abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85606902

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: Lightake geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 31 augustus.
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP).

pi_85606972
HalloHallo.
pi_85607022
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:16 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Dude, heeft koekiemonster aan je piemeltje gezeten of zo?
Nee, wel aan die van jou?

OT:
Mijn pakketje is verzonden!! Na 2 weken :')
pi_85607098
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:20 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Nee, wel aan die van jou?

OT:
Mijn pakketje is verzonden!! Na 2 weken :')
pi_85607171
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef Poepoog het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
plaatjes jatter }:|
pi_85608039
Wie wilde er ook alweer oplaadbare batterijen hebben?

MyMemory heeft een mooie actie!
http://www.mymemory.co.uk(...)ies---4-x-AA-2700mAh
  Boks-Chick maandag 23 augustus 2010 @ 14:45:41 #7
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_85608090
Hoi heren O+
kunnen we stoppen met elkaars pikkie vergelijken welke groter is een weer gewoon vrolijk posten over onzinnige gadgets? :+
lolwut
  Boks-Chick maandag 23 augustus 2010 @ 14:50:18 #8
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_85608329
ligt het aan mij of doen alle plaatjes in de OP het niet :o
lolwut
pi_85608378
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:50 schreef BrandX het volgende:
ligt niet aan jou, ik zat ook al te kijken...
pi_85611853
Iemand enige ervaring met www.taobao-hunter.com. Lijkt mij handiger, hoef je niet heen en weer te mailen.
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
pi_85612626
Uit het vorige topic:

quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:19 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik zoek RGB-Leds die van kleur wisselen, maar niet flitsen tussen de kleuren. Dus echt de regenboog afgaan en niet wisselend rood groen en blauw flitsen. Ik weet daar de zoekterm niet voor dus ik kan niet echt wat vinden, ik heb rainbow led, rgb led, fading led, geprobeerd, maar daarmee krijg ik niet wat ik zoek.

Weet iemand waar ik die kan vinden of hoe ze echt heten? :P

Zulke bedoel ik.. Ik heb ze wel op LEDsbuy.nl gevonden, maar daar kosten ze meer dan een euro per stuk.
RGB leds met 4 pootjes kunnen dat ground - rood - groen - blauw

deze dingen

http://cgi.ebay.com/5PCS-(...)t=LH_DefaultDomain_0
pi_85612886
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:45 schreef BrandX het volgende:
Hoi heren O+
kunnen we stoppen met elkaars pikkie vergelijken welke groter is een weer gewoon vrolijk posten over onzinnige gadgets? :+
Ok meneer met het grootste pikkie van allemaal :)
pi_85612969
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 16:12 schreef bularax het volgende:
Iemand enige ervaring met www.taobao-hunter.com. Lijkt mij handiger, hoef je niet heen en weer te mailen.
A PHP Error was encountered
Severity: Notice

Filename: controllers/home.php

Line Number: 537

A PHP Error was encountered
Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/fpsnet1/public_html/taobao-hunter/taobao/libraries/Exceptions.php:166)

Filename: libraries/Session.php

Line Number: 662

Allerlei vage errors hier. En lastig inschatten zo te zien wat de uiteindelijke kosten worden door tweede betaling van verzendkosten. Moet je weer gaan schatten en kan het toch hoger uitkomen.
pi_85614240
Dat is inderdaad het lastigst van die andere taobao agents, die kut verzendkosten

Nog even over de tv met computer, ik stream inderdaad naar me xbox films. Maar soms vind ik het ook wel nice om uitzendiggemist te kijken, weet iemand hoe ik dit op de xbox kan laten verschijnen? (op de xbox 1 met XBMC was daar gewoon programma voor oO< )
  maandag 23 augustus 2010 @ 17:08:45 #15
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_85614308
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:50 schreef BrandX het volgende:
De host: http://didid.nl/ ligt dr ook uit.. zal wel storing zijn ofzo.
Anders moet dr andere host komen,, iemand?
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_85614310
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:06 schreef jopiede het volgende:
Dat is inderdaad het lastigst van die andere taobao agents, die kut verzendkosten

Nog even over de tv met computer, ik stream inderdaad naar me xbox films. Maar soms vind ik het ook wel nice om uitzendiggemist te kijken, weet iemand hoe ik dit op de xbox kan laten verschijnen? (op de xbox 1 met XBMC was daar gewoon programma voor oO< )
http://www.degroeneknop.nl/forum/index.php?topic=3411.0
  maandag 23 augustus 2010 @ 17:12:53 #17
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_85614456
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 16:12 schreef bularax het volgende:
Volgends mij verzenden die via EMS/DHL, dus stuk hogere verzendkosten dan wat we gewend zijn van Jack... :|W
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_85614572
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:12 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Volgends mij verzenden die via EMS/DHL, dus stuk hogere verzendkosten dan wat we gewend zijn van Jack... :|W
Ook via de HongKong dienst.
  maandag 23 augustus 2010 @ 17:28:45 #19
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_85615127
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:08 schreef tokko1 het volgende:

[..]

De host: http://didid.nl/ ligt dr ook uit.. zal wel storing zijn ofzo.
Anders moet dr andere host komen,, iemand?
Dit zegt mijn host:
quote:
space1.nl

Talk|Active hosts: web10, starthotel, space1, scanhost

All hosts are currently offline

På grund af et kabelbrud på netværket er serverne desværre utilgængelige.
Vi forventer at være oppe igen inden længe.

På grund av en trasig nätverkskabel någonstans utanför våra lokaler kan våra servrar inte nås.
Vi räknar med att vara online snart igen.

Due to a broken network cable somewhere outside our premises our servers cannot be reached.
We expect to be online again soon.
Zal het binnenkort wel weer doen :p
Niks aan te doen verder..
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2010 @ 17:30:27 #20
240917 Mula
pi_85615193
Ik heb Jack vandaag een mail gestuurd met een pricerequest. Iemand een idee hoelang het gemiddeld duurt voordat je een reactie krijgt?
pi_85615427
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:30 schreef Mula het volgende:
Ik heb Jack vandaag een mail gestuurd met een pricerequest. Iemand een idee hoelang het gemiddeld duurt voordat je een reactie krijgt?
Reken op 2 dagen. Soms wat langer, soms wat korter.
pi_85616945
Vanmiddag via Kyle een bestelling op msn geregeld.
Prima service via msn en had binnen no-time de bestelling kunnen betalen.
De manier via msn is dus ook wel aan te raden.
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:10:43 #23
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_85618666
OP pix doen het weer! *O*
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_85620078
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 18:22 schreef Joene94 het volgende:
Vanmiddag via Kyle een bestelling op msn geregeld.
Prima service via msn en had binnen no-time de bestelling kunnen betalen.
De manier via msn is dus ook wel aan te raden.
Welk email adres? Gewoon service01@zarmark.com?
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2010 @ 19:52:35 #25
240917 Mula
pi_85620611
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:36 schreef Skiet het volgende:

[..]

Reken op 2 dagen. Soms wat langer, soms wat korter.
Ah dankje! Ik ben heel erg benieuwd wat het gaat kosten, dus ik zit met smart op de email te wachten! :D

Hoe zit het trouwens met het bestellen van meerdere artikelen? Is het goedkoper om meerdere dingen tegelijk te bestellen of betaal je gewoon per produkt en maakt het dus niet uit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')