Leuk zeg, een 13-jarig jongetje belachelijk maken, en het nummer 'fucking kid' aan hem opdragen..quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:15 schreef WheeleE het volgende:
NOFX was vet! Ze zullen het vaker doen, maar ik heb me rotgelachen toen ze dat roodharige jongetje van 13 gingen uitleggen wat 'felching' was.
psst... fuck the kidsquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef Mattt het volgende:
[..]
Leuk zeg, een 13-jarig jongetje belachelijk maken, en het nummer 'fucking kid' aan hem opdragen..
Dan had ie niet vooraan moeten staan. Ik snap zowiezie niet wat zulke jonge kinderen al dan niet onder begeleiding op Lowlands moeten. Ik heb zelfs een stel ouders met een baby in kinderwagen zien lopen...quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef Mattt het volgende:
[..]
Leuk zeg, een 13-jarig jongetje belachelijk maken, en het nummer 'fucking kid' aan hem opdragen..
Ik vond het ook zo'n sneue bedoeling.... ik hoopte op nostalgie bij NOFX maar het werd een debacle. Wat een stel ongeïnteresseerde, arrogante gasten. Ze waren idd ski patrol aan het afkraken trouwens.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef Mattt het volgende:
[..]
Precies, zwaar overbetaalde en ongemotiveerde gasten.. Ik hoopte ook op een stuk nostalgie, maar dit...quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:39 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik vond het ook zo'n sneue bedoeling.... ik hoopte op nostalgie bij NOFX maar het werd een debacle. Wat een stel ongeïnteresseerde, arrogante gasten.
Dus hij had maar niet vooraan moeten staanquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:34 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dan had ie niet vooraan moeten staan. Ik snap zowiezie niet wat zulke jonge kinderen al dan niet onder begeleiding op Lowlands moeten. Ik heb zelfs een stel ouders met een baby in kinderwagen zien lopen...
Van mij mag die knul best vooraan staan. Maar het is nou niet alsof ie helemaal met de grond gelijk werd gemaakt. Ik vond het gewoon een beetje plagen, meer niet. Misschien stonden z'n ouders wel vlak naast m en hebben die m daarna uitgelegd dat die meneer op het podium maar een grapje maakte.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:41 schreef Mattt het volgende:
[..]
Precies, zwaar overbetaalde en ongemotiveerde gasten.. Ik hoopte ook op een stuk nostalgie, maar dit...![]()
Als je dit goed vind.. dan ben je gewoon retarted
[..]
Dus hij had maar niet vooraan moeten staanSlaat dus nergens op.
En de rest van de gasten die vooraan stonden maar stoer meeknikken zodat ze zelf niet uitgepikt werden.
Meh ze zeiden ook soort van dat ze daar geen zin in hadden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:51 schreef HAL9000S het volgende:
En dan ook nog net doen alsof ze stickin in my eye wilde spelen en dat vervolgens niet doen.
Tregte klagtquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:02 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Ik zei het al eerder, NOFX moet niet in de Alpha. Pennywise stond een paar jaar geleden in de grolsch en is bij de lowlanders over het algemeen beter bekend dan NOFX (bro hymn ofc).
Ze hadden NOFX in de India, desnoods de Grolsch moeten plaatsen waar al minder gauw hoofdknik- en "romantisch" doen met je 16 jarige vriendinnetje koters komen. Dan was er waarschijnlijk wel heel wat meer actie in het publiek en had de band er ook meer zin in, want die stonden er ook een beetje bij van "ja jezus, wat is dit voor een slap publiek".
Wbt. weinig klassiekers ben ik het overigens helemaal mee eens. Misschien word ik gewoon te oud voor deze onzin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |