Mss was ze wel slim maar heeft die gast haar brains eruit gefucked.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij neukt je idd niet voor je brains en persoonlijkheid.
Jaa dad hadde wy nie ged8 horquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:03 schreef QUEEN_B het volgende:
[..]
hahah heel grappig maar ja ik heb wel soa test gedaan en ik doe het nooit zonder condom toch slimmer dan jullie d8ten he
Waren je ouders maar net zo slim als jij.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:03 schreef QUEEN_B het volgende:
[..]
hahah heel grappig maar ja ik heb wel soa test gedaan en ik doe het nooit zonder condom toch slimmer dan jullie d8ten he
nou toch prettig te weten dat je hem en zijn vrouw met haar op zijn dochter dan geen enge ziektes hebt gegevenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:03 schreef QUEEN_B het volgende:
[..]
Dit zijn totaal nieuwe vormen van dislexie volgens mij.quote:wand egt gaa loopen jah gezijk 8ter
`quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waren je ouders maar net zo slim als jij.
Ik zou haar een studiegids geven.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:03 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Mss was ze wel slim maar heeft die gast haar brains eruit gefucked.
Mss is het wel een topmodel met het IQ lager dan die van de triangel speler van de jostiband.
Hier rijst meteen een nieuwe vraag??
Wie zou de TS (ongezien) geven uitgaande van alles wat je nu over haar weet?
Best wel ja...slechte trollquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:10 schreef Copycat het volgende:
Het slechte Nederlands ligt er imo iets te dik bovenop.
Dat is jammer.
zou je denken...quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:10 schreef Copycat het volgende:
Het slechte Nederlands ligt er imo iets te dik bovenop.
Dat is jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |