Zakkenvullers zijn hetquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is dus ook juist dé reden dat ze daar staan.
Ja kloptquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat de gestapo altijd staat te kijken op de tijden en plekken waar je gewoon 150 kan rijden. Paar keer 's avonds na de spits heen en weer geweest naar Leiden, moet je zowat de hele weg tussen Amersfoort en Amsterdam 100 rijden terwijl je 3-4 banen tot je beschikking hebt en het leeg is. Flitsen doen ze daar te veel.. En dan bij Schiphol is het nog vervelender
Totaal bedrag dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Bij mij staat de teller nog steeds op 3.
Carequote:Op maandag 23 augustus 2010 13:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik stond lekker vooraan bij dooiemuis
Dan kan je dat podium beter zienquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
CareWat heb je daar nou voor voordeel van
Bij mij op 1.. Op landweggetjes flitsen ze nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Bij mij staat de teller nog steeds op 3.
Is vrij lastig tussen te komenquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoezo met oog op later?... Kan via school al beetje in het wereldje komen geloof ik
Maar probeer die hier maar eens te vinden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij mij op 1.. Op landweggetjes flitsen ze niet
stukl of 5 nu, vond gister weer zo'n fijne brief uit Leeuwarden in mijn postvakje op het werk.. 117 euro...quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij mij op 1.. Op landweggetjes flitsen ze niet
landweggetjes genoeg hier..quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar probeer die hier maar eens te vinden.
Je moet wel een beetje die wereld inrollen ja. Als je al in die richting een opleiding doet en er werkt gaat het makkelijker dan bijvoorbeeld iemand die vanuit het niets de race/rallywereld in wilt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is vrij lastig tussen te komenKun je beter iets wat ook bevalt met een bijbehorend goed salaris zoeken, waarmee je meer zekerheid hebt. IMO that is
Voordeel van dorpjesquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:49 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar probeer die hier maar eens te vinden.
woon in een havenstad.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje die wereld inrollen ja. Als je al in die richting een opleiding doet en er werkt gaat het makkelijker dan bijvoorbeeld iemand die vanuit het niets de race/rallywereld in wilt.
[..]
Voordeel van dorpjes
Heb je idd gelijk in, want ik zou alles behalve nee zeggen tegen een baan bij DP of Kronenburgquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje die wereld inrollen ja. Als je al in die richting een opleiding doet en er werkt gaat het makkelijker dan bijvoorbeeld iemand die vanuit het niets de race/rallywereld in wilt.
[..]
Voordeel van dorpjes
Maar Delfzijl is wel wat anders dan de steden in het Westenquote:
Limburg ftw, je bent zo in Belgie met de mooie bochtige bergweggetjes, en wanneer je de andere kant op rijd ben je zo in de Heimat met hun Autobahnquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar Delfzijl is wel wat anders dan de steden in het Westen
En, was het een mooi podium?quote:
Hier op de Veluwe zijn ook mooie wegen hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Limburg ftw, je bent zo in Belgie met de mooie bochtige bergweggetjes, en wanneer je de andere kant op rijd ben je zo in de Heimat met hun Autobahn
Hebben ze heuvels en bergachtige dingen in de Veluwe dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hier op de Veluwe zijn ook mooie wegen hoor.. Lange rechte stukken voor wat snelheid, mooie bochtige wegen. En Duitsland is ook maar een goed uur rijden. En dan de bossen
![]()
Heuvels welquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hebben ze heuvels en bergachtige dingen in de Veluwe dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |