Ja hoor eens, die heb ik al gestuurd. Korrekt ja?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:10 schreef DiviFilius het volgende:
50 tech en we hebben het er niet meer over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij dezequote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:32 schreef DiviFilius het volgende:
Daar ga ik me niet meer druk om maken hoor, dat regel je maar met de volgende President.
FOKquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:50 schreef tha_one het volgende:
Ik heb de knoop doorgehakt en besloten NSO te verlaten.
Wel heb ik nog wat twijfels over wat nu, nu vraag ik aan jullie deze belangrijke vraag:
Poll: Van welke alliantie zal ik lid worden?
Ja, dat er verschil tussen de allianties zit is ook de reden dat ik twijfel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:59 schreef Lekiamh het volgende:
Ligt er maar aan wat je zoekt in een alliantie.
MK en TOP zijn beide heel verschillend van elkaar, maar ook van NSO...
Aparte keuzes dus.
Ik zou iedereen die dit topic bezoekt het aanraden, maar voor mij is het nog niet het juiste moment om weer FOK te joinen.quote:
Ja, deze poll is behoorlijk nutteloosquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:39 schreef Lekiamh het volgende:
Wil je lulz ga je naar MK, wil je dat niet ga je naar TOP.
Gaat z'n gangetje.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:58 schreef DiviFilius het volgende:
Hoe bevalt het in pile of shit SOS Brigade Tromp ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |