haha krijg je extra recources zekerquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:07 schreef TheThirdMark het volgende:
Wel mijn naam gebruiken he als referentie
Voor mij welquote:
Als referentie op ons forum, niet in het spel zelfquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
haha krijg je extra recources zeker
Je krijgt waarschijnlijk nog heel veel meer invites, most likely word je doodgespammedquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:45 schreef FreezePop het volgende:
Kreeg net een invite for The legion, zal ik daar joinen of bij FOK?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:48 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Je krijgt waarschijnlijk nog heel veel meer invites, most likely word je doodgespammed. Kom maar gewoon bij FOK. Is Nederlandstalig, een alliantie van betekenis, en gewoon leuk!
Techdeals doen. Een lid van FOK stuurt je 3M, en als het slot weer vrij is 10 dagen later, stuur jij die peroon 50 tech. De winst is voor jou (nog steeds een dikke 2 miljoen).quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan ik simpel aan geld komen naast taxes
Ik heb me bijna geregistreerd alleen kan ik deze niet vindenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:56 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Techdeals doen. Een lid van FOK stuurt je 3M, en als het slot weer vrij is 10 dagen later, stuur jij die peroon 50 tech. De winst is voor jou (nog steeds een dikke 2 miljoen).
Als je je aanmeldt op ons forum (www.fokalliance.com) ben je officieel lid, maar hebben we ook een korte vrijwillige academie waar alle fijne kneepjes van het spel geleerd worden. De beloning daarvan is overigens ook nog eens 3 miljoen.
quote:CN Nation ID: *
Voer hier je nation ID van je Cybernations landje in
Meld je maar ff aan op ons Forum (www.fokalliance.com). Op het forum staat hoe het spel werkt. (Ik neem ff aan dat je ook lid wilt worden van de FOK! Alliantiequote:Op maandag 23 augustus 2010 16:58 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb net een account aangemaakt, wat moet je nu het beste doen?Ik snap het niet zo
Dat is de zescijferice code aan het eind van je url, als je op je eigen hoofdpagina bevindtquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb me bijna geregistreerd alleen kan ik deze niet vinden
[..]
Dat zeg ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:06 schreef DiviFilius het volgende:
Je nation ID is het unieke getal van jouw natie.
Het is te vinden in je browser's adresbalk als je naar je eigen natie kijkt.
Bedanktquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:06 schreef DiviFilius het volgende:
Je nation ID is het unieke getal van jouw natie.
Het is te vinden in je browser's adresbalk als je naar je eigen natie kijkt.
Ja je wordt altijd doodgespammedquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:14 schreef Doublepain het volgende:
wtf![]()
20 berichten van mensen die vragen of ik hun wil joinen![]()
Neequote:Op maandag 23 augustus 2010 17:19 schreef DiviFilius het volgende:
Misschien is de activatie-mail perongeluk in een spamfolder terecht gekomen ?
Jij psv fan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:26 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Komt omdat ik er zo uit zie :
[ afbeelding ]
Mocht hij dat doen dan helpen wij je welquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:31 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb nu al ruzie met een gast![]()
Heeft ie een groot verhaal over zijn Alliantie en of ik wil joinen.. Dus ik zeg: Leuk voor je.
Zegt hij: Ja leuk voor me maar als ik je aanval is het niet leuk meer
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:26 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Komt omdat ik er zo uit zie :
[ afbeelding ]
ah okequote:Op maandag 23 augustus 2010 16:43 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Als referentie op ons forum, niet in het spel zelf
Ten eerste je Alliance affilitation (onder edit my nation) veranderen in FOK, en je vervolgens aanmelden op ons forum www.fokalliance.comquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
ah oke
ik ben nu geregistreert maar snap er niks van
hoe kan ik in godsnaam fok joinen
Je moet 'Specify other' hebben, en dan voer je zelf FOK in.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:18 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie bij Alliance Affiliation geen FOK staan
Bedanktquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:19 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Je moet 'Specify other' hebben, en dan voer je zelf FOK in.
Dit beïnvloed wellicht mijn stem tijdens de verkiezingenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:33 schreef DiviFilius het volgende:
Haha, jij gaat een geweldig lid worden, dat zie ik nu al.
En ja, ik ben de PSV fan.
Bedoel je Sjakiliv? Die was altijd al raar.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:25 schreef Sitethief het volgende:
Allejezus, wat een baggerspies komen er tegenwoordig langs bij FOK.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:51 schreef Frank_III het volgende:
[..]
Dit beïnvloed wellicht mijn stem tijdens de verkiezingen![]()
Koppositie in de competitie in handen en niet meer uit handen deze competitie!
Ja hoor eens, die heb ik al gestuurd. Korrekt ja?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:10 schreef DiviFilius het volgende:
50 tech en we hebben het er niet meer over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij dezequote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:32 schreef DiviFilius het volgende:
Daar ga ik me niet meer druk om maken hoor, dat regel je maar met de volgende President.
FOKquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:50 schreef tha_one het volgende:
Ik heb de knoop doorgehakt en besloten NSO te verlaten.
Wel heb ik nog wat twijfels over wat nu, nu vraag ik aan jullie deze belangrijke vraag:
Poll: Van welke alliantie zal ik lid worden?
Ja, dat er verschil tussen de allianties zit is ook de reden dat ik twijfel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:59 schreef Lekiamh het volgende:
Ligt er maar aan wat je zoekt in een alliantie.
MK en TOP zijn beide heel verschillend van elkaar, maar ook van NSO...
Aparte keuzes dus.
Ik zou iedereen die dit topic bezoekt het aanraden, maar voor mij is het nog niet het juiste moment om weer FOK te joinen.quote:
Ja, deze poll is behoorlijk nutteloosquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:39 schreef Lekiamh het volgende:
Wil je lulz ga je naar MK, wil je dat niet ga je naar TOP.
Gaat z'n gangetje.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:58 schreef DiviFilius het volgende:
Hoe bevalt het in pile of shit SOS Brigade Tromp ?
Hoiquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:00 schreef popolon het volgende:
Dus 'alle' fokkers, van het eerste topic zeg maar, zitten nu niet meer in de fok alliantie?
Aah gossie tochquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:41 schreef Terecht het volgende:
Is bij jullie je environment rating ook al tijden zo slecht?
Environment: [ afbeelding ] 6.30
Het lijkt godverdomme wel alsof iedereen zijn afval in mijn landje komt dumpen.
Het is anders toch echt een klein drama hoor, mijn onderdanen gaan al kotsend, rochelend en schijtend ten onder aan de radioactieve fallout en ik kan door de afgenomen productiviteit minder cashen. Ben ik nu de enige met dit probleem? Zal toch haast niet.quote:
Nee hier ook leeglopende lichtgevende onderdanen met blaren op hun tokus.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:41 schreef Terecht het volgende:
Nope, hier ook.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:34 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het is anders toch echt een klein drama hoor, mijn onderdanen gaan al kotsend, rochelend en schijtend ten onder aan de radioactieve fallout en ik kan door de afgenomen productiviteit minder cashen. Ben ik nu de enige met dit probleem? Zal toch haast niet.
OH NOES!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:41 schreef Terecht het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Techdealrelatie aangaan met deze trouwe lobbes? Vreemdgaan staat niet in mijn woordenboek.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:25 schreef Katth het volgende:
Heb mij aangemeld, ga vanavond even van alles doornemen.
Krijg van alle kanten nu al berichtjes, als je het niet erg vind wil ik eerst even inlezen.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:32 schreef Terecht het volgende:
[..]
Techdealrelatie aangaan met deze trouwe lobbes? Vreemdgaan staat niet in mijn woordenboek.
Dat ben ik alquote:Op woensdag 8 september 2010 09:44 schreef Terecht het volgende:
Prima. Wel lid worden van de FOK!-alliantie he!
Je kan er net zoveel tijd in steken als je zelf wilt. Van meerdere uren per dag, tot 5 minuten per 20 dagen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:27 schreef popolon het volgende:
Je kunt mijn account van het andere forum inactief maken of bannen. Ben er mee gekapt, heb wat donaties gedaan en 't account is weg.
Er gaat teveel tijd inzitten (als je het allemaal een beetje wilt volgen qua politiek etc.) althans, tijd die ik er eigenlijk niet in wil steken. Misschien moet je het zo zien.
FOK bestaat nog steeds ja (al meer dan 3 jaar inmiddels)quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:02 schreef GasTurbine het volgende:
Bestaat FOK! nog?! Zit erover na te denken weer te beginnen. In hoeverre zijn de verhoudingen veranderd na The Unjust War?
Is dat standaard dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:47 schreef du_ke het volgende:
Haha daarom ga ik maar standaard voor 5M/50 tech.
3M/ 50 tech bedoel ikquote:
Sinds wanneer ben jij mod?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:47 schreef du_ke het volgende:
Haha daarom ga ik maar standaard voor 5M/50 tech.
Van de week, ik kon het aanbod niet weigeren.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij mod?
Ik ook alweer bijna trouwens.quote:Op zondag 19 september 2010 05:32 schreef Lyrebird het volgende:
Bump - CN is cool, ik speel het al meer dan 3 jaar.
Nou vertelquote:Op woensdag 22 september 2010 22:09 schreef TheThirdMark het volgende:
Yup. We staan aan de vooravond van iets heel bijzonders.
Wie ben jij trouwens?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:05 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Wat een geweldige ontwikkelingen zijn er nu gaande.
Nu is HET moment om het spel en FOK te joinen
Altijd eerst villen dus...quote:Op donderdag 23 september 2010 14:58 schreef Ome_Harry het volgende:
Alleen achteraf die vacht tussen je tanden uitpulken dat is wel lastig...
Jihad op komst?quote:
Nah, die fout maakte ik dus ook. kocht mijn mars shit op 3500 infra, koste me ontzettend veel en dat geld had ik beter in infra kunnen stoppen. Ik bleef namelijk erg ver weg van de high infra wonders en daarnaast leveren ze ook nog eens geen zak op.quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:58 schreef Stranger het volgende:
Maar de kosten van een moon base zijn toch NS-afhankelijk? Bring it on, de oorlog, kan je daarna extra goedkoop een moonbase kopen
Het is of he, je krijgt er maar 1 van die resources random bij, je kunt wel om de 7 dagen opnieuw proberen de resource van jouw keuze te krijgen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:10 schreef Lyrebird het volgende:
Met een maanmijn zou ik er calcium, radon en silicium bijkrijgen, oftewel $9 per inwoner. Meer dan een miljoen per dag.
Ahhhh, en meer dan 1 mijn is zeker niet mogelijk... Misschien is een Marswonder dan wel voordeliger. Toch nog maar eens meer info over zien te vinden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:56 schreef tha_one het volgende:
[..]
Het is of he, je krijgt er maar 1 van die resources random bij, je kunt wel om de 7 dagen opnieuw proberen de resource van jouw keuze te krijgen.![]()
Welkom!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:35 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Klinkt als een erg toffe 'game'.
Heb zojuist even een account aangemaakt. Nu eerst even uitzoeken hoe het allemaal werkt.
Bedankt!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:49 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Welkom!
Wat is je landje, dan stuur ik je 3 miljoen startaid. Guides vind je op het alliantie forum, maar vragen in dit topic kan natuurlijk ook.
Er is meer dan genoeg gaande in de alliance. Zelf zonder EL Jammos is het leukquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Weet je wiie jullie nodig hebben in de FOK! Alliance?
EL JAMMOS!
Bijnaquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef Stranger het volgende:
Ik heb begrepen dat je de attacking van de defending casualties af moet trekken om je infra te berekenen.
Haha, leuk gemaaktquote:
Ik had al een tijdje een account, een hele tijd niet meer geweest en nu begonnen ze het er bij MK weer over te hebben. Dus toen ben ik weer eens daar rond gaan neuzen. Ik vind het wel een grappig forum, al is zeker de helft van de posters volgens mij gewoon zijn eigen alliantie aan het afzeiken.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:35 schreef DiviFilius het volgende:
Kijk, tha_one zit ook stiekem op het Worry Free CN forum.
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:07 schreef tha_one het volgende:
[..]
Ik had al een tijdje een account, een hele tijd niet meer geweest en nu begonnen ze het er bij MK weer over te hebben. Dus toen ben ik weer eens daar rond gaan neuzen. Ik vind het wel een grappig forum, al is zeker de helft van de posters volgens mij gewoon zijn eigen alliantie aan het afzeiken.
Vooral dat tweede, kom op mensen, help je medefokkers de grote boze wereld onder de duim te houdenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:52 schreef Frank_III het volgende:
Op na de 10 mil ns + nog wat extra leden!
daar kunnen we het nog wel is over hebben.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 23:37 schreef tha_one het volgende:
Ik heb ook iets leuks gezien.
[ afbeelding ]
Zodra jij SOS verlaat en weer terugkomt bij FOK pakken we ze.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:59 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
* Lekiamh slaps DiviFilius around a bit with a large trout.
Wanneer komt er nu oorlog?
Niet-geautoriseerde tech-raids.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:04 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dan zal je wel stout zijn geweest. Vertel, wat heb je op je lever? Hmm?
Het is inderdaad in het begin een beetje veel informatie allemaal, maar je hebt het snel genoeg door.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:07 schreef Coolkenneth het volgende:
Ik heb me aangemeld bij de FOK alliantie, en probeer het spel een beetje onder te knie te krijgen. Maar het ziet er allemaal maar redelijk rommelig uit en er is weinig aan 't design gedacht imo
Het wordt vanzelf allemaal wel duidelijk als je de guides leestquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:00 schreef Coolkenneth het volgende:
Ik heb me aangemeld, maar het is grotendeels in het Engels? Raar
Puh, ik zit al op 5000 infra in maar 1258 dagen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:24 schreef Frank_III het volgende:
Over 12 dagen spring ik naar bijna 3900 infra. Best netjes toch in 90 dagen?
Daag je me uit, nou dan weet ik al voor wie mn 1e nuke isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:59 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Puh, ik zit al op 5000 infra in maar 1258 dagen.![]()
Loop ik met 20 dagen meer toch 2000 infra voorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:59 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Puh, ik zit al op 5000 infra in maar 1258 dagen.![]()
Glow in the dark maakt inderdaad geen indruk meerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:39 schreef DiviFilius het volgende:
Mijn land bestaat uit radioactieve koeien, nukes doen me niks
Ik moet eerlijk zeggen dat oorlog tegenwoordig wel een beetje zinloos is. Ik zit standaard op een chest van ongeveer 500 miljoen, dan kun je wel gaan vechten maar de tegenstander heeft ook gewoon zo'n chest. Je bent elkaar dus gewoon een beetje bezig aan het houden en als er vrede is dan jump je beiden gewoon terug naar je oude infra niveau.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:39 schreef DiviFilius het volgende:
Mijn land bestaat uit radioactieve koeien, nukes doen me niks
500 miljoen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:28 schreef tha_one het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat oorlog tegenwoordig wel een beetje zinloos is. Ik zit standaard op een chest van ongeveer 500 miljoen, dan kun je wel gaan vechten maar de tegenstander heeft ook gewoon zo'n chest. Je bent elkaar dus gewoon een beetje bezig aan het houden en als er vrede is dan jump je beiden gewoon terug naar je oude infra niveau.
Wil je een lintje ofzoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:30 schreef Frank_III het volgende:
Even belangrijk voor nieuwe members die een account op CN aanmaken.
Gaarne even invullen dat je gerecruited bent door Frank III
Ja, die heeft drie of vier miljard. Dat versterkt mijn punt alleen maarquote:
Indien ik 2*3 krijg heb ik genoeg cash om van 2930 naar 3900 infra te jumpenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:46 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Wil je een lintje ofzo?
Gaarne even invullen dat je gerecruited bent door Tokamak
Gurrz, je hebt het voorelkaar hoor, dat lintjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:21 schreef Frank_III het volgende:
[..]
Indien ik 2*3 krijg heb ik genoeg cash om van 2930 naar 3900 infra te jumpen
Das niet veel neequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:50 schreef Coolkenneth het volgende:
Ik schaam me, ik heb amper 32 infrastructuur .. FAIL
Nu zit mijn levensmissie er op, wat moet ik nu?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:29 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Gurrz, je hebt het voorelkaar hoor, dat lintje
[..]
Das niet veel nee
Het grootste land in CN worden, daar ben je wel even zoet mee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:43 schreef Frank_III het volgende:
Nu zit mijn levensmissie er op, wat moet ik nu?
5000miles of land?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:02 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Het grootste land in CN worden, daar ben je wel even zoet mee.
quote:30k MilesOp woensdag 20 oktober 2010 17:37 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nr 1 heeft iets van 18k miles.
quote:30k in purchasesOp woensdag 20 oktober 2010 20:36 schreef TheThirdMark het volgende:
Maak er dus maar 40k van lol
39,463.431 mile diameter.
quote:Jeeej
quote:We zitten in een ubertof bloc met VE, FOK iFOK Poison Clan, Umbrella en GOONSOp woensdag 20 oktober 2010 23:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik kom niet terug hoor.
Wil 't nog een beetje daar verder?
quote:Das nieuwOp donderdag 21 oktober 2010 01:27 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
We zitten in een ubertof bloc met VE, FOK iFOK Poison Clan, Umbrella en GOONS![]()
mss komt Mushroom Kingdom daar nog wel bij in de verre toekomst.
quote:Iedere keer kom ik weer in een oorlog terecht dus de high infra wonders blijven uit bereik, ik heb uit verveling toch maar een FAC aangeschaft laatstOp dinsdag 26 oktober 2010 19:10 schreef DiviFilius het volgende:
En maar weer een nieuw wonder aangeschaft.
quote:E-S is, naar wat ik begreep, officieel nog geband, maar zijn trouwe volgeling Random interrupt is de nieuwe emperor van Polar.
quote:Op mijn 90e verjaardag heb ik mijn 2e wonder aangeschaftOp dinsdag 26 oktober 2010 19:10 schreef DiviFilius het volgende:
En maar weer een nieuw wonder aangeschaft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
quote:Total nations 190
quote:Ach daar heeft iedere alliantie last van.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:56 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Total nations 190
Dat is in 1 maand toch 15 nations pleitte.
quote:We hebben overigens wel meer periodes gehad, die erg saai waren, zo was de periode voor KARMA ook erg bagger qua interessante gebeurtenissen. Of eigenlijk iedere andere maand buiten de maand dat er een Great war begon.Op vrijdag 29 oktober 2010 13:05 schreef TheThirdMark het volgende:
Dat klopt ook wel. Maar je kan niet ontkennen dat heel het spel op sterven na dood is.
Er gebeurd al maanden niets meer wat ook maar lichtelijk interessant is, laat staan enerverend.
Voorheen had je vaak spelers die van Alliantie verwisselden, tegenwoordig zie je dat zelden maar wel stukken vaker dat iemand zijn account gewoon laat verlopen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:34 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik hoef geen wonder aan te schaffen, ik heb al een spiegel. En kraaltjesEn waarom zien we jou eigenlijk ook nooit meer op het forum?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Als jij de periode voor de Karma oorlog saai vond, dan heb je niet goed opgelet denk ik.Op vrijdag 29 oktober 2010 14:34 schreef tha_one het volgende:
[..]
We hebben overigens wel meer periodes gehad, die erg saai waren, zo was de periode voor KARMA ook erg bagger qua interessante gebeurtenissen. Of eigenlijk iedere andere maand buiten de maand dat er een Great war begon.
We moeten ook niet vergeten dat CN al bijna 5 jaar oud is, de meesten hier spelen het al meer als 3 jaar. Ik ken niet veel spellen die na 3 jaar fanatiek spelen nog echt leuk zijn.
quote:We hebben wat leden verloren ja, maar dat is een algemene trend binnen CN.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:56 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Total nations 190
Dat is in 1 maand toch 15 nations pleitte.
quote:Omdat ik weinig leuks meer weet te verzinnen. Heb denk ik alle kontgrappen al wel een keer gemaaktOp vrijdag 29 oktober 2010 15:49 schreef Frank_III het volgende:
[..]
En waarom zien we jou eigenlijk ook nooit meer op het forum?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
quote:10 Leden die op het forum komen van de 190.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:46 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
We hebben wat leden verloren ja, maar dat is een algemene trend binnen CN.
Desalniettemin zou ik een alliantie van 190 leden en bijna 8 miljoen NS niet 'bijna dood' noemen.
quote:Ik moet misschien mijn posts wat beter uitleggenOp vrijdag 29 oktober 2010 18:58 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Als jij de periode voor de Karma oorlog saai vond, dan heb je niet goed opgelet denk ik.
Dat was juist de periode waarin er meer gebeurde dan voorheen, Karma was juist het gevolg van al die veranderingen en opgebouwde spanning in de maanden ervoor.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 10:23 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
10 Leden die op het forum komen van de 190.
20 Leden die op het forum ingeschreven zijn van de 190.
Een constante daling van de leden.
Je hebt inderdaad niet goed opgelet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:53 schreef tha_one het volgende:
[..]
Ik moet misschien mijn posts wat beter uitleggen.
Ik bedoelde in de periode toen MHA hun MoADP met NPO tekende met die jaar lange cancellation clause. Dat was een erg saaie periode, ik weet dat jij nogal fan was van VOX. Maar ze deden toen niets behalve zeuren over hoe het spel stil stond.
Beiden kwamen een heel stuk later, als de saaie periode die ik bedoel.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:37 schreef Lekiamh het volgende:[/b]
[..]
Je hebt inderdaad niet goed opgelet.
Of heb je de verschillende onthullingen gemist, TWiP en het blog van E_S?
Maar misschien komt dat omdat jij Vox wel helemaal niets vond..?
Dat bleek niet uit je eerste post.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:52 schreef tha_one het volgende:
[..]
Beiden kwamen een heel stuk later, als de saaie periode die ik bedoel.
Eerste issue van TWiP was op 9 february en de eerste tattler was op 30 january.
De MHA-NPO MDoAP werd volgens mij rond eind Oktober geupgrade, Ik kan het echter niet de datum exact terugvinden.
Het maakt het natuurlijk wel het leukst. Nu draait het spel zo onderhand al weer een jaar om een paar lettertjes tekst en 100% angst voor je eigen treaty genoten (wat zullen zij wel niet denken van een richting die wij in willen slaan). Het spel zelf is echt een afrader.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:26 schreef Lekiamh het volgende:
Tja, als jij speelt met de opvatting dat alleen oorlog het spel leuk maakt, dan zou ik me ook snel vervelen. Of interpreteer ik je nu weer verkeerd?
Als je een spel verwacht dat lijkt op de meer bekende MMORPGs, dan zit je bij CN fout ja.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:27 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het maakt het natuurlijk wel het leukst. Nu draait het spel zo onderhand al weer een jaar om een paar lettertjes tekst en 100% angst voor je eigen treaty genoten (wat zullen zij wel niet denken van een richting die wij in willen slaan). Het spel zelf is echt een afrader.
Het feit dat 99% van de interactie van het spel zich buiten het spel bevind maakt CN vrij uniek. Dat ben ik wel met je eens. Je kan het hele spel domineren zonder dat je meer dan 30 seconden per 25 dagen online bent in CN zelf.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:49 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Als je een spel verwacht dat lijkt op de meer bekende MMORPGs, dan zit je bij CN fout ja.
Maar ook zonder al de grafische poeha kan er een goed gespeeld worden, juist omdat CN een spel is dat mogelijkheden biedt die uitzonderlijk zijn. Ik ben in ieder geval nog niet de gelijke van CN tegen gekomen.
Een klap in het gezicht niet direct. Maar een mooi langdurig gevecht zou wel een verbetering zijn ja.quote:FOK is tot nu toe hierin steeds succesvol geweest, ook geen oorlog verloren, dus misschien ben je gewoon te veel verwend geweest TTM. Verliezen kan ook een positief effect hebben op de community vorming en spelbeleving. Misschien heeft FOK gewoon een keer een goede klap in het gezicht nodig waardoor mensen weer wakker worden en er weer gestreden moet worden voor overleving in het spel. (Dit is natuurlijk niet mijn IC mening.)
Welkom!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:33 schreef Precizionist het volgende:
ik heb Cybernations aangemaakt en me bij de FOK alliantie gevoegd ( denk ik ) mijnn username is Precizionist.
Och dat weet ik zo net niet. Feit is dat 90% van de spelers op CN bestaat uit impotente mensen die teveel waarde hechten aan pixels.quote:Op maandag 1 november 2010 11:20 schreef Sitethief het volgende:
Ik zeg het al jaren, als je CN puur om de oorlogen speelt dan speel je het verkeerde spel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |