abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85693938
Jeetje... Die blonde uit 't 2e filmpje mag dan wel geen pool zijn... Maar hoe kun je met zo'n hoofd het terrein op lopen man! Zulke mensen moeten ze bij de ingang al gaan weren.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_85694628
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:28 schreef kikoooooo het volgende:
Stuk voor stuk zo'n vieze dreadlock in de nek, gadverdamme :r
Jij had toch het plan bedacht om andere munten uit te geven als je bekers inlevert? Ik bedacht met net 2 nadelen..

- Dan krijg je figuren die die munten gaan staan verkopen aan iedereen voor 2 euro ofzo (overlast)
- Dan worden er minder bekers ingeleverd (meer troep)

niettemin ben ik voor.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:00:36 #153
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_85695156
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:48 schreef julian6 het volgende:

[..]

Jij had toch het plan bedacht om andere munten uit te geven als je bekers inlevert? Ik bedacht met net 2 nadelen..

- Dan krijg je figuren die die munten gaan staan verkopen aan iedereen voor 2 euro ofzo (overlast)

niettemin ben ik voor.
Ik denk dat er nog genoeg mensen overblijven die bekers zullen rapen om er eten e.d. van te betalen. Ik heb zelf ook een aantal keer bekers geraapt, maar de daarmee verdiende muntjes vrij snel weer uitgegeven.

Voor het andere probleem zie ik ook niet zo snel een oplossing.
Wie dit leest is alfabeet.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:18:22 #154
18896 Blaaskaak
Zijne luchtigheid
pi_85695849
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 07:40 schreef SnuggLe het volgende:
Wel even respect voor de beveiliger die al 10 jaar bij de Juliet staat
Als we het over dezelfde hebben, hij stond toch t/m 2002 bij de Foxtrot? En 1 avondje in de Alpha bij het concert des levens in 2003.

Hele relaxte vent in ieder geval.
pi_85696299
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:17 schreef rhubarbje het volgende:
even los van het feit dat mensen het op een agresieve manier doen, want dat is nooit goed natuurlijk
maar ik snap niet waarom er mensen hier dingen zeggen als ik geef die van mij alleen aan iemand die er niet uit ziet als een hippie (of zo)
Hoezo dat dan? Wtf is er mis met hippies? Waarom mogen die geen bekers?

Ik vind lowlands zo leuk omdat het een relaxed festival is met een tollerante sfeer is waar veel verschillende mensen rond lopen
Maar dat is wel een beetje aan het verdwijnen zeg (viel me op het terrein ook al op hoor... een heel grote groep semi hippe mensen die niet altijd even aardig waren over de andere bezoekers waar ik me dan persoonlijk weer aan ergerde) en dat vind ik wel enorm jammer
De semi-hippe crowd is inderdaad geen aanwinst voor LL of welk festival dan ook, dat is me de afgelopen jaren ook opgevallen....

Irritante, brutale bekerrapers daarentegen ook niet. }:| En agressieve helemaal niet :(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_85697615
Oplossing: muntjes niet meer laten inruilen voor geld. Dan is het voor mensen zonder geld nog steeds mogelijk om op het festival gratis te eten en te drinken en zal het voor mensen die er komen om geld te verdienen niet meer interessant zijn.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:01:06 #157
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_85699329
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:26 schreef Littlecreep het volgende:
Bekerraap probleem wel vaker tegen gekomen dit jaar. Ook bij Muse liepen er wat figuren rond met een fikse stapel bekers, die volgens mij totaal geen interesse hadden in het concert. Op een gegeven moment werd er één gepakt toen ie voor de zoveelste keer bij het muntjes kraampje langs kwam. Ook van het terrein afgedonderd.

Met the Security Compagny vorig jaar ook nog een fikse aanvaring gehad op Lowlands. Tenminste, niet zelf maar een gast die naast me stond. Vorig jaar moest camping 7 (toen meteen tegenover de ingang waar je de bandjes krijgt) blijkbaar dicht blijven tot vrijdag. In de stromende regen werd die toen bestormd door een groep mensen, waaronder ik en mijn vrienden. Toen alles stond zijn we wat gaan eten, maar bij terugkomst was alles weer op slot. Gevolg: Een groep van 50 a 60 man kon niet meer bij hun tent. Wat mensen begonnen weer aan de hekken te rukken en opeens valt een groep security gasten uit en eentje timmert een gast die naast me stond gewoon flink op zijn gezicht.

Niks ten nadele van de security die wel gewoon aardig en relaxt ervoor zorgen dat het veilig blijft, maar dit soort gasten horen gewoon niet op zo'n festival.
Muse :?
KuikenGuppy
pi_85700226
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:11 schreef StormWarning het volgende:
Oplossing: muntjes niet meer laten inruilen voor geld. Dan is het voor mensen zonder geld nog steeds mogelijk om op het festival gratis te eten en te drinken en zal het voor mensen die er komen om geld te verdienen niet meer interessant zijn.
Dat is ongeveer hetzelfde idee als kikoooo had. Maar dan zullen er minder bekers verzameld worden en gaan mensen hun munten proberen te verkopen.
pi_85701332
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:01 schreef Burdie het volgende:

[..]

Muse :?
Niet op Lowlands. Nijmegen begin deze zomer. Zelfde idee met bekertjes raap systeem.
pi_85702966
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:11 schreef StormWarning het volgende:
Slecht idee, had dit jaar ook voor 40 euro over :X Gewoon ander kleur muntje voor ingeleverde zooi, groen oid. die je dan niet kan omwisselen voor cash.
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 augustus 2010 @ 21:32:22 #161
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85705406
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:48 schreef julian6 het volgende:

[..]

niettemin ben ik voor.
ach de tijd voor het inleversysteem hebben we qua rommel ook overleefd, dus van mij mag het per direct kappen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_85705646
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ach de tijd voor het inleversysteem hebben we qua rommel ook overleefd, dus van mij mag het per direct kappen.
Precies!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_85716418
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ik vind het opzich een leuk idee voor kinderen en voor de minder bedeelden. Maar zoals het nu gaat is het echt niet leuk meer :{ Dit jaar met die polen was ook echt uniek volgens mij.
pi_85724851
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:27 schreef julian6 het volgende:

[..]

Dat is ongeveer hetzelfde idee als kikoooo had. Maar dan zullen er minder bekers verzameld worden en gaan mensen hun munten proberen te verkopen.
Sorry, niet het hele topic gelezen. :@

Maar zouden er dan echt zoveel minder bekers geraapt worden? Misschien verdwijnt het taboe erop dan ook weer een beetje zodat meer mensen hun zooi bij zich houden of er af en toe ook een paar opruimen.

Munten verkopen is wel weer een stuk ingewikkelder dan wanneer je de cash zo in de hand gedrukt krijgt, ik denk dat je daarmee het commerciële bekerrapen toch nog flink ontmoedigt want ze zullen er -als ze ze al verkopen- minder op verdienen dan voorheen. En al zouden er dan een paar mensen zijn die munten verkopen, wat doet dat ertoe? Hooguit wat minder horeca-inkomsten voor de organisatie, maar die kosten maken ze nu ook door bekerrapers cash uit te keren.
pi_85725058
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:35 schreef willemwaus het volgende:

[..]

Slecht idee, had dit jaar ook voor 40 euro over :X Gewoon ander kleur muntje voor ingeleverde zooi, groen oid. die je dan niet kan omwisselen voor cash.
Ja ok, het is een slechtere service voor de bezoeker - die moet tegen het einde dan wat slimmer met z'n muntjes omgaan (wat bij veel clubs sowieso al het geval is overigens). Maar het lijkt me wel de enige manier om het systeem in stand te houden en mensen die alleen komen om geld te verdienen te weren.
pi_85725561
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:33 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Jeetje... Die blonde uit 't 2e filmpje mag dan wel geen pool zijn... Maar hoe kun je met zo'n hoofd het terrein op lopen man! Zulke mensen moeten ze bij de ingang al gaan weren.
Jij bent echt 'low' :')

Voor mijn part ga je met een pannenkoek op je hoofd daar rondlopen, lekker belangrijk :)
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_85725955
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:26 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Ja ok, het is een slechtere service voor de bezoeker - die moet tegen het einde dan wat slimmer met z'n muntjes omgaan (wat bij veel clubs sowieso al het geval is overigens). Maar het lijkt me wel de enige manier om het systeem in stand te houden en mensen die alleen komen om geld te verdienen te weren.
Tja, ik denk dat het wettelijk ook lastig is omdat men recht heeft op geldteruggaaf bij het omzetten naar een eigen valuta. Anders had je natuurlijk ook gewoon een cap van 50 euro kunnen zetten. Dan help je de mensen die teveel gehaald hebben en mijd je de squatters.
Doe eens lief!
pi_85726209
En ze kapen ook nog eens kaartjes voor mensen die wel voor de muziek/sfeer komen. ;)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 augustus 2010 @ 15:09:24 #169
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85732221
Qua zooi is het ook nog eens zo dat mensen nu bekers sowieso niet in bakken gooien omdat ze toch wel opgeruimd worden. Het is bij mij niet eens opgekomen om ze in een container te gooien omdat er toch wel iemand langs komt om ze op te ruimen :')

De grootste bekerzooi ligt volgens trouwens in de tenten na een concert en als ze echt willen vegen ze in 10 minuten met een karretje daar bergen weg

quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 02:11 schreef julian6 het volgende:

[..]

Ik vind het opzich een leuk idee voor kinderen en voor de minder bedeelden. Maar zoals het nu gaat is het echt niet leuk meer :{ Dit jaar met die polen was ook echt uniek volgens mij.
Kinderen horen eigenlijk sowieso niet op Lowlands en waar ik van schrik dat ik gewoon hele stammen 30 plussers bekers zag rapen :{
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 augustus 2010 @ 15:10:55 #170
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85732290
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:48 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Tja, ik denk dat het wettelijk ook lastig is omdat men recht heeft op geldteruggaaf bij het omzetten naar een eigen valuta. Anders had je natuurlijk ook gewoon een cap van 50 euro kunnen zetten. Dan help je de mensen die teveel gehaald hebben en mijd je de squatters.
een cap van 50 euro? Ja ik blijf een beetje aan het lopen steeds :')
DeLuna vindt me dik ;(
pi_85733065
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:48 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Waarom kan ik dan in de discotheek nooit mijn teveel gekochte munten terugruilen?
pi_85737251
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:30 schreef julian6 het volgende:

[..]

Waarom kan ik dan in de discotheek nooit mijn teveel gekochte munten terugruilen?
omdat ze er van uitgaan dat jij de regels niet kent? Net als met winkels en het vroegere ruilen van software of het terugkrijgen van cadeaubonnen.
Doe eens lief!
pi_85737428
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:24 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

omdat ze er van uitgaan dat jij de regels niet kent? Net als met winkels en het vroegere ruilen van software of het terugkrijgen van cadeaubonnen.
Niet juist, discotheken behouden vaak langere tijd dezelfde muntjes, klant heeft dus de kans om overgebleven muntjes later uit te geven, bij lowlands kan dit niet dus moet er een cash return point zijn..
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 26 augustus 2010 @ 20:00:57 #174
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85742785
Er zijn ook genoeg gemeentes die het in de vergunningsvoorwaarden zetten dat munten bij evenementen teruggegeven moeten kunnen worden.
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')