Zijn vrij licht en ook niet echt hoge aanschafprijs in vergelijking met Mercedessen inderdaad. Ik zou zelf dan ook geen Mercedes kopenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
Evo zal best meevallen tbh.. Althans minder dan menig Mercedes ofzoLeeggewicht is niet gek hoog en op kenteken hebben ze allemaal,(ook de opgefokte) alsnog maar de standaard 280pk staan
Rikketikketikquote:
Nee, maar bedoel er maar mee te zeggen dat een tokkie in een oude afgetrapte S(L) meer betaaldquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zijn vrij licht en ook niet echt hoge aanschafprijs in vergelijking met Mercedessen inderdaad. Ik zou zelf dan ook geen Mercedes kopen
Tja en het is ook maar waar je liever in rijd natuurlijk. Sowieso, als je een auto graag wilt dan betaal je er ook wel voor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nee, maar bedoel er maar mee te zeggen dat een tokkie in een oude afgetrapte S(L) meer betaald
Volledig met je eensquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja en het is ook maar waar je liever in rijd natuurlijk. Sowieso, als je een auto graag wilt dan betaal je er ook wel voor.
Maastricht/Aachen? Zal daar wel meevallen denk ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Volledig met je eens![]()
Poeh, ik werk hier nu naast t vliegveld.. Ben eigk af aan het wachten tot zo'n Airbus naar beneden komt gezien dat toch een beetje een trend aan het worden was
Bij een particulier kun je ze stukken voordeliger krijgenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:07 schreef Marco001 het volgende:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/seat/leon/6801967
gave bak! alleen zo jammer dat hij iets boven mijn budget zit...
Ford Puma 1.7 125pk verzekeren kost mij c.a. 40 euro p/m bij Unive...![]()
mwah, beetje knappe leon niet hoor..quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij een particulier kun je ze stukken voordeliger krijgen
Koop bij een goede dealer en betaal dat beetje extra voor de garantie.. Als je particulier koopt is de kans groot dat er wat mankeert aan de auto en dan ben je alsnog duurder uitquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij een particulier kun je ze stukken voordeliger krijgen
inderdaad, daarom kmijk ik ook alleen bij BOVAG garage's of merk-dealers...quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:12 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Koop bij een goede dealer en betaal dat beetje extra voor de garantie.. Als je particulier koopt is de kans groot dat er wat mankeert aan de auto en dan ben je alsnog duurder uit
Goed bezig.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
inderdaad, daarom kmijk ik ook alleen bij BOVAG garage's of merk-dealers...
Heb gelukkig een neef die ik mee kan slepen die hier in zuidlimburg zonder problemen bij bevriende dealer ff de oto op de brug kan knikkerenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:12 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Koop bij een goede dealer en betaal dat beetje extra voor de garantie.. Als je particulier koopt is de kans groot dat er wat mankeert aan de auto en dan ben je alsnog duurder uit
MAA iddquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maastricht/Aachen? Zal daar wel meevallen denk ik
Pfu als ik nu een Impreza GT Turbo zou verzekeren WA zou het me 880 euro per jaar kosten bij Univé
1:14 hoog? onze 206 verbruikt zelfs meer, en die heeft een 1.4 (oke, wel op gas..) een C2 1.4 verbruikt ook 1:16.4 ofzo, dus dat scheelt ook weinig.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:16 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Goed bezig.
Wel leuk bakkie trouwens, alleen best hoog verbruik..
Leuke gebakjes ook zon GTT, alleen jammer dat subaru een beetje het probleem heeft je alle lagers om de oren te laten vliegen wanneer er een beetje met de turbodruk gespeeld gaat worden. Ook gaan die 5bakjes uit de GTT dan problemen gevenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maastricht/Aachen? Zal daar wel meevallen denk ik
Pfu als ik nu een Impreza GT Turbo zou verzekeren WA zou het me 880 euro per jaar kosten bij Univé
Noem ik niet zo gek veel idd.. VR6je doe je al snel 1:9 mee, en dan ben je geeneens serieus aan het plankenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
1:14 hoog? onze 206 verbruikt zelfs meer, en die heeft een 1.4 (oke, wel op gas..) een C2 1.4 verbruikt ook 1:16.4 ofzo, dus dat scheelt ook weinig.
Ook vorm van upgraden. Sterkere lagers en dergelijkequote:Op maandag 23 augustus 2010 16:19 schreef x3ro het volgende:
[..]
Leuke gebakjes ook zon GTT, alleen jammer dat subaru een beetje het probleem heeft je alle lagers om de oren te laten vliegen wanneer er een beetje met de turbodruk gespeeld gaat worden. Ook gaan die 5bakjes uit de GTT dan problemen gevenBest jammer, want ze hebben heel veel potentie
Zoeen hadden wij ook, maar dan in het blauwquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:07 schreef Marco001 het volgende:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/seat/leon/6801967
gave bak! alleen zo jammer dat hij iets boven mijn budget zit...
Ford Puma 1.7 125pk verzekeren kost mij c.a. 40 euro p/m bij Unive...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |