Leuk zeg, een 13-jarig jongetje belachelijk maken, en het nummer 'fucking kid' aan hem opdragen..quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:15 schreef WheeleE het volgende:
NOFX was vet! Ze zullen het vaker doen, maar ik heb me rotgelachen toen ze dat roodharige jongetje van 13 gingen uitleggen wat 'felching' was.
psst... fuck the kidsquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef Mattt het volgende:
[..]
Leuk zeg, een 13-jarig jongetje belachelijk maken, en het nummer 'fucking kid' aan hem opdragen..
Dan had ie niet vooraan moeten staan. Ik snap zowiezie niet wat zulke jonge kinderen al dan niet onder begeleiding op Lowlands moeten. Ik heb zelfs een stel ouders met een baby in kinderwagen zien lopen...quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef Mattt het volgende:
[..]
Leuk zeg, een 13-jarig jongetje belachelijk maken, en het nummer 'fucking kid' aan hem opdragen..
Ik vond het ook zo'n sneue bedoeling.... ik hoopte op nostalgie bij NOFX maar het werd een debacle. Wat een stel ongeïnteresseerde, arrogante gasten. Ze waren idd ski patrol aan het afkraken trouwens.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef Mattt het volgende:
[..]
Precies, zwaar overbetaalde en ongemotiveerde gasten.. Ik hoopte ook op een stuk nostalgie, maar dit...quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:39 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik vond het ook zo'n sneue bedoeling.... ik hoopte op nostalgie bij NOFX maar het werd een debacle. Wat een stel ongeïnteresseerde, arrogante gasten.
Dus hij had maar niet vooraan moeten staanquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:34 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dan had ie niet vooraan moeten staan. Ik snap zowiezie niet wat zulke jonge kinderen al dan niet onder begeleiding op Lowlands moeten. Ik heb zelfs een stel ouders met een baby in kinderwagen zien lopen...
Van mij mag die knul best vooraan staan. Maar het is nou niet alsof ie helemaal met de grond gelijk werd gemaakt. Ik vond het gewoon een beetje plagen, meer niet. Misschien stonden z'n ouders wel vlak naast m en hebben die m daarna uitgelegd dat die meneer op het podium maar een grapje maakte.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:41 schreef Mattt het volgende:
[..]
Precies, zwaar overbetaalde en ongemotiveerde gasten.. Ik hoopte ook op een stuk nostalgie, maar dit...![]()
Als je dit goed vind.. dan ben je gewoon retarted
[..]
Dus hij had maar niet vooraan moeten staanSlaat dus nergens op.
En de rest van de gasten die vooraan stonden maar stoer meeknikken zodat ze zelf niet uitgepikt werden.
Meh ze zeiden ook soort van dat ze daar geen zin in hadden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:51 schreef HAL9000S het volgende:
En dan ook nog net doen alsof ze stickin in my eye wilde spelen en dat vervolgens niet doen.
Tregte klagtquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:02 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Ik zei het al eerder, NOFX moet niet in de Alpha. Pennywise stond een paar jaar geleden in de grolsch en is bij de lowlanders over het algemeen beter bekend dan NOFX (bro hymn ofc).
Ze hadden NOFX in de India, desnoods de Grolsch moeten plaatsen waar al minder gauw hoofdknik- en "romantisch" doen met je 16 jarige vriendinnetje koters komen. Dan was er waarschijnlijk wel heel wat meer actie in het publiek en had de band er ook meer zin in, want die stonden er ook een beetje bij van "ja jezus, wat is dit voor een slap publiek".
Wbt. weinig klassiekers ben ik het overigens helemaal mee eens. Misschien word ik gewoon te oud voor deze onzin
ey bij alles wat ik heb gezien ben ik losgegaan... behalve the XX en massive attack... wat een slappe meuk is dat daar kan je niet eens op dansenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:49 schreef Blinker het volgende:
Ik vond het publiek ook drie keer niks van wat ik heb gezien.
Wat een tamme zooi zeg... Het publiek draagt ook mee aan een goede act.
Fucking hipsters die met hun hoofdjes lopen te knikken
Niet kunnen losgaan op Massive Attack...quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:19 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
ey bij alles wat ik heb gezien ben ik losgegaan... behalve the XX en massive attack... wat een slappe meuk is dat daar kan je niet eens op dansen
Eens. Da's hetzelfde als klagen bij een metalconcert dat de muziek zo hard staat. Of bij een rapconcert dat er te weinig gezongen wordt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:37 schreef very het volgende:
@ iedereen die loopt te huilen dat ze een klein kindje "aanvielen":
Het is een punk band! Punk bands doen dat soort dingen, en fans van punkbands houden daar dan ook van. Ik weet niet of je de smile van die kleine heb gezien, maar niks lijkt erop dat hij het vervelend vond.
Wel grappig ik heb in het TV en radio Topic Snow Patrol afgekraakt als ultieme zeikband en was blij dat we eindelijk NOFX kregen te zien.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:58 schreef Mupz het volgende:
Ik had het idee dat NOFX, Snow patrol aan het afkraken was? deelt iemand deze mening....of was dit geouwehoer van die rock-rotten?
Ik zag ze in 1990 in de Willem 2. Wees blij dat je daar niet bij was.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:53 schreef Mone het volgende:
Hij was iedereen toch aan het afzeiken? Wat een Ernst&Bobbie-act was nofx zeg! Onvergetelijk slecht.
Wat een vergelijking. Blink 182 begon als een stel oude mannen met hitparade punk. samengesteld door een platenmaatschappij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
NOFX. Mannen die 20 jaar ouder dan ik zijn die zich gedragen alsof ze 20 jaar jonger zijn. Het lijkt Blink 182 wel.
Goed punt. Die zullen ook gedacht hebben, jezus, we staan op hetzelfde podium als waar Ski Patrol speelt, what the fuck.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:24 schreef remcorkkennykingkong het volgende:
LL is geen rock festival meer. Nofx had dit duidelijk door..
We're the band with our own labelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
NOFX. Mannen die 20 jaar ouder dan ik zijn die zich gedragen alsof ze 20 jaar jonger zijn. Het lijkt Blink 182 wel.
Je bedoelt de toppersquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:56 schreef Buitendam het volgende:
Een band bestaande uit oudere mannen die praten over fucking, tittyfucking, mannen die in elkaars kont komen en het eruit zuigen. Betalen mensen echt serieus geld om die Tokkieparade op een podium te mogen aanschouwen?
Het was vreselijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:51 schreef CecilBDemented het volgende:
snow patrol was kut op lowlands
Als je zegt dat snow patrol kut is ,dan heb je geen verstand van muziek.quote:
Nogal boude uitspraak, ik weet niet waar je Snow Patrol onder schaart, ik zelf onder rustige gitaarpop. Ik vind meerdere bands in het genre goed te pruimen maar Snow Patrol zelf vind ik zelf ontzettend zeurderige en ongemakkelijke muziek maken. Eerste paar albums gingen nog net maar sinds ze hebben ontdekt dat er massa's meisjes ze aanbidden doen ze niks anders dan goedkoop scoren met inwisselbare muziek.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:59 schreef kesselman het volgende:
[..]
Als je zegt dat snow patrol kut is ,dan heb je geen verstand van muziek.
Het kan zijn dat het niet jouw genre is,ok.
Ik ben ook geen liefhebber van snow patrol,maar ik kan niet ontkennen dat ze een prima show gaven(ik heb een half uur gezien+wat ik op tv gezien heb)
Ok ik beken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:59 schreef kesselman het volgende:
[..]
En dit maal niet beginnen bij Crazy Horses en Sailing, he? Want we weten allemaal waar dat toe leidt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok ik beken.
Heb goeie verhalen gehoord over muziek.
Maar ben geen kenner.
Zal me eens gaan verdiepen in muziek.
Nogmaals excuses.
Hey ho ..... let's go.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En dit maal niet beginnen bij Crazy Horses en Sailing, he? Want we weten allemaal waar dat toe leidt.
Hou 't liever bij Husker Du en The Wipers...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok ik beken.
Heb goeie verhalen gehoord over muziek.
Maar ben geen kenner.
Zal me eens gaan verdiepen in muziek.
Nogmaals excuses.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Hou 't liever bij Husker Du en The Wipers...
Post hier muziek waar Kurt Cobain fan van zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Hou 't liever bij Husker Du en The Wipers...
Ik vond het wel leuk ja!quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef Mattt het volgende:
Leg eens uit waarom Snow Patrol dan wel goede muziek is, en dan een technische onderbouwing graag.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:59 schreef kesselman het volgende:
[..]
Het kan zijn dat het niet jouw genre is,ok.
Ik ben ook geen liefhebber van snow patrol,maar ik kan niet ontkennen dat ze een prima show gaven(ik heb een half uur gezien+wat ik op tv gezien heb)
Inderdaad...ben benieuwd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:55 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom Snow Patrol dan wel goede muziek is, en dan een technische onderbouwing graag.
punk is dood... Face it.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:10 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Nou dat blijft lekker lang uit, dat argument.
Wat me trouwens nog te binnen schoot over dat nofx publiek. Ik stond daar met een onbekende leeftijdsgenoot te praten en lekker anarchistisch een peuk te roken en een dikke joint te draaien tegen het hek, want nofx = punk en ik heb nog wel een beetje heimwee naar m'n roots van vroeger (jwt).
Komen er 2 van die 16 jarige, zonder baardgroei levende pubers bij ons staan. Je kent ze wel, van het type "vingertje in de lucht" publiek. Ineens begon een van die 2 tegen mij aan te praten over het publiek wat in de voorste ring was blijven zitten en dat ze niet snapten dat dat kon. Ik natuurlijk een uitleg gegeven over punk en schijt aan de regels hebben (overdrijven ftw) met als afsluiter dat ze gewoon over het hek moesten springen als ze daar ook wilden staan. Die 2 stonden daarna ruim 10 minuten echt keihard in dubio te staan of ze over het hek moesten springen of niet, en wij ondertussen maar steeds zeggen "ja nu kan het, nu kijkt niemand
". Op een gegeven moment was ik ze zat en heb ik een van die 2 kinderen maar alvast over het eerste hek heen geduwd, die klom snel over het andere hek waarna z'n vriendje 5 minuten later ook maar eens besloot te volgen.
Ik had al zoiets van als dit de huidige nofx luisteraars mentaliteit zal zijn, dan zal het wel verdomd rustig blijven vooran. Ik had geen ongelijk gekregen.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:55 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
punk is dood... Face it.
Die ventjes van 16 van tegenwoordig weten niks
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:55 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Die ventjes van 16 van tegenwoordig weten niks
quote:Op woensdag 1 september 2010 14:19 schreef Nithosm het volgende:Ik heb Nofx gezien op Pukkelpop en dat was zeker een strakke show.
In plaats van Snow Patrol werd bij ons Muse afgekraakt.. part of the act I guess.
Fuck da kids...quote:Op woensdag 1 september 2010 14:19 schreef Nithosm het volgende:
Ik heb Nofx gezien op Pukkelpop en dat was zeker een strakke show.
In plaats van Snow Patrol werd bij ons Muse afgekraakt.. part of the act I guess.
Natuurlijke slappe grappen, duh. Maar ze speelden ook vette klassiekers als Bob, Linoleum, Green Corn, Reeko, afgewisseld met nieuwe materiaal.
Mooie was dat ze bij ieder land dus een liedje spelen/maken.. en bij Belgie was dat dus Fuck da kids
'cuz you're all just a bunch of pedophiles!'
Wat voor nummer speelde ze in Nederland?
Op Pukkelpop stonden ze btw in de metal/punk tent en ik denk dat ze dus ook iets meer gemotiveerd waren
Lekker boeiend.... de mening over NL politiek van een stel yankees doet me niet zoveelquote:Op woensdag 1 september 2010 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar, ze noemden ons racisten. Met dank aan Wilders
Dat dus.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:20 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Lekker boeiend.... de mening over NL politiek van een stel yankees doet me niet zoveel
derpquote:Op woensdag 1 september 2010 19:33 schreef bibliophile het volgende:
na dit topic gelezen te hebben ben ik ontzettend blij dat mijn vrienden me mee hebben gesleept naar snow patrol (wat ik overigens wél goed vond). NOFX: zelfingenomen band + blijkbaar ook publiek
Awh, zieltjequote:Op woensdag 1 september 2010 19:33 schreef bibliophile het volgende:
na dit topic gelezen te hebben ben ik ontzettend blij dat mijn vrienden me mee hebben gesleept naar snow patrol (wat ik overigens wél goed vond). NOFX: zelfingenomen band + blijkbaar ook publiek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |