Het wordt duurder omdat?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:49 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Over gekocht?Als iemand z'n eigen bekers bewaard of die van ze groep vind ik het nog wel oké, maar mensen die de gehele dag bekers gaan oprapen voor het geld mogen van mij gewoon gebanned worden van LL ..
Door dat soort mensen wordt LL alleen maar duurder voor de rest van de bezoekers
Voor zo iemand wordt het ook gewoon een weekendje lol ipv werkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:40 schreef SnuggLe het volgende:
Wel even respect voor de beveiliger die al 10 jaar bij de Juliet staat. Ben even zijn naam kwijt, maar ik heb zelf nog eens met hem samengewerkt. Hij doet het al heel lang en nooit problemen of trammelant. Respect![]()
(er wordt namelijk hier teveel over 1 kam geschoren)
Volgens mij blijft de beker strikt genomen eigendom van de Lowlands organisatie of de gedelegeerde horeca exploitant. Waarom anders statiegeld ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Omdat het mijn beker is, en ik beslis wat ik ermee doe.
Om het terrein schoon te houden. Zijn er nog andere redenen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Volgens mij blijft de beker strikt genomen eigendom van de Lowlands organisatie of de gedelegeerde horeca exploitant. Waarom anders statiegeld ?
De vraag over het statiegeld was alleen om aan te geven dat de bekertjes strikt genomen niet jouw eigendom worden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Om het terrein schoon te houden. Zijn er nog andere redenen?
En ik bewees dat het zo is.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:04 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Hoho, chill, ik reageerde op iemand die claimde dat het bekertje zijn eigendom is, en derhalve het kapot mocht trappen.
Die man is echt een Lowlandslegende inderdaad.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:40 schreef SnuggLe het volgende:
Wel even respect voor de beveiliger die al 10 jaar bij de Juliet staat. Ben even zijn naam kwijt, maar ik heb zelf nog eens met hem samengewerkt. Hij doet het al heel lang en nooit problemen of trammelant. Respect![]()
(er wordt namelijk hier teveel over 1 kam geschoren)
Als je dezelfde hebt. En ik denk dat het opvalt als je elke dag met 2.5k/3k bekers aankomtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:26 schreef savale het volgende:
bekerrapers zijn echt dom: volgend jaar ga ik met de camper + aanhanger en neem vast 10000 bekers mee van thuis, dat is pas goed cashen
Het gaat me niet zozeer om het uiterlijk van de hippies, maar meer om het gedrag. Zoals ik al zei stond ik tijdens verschillende optredens vooraan te springen en kwam er iemand op zijn/haar knietjes voorbij om die bekers te rapen. In veel gevallen waren dat inderdaad geen hipsters maar mensen met dreadlocks (om ze meteen maar allemaal over een kam te scheren). Het treurigste wat ik gezien heb, was een stelletje dat op elkaar aan het wachten was terwijl de 1 bekers aan het verzamelen was van de tafels. Je bent toch op een festival om plezier te hebben en niet als een fokking aasgier die bekertjes te rapen. De meeste mensen die ik sprak ergerden zich er ook aan en begonnen de bekertjes op een gegeven moment ook maar kapot te te trappen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:17 schreef rhubarbje het volgende:
even los van het feit dat mensen het op een agresieve manier doen, want dat is nooit goed natuurlijk
maar ik snap niet waarom er mensen hier dingen zeggen als ik geef die van mij alleen aan iemand die er niet uit ziet als een hippie (of zo)
Hoezo dat dan? Wtf is er mis met hippies? Waarom mogen die geen bekers?
Ik vind lowlands zo leuk omdat het een relaxed festival is met een tollerante sfeer is waar veel verschillende mensen rond lopen
Maar dat is wel een beetje aan het verdwijnen zeg (viel me op het terrein ook al op hoor... een heel grote groep semi hippe mensen die niet altijd even aardig waren over de andere bezoekers waar ik me dan persoonlijk weer aan ergerde) en dat vind ik wel enorm jammer
Volgensmij heet hij Peter.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die man is echt een Lowlandslegende inderdaad.
Dan heb je het gewoon verdiend. Had je die tent maar niet op een afgesloten gedeelte moeten neerzetten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:26 schreef Littlecreep het volgende:
Bekerraap probleem wel vaker tegen gekomen dit jaar. Ook bij Muse liepen er wat figuren rond met een fikse stapel bekers, die volgens mij totaal geen interesse hadden in het concert. Op een gegeven moment werd er één gepakt toen ie voor de zoveelste keer bij het muntjes kraampje langs kwam. Ook van het terrein afgedonderd.
Met the Security Compagny vorig jaar ook nog een fikse aanvaring gehad op Lowlands. Tenminste, niet zelf maar een gast die naast me stond. Vorig jaar moest camping 7 (toen meteen tegenover de ingang waar je de bandjes krijgt) blijkbaar dicht blijven tot vrijdag. In de stromende regen werd die toen bestormd door een groep mensen, waaronder ik en mijn vrienden. Toen alles stond zijn we wat gaan eten, maar bij terugkomst was alles weer op slot. Gevolg: Een groep van 50 a 60 man kon niet meer bij hun tent. Wat mensen begonnen weer aan de hekken te rukken en opeens valt een groep security gasten uit en eentje timmert een gast die naast me stond gewoon flink op zijn gezicht.
Niks ten nadele van de security die wel gewoon aardig en relaxt ervoor zorgen dat het veilig blijft, maar dit soort gasten horen gewoon niet op zo'n festival.
Ware het niet dat we pas te horen kregen dat ie niet open mocht toen we er al stonden. Dat wilde niemand daarvoor namelijk vertellen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan heb je het gewoon verdiend. Had je die tent maar niet op een afgesloten gedeelte moeten neerzetten.
Al het geld dat de organisatie moet uitgeven (muntjes retour bekers) moeten ze ook weer verdienen, gaan sommige prijzen omhoog..quote:
Ik kijk alleen nog voor de echt goede stukjes waarin ze grote misstanden aankaarten maar die zijn er bijna niet meer. Tis alleen maar afzeiken geworden tegenwoordig. Dumpert is dan wel weer top.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:46 schreef fathank het volgende:
Geenstijl.
Dat er überhaupt nog mensen zijn die dagelijks lopen te F5'en daar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |