quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:24 schreef Ayca het volgende:
Laten we een geheime meet houden in Amsterdam en dan wie het eerst Emel heeft gevonden is de winnaar. Hehehe en dan dwingen we Emel om iets te eten met ons.Oh fuck het is ramadan.
Dan eet Emel en kijken wij toe.
Ik eet niet in het bijzijn van mensen die vasten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben onherkenbaar
Ik ben een pure Turk.
Misschien wel...quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:25 schreef GenusButeo het volgende:
Emel, ik deed '' omdat je serieus op m'n opmerking inging. Natuurlijk komen we elkaar niet tegen.
Ja, weet ik. Ik zeg alleen dat ik niet eet in het bijzijn van mensen die vasten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:26 schreef GenusButeo het volgende:
Ik mag gewoon eten, hoor.
Jij ook, trouwens.
hihihquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2010 12:33:07 ]
You have no idea...quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oja tuurlijk, jij hebt me gezien.
Nee, want ik ga niet naar het centrum. Onmogelijk.quote:
Ohjaquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:26 schreef GenusButeo het volgende:
Ik mag gewoon eten, hoor.
Jij ook, trouwens.
Was ook een reactie op Ayca.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Ik zeg alleen dat ik niet eet in het bijzijn van mensen die vasten.
Wat ga je doen in Amsterdam?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, want ik ga niet naar het centrum. Onmogelijk.
Mijn tweede bestemming is ook niet het centrum. En m'n derde ook niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, want ik ga niet naar het centrum. Onmogelijk.
quote:
Is ze ongesteld ofzoquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:29 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Was ook een reactie op Ayca.
Wel heel attent van je. Ik ook niet.
Squashen met een vriendin, yeah.quote:
Vasten je broer en je zusjes ook niet?quote:
Whehequote:Bijna 65 procent van de Nederlanders gaf aan in meer of mindere mate vertrouwen te hebben in de medemens. In Denemarken, dat de hoogste score heeft, is dat ongeveer 75 procent. Turkije heeft met zo'n 15 procent de laagste score.
Oké, daar kom ik dus allemaal niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mijn tweede bestemming is ook niet het centrum. En m'n derde ook niet.![]()
Centrum - Prinsengracht - West
Wehehehehquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:31 schreef Rookert het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)trouwen-in-mens.html
[..]
Whehe
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Whehe
Whut?quote:
Ik vind je wel, wacht maar.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oké, daar kom ik dus allemaal niet.
Als je een zweetbandjes om doet ben je zo gayquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Squashen met een vriendin, yeah.
Jawel. Ik ben de gavur van de familie.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vasten je broer en je zusjes ook niet?
Oke.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:33 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben de gavur van de familie.
O.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je zegt dat ze mag eten. Is ze gestopt met vasten of is ze ongesteld?
Waarom beantwoord jij mijn vraag niet als je toch zegt dat ze mag eten, neem ik aan dat je ook weet waaroam.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:34 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O.
Moet je aan haar vragen, kan ze heel goed antwoord op geven.
Ohhh zo. Ik zou gewoon verder gaan ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:36 schreef Ayca het volgende:
Omdat GB zegt dat als je 40 dagen voor de ramadan hebt gedronken je vasten niet meer geldig is.![]()
Maargoed, daar trek ik me niks van aan.
Gicik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:37 schreef GenusButeo het volgende:
Klopt. Waarom beantwoord ik je vraag niet? Omdat.
is ie weer gavur hor jonguh, kan togg egt niet dat zo'n gast uit duh mooistuh stad agter duh duinuh zo doetquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:33 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jawel. Ik ben de gavur van de familie.
Daarom.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ohhh zo. Ik zou gewoon verder gaan ja.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
is ie weer gavur hor jonguh, kan togg egt niet dat zo'n gast uit duh mooistuh stad agter duh duinuh zo doet
Ik las net ook in de krant dat mannen in Turkije maar drie dingen nodig hebben in het leven: at, avrat, siloh, oftewel: een paard, een vrouw, een geweer. Geen wonder dat men dan zo weinig vertrouwen in z'n medemens heeft.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Whehe
Proestquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik las net ook in de krant dat mannen in Turkije maar drie dingen nodig hebben in het leven: at, avrat, siloh, oftewel: een paard, een vrouw, een geweer. Geen wonder dat men dan zo weinig vertrouwen in z'n medemens heeft.
Ik ging plat bij 'siloh'.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik las net ook in de krant dat mannen in Turkije maar drie dingen nodig hebben in het leven: at, avrat, siloh, oftewel: een paard, een vrouw, een geweer. Geen wonder dat men dan zo weinig vertrouwen in z'n medemens heeft.
Ik houd mij graag geïnformeerd over wat er in de wereld speelt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ging plat bij 'siloh'..
Maar props dat je dit weet, Wik.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Whehe
Ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Waar lolleren jullie om? Schreef ik het verkeerd?
Het spijt me. Vergeef me. Ik ben ook maar een arme quasi-autochtoon. Het gaat om het gebaar, dat telt.quote:
Dan kun je de volgende keer niet meer inchecken, totdat je je saldo weer oplaadt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat gebeurt er als ik uitcheck met te weinig tegoed
Dan krijg je een negatief saldo.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat gebeurt er als ik uitcheck met te weinig tegoed
maar ik kan met te weinig tegoed reizen zonder problemen? Of wordt dat er de volgende keer bij opladen afgetrokkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan kun je de volgende keer niet meer inchecken, totdat je je saldo weer oplaadt.
nee 1,20 ofzoquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:28 schreef zarGon het volgende:
Met te weinig tegoed bedoel je negatief saldo, toch?
Ik ga met de bus, dus ik kan inchecken maar bij t uitchecken krijg ik een negatief saldo en verder geen problemen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met de trein is dat te weinig, voor een bus of tram misschien net genoeg.
Sowieso, als je kan inchecken kan je ook uitchecken. Pas als je niet meer kan inchecken heb je een probleem en mag/kan je dus niet meer reizen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ga met de bus, dus ik kan inchecken maar bij t uitchecken krijg ik een negatief saldo en verder geen problemen?
Als je kunt inchecken, kun je ook uitchecken. Zolang je maar ingecheckt bent tijdens een controle.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ga met de bus, dus ik kan inchecken maar bij t uitchecken krijg ik een negatief saldo en verder geen problemen?
Je hebt trouwens bij het inchecken al een negatief saldo, je betaalt namelijk het instaptarief. Voor bus, metro en tram was dat geloof ik 4 euro. Dat raak je dus kwijt als je niet uitcheckt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als het meer kost, heb je een negatief saldo. Je kunt een negatief saldo hebben, hoor. Maar je kunt daarna niet meer inchecken totdat je saldo weer positief is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
Maar wat als t reizen meer kost dan m'n tegoed?. Haha ben de lul, niemand thuis+ geen losgeld. Komsuya mi sorsam
Wie is ontvoerd dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
Maar wat als t reizen meer kost dan m'n tegoed?. Haha ben de lul, niemand thuis+ geen losgeld. Komsuya mi sorsam
Nee, je hebt een positief saldo nodig. Al is dat maar 1 eurocent. Die 4 euro die jij betaalt als instaptarief krijg je terug wanneer je uitcheckt. (Daarom is uitchecken dus belangrijk.)quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
Maar kheb toch geen 4 euro nodig om te kunnen inchecken?
ik weet niet waar en moet zo de bus pakkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:43 schreef zarGon het volgende:
Waarom laad jij je OV-chipkaart niet op?
Doe eens niet zo moeilijk en zet er gewoon een euro of 20 op.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
Maar kheb toch geen 4 euro nodig om te kunnen inchecken?
Treinstation in de buurt?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik weet niet waar en moet zo de bus pakken
http://www.ov-chipkaart.n(...)npkaart/adresvinder/quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik weet niet waar en moet zo de bus pakken
ovchipkaart is niet van mijquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo moeilijk en zet er gewoon een euro of 20 op.
Dat, of automatisch opladen activeren.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
http://www.ov-chipkaart.n(...)npkaart/adresvinder/
En dat terwijl dit inmiddels toch wel algemene kennis zou moeten zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:46 schreef IHVK het volgende:
Emel je lijkt echt op mijn nichtje, die stelt ook meteen 800 vragen over iets wat ze niet weet.
Inderdaad.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dat terwijl dit inmiddels toch wel algemene kennis zou moeten zijn.
o t kan hier 10 min lopen vandaan, 20 min lopen in totaal dan nog de bus pakken. Dit wordt laatquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
http://www.ov-chipkaart.n(...)npkaart/adresvinder/
vragen stellen is goedquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:46 schreef IHVK het volgende:
Emel je lijkt echt op mijn nichtje, die stelt ook meteen 800 vragen over iets wat ze niet weet.
Mijn geduld is niet oneindig hoor!quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar wij helpen met alle liefde omdat we heel aardig zijn.
Die trek je uit een @#%!%^*(#$!@ automaat. Wat dacht jij dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
Waar haal ik een eigen ovchipkaart
Welk automaat.. toen ik er een uit trok kreeg ik een zachtequote:Op maandag 23 augustus 2010 13:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die trek je uit een @#%!%^*(#$!@ automaat. Wat dacht jij dan?
Bij de slager.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
Waar haal ik een eigen ovchipkaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |