abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85606053
Ik had het idee dat NOFX, Snow patrol aan het afkraken was? deelt iemand deze mening....of was dit geouwehoer van die rock-rotten?
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:00:48 #2
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_85606166
Neu, was gewoon een beetje heen-en-weer gelul.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_85606192
En terecht, Snow Patrol is ook gewoon een kutband, in tegenstelling tot NOFX
pi_85606266
SKI-PATROL!!!! :) Nofx is ook 100000000x beter dan snow patrol
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_85606532
NOFX 4 Life Homeyz
pi_85606786
NOFX was vet! Ze zullen het vaker doen, maar ik heb me rotgelachen toen ze dat roodharige jongetje van 13 gingen uitleggen wat 'felching' was :D.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:30:08 #7
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_85607448
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:15 schreef WheeleE het volgende:
NOFX was vet! Ze zullen het vaker doen, maar ik heb me rotgelachen toen ze dat roodharige jongetje van 13 gingen uitleggen wat 'felching' was :D.
Leuk zeg, een 13-jarig jongetje belachelijk maken, en het nummer 'fucking kid' aan hem opdragen..
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_85607510
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef Mattt het volgende:

[..]

Leuk zeg, een 13-jarig jongetje belachelijk maken, en het nummer 'fucking kid' aan hem opdragen..
psst... fuck the kids ;) :*
pi_85607644
quote:

[..]

Dan had ie niet vooraan moeten staan. Ik snap zowiezie niet wat zulke jonge kinderen al dan niet onder begeleiding op Lowlands moeten. Ik heb zelfs een stel ouders met een baby in kinderwagen zien lopen...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
  † In Memoriam † maandag 23 augustus 2010 @ 14:35:45 #10
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_85607687
Ik hoop het maar
:')
pi_85607769
Ik zag dat NOFX en ik kon alleen maar :') doen, ik vond het van dezelfde categorie als Good Charlotte, Destine, van die lui die denken dat ze de rocker zijn omdat ze vol tattoo's zitten :') En die zanger met z'n guido haar :') _O-
know'm sayin?
word? word.
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:39:08 #12
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_85607814
quote:

[..]

Ik vond het ook zo'n sneue bedoeling.... ik hoopte op nostalgie bij NOFX maar het werd een debacle. Wat een stel ongeïnteresseerde, arrogante gasten. Ze waren idd ski patrol aan het afkraken trouwens.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:41:18 #13
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_85607902
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:39 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ik vond het ook zo'n sneue bedoeling.... ik hoopte op nostalgie bij NOFX maar het werd een debacle. Wat een stel ongeïnteresseerde, arrogante gasten.
Precies, zwaar overbetaalde en ongemotiveerde gasten.. Ik hoopte ook op een stuk nostalgie, maar dit... :{
Als je dit goed vind.. dan ben je gewoon retarted :W

quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:34 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Dan had ie niet vooraan moeten staan. Ik snap zowiezie niet wat zulke jonge kinderen al dan niet onder begeleiding op Lowlands moeten. Ik heb zelfs een stel ouders met een baby in kinderwagen zien lopen...
Dus hij had maar niet vooraan moeten staan 8)7 Slaat dus nergens op.
En de rest van de gasten die vooraan stonden maar stoer meeknikken zodat ze zelf niet uitgepikt werden.
And there are still no americans in Bagdad !!
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:43:38 #14
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_85607995
NOFX was zwaar geniaal, wat is nou meer punk dan gewoon doen waar je zelf lol in hebt. En iedereen afzeiken.
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:45:38 #15
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_85608088
Dunno.... vond het nogal infantiel overkomen allemaal. Echt die grappen, te erg gewoon :')
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_85608247
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:41 schreef Mattt het volgende:

[..]

Precies, zwaar overbetaalde en ongemotiveerde gasten.. Ik hoopte ook op een stuk nostalgie, maar dit... :{
Als je dit goed vind.. dan ben je gewoon retarted :W
[..]

Dus hij had maar niet vooraan moeten staan 8)7 Slaat dus nergens op.
En de rest van de gasten die vooraan stonden maar stoer meeknikken zodat ze zelf niet uitgepikt werden.

Van mij mag die knul best vooraan staan. Maar het is nou niet alsof ie helemaal met de grond gelijk werd gemaakt. Ik vond het gewoon een beetje plagen, meer niet. Misschien stonden z'n ouders wel vlak naast m en hebben die m daarna uitgelegd dat die meneer op het podium maar een grapje maakte.
pi_85608349
ik moet toegeven ik had meer klassiekers verwacht... maar tegenwoordig is "punk"alleen maar america / bush/ oorlog afkraken... waar is de humor gebleven...
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:51:24 #18
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_85608397
En dan ook nog net doen alsof ze stickin in my eye wilde spelen en dat vervolgens niet doen.
Cop killer
Kill them, cop killer
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:03:51 #19
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_85608983
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:51 schreef HAL9000S het volgende:
En dan ook nog net doen alsof ze stickin in my eye wilde spelen en dat vervolgens niet doen.
Meh ze zeiden ook soort van dat ze daar geen zin in hadden.

Snow Patrol afzeiken is ook niet meer dan terecht natuurlijk. Ik ging echt stuk toen ze vertelden over hoe veel zin ze wel niet in de show van de volgende dag in Duitsland hadden :')

Maar ze speelden wel loeistrak.
pi_85609710
I love that movie.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_85609780
Vond het een beetje jammer dat ze zoveel te zeiken hadden maar dat hoort uiteraard wel een beetje bij de act/muziekgenre. Verder helemaal los gegaan in me beren pakkie vooraan! Stond achter dat 8 jarige jochie die trouwens later wel als troost een plectrum kreeg!
pi_85610252
Van wat ik op de TV heb gezien vond ik het eigenlijk ook een beetje tegenvallen. Het is meer een parodie geworden op de punkers die ze 10 jaar geleden waren.
Heb op Sziget Bad Religion gezien, dat was een punkoptreden zoals een punkoptreden moet zijn. Ranzig strak, ranzig hard, en dat alles in een tent waar je levend werd gekookt.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:49:05 #23
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_85610983
Ik vond het publiek ook drie keer niks van wat ik heb gezien.
Wat een tamme zooi zeg... Het publiek draagt ook mee aan een goede act.

Fucking hipsters die met hun hoofdjes lopen te knikken :')
pi_85611456
Ik zei het al eerder, NOFX moet niet in de Alpha. Pennywise stond een paar jaar geleden in de grolsch en is bij de lowlanders over het algemeen beter bekend dan NOFX (bro hymn ofc).

Ze hadden NOFX in de India, desnoods de Grolsch moeten plaatsen waar al minder gauw hoofdknik- en "romantisch" doen met je 16 jarige vriendinnetje koters komen. Dan was er waarschijnlijk wel heel wat meer actie in het publiek en had de band er ook meer zin in, want die stonden er ook een beetje bij van "ja jezus, wat is dit voor een slap publiek".

Wbt. weinig klassiekers ben ik het overigens helemaal mee eens. Misschien word ik gewoon te oud voor deze onzin :P
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  maandag 23 augustus 2010 @ 16:12:40 #25
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_85611871
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 16:02 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Ik zei het al eerder, NOFX moet niet in de Alpha. Pennywise stond een paar jaar geleden in de grolsch en is bij de lowlanders over het algemeen beter bekend dan NOFX (bro hymn ofc).

Ze hadden NOFX in de India, desnoods de Grolsch moeten plaatsen waar al minder gauw hoofdknik- en "romantisch" doen met je 16 jarige vriendinnetje koters komen. Dan was er waarschijnlijk wel heel wat meer actie in het publiek en had de band er ook meer zin in, want die stonden er ook een beetje bij van "ja jezus, wat is dit voor een slap publiek".

Wbt. weinig klassiekers ben ik het overigens helemaal mee eens. Misschien word ik gewoon te oud voor deze onzin :P
Tregte klagt
pi_85613637
Hij was iedereen toch aan het afzeiken? Wat een Ernst&Bobbie-act was nofx zeg! Onvergetelijk slecht.
pi_85614527
Ik vond het optreden geweldig. Ze speelden fantastisch en deden lekker bruut tegen alles en iedereen. Ook heerlijk hoe wij Nederlanders, als volk, even een flinke tik op de vingers kregen voor Wilders.
pi_85614739
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:49 schreef Blinker het volgende:
Ik vond het publiek ook drie keer niks van wat ik heb gezien.
Wat een tamme zooi zeg... Het publiek draagt ook mee aan een goede act.

Fucking hipsters die met hun hoofdjes lopen te knikken :')
ey bij alles wat ik heb gezien ben ik losgegaan... behalve the XX en massive attack... wat een slappe meuk is dat daar kan je niet eens op dansen :W
pi_85615052
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:19 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

ey bij alles wat ik heb gezien ben ik losgegaan... behalve the XX en massive attack... wat een slappe meuk is dat daar kan je niet eens op dansen :W
Niet kunnen losgaan op Massive Attack... :') Losgaan betekent niet dat je het hele concert wild met je armen en benen beweegt, het betekent dat je helemaal opgaat in de muziek/optreden.

Over het 'lekker zeiken tegen alles en iedereen': Als het goed wordt gedaan is het zeker vermakelijk.
Vorig jaar Faith no More gezien, moesten de mensen die vooraan stonden stukjes van nummers meezingen. Wisten ze het niet, kregen ze een tik voor hun hoofd :P Aanpakken die hipsters :)
pi_85617462
@ iedereen die loopt te huilen dat ze een klein kindje "aanvielen":

Het is een punk band! Punk bands doen dat soort dingen, en fans van punkbands houden daar dan ook van. Ik weet niet of je de smile van die kleine heb gezien, maar niks lijkt erop dat hij het vervelend vond.
People assume too much.
pi_85618443
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 18:37 schreef very het volgende:
@ iedereen die loopt te huilen dat ze een klein kindje "aanvielen":

Het is een punk band! Punk bands doen dat soort dingen, en fans van punkbands houden daar dan ook van. Ik weet niet of je de smile van die kleine heb gezien, maar niks lijkt erop dat hij het vervelend vond.
Eens. Da's hetzelfde als klagen bij een metalconcert dat de muziek zo hard staat. Of bij een rapconcert dat er te weinig gezongen wordt.
pi_85621506
Ik stand 'n halve meter van 'het roodharige jochie' af (werd aanvankelijk nog aangezien voor z'n pa), en hij had de show van z'n leven. Zo stond ik er trouwens ook bij, toen ik op m'n 14e voor 't eerst in 013 NoFX zag optreden. De show was lang zo slecht niet, de nummerkeuze (zoals het hoort) totaal niet aangepast op het publiek en het klonk ook goed strak, voor zo ver je dat kan verwachten. Dat er iets over ski patrol wordt gezegd, tsja. Of ze het menen? Wie weet, ze hadden er in ieder geval plezier in.

Volgende keer Grolsch, niet alleen een stuk knussern, maar dan zeurt men ook niet over die misplaatste grootverdieners die je altijd in de alpha krijgt - toch?
pi_85631981
Sinds de helft van mijn leven al fan van NOFX (das 14 jaar nu)
De pit was idd erg jammer, veel mensen die even leuk kwamen meedoen voor t eerst. Muziek was goed. Afzeiken van vanalles is normaa voor een punkband ..alhoewel deze mannen wel erg kinderlijke "gapjes" maken (over kinderen) en een tikkie te arrogant zijn geworden.
LL is geen rock festival meer. Nofx had dit duidelijk door..

Anyway heb ik me vermaakt.
if you'r gonna lie...lie for a friend
if you'r goona cheat...cheat death
if you'r gonna steal...steal a heart
if you're gonna drink...drink with me
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 augustus 2010 @ 01:43:20 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_85634116
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:58 schreef Mupz het volgende:
Ik had het idee dat NOFX, Snow patrol aan het afkraken was? deelt iemand deze mening....of was dit geouwehoer van die rock-rotten?
Wel grappig ik heb in het TV en radio Topic Snow Patrol afgekraakt als ultieme zeikband en was blij dat we eindelijk NOFX kregen te zien.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 augustus 2010 @ 01:44:28 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_85634129
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 16:53 schreef Mone het volgende:
Hij was iedereen toch aan het afzeiken? Wat een Ernst&Bobbie-act was nofx zeg! Onvergetelijk slecht.
Ik zag ze in 1990 in de Willem 2. Wees blij dat je daar niet bij was.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_85634231
NOFX. Mannen die 20 jaar ouder dan ik zijn die zich gedragen alsof ze 20 jaar jonger zijn. Het lijkt Blink 182 wel.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 augustus 2010 @ 02:02:14 #37
7889 tong80
Spleenheup
pi_85634435
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 01:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
NOFX. Mannen die 20 jaar ouder dan ik zijn die zich gedragen alsof ze 20 jaar jonger zijn. Het lijkt Blink 182 wel.
Wat een vergelijking. Blink 182 begon als een stel oude mannen met hitparade punk. samengesteld door een platenmaatschappij.

NOFX eindigt als jonge goden met fans die de muziek kunnen waarderen en wel begrijpen waar het over gaat.

pi_85635413
Exact. En NOFX scoorde wel met hun grapjes. Niet zoals Blink, die het vervolgens op de language barrier gooien. Een language barrier naar Engels in Nederland... right... Een groter percentage Nederlanders spreekt Engels dan Amerikanen _O-
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:58:31 #39
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_85639173
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:24 schreef remcorkkennykingkong het volgende:

LL is geen rock festival meer. Nofx had dit duidelijk door..

Goed punt. Die zullen ook gedacht hebben, jezus, we staan op hetzelfde podium als waar Ski Patrol speelt, what the fuck.
Als je 6 miljoen albums verkoopt zonder ooit op een major label te zitten, zonder video's op mtv, vrijwel zonder interviews promoties én er worden naar al die jaren nog steeds topics over je geopend op fok, tja, dan doe je het toch best wel goed. ;)
pi_85639434
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 01:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
We're the band with our own label

That's money under the table, that's answering to no one

Still bands just love to hate us

Talking shit behind us, but smiling to our face

That's OK, it's not that they don't like us

They're just a little jealous, cause

we're having more fun

We're the self-crowned kings of candor, sultans of slander

Bastions of D.I.Y.

Which means we make more money, we've got better prescriptions

We own most of our own music, no one's got their hands in our pockets

We don't have management, we get to play loaded

and only 3 months a year

Some years we just take off, vacations are a write off,

and so is goin' out

I suppose that's how we'll go out,

played out and way after our time
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:10:24 #41
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_85645837
NOFX is echt niet te vergelijken met Blink idd...

Ski Patrol... I love that movie! :')

And right after them; The Expendables... now how about that! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_85650021
NOFX is wat mij betreft verantwoordelijk voor het beste punk nummer ooit:

Vooral het 2e gedeelte is hemels
pi_85650309
Stiekem strelen zij elkander backstage.
Dit, dus.
pi_85652112
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:36:34 #45
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_85652195
Dat kind was nog wel geinig. maar voor de rest was ik blij dat ze konden lachen om hun eigen grappen.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_85653035
Een band bestaande uit oudere mannen die praten over fucking, tittyfucking, mannen die in elkaars kont komen en het eruit zuigen. Betalen mensen echt serieus geld om die Tokkieparade op een podium te mogen aanschouwen?
Dit, dus.
pi_85653041
Nja nofx is wel een toffe band, ze hadden er gewoon geen zin in :|W In de melkweg waren ze geweldig, maar nu :Z
pi_85654602
NOFX en Snow Patrol zijn allebei ruk, dus who's give a fuck :)
Are you nuts??
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:58:17 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_85665129
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:56 schreef Buitendam het volgende:
Een band bestaande uit oudere mannen die praten over fucking, tittyfucking, mannen die in elkaars kont komen en het eruit zuigen. Betalen mensen echt serieus geld om die Tokkieparade op een podium te mogen aanschouwen?
Je bedoelt de toppers :?

pi_85694753
snow patrol was kut op lowlands
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  Trouwste user 2022 woensdag 25 augustus 2010 @ 19:40:58 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_85700728
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:51 schreef CecilBDemented het volgende:
snow patrol was kut op lowlands
Het was vreselijk

pi_85712643
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:40 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het was vreselijk

Als je zegt dat snow patrol kut is ,dan heb je geen verstand van muziek.
Het kan zijn dat het niet jouw genre is,ok.
Ik ben ook geen liefhebber van snow patrol,maar ik kan niet ontkennen dat ze een prima show gaven(ik heb een half uur gezien+wat ik op tv gezien heb)
pi_85713445
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 23:59 schreef kesselman het volgende:

[..]

Ik ben ook geen liefhebber van snow patrol,maar ik kan niet ontkennen dat ze een prima show gaven(ik heb een half uur gezien+wat ik op tv gezien heb)
Nogal boude uitspraak, ik weet niet waar je Snow Patrol onder schaart, ik zelf onder rustige gitaarpop. Ik vind meerdere bands in het genre goed te pruimen maar Snow Patrol zelf vind ik zelf ontzettend zeurderige en ongemakkelijke muziek maken. Eerste paar albums gingen nog net maar sinds ze hebben ontdekt dat er massa's meisjes ze aanbidden doen ze niks anders dan goedkoop scoren met inwisselbare muziek.
Ik vind het vreselijk.
  Trouwste user 2022 donderdag 26 augustus 2010 @ 00:38:45 #54
7889 tong80
Spleenheup
pi_85714268
quote:

[..]

Ok ik beken.

Heb goeie verhalen gehoord over muziek.

Maar ben geen kenner.

Zal me eens gaan verdiepen in muziek.

Nogmaals excuses.

pi_85714861
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 00:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ok ik beken.

Maar ben geen kenner.

Nogmaals excuses.

En dit maal niet beginnen bij Crazy Horses en Sailing, he? Want we weten allemaal waar dat toe leidt.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  Trouwste user 2022 donderdag 26 augustus 2010 @ 01:01:04 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_85714967
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 00:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

En dit maal niet beginnen bij Crazy Horses en Sailing, he? Want we weten allemaal waar dat toe leidt.
Hey ho ..... let's go.

pi_85715041
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:58 schreef tong80 het volgende:

[..]

Je bedoelt de toppers :?

:D ! _O-
  donderdag 26 augustus 2010 @ 01:27:30 #58
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_85715703
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 00:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ok ik beken.

Maar ben geen kenner.

Nogmaals excuses.

Hou 't liever bij Husker Du en The Wipers... :P
Cop killer
Kill them, cop killer
  Trouwste user 2022 donderdag 26 augustus 2010 @ 01:40:12 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_85715996
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 01:27 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

_O_

Trouwste user 2022 donderdag 26 augustus 2010 @ 01:46:04 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_85716095
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 01:27 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Post hier muziek waar Kurt Cobain fan van zou kunnen zijn.

donderdag 26 augustus 2010 @ 10:24:54 #61
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_85720649
quote:
Ik vond het wel leuk ja! :Y)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_85723873
te kansloos.
pi_85726295
quote:

[..]

Leg eens uit waarom Snow Patrol dan wel goede muziek is, en dan een technische onderbouwing graag.
Doe eens lief!
pi_85726361
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:55 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Leg eens uit waarom Snow Patrol dan wel goede muziek is, en dan een technische onderbouwing graag.
Inderdaad...ben benieuwd.
People assume too much.
pi_85909958
Nou dat blijft lekker lang uit, dat argument.

Wat me trouwens nog te binnen schoot over dat nofx publiek. Ik stond daar met een onbekende leeftijdsgenoot te praten en lekker anarchistisch een peuk te roken en een dikke joint te draaien tegen het hek, want nofx = punk en ik heb nog wel een beetje heimwee naar m'n roots van vroeger (jwt).

Komen er 2 van die 16 jarige, zonder baardgroei levende pubers bij ons staan. Je kent ze wel, van het type "vingertje in de lucht" publiek. Ineens begon een van die 2 tegen mij aan te praten over het publiek wat in de voorste ring was blijven zitten en dat ze niet snapten dat dat kon. Ik natuurlijk een uitleg gegeven over punk en schijt aan de regels hebben (overdrijven ftw :')) met als afsluiter dat ze gewoon over het hek moesten springen als ze daar ook wilden staan. Die 2 stonden daarna ruim 10 minuten echt keihard in dubio te staan of ze over het hek moesten springen of niet, en wij ondertussen maar steeds zeggen "ja nu kan het, nu kijkt niemand :')". Op een gegeven moment was ik ze zat en heb ik een van die 2 kinderen maar alvast over het eerste hek heen geduwd, die klom snel over het andere hek waarna z'n vriendje 5 minuten later ook maar eens besloot te volgen.

Ik had al zoiets van als dit de huidige nofx luisteraars mentaliteit zal zijn, dan zal het wel verdomd rustig blijven vooran. Ik had geen ongelijk gekregen.
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_85933965
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:10 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Nou dat blijft lekker lang uit, dat argument.

Wat me trouwens nog te binnen schoot over dat nofx publiek. Ik stond daar met een onbekende leeftijdsgenoot te praten en lekker anarchistisch een peuk te roken en een dikke joint te draaien tegen het hek, want nofx = punk en ik heb nog wel een beetje heimwee naar m'n roots van vroeger (jwt).

Komen er 2 van die 16 jarige, zonder baardgroei levende pubers bij ons staan. Je kent ze wel, van het type "vingertje in de lucht" publiek. Ineens begon een van die 2 tegen mij aan te praten over het publiek wat in de voorste ring was blijven zitten en dat ze niet snapten dat dat kon. Ik natuurlijk een uitleg gegeven over punk en schijt aan de regels hebben (overdrijven ftw :')) met als afsluiter dat ze gewoon over het hek moesten springen als ze daar ook wilden staan. Die 2 stonden daarna ruim 10 minuten echt keihard in dubio te staan of ze over het hek moesten springen of niet, en wij ondertussen maar steeds zeggen "ja nu kan het, nu kijkt niemand :')". Op een gegeven moment was ik ze zat en heb ik een van die 2 kinderen maar alvast over het eerste hek heen geduwd, die klom snel over het andere hek waarna z'n vriendje 5 minuten later ook maar eens besloot te volgen.

Ik had al zoiets van als dit de huidige nofx luisteraars mentaliteit zal zijn, dan zal het wel verdomd rustig blijven vooran. Ik had geen ongelijk gekregen.
punk is dood... Face it.

Die ventjes van 16 van tegenwoordig weten niks
  woensdag 1 september 2010 @ 00:44:00 #67
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_85935631
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 23:55 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

punk is dood... Face it.

:'(
pi_85935884
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 23:55 schreef VorteXxX het volgende:

[..]

:( :(
edit: ohnee, ben al 17
  woensdag 1 september 2010 @ 14:19:44 #69
205891 Nithosm
alles komt goed
pi_85948778
:) Ik heb Nofx gezien op Pukkelpop en dat was zeker een strakke show.
In plaats van Snow Patrol werd bij ons Muse afgekraakt.. part of the act I guess.
Natuurlijke slappe grappen, duh. Maar ze speelden ook vette klassiekers als Bob, Linoleum, Green Corn, Reeko, afgewisseld met nieuwe materiaal.

Mooie was dat ze bij ieder land dus een liedje spelen/maken.. en bij Belgie was dat dus Fuck da kids
'cuz you're all just a bunch of pedophiles!'
Wat voor nummer speelde ze in Nederland?

Op Pukkelpop stonden ze btw in de metal/punk tent en ik denk dat ze dus ook iets meer gemotiveerd waren :D
pi_85949541
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:19 schreef Nithosm het volgende:
In plaats van Snow Patrol werd bij ons Muse afgekraakt.. part of the act I guess.
People assume too much.
pi_85951296
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:19 schreef Nithosm het volgende:
Natuurlijke slappe grappen, duh. Maar ze speelden ook vette klassiekers als Bob, Linoleum, Green Corn, Reeko, afgewisseld met nieuwe materiaal.

Mooie was dat ze bij ieder land dus een liedje spelen/maken.. en bij Belgie was dat dus Fuck da kids
'cuz you're all just a bunch of pedophiles!'
Wat voor nummer speelde ze in Nederland?

Op Pukkelpop stonden ze btw in de metal/punk tent en ik denk dat ze dus ook iets meer gemotiveerd waren :D
Fuck da kids...

Maar, ze noemden ons racisten. Met dank aan Wilders :r
  woensdag 1 september 2010 @ 17:20:25 #72
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_85955074
quote:
Op woensdag 1 september 2010 15:31 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Maar, ze noemden ons racisten. Met dank aan Wilders :r
Lekker boeiend.... de mening over NL politiek van een stel yankees doet me niet zoveel :')
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_85955115
quote:
Op woensdag 1 september 2010 17:20 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Lekker boeiend.... de mening over NL politiek van een stel yankees doet me niet zoveel :')
Dat dus.
En wanneer iemand een land aanspreekt op de mening van 1, dan mag diegene al helemaal niet meer serieus genomen worden imo
People assume too much.
pi_85959298
na dit topic gelezen te hebben ben ik ontzettend blij dat mijn vrienden me mee hebben gesleept naar snow patrol (wat ik overigens wél goed vond). NOFX: zelfingenomen band + blijkbaar ook publiek
  woensdag 1 september 2010 @ 19:51:21 #75
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_85960065
Mensen die alles serieus nemen :')
pi_85965683
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:51 schreef Blinker het volgende:
Mensen die alles serieus nemen :')
Mensen die overal een :') bij zetten :{w
People assume too much.
pi_85965814
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:33 schreef bibliophile het volgende:
na dit topic gelezen te hebben ben ik ontzettend blij dat mijn vrienden me mee hebben gesleept naar snow patrol (wat ik overigens wél goed vond). NOFX: zelfingenomen band + blijkbaar ook publiek
derp
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 1 september 2010 @ 22:33:54 #78
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85967530
Ik heb bij de Aziaat naast twee gasten zitten eten waarvan er eentje een hele verhandeling hield waarom ze SP afkraakten _O- over het vaak niet echt "live" spelen van SP enzo _O- :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_85967932
vond het jammer dat nofx weinig oud matriaal speelde en veel nieuwe meuk... Oud is toch beter
pi_85975254
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:33 schreef bibliophile het volgende:
Awh, zieltje :)
pi_86010338
NOFX was geweldig!!!!
ze deden precies wat ze altijd doen:
- afzeiken
- verrekte goed spelen
- en vooral zoals het hoort als punkband: flink tegen de schenen van het systeem trappen!!!

en gelukkig verschillen we allemaal van muzieksmaak.
anders hadden we misschien wel allemaal voor aan gestaan en mee gedeind op de fantastische _O- muziek van SKI PATROL
'doe gezellig, trek je blouse aan!!'
  zondag 5 september 2010 @ 17:06:45 #82
313523 IkBenEenStoner
Lange tong+lange lul
pi_86093334
Heb ik ook meegemaakt, van die huilies die NOFX niet snappen en Ski Patrol helemaal de bom vonden, want de 16 jarige kutjes werden nat van de zanger ofzo.
Don't waste my high.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')