Jij had toch het plan bedacht om andere munten uit te geven als je bekers inlevert? Ik bedacht met net 2 nadelen..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:28 schreef kikoooooo het volgende:
Stuk voor stuk zo'n vieze dreadlock in de nek, gadverdamme
Ik denk dat er nog genoeg mensen overblijven die bekers zullen rapen om er eten e.d. van te betalen. Ik heb zelf ook een aantal keer bekers geraapt, maar de daarmee verdiende muntjes vrij snel weer uitgegeven.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Jij had toch het plan bedacht om andere munten uit te geven als je bekers inlevert? Ik bedacht met net 2 nadelen..
- Dan krijg je figuren die die munten gaan staan verkopen aan iedereen voor 2 euro ofzo (overlast)
- Dan worden er minder bekers ingeleverd (meer troep)
niettemin ben ik voor.
Als we het over dezelfde hebben, hij stond toch t/m 2002 bij de Foxtrot? En 1 avondje in de Alpha bij het concert des levens in 2003.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:40 schreef SnuggLe het volgende:
Wel even respect voor de beveiliger die al 10 jaar bij de Juliet staat
De semi-hippe crowd is inderdaad geen aanwinst voor LL of welk festival dan ook, dat is me de afgelopen jaren ook opgevallen....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:17 schreef rhubarbje het volgende:
even los van het feit dat mensen het op een agresieve manier doen, want dat is nooit goed natuurlijk
maar ik snap niet waarom er mensen hier dingen zeggen als ik geef die van mij alleen aan iemand die er niet uit ziet als een hippie (of zo)
Hoezo dat dan? Wtf is er mis met hippies? Waarom mogen die geen bekers?
Ik vind lowlands zo leuk omdat het een relaxed festival is met een tollerante sfeer is waar veel verschillende mensen rond lopen
Maar dat is wel een beetje aan het verdwijnen zeg (viel me op het terrein ook al op hoor... een heel grote groep semi hippe mensen die niet altijd even aardig waren over de andere bezoekers waar ik me dan persoonlijk weer aan ergerde) en dat vind ik wel enorm jammer
Musequote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:26 schreef Littlecreep het volgende:
Bekerraap probleem wel vaker tegen gekomen dit jaar. Ook bij Muse liepen er wat figuren rond met een fikse stapel bekers, die volgens mij totaal geen interesse hadden in het concert. Op een gegeven moment werd er één gepakt toen ie voor de zoveelste keer bij het muntjes kraampje langs kwam. Ook van het terrein afgedonderd.
Met the Security Compagny vorig jaar ook nog een fikse aanvaring gehad op Lowlands. Tenminste, niet zelf maar een gast die naast me stond. Vorig jaar moest camping 7 (toen meteen tegenover de ingang waar je de bandjes krijgt) blijkbaar dicht blijven tot vrijdag. In de stromende regen werd die toen bestormd door een groep mensen, waaronder ik en mijn vrienden. Toen alles stond zijn we wat gaan eten, maar bij terugkomst was alles weer op slot. Gevolg: Een groep van 50 a 60 man kon niet meer bij hun tent. Wat mensen begonnen weer aan de hekken te rukken en opeens valt een groep security gasten uit en eentje timmert een gast die naast me stond gewoon flink op zijn gezicht.
Niks ten nadele van de security die wel gewoon aardig en relaxt ervoor zorgen dat het veilig blijft, maar dit soort gasten horen gewoon niet op zo'n festival.
Dat is ongeveer hetzelfde idee als kikoooo had. Maar dan zullen er minder bekers verzameld worden en gaan mensen hun munten proberen te verkopen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:11 schreef StormWarning het volgende:
Oplossing: muntjes niet meer laten inruilen voor geld. Dan is het voor mensen zonder geld nog steeds mogelijk om op het festival gratis te eten en te drinken en zal het voor mensen die er komen om geld te verdienen niet meer interessant zijn.
Slecht idee, had dit jaar ook voor 40 euro overquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:11 schreef StormWarning het volgende:
Oplossing: muntjes niet meer laten inruilen voor geld. Dan is het voor mensen zonder geld nog steeds mogelijk om op het festival gratis te eten en te drinken en zal het voor mensen die er komen om geld te verdienen niet meer interessant zijn.
ach de tijd voor het inleversysteem hebben we qua rommel ook overleefd, dus van mij mag het per direct kappen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
Jij had toch het plan bedacht om andere munten uit te geven als je bekers inlevert? Ik bedacht met net 2 nadelen..
- Dan krijg je figuren die die munten gaan staan verkopen aan iedereen voor 2 euro ofzo (overlast)
- Dan worden er minder bekers ingeleverd (meer troep)
niettemin ben ik voor.
Precies!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach de tijd voor het inleversysteem hebben we qua rommel ook overleefd, dus van mij mag het per direct kappen.
Ik vind het opzich een leuk idee voor kinderen en voor de minder bedeelden. Maar zoals het nu gaat is het echt niet leuk meerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach de tijd voor het inleversysteem hebben we qua rommel ook overleefd, dus van mij mag het per direct kappen.
Sorry, niet het hele topic gelezen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:27 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde idee als kikoooo had. Maar dan zullen er minder bekers verzameld worden en gaan mensen hun munten proberen te verkopen.
Ja ok, het is een slechtere service voor de bezoeker - die moet tegen het einde dan wat slimmer met z'n muntjes omgaan (wat bij veel clubs sowieso al het geval is overigens). Maar het lijkt me wel de enige manier om het systeem in stand te houden en mensen die alleen komen om geld te verdienen te weren.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:35 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Slecht idee, had dit jaar ook voor 40 euro overGewoon ander kleur muntje voor ingeleverde zooi, groen oid. die je dan niet kan omwisselen voor cash.
Jij bent echt 'low'quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:33 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Jeetje... Die blonde uit 't 2e filmpje mag dan wel geen pool zijn... Maar hoe kun je met zo'n hoofd het terrein op lopen man! Zulke mensen moeten ze bij de ingang al gaan weren.
Tja, ik denk dat het wettelijk ook lastig is omdat men recht heeft op geldteruggaaf bij het omzetten naar een eigen valuta. Anders had je natuurlijk ook gewoon een cap van 50 euro kunnen zetten. Dan help je de mensen die teveel gehaald hebben en mijd je de squatters.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:26 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Ja ok, het is een slechtere service voor de bezoeker - die moet tegen het einde dan wat slimmer met z'n muntjes omgaan (wat bij veel clubs sowieso al het geval is overigens). Maar het lijkt me wel de enige manier om het systeem in stand te houden en mensen die alleen komen om geld te verdienen te weren.
Kinderen horen eigenlijk sowieso niet op Lowlands en waar ik van schrik dat ik gewoon hele stammen 30 plussers bekers zag rapenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 02:11 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik vind het opzich een leuk idee voor kinderen en voor de minder bedeelden. Maar zoals het nu gaat is het echt niet leuk meerDit jaar met die polen was ook echt uniek volgens mij.
een cap van 50 euro? Ja ik blijf een beetje aan het lopen steedsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:48 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat het wettelijk ook lastig is omdat men recht heeft op geldteruggaaf bij het omzetten naar een eigen valuta. Anders had je natuurlijk ook gewoon een cap van 50 euro kunnen zetten. Dan help je de mensen die teveel gehaald hebben en mijd je de squatters.
Waarom kan ik dan in de discotheek nooit mijn teveel gekochte munten terugruilen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:48 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat het wettelijk ook lastig is omdat men recht heeft op geldteruggaaf bij het omzetten naar een eigen valuta. Anders had je natuurlijk ook gewoon een cap van 50 euro kunnen zetten. Dan help je de mensen die teveel gehaald hebben en mijd je de squatters.
omdat ze er van uitgaan dat jij de regels niet kent? Net als met winkels en het vroegere ruilen van software of het terugkrijgen van cadeaubonnen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:30 schreef julian6 het volgende:
[..]
Waarom kan ik dan in de discotheek nooit mijn teveel gekochte munten terugruilen?
Niet juist, discotheken behouden vaak langere tijd dezelfde muntjes, klant heeft dus de kans om overgebleven muntjes later uit te geven, bij lowlands kan dit niet dus moet er een cash return point zijn..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:24 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
omdat ze er van uitgaan dat jij de regels niet kent? Net als met winkels en het vroegere ruilen van software of het terugkrijgen van cadeaubonnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |