Sorry. Ik ben gewoon iets te serieus door alles wat er is gebeurt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:10 schreef Rectum het volgende:
[..]
Hij doet lekker gek, lekker recalcitrant. Laat hem.
Hem niet meer laten 'komen' dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:06 schreef QUEEN_B het volgende:
maar ja ik wil ook niet eiglijk met iemand zijn die al een relatie heeft en een kind.
vind eiglijk heel erg wat ik doe maar hij blijft ook maar komen wat moet ik doen?
Misschien houdt ze niet van Rod Stewart of corpulentie.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:18 schreef Document1 het volgende:
Je bent fan van Queen? Dan ken ik nog wel een user van rond de 20 voor je.
Maar mischien wel van samen achter het keyboard zitten?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:20 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Misschien houdt ze niet van Rod Stewart of corpulentie.
Braddiequote:Op maandag 23 augustus 2010 16:20 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Misschien houdt ze niet van Rod Stewart of corpulentie.
Je schreef nochtans dat hij een vrouw had. Indien niet getrouwd heeft hij dus een vriendin.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:26 schreef QUEEN_B het volgende:
jah ten eerste hij is niet getrouwdten 2e ik heb het zelf mee gemakt en ik ben best wel een voorstander van open relaties en ja hallo hij doet het toch zelf sorry hoor dit is niet de eerste x dat hij dit doet en zij blijft toch zelf bij hem
kijk als 1e x zou maja ik ben niet de eerste en denk ook niet de laatste
Nou in dat geval zou je het anaal met die man kunnen doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:26 schreef QUEEN_B het volgende:
jah ten eerste hij is niet getrouwdten 2e ik heb het zelf mee gemakt en ik ben best wel een voorstander van open relaties en ja hallo hij doet het toch zelf sorry hoor dit is niet de eerste x dat hij dit doet en zij blijft toch zelf bij hem
Geen dyslexie meer, it's a fucking miracle!quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:26 schreef QUEEN_B het volgende:
Je bent dus eigenlijk gewoon een goedkope hoerquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:26 schreef QUEEN_B het volgende:
ey jij moet je mond ff dicht houden jah wand ik heb het egt gaa niet loopen lullen over iets wat je niet weer het gaat hier niet over hoe jij er over denkt hoe ik schrijf jah.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:35 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Het is niet zo duidelijk als je denkt hoor. Wat leestekens zouden bijvoorbeeld al helpen. En hou aub op met het dyslexie te steken, dat uit zich heel anders, en het is bovendien een belediging voor mensen die dat echt hebben.
He truttebol, jij begint met ons lastig vallen met zo'n dom topic wat nergens overgaat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:38 schreef QUEEN_B het volgende:
[..]
ey jij moet je mond ff dicht houden jah wand ik heb het egt gaa niet loopen lullen over iets wat je niet weer het gaat hier niet over hoe jij er over denkt hoe ik schrijf jah.
anders gaa je lekker iemand anders lastig vallen met je neppe gezijk
quenb beg3rp ju dejezu brigt?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:38 schreef QUEEN_B het volgende:
[..]
ey jij moet je mond ff dicht houden jah wand ik heb het egt gaa niet loopen lullen over iets wat je niet weer het gaat hier niet over hoe jij er over denkt hoe ik schrijf jah.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:40 schreef Falco het volgende:
[..]
He truttebol, jij begint met ons lastig vallen met zo'n dom topic wat nergens overgaat.
Je belofte nakomen.quote:
Ik zie het als een plicht domme meisjes op het juiste pad te wijzen. Ik zou gewoon lekker doorgaan met die man.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:42 schreef QUEEN_B het volgende:
duz je vind het dom maar je reageert wel uuh dan heb jij duz niet zo veel leuks hier te doen
Plus nu en dan wat heroïne kan geen kwaad, TS. En als je liefje om een trio met zijn vrouw erbij vraagt, niet beledigd zijn, dat komt gewoon omdat hij van jullie allebei houdt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:43 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zie het als een plicht domme meisjes op het juiste pad te wijzen. Ik zou gewoon lekker doorgaan met die man.
Hij is toch echt de homewrecker, niet zij. Als zij het niet doet, vindt ie wel een ander.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:09 schreef Joe-Momma het volgende:
Lekker je benen spreiden voor iemand zonder relatie
.
Homewrecker!!
So funny. Nu snap ik waarom die gast die chick van 20 neukt. she's special.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:38 schreef QUEEN_B het volgende:
[..]
dank jequote:Op maandag 23 augustus 2010 16:49 schreef jogy het volgende:
Woopsie, was het topic aan het opschonen voor ie naar R&P ging. Naja. Bij deze.
dyslexie he... dan krijg je dat, gelijk je IQ naar de mallemoerquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:54 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
So funny. Nu snap ik waarom die gast die chick van 20 neukt. she's special.
Alsof SOA's je taalcentrum aantasten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:56 schreef Re het volgende:
[..]
dyslexie he... dan krijg je dat, gelijk je IQ naar de mallemoer
maar ff zeereneus: TS: heb je je al laten testen op een SOA?
hahah heel grappig maar ja ik heb wel soa test gedaan en ik doe het nooit zonder condom toch slimmer dan jullie d8ten hequote:Op maandag 23 augustus 2010 17:01 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Alsof SOA's je taalcentrum aantasten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |