Onze a4 rijd 1:17 als je normaal rijd en heeft een 2.0quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
1:14 hoog? onze 206 verbruikt zelfs meer, en die heeft een 1.4 (oke, wel op gas..) een C2 1.4 verbruikt ook 1:16.4 ofzo, dus dat scheelt ook weinig.
Hoe zit je nu op internet dan? Draadloos van de buren?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:24 schreef Hyman het volgende:
Zo, even het nieuwe modem aangesloten van ons internet. Nu nog wachten totdat we over geschakeld worden
Ga je overal mee krijgenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ook vorm van upgraden. Sterkere lagers en dergelijke.. Met een standaard GTT kun je al aardig wat lol hebben naar mijn idee. Alleen denk ik dat ik dat op een gegeven moment wel zat ben
. Goddank word ik monteur
Dan rijd je echt als een stereotype Volvo rijder incluis hoedje van rietquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:22 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Onze a4 rijd 1:17 als je normaal rijd en heeft een 2.0![]()
En mn ma heeft een toyota yaris 1.0 en die rijd 1:20 als je 100 rijdhad vandaag 80 km gereden over binnendoor wegen en stad en toen ik thuis kwam floepte hij net van 1:20 naar 1:19,9
.
die A4, diesel zeker? no way dat ie 1:17 red op benzine, dat redden zelfs heel veel 1.4's niet(onze Nubira met 1.8 doet ook 1:11)quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:22 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Onze a4 rijd 1:17 als je normaal rijd en heeft een 2.0![]()
En mn ma heeft een toyota yaris 1.0 en die rijd 1:20 als je 100 rijdhad vandaag 80 km gereden over binnendoor wegen en stad en toen ik thuis kwam floepte hij net van 1:20 naar 1:19,9
.
Volgens mij was het een 2.0Turbo.. dan kan het of de diesel zijn, waar dat dus wel mee kan, maar die 180 of 211 pk benzine kun je ekte ekte vergeten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
die A4, diesel zeker? no way dat ie 1:17 red op benzine, dat redden zelfs heel veel 1.4's niet(onze Nubira met 1.8 doet ook 1:11)
Tja, toch maar de autosport in denk ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ga je overal mee krijgenZelfs die ouwe van mij is na max 2 jaar z'n auto echt helemaal zat
Maar dan wel specifiek die auto
Heeft t 2 keer klaar gekregen 'm in te ruilen op een zelfde model maar dan met andere kleur/velgen
240 ofzo, hij is gechiptquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dan rijd je echt als een stereotype Volvo rijder incluis hoedje van riet
Een auto met 180/211 pk en dan 1:17 halen
Boordcomputers zijn ook ook altijd vrij positiefquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Volgens mij was het een 2.0Turbo.. dan kan het of de diesel zijn, waar dat dus wel mee kan, maar die 180 of 211 pk benzine kun je ekte ekte vergeten.
Mechanics team bij de rallysport oid lijkt me best wel werk wat ik echt met plezier zou doen heurquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja, toch maar de autosport in denk ik
Nee benzine.. TFSIquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
die A4, diesel zeker? no way dat ie 1:17 red op benzine, dat redden zelfs heel veel 1.4's niet(onze Nubira met 1.8 doet ook 1:11)
Ach als je 120-130 rijd word je meestal niet eens ingehaald in Nederland. Moest keer naar Zwolle, ik in de AX lekker doorjagen.. met 140, hoefde maar paar keer aan de kant voor iemandquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:33 schreef xyzyx het volgende:
[..]
240 ofzo, hij is gechipt
En mijn pa rijd altijd 110 op de snelweg en dan rijd hij wel zo zuinig ja.. Ik rij er meestal 1:12 mee![]()
Volvo rijders rijden hier trouwens aardig door hoor.. Reed laatst 160 en toen kwam er nog een volvo s60 langskachelen
Hoezo met oog op later?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mechanics team bij de rallysport oid lijkt me best wel werk wat ik echt met plezier zou doen heur
Alleen met oog op later is t dat toch niet helemaal voor mij..
Paardrijden?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:11 schreef xyzyx het volgende:
Waarom zijn vrouwen altijd zo chagrijnig?
Krijg ik een preek omdat ik mijn rijlaarzen niet aan had en zij dus weer het opzadelen moest doen want anders zouden we het niet binnen de tijd redde
Audi geeft zelf een gemiddeld verbruik van 1 op 15.5.. Nu weet ik uit ervaring dat je echt echt echt heeeeeeeel veel moeite doen moet om dat te halen.. dus die 1:17 lijkt me ook echt sterk..quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee benzine.. TFSI![]()
Nieuwe motoren zijn gewoon zuiniger als oudere motoren..
Hier rijd alles 130-140 op de gps tussen zwolle en apeldoorn.. op die enkele opa/oma na.. en als dan weer zo'n mongool in zijn vrachtwagen m op de linker baan gooit dan heb je meteen een halve opstoppingquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach als je 120-130 rijd word je meestal niet eens ingehaald in Nederland. Moest keer naar Zwolle, ik in de AX lekker doorjagen.. met 140, hoefde maar paar keer aan de kant voor iemand. Die Boxter rijder nam niet eens de moeite om door te rijden geloof ik. Was ik ook zo langs
quote:
Alleen zo jammer dat de gestapo altijd staat te kijken op de tijden en plekken waar je gewoon 150 kan rijden. Paar keer 's avonds na de spits heen en weer geweest naar Leiden, moet je zowat de hele weg tussen Amersfoort en Amsterdam 100 rijden terwijl je 3-4 banen tot je beschikking hebt en het leeg is. Flitsen doen ze daar te veelquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:38 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hier rijd alles 130-140 op de gps tussen zwolle en apeldoorn.. op die enkele opa/oma na.. en als dan weer zo'n mongool in zijn vrachtwagen m op de linker baan gooit dan heb je meteen een halve opstopping
Laatst reden we met 160 achter een range rover sport aan, scheelt ook aardig wat in verbruik
Er staat op de audi site 5,3 liter per 100 km buiten de bebouwde kom.. Vanaf hier is 500 meter naar een 80 km/h weg die naar de snelweg leid en zijn werk is ook 2 min rijden na de volgende afrit..quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Audi geeft zelf een gemiddeld verbruik van 1 op 15.5.. Nu weet ik uit ervaring dat je echt echt echt heeeeeeeel veel moeite doen moet om dat te halen.. dus die 1:17 lijkt me ook echt sterk..
Peuk pauze wederom![]()
Ik begon niet over auto'squote:Op maandag 23 augustus 2010 16:39 schreef Goddelijker het volgende:
Xyzyz, wanneer hou je nou eens op met praten over hoe hard jij altijd rijdt en hoeveel die auto's verbruiken?
Dat is dus ook juist dé reden dat ze daar staan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat de gestapo altijd staat te kijken op de tijden en plekken waar je gewoon 150 kan rijden. Paar keer 's avonds na de spits heen en weer geweest naar Leiden, moet je zowat de hele weg tussen Amersfoort en Amsterdam 100 rijden terwijl je 3-4 banen tot je beschikking hebt en het leeg is. Flitsen doen ze daar te veel.. En dan bij Schiphol is het nog vervelender
Zakkenvullers zijn hetquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is dus ook juist dé reden dat ze daar staan.
Ja kloptquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat de gestapo altijd staat te kijken op de tijden en plekken waar je gewoon 150 kan rijden. Paar keer 's avonds na de spits heen en weer geweest naar Leiden, moet je zowat de hele weg tussen Amersfoort en Amsterdam 100 rijden terwijl je 3-4 banen tot je beschikking hebt en het leeg is. Flitsen doen ze daar te veel.. En dan bij Schiphol is het nog vervelender
Totaal bedrag dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Bij mij staat de teller nog steeds op 3.
Carequote:Op maandag 23 augustus 2010 13:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik stond lekker vooraan bij dooiemuis
Dan kan je dat podium beter zienquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
CareWat heb je daar nou voor voordeel van
Bij mij op 1.. Op landweggetjes flitsen ze nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Bij mij staat de teller nog steeds op 3.
Is vrij lastig tussen te komenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoezo met oog op later?... Kan via school al beetje in het wereldje komen geloof ik
Maar probeer die hier maar eens te vinden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij mij op 1.. Op landweggetjes flitsen ze niet
stukl of 5 nu, vond gister weer zo'n fijne brief uit Leeuwarden in mijn postvakje op het werk.. 117 euro...quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij mij op 1.. Op landweggetjes flitsen ze niet
landweggetjes genoeg hier..quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar probeer die hier maar eens te vinden.
Je moet wel een beetje die wereld inrollen ja. Als je al in die richting een opleiding doet en er werkt gaat het makkelijker dan bijvoorbeeld iemand die vanuit het niets de race/rallywereld in wilt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is vrij lastig tussen te komenKun je beter iets wat ook bevalt met een bijbehorend goed salaris zoeken, waarmee je meer zekerheid hebt. IMO that is
Voordeel van dorpjesquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar probeer die hier maar eens te vinden.
woon in een havenstad.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje die wereld inrollen ja. Als je al in die richting een opleiding doet en er werkt gaat het makkelijker dan bijvoorbeeld iemand die vanuit het niets de race/rallywereld in wilt.
[..]
Voordeel van dorpjes
Heb je idd gelijk in, want ik zou alles behalve nee zeggen tegen een baan bij DP of Kronenburgquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje die wereld inrollen ja. Als je al in die richting een opleiding doet en er werkt gaat het makkelijker dan bijvoorbeeld iemand die vanuit het niets de race/rallywereld in wilt.
[..]
Voordeel van dorpjes
Maar Delfzijl is wel wat anders dan de steden in het Westenquote:
Limburg ftw, je bent zo in Belgie met de mooie bochtige bergweggetjes, en wanneer je de andere kant op rijd ben je zo in de Heimat met hun Autobahnquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar Delfzijl is wel wat anders dan de steden in het Westen
En, was het een mooi podium?quote:
Hier op de Veluwe zijn ook mooie wegen hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Limburg ftw, je bent zo in Belgie met de mooie bochtige bergweggetjes, en wanneer je de andere kant op rijd ben je zo in de Heimat met hun Autobahn
Hebben ze heuvels en bergachtige dingen in de Veluwe dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hier op de Veluwe zijn ook mooie wegen hoor.. Lange rechte stukken voor wat snelheid, mooie bochtige wegen. En Duitsland is ook maar een goed uur rijden. En dan de bossen
![]()
Heuvels welquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hebben ze heuvels en bergachtige dingen in de Veluwe dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |