Hoiquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:00 schreef popolon het volgende:
Dus 'alle' fokkers, van het eerste topic zeg maar, zitten nu niet meer in de fok alliantie?
Aah gossie tochquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:41 schreef Terecht het volgende:
Is bij jullie je environment rating ook al tijden zo slecht?
Environment: [ afbeelding ] 6.30
Het lijkt godverdomme wel alsof iedereen zijn afval in mijn landje komt dumpen.
Het is anders toch echt een klein drama hoor, mijn onderdanen gaan al kotsend, rochelend en schijtend ten onder aan de radioactieve fallout en ik kan door de afgenomen productiviteit minder cashen. Ben ik nu de enige met dit probleem? Zal toch haast niet.quote:
Nee hier ook leeglopende lichtgevende onderdanen met blaren op hun tokus.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:41 schreef Terecht het volgende:
Nope, hier ook.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:34 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het is anders toch echt een klein drama hoor, mijn onderdanen gaan al kotsend, rochelend en schijtend ten onder aan de radioactieve fallout en ik kan door de afgenomen productiviteit minder cashen. Ben ik nu de enige met dit probleem? Zal toch haast niet.
OH NOES!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:41 schreef Terecht het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |