven slapentoen ben ik gewoon 7x binnen geweest
![]()
Vloeisel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies
Soms kom ik dus niet meer op de naam van wasverzachter (dus gewoon wasverzachter op het lijstje zetten werkt niet want ik kan het niet benoemen) en dan staat er bv "vloeisel" en dan staat MM in de winkel te bellen wtf als vloeisel isterwijl ik zelf dus idd weet dat het wasverzachter is
Ik vond het wel kek gevondenquote:
Tell me about itquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vond het wel kek gevonden
Zo had ik laatst tampons nodig. Stond er op mijn lijstje omdat ik na lang denken er klaar mee was dat ik er niet op kwam ; Watten kurken.
waarschijnlijk hebben de medicijnen die ze voor de zenuwpijn in d'r arm en de slaappillen gezorgd voor een onregelmatige hartslag bij d'r. Ze had het eerder die week al over dat als ze d'r hoofd omhoog deed, het zwart voor d'r ogen werd. Alleen dachten wij dat het lag aan het slechte zien dat ze heeft door de suiker op d'r ogen. Dus ze is waarschijnlijk even weggevallen en dus tegen de kast aangevallen (en nog op d'r pijnlijke arm ook, waar de schouder van uit de kom was 4 weken eerder, dus ze heeft heel erg veel geluk gehad dat ze niks verder ontwricht heeft).quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:11 schreef nokwanda het volgende:
@Bamba: fijn dat het alweer zoveel beter gaat met je oma. Waardoor is ze nou zo gevallen? Tikkie gehad?
Nee, want ze waren al 2 weken opquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
En op het oude doosje kijken was geen idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |