Bedankt voor de tip.quote:
Jij woont in de bewoonde wereld, voor nergenshuizen is dit vrij snel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.35 seconden![]()
Ja het is ook idioot eigenlijk. Alsof het wat uitmaakt, 4 minuten of 30 seconden. Beide is gewoon een kwestie van aanzetten, even wat anders doen en het is klaarquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:10 schreef Pagan het volgende:
[..]
Jij woont in de bewoonde wereld, voor nergenshuizen is dit vrij snel.
Dit klinkt ergens best spannend, maar dat is het vast nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:21 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off iig, tot vanavond misschien (mac-stoei-tijd, dus weet niet hoe laat)
Oh ja hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit klinkt ergens best spannend, maar dat is het vast niet
En Ll met je SaTC en Air Crash Investigation![]()
Jij had álles gekeken in 'die setting' denk ik
Mwah, de 41GB van Twin Peaks (Gold Edition) heeft er wel een dagje of twee voor nodig.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is ook idioot eigenlijk. Alsof het wat uitmaakt, 4 minuten of 30 seconden. Beide is gewoon een kwestie van aanzetten, even wat anders doen en het is klaar![]()
quote:
En die foto's die gemaakt moesten worden op dat moment.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was echt tof he?
Behalve dat gezamenlijke ontbijten dan![]()
Jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:40 schreef JJH het volgende:
[..]
En die foto's die gemaakt moesten worden op dat moment.
quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Relaxed huisje, en gewoon ultiem relaxen. Grootste deel van het weekend op die matrassen liggen stinken met een biertje en wat te snaaien
![]()
Beetje onwennig allemaal, maar gaat wel goedkomenquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
[..]
Hoe was je eerste dag op je nieuwe baan?
En al met al toch nog best een aantal uur geslapen die drie nachten, best knapquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Relaxed huisje, en gewoon ultiem relaxen. Grootste deel van het weekend op die matrassen liggen stinken met een biertje en wat te snaaien
![]()
Dat viel mee inderdaad! Ik had aan de ene kant wel verwacht dat die avond dat wij er ook waren we zo'n beetje tegen het ochtendgloren zo blauw als een tientje naar bed zouden gaan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
En al met al toch nog best een aantal uur geslapen die drie nachten, best knap
Komt omdat dit kuikentje niet zonder d'r slaap kanquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
En al met al toch nog best een aantal uur geslapen die drie nachten, best knap
[Singles actie] win een FOK! (blind) date in the darkquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist met dat daten. Linkje?
Ik kan op zich zonder al teveel slaap, maar als we die eerste nacht helemáál niet geslapen hadden, was ik de volgende ochtend vast iets minder te genieten geweestquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Komt omdat dit kuikentje niet zonder d'r slaap kan![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
[Singles actie] win een FOK! (blind) date in the dark
[..]
Ik kan op zich zonder al teveel slaap, maar als we die eerste nacht helemáál niet geslapen hadden, was ik de volgende ochtend vast iets minder te genieten geweest
Daar kwamen we nog even op door het kijken naar 'wijvenseries' door mannen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:01 schreef nokwanda het volgende:
We hebben aan dat daten in het donker niet zoveel gemist. Wel aan die meet
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was echt tof he?
Behalve dat gezamenlijke ontbijten dan![]()
Ik slaap bijna nooit meer dan 6 uur per nacht. Al heel lang eigenlijk, dus ik ben het wel gewend.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vannacht iets van 6 uur geslapen en ik ben nu echt doodop
Wat waren we braaf he?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat viel mee inderdaad! Ik had aan de ene kant wel verwacht dat die avond dat wij er ook waren we zo'n beetje tegen het ochtendgloren zo blauw als een tientje naar bed zouden gaan.
Je zegt het nu wel maar ik voel dat je erdoor beschadigd bent.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
*giechel*
Ah nee, je weet wel beter. Het viel me best mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja, en dan ga ik lezen tot ik in slaap val.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik slaap bijna nooit meer dan 6 uur per nacht. Al heel lang eigenlijk, dus ik ben het wel gewend.
En wat doe je dan nu vanavond, ga je dan vroeger naar bed dan anders of gewoon normaal?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je zegt het nu wel maar ik voel dat je erdoor beschadigd bent.![]()
You could have said no!
Ik vond het zo gezellig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit erover te denken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
Cat, ga jij je nog opgeven voor de FOK! singles game?
Lekker he, lezen in bed! Ik moet soms via het voeteneind het bed uit, omdat er aan de zijkant teveel boeken op de grond op een hoop liggenquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en dan ga ik lezen tot ik in slaap val.Dat is voor mij echt de beste manier om 'snel' in slaap te vallen.
Goed, al begon ik hem op de terugreis wel te voelen. Maar toen ik m'n sokken uitdeed vond ik het er goed uitzienquote:
Heerlijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker he, lezen in bed! Ik moet soms via het voeteneind het bed uit, omdat er aan de zijkant teveel boeken op de grond op een hoop liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |