abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 augustus 2010 @ 08:14:00 #126
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_85676714
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:49 schreef willemwaus het volgende:

[..]

Over gekocht? :? Als iemand z'n eigen bekers bewaard of die van ze groep vind ik het nog wel oké, maar mensen die de gehele dag bekers gaan oprapen voor het geld mogen van mij gewoon gebanned worden van LL ..

Door dat soort mensen wordt LL alleen maar duurder voor de rest van de bezoekers
Het wordt duurder omdat?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 08:40:32 #127
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_85676996
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 07:40 schreef SnuggLe het volgende:
Wel even respect voor de beveiliger die al 10 jaar bij de Juliet staat. Ben even zijn naam kwijt, maar ik heb zelf nog eens met hem samengewerkt. Hij doet het al heel lang en nooit problemen of trammelant. Respect ^O^

(er wordt namelijk hier teveel over 1 kam geschoren)
Voor zo iemand wordt het ook gewoon een weekendje lol ipv werk :D
pi_85677127
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 17:54 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Omdat het mijn beker is, en ik beslis wat ik ermee doe.
Volgens mij blijft de beker strikt genomen eigendom van de Lowlands organisatie of de gedelegeerde horeca exploitant. Waarom anders statiegeld ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  woensdag 25 augustus 2010 @ 08:51:48 #129
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_85677155
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 08:49 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Volgens mij blijft de beker strikt genomen eigendom van de Lowlands organisatie of de gedelegeerde horeca exploitant. Waarom anders statiegeld ?
Om het terrein schoon te houden. Zijn er nog andere redenen?
Het is een WEGGOOIBEKER. Als je hem dus fijnknijpt/vertrapt voor je hem weggooit maakt het geen klap uit.
Ze worden toch niet afgewassen en opnieuw gevult.
pi_85677358
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 08:51 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Om het terrein schoon te houden. Zijn er nog andere redenen?

De vraag over het statiegeld was alleen om aan te geven dat de bekertjes strikt genomen niet jouw eigendom worden.

Vindt het schoonhouden van het terrein ook wel een legitieme reden. Ook altijd wel tekenend dat mensen blijkbaar alleen voor 0,25 euro bereid zijn het bekertje in te leveren. Als je zou zeggen, joh, lever het in, zonder geldelijke tegenprestatie (hoe klein dan ook) wordt het allemaal maar op de grond gedumpt.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:05:39 #131
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_85677378
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:04 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Hoho, chill, ik reageerde op iemand die claimde dat het bekertje zijn eigendom is, en derhalve het kapot mocht trappen.
En ik bewees dat het zo is.
pi_85677540
Ik heb me zo erg aan die bekerrapers geërgerd dat ik mijn bekers ook kapottrapte als ik in een tent stond. Buiten of tijdens het eten spaarde ik ze een enkele keer op, maar gaf ze meestal weg (aan mensen die er niet uitzagen als hippies). Deze hippies presteerden het om tijdens optredens terwijl iedereen aan het springen was of juist intens aan het genieten/luisteren was de bekertjes onder je voeten vandaan te rapen. Paupers.

Toch is een kwartje relatief gezien best veel op een bekertje en scheelde het je dus 10%. Ik vond het iig te veel moeite kosten die bekers bij me te houden.
pi_85679214
even los van het feit dat mensen het op een agresieve manier doen, want dat is nooit goed natuurlijk
maar ik snap niet waarom er mensen hier dingen zeggen als ik geef die van mij alleen aan iemand die er niet uit ziet als een hippie (of zo)
Hoezo dat dan? Wtf is er mis met hippies? Waarom mogen die geen bekers?

Ik vind lowlands zo leuk omdat het een relaxed festival is met een tollerante sfeer is waar veel verschillende mensen rond lopen
Maar dat is wel een beetje aan het verdwijnen zeg (viel me op het terrein ook al op hoor... een heel grote groep semi hippe mensen die niet altijd even aardig waren over de andere bezoekers waar ik me dan persoonlijk weer aan ergerde) en dat vind ik wel enorm jammer
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_85682406
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 07:40 schreef SnuggLe het volgende:
Wel even respect voor de beveiliger die al 10 jaar bij de Juliet staat. Ben even zijn naam kwijt, maar ik heb zelf nog eens met hem samengewerkt. Hij doet het al heel lang en nooit problemen of trammelant. Respect ^O^

(er wordt namelijk hier teveel over 1 kam geschoren)
Die man is echt een Lowlandslegende inderdaad.

Sowieso wil ik absoluut niet alle beveiligers over 1 kam scheren. Ook bij die beunhazen van TSC is het overgrote deel natuurlijk gewoon oke, dit jaar ook weinig last van ze gehad op Lowlands. Alleen het gedeelte rotte appels is desondanks nog schikbarend hoog daar.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_85683791
Bekerraap probleem wel vaker tegen gekomen dit jaar. Ook bij Muse liepen er wat figuren rond met een fikse stapel bekers, die volgens mij totaal geen interesse hadden in het concert. Op een gegeven moment werd er één gepakt toen ie voor de zoveelste keer bij het muntjes kraampje langs kwam. Ook van het terrein afgedonderd.

Met the Security Compagny vorig jaar ook nog een fikse aanvaring gehad op Lowlands. Tenminste, niet zelf maar een gast die naast me stond. Vorig jaar moest camping 7 (toen meteen tegenover de ingang waar je de bandjes krijgt) blijkbaar dicht blijven tot vrijdag. In de stromende regen werd die toen bestormd door een groep mensen, waaronder ik en mijn vrienden. Toen alles stond zijn we wat gaan eten, maar bij terugkomst was alles weer op slot. Gevolg: Een groep van 50 a 60 man kon niet meer bij hun tent. Wat mensen begonnen weer aan de hekken te rukken en opeens valt een groep security gasten uit en eentje timmert een gast die naast me stond gewoon flink op zijn gezicht.

Niks ten nadele van de security die wel gewoon aardig en relaxt ervoor zorgen dat het veilig blijft, maar dit soort gasten horen gewoon niet op zo'n festival.
pi_85686198
bekerrapers zijn echt dom: volgend jaar ga ik met de camper + aanhanger en neem vast 10000 bekers mee van thuis, dat is pas goed cashen :9
<a href="http://www.savale.nl" target="_blank" rel="nofollow">savale.nl</a>
  woensdag 25 augustus 2010 @ 13:27:18 #137
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_85686239
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:26 schreef savale het volgende:
bekerrapers zijn echt dom: volgend jaar ga ik met de camper + aanhanger en neem vast 10000 bekers mee van thuis, dat is pas goed cashen :9
Als je dezelfde hebt. En ik denk dat het opvalt als je elke dag met 2.5k/3k bekers aankomt :P
pi_85686536
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:17 schreef rhubarbje het volgende:
even los van het feit dat mensen het op een agresieve manier doen, want dat is nooit goed natuurlijk
maar ik snap niet waarom er mensen hier dingen zeggen als ik geef die van mij alleen aan iemand die er niet uit ziet als een hippie (of zo)
Hoezo dat dan? Wtf is er mis met hippies? Waarom mogen die geen bekers?

Ik vind lowlands zo leuk omdat het een relaxed festival is met een tollerante sfeer is waar veel verschillende mensen rond lopen
Maar dat is wel een beetje aan het verdwijnen zeg (viel me op het terrein ook al op hoor... een heel grote groep semi hippe mensen die niet altijd even aardig waren over de andere bezoekers waar ik me dan persoonlijk weer aan ergerde) en dat vind ik wel enorm jammer
Het gaat me niet zozeer om het uiterlijk van de hippies, maar meer om het gedrag. Zoals ik al zei stond ik tijdens verschillende optredens vooraan te springen en kwam er iemand op zijn/haar knietjes voorbij om die bekers te rapen. In veel gevallen waren dat inderdaad geen hipsters maar mensen met dreadlocks (om ze meteen maar allemaal over een kam te scheren). Het treurigste wat ik gezien heb, was een stelletje dat op elkaar aan het wachten was terwijl de 1 bekers aan het verzamelen was van de tafels. Je bent toch op een festival om plezier te hebben en niet als een fokking aasgier die bekertjes te rapen. De meeste mensen die ik sprak ergerden zich er ook aan en begonnen de bekertjes op een gegeven moment ook maar kapot te te trappen.

Er is blijkbaar veel ophef over en denk dat ze het volgend jaar wel anders gaan aanpakken.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 13:47:53 #139
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_85687081
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Die man is echt een Lowlandslegende inderdaad.

Volgensmij heet hij Peter.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 13:55:05 #140
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_85687395
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:26 schreef Littlecreep het volgende:
Bekerraap probleem wel vaker tegen gekomen dit jaar. Ook bij Muse liepen er wat figuren rond met een fikse stapel bekers, die volgens mij totaal geen interesse hadden in het concert. Op een gegeven moment werd er één gepakt toen ie voor de zoveelste keer bij het muntjes kraampje langs kwam. Ook van het terrein afgedonderd.

Met the Security Compagny vorig jaar ook nog een fikse aanvaring gehad op Lowlands. Tenminste, niet zelf maar een gast die naast me stond. Vorig jaar moest camping 7 (toen meteen tegenover de ingang waar je de bandjes krijgt) blijkbaar dicht blijven tot vrijdag. In de stromende regen werd die toen bestormd door een groep mensen, waaronder ik en mijn vrienden. Toen alles stond zijn we wat gaan eten, maar bij terugkomst was alles weer op slot. Gevolg: Een groep van 50 a 60 man kon niet meer bij hun tent. Wat mensen begonnen weer aan de hekken te rukken en opeens valt een groep security gasten uit en eentje timmert een gast die naast me stond gewoon flink op zijn gezicht.

Niks ten nadele van de security die wel gewoon aardig en relaxt ervoor zorgen dat het veilig blijft, maar dit soort gasten horen gewoon niet op zo'n festival.
Dan heb je het gewoon verdiend. Had je die tent maar niet op een afgesloten gedeelte moeten neerzetten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_85688082
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:55 schreef fathank het volgende:

[..]

Dan heb je het gewoon verdiend. Had je die tent maar niet op een afgesloten gedeelte moeten neerzetten.
Ware het niet dat we pas te horen kregen dat ie niet open mocht toen we er al stonden. Dat wilde niemand daarvoor namelijk vertellen.

Daarbij heb ik het niet over een klein tikje of een duw, maar gewoon een fikse rechtse op de kaak van de bezoeker. Geluk dat ie tegen een stootje kon, maar zoiets moet je gewoon laten als security. Gerommel werd alleen maar erger daardoor.
pi_85689258
En op geenstijl _O_

http://www.geenstijl.nl/m(...)soorlog_op_grim.html

echt weer zo typisch hoe ze vergeten erbij te zeggen op wat voor manier die polen bekertjes verzamelen :') maar ik ben niet anders gewend van ze.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 14:46:17 #143
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_85689527
Geenstijl :').

Dat er überhaupt nog mensen zijn die dagelijks lopen te F5'en daar :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_85689580
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 08:14 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Het wordt duurder omdat?
Al het geld dat de organisatie moet uitgeven (muntjes retour bekers) moeten ze ook weer verdienen, gaan sommige prijzen omhoog..
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
pi_85689632
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:46 schreef fathank het volgende:
Geenstijl :').

Dat er überhaupt nog mensen zijn die dagelijks lopen te F5'en daar :').
Ik kijk alleen nog voor de echt goede stukjes waarin ze grote misstanden aankaarten maar die zijn er bijna niet meer. Tis alleen maar afzeiken geworden tegenwoordig. Dumpert is dan wel weer top.
pi_85689802
Wat me opvalt bij indymedia is dat de reacties (de artikelen trouwens ook) over het algemeen meer taalfouten bevatten dan posts op fok. Echte mongolen dus.
pi_85690188
Ja school is voor kapitalisten vinden zij. Nadenken ook.
pi_85692695
Ik vind die mensen die bekertjes rapen zo kansloos! Als je 150 Euro op kan hoesten om te gaan feesten, kun je toch ook nog wel wat geld bij elkaar krijgen om gewoon gezellig weekend van te maken. Sommige leute konden niks anders dan naar de grond kijken. Geen oog meer voor wat er om hen heen gebeurde.

Maar heb me wel kapot gelachen om de bekertjes met een touwtje er aan. _O-. Alleen daarom is het wel grappig om die mensen te zien schooien.

OMG... sneu

[ Bericht 20% gewijzigd door Noxa op 25-08-2010 16:10:38 ]
pi_85693679
Die eerste is dus zo'n pool :') geweldig die grap met het touwtje _O-

Ik was overigens bijna in de munt-aan-touwtje grap getrapt op camping 3. Gast had zo'n strip van 4 munten aan een touwtje vastgemaakt en riep "He je laat je munten vallen!" en toen kreeg ik opeens een deja vu naar vorig jaar waarbij ze hetzelfde deden met een portemonnee. Een vriend van me trapte er toen in :P
pi_85693737
Stuk voor stuk zo'n vieze dreadlock in de nek, gadverdamme :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')