Ik ben geen filosoof en kan me niet indenken wat er over 300 miljoen jaar gebeuren zal. Ik schrik er ook niet midden in de nacht van wakker. Maar ik had hetzelfde als Jelle. Prachtige beelden, geniet daarvan ipv dat sombere gedoe.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar Verhoeven had het ook over ander leven in de ruimte wat getroffen wordt dit gebeuren, terwijl wij naar de mooie plaatjes zitten te kijken.
Ik ga er inderdaad ook van uit dat wij over 300 miljoen jaar wel een oplossing hebben gevonden. Als we überhaupt nog bestaan natuurlijk.
Stephen Hawking hamert hier trouwens ook altijd op, volgens hem is het essentieel dat we zo snel mogelijk ervoor zorgen dat het menselijk leven zich verspreid naar andere planeten, omdat we als soort veel te veel risico lopen als we met z'n allen op één rots blijven zitten.
Tsja, Paul Verhoeven maakt zich daar blijkbaar wel druk om. Ik vond het wel een goede invalshoek.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Prachtige beelden, geniet daarvan ipv dat sombere gedoe.
Als ik Planet Earth zie denk ik ook niet dat die walvissen er over 1000 jaar niet meer zijn.
filosofisch gezien zou je natuurlijk kunnen stellen dat die walvissen er over 1000 jaar niet meer zijn, omdat onvoldoende mensen er nu van wakker ligt...quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:34 schreef Stefan het volgende:
Als ik Planet Earth zie denk ik ook niet dat die walvissen er over 1000 jaar niet meer zijn.
300 miljoen jaar is een abstract getal voor mij. Zolang bestaat de wereld nog niet eens.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tsja, Paul Verhoeven maakt zich daar blijkbaar wel druk om. Ik vond het wel een goede invalshoek.
Ik ben een romanticus, geen filosoof. Ik kan genieten van momenten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
filosofisch gezien zou je natuurlijk kunnen stellen dat die walvissen er over 1000 jaar niet meer zijn, omdat onvoldoende mensen er nu van wakker ligt...
Corbijn volgens mij wel, maar dat is al zeker 10 jaar terug, zo niet 15...quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:38 schreef Stefan het volgende:
Is Corbijn al ooit gast geweest trouwens? En Van Dis als gast? Verder vind ik het een schande dat Van Duin nog nooit is geweest.
Erwin Olafquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand nog een overzichtje of linkje met wie er nog komt?
Euh, sorry?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
300 miljoen jaar is een abstract getal voor mij. Zolang bestaat de wereld nog niet eens.
Hij is een romanticus...vandaarquote:
Die las ik net ja, maar is dat ook al weer de laatste?quote:
Ja. Helaas is het dan alweer voorbij.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
[
Die las ik net ja, maar is dat ook al weer de laatste?
Ok, bedanktquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Rechtenkwestie. De herhaling is zaterdag, iets na 13:00 uur.
Van Dis was van '99 tot '02 presentator van het programma. Hij is nog nooit gast geweest.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:46 schreef Copycat het volgende:
Van Dis is ook al geweest, in 2002. Corbijn in '96.
http://www.vpro.nl/programma/zomergasten/service_info/22721238/
Oh ja! Ik keek scheel. En stom.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:03 schreef ACJazzz het volgende:
Van Dis was van '99 tot '02 presentator van het programma. Hij is nog nooit gast geweest.
Ik keek daarstraks welke afleveringen er met hem gemaakt waren en dat waren voor mij toch de beste jaren die Zomergasten gehad heeft. Daar zaten echt geweldige avonden bij.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:17 schreef Stefan het volgende:
Van Dis vond ik vroeger vreselijk. Hij wist als presentator ook niks van lowculture. Denk dat ie anno 2010 wel is veranderd (of ik ben dat). Zou hem wel als gast willen zien.
Ik ben geen vaste ZG kijker. Ik vond het altijd erg elitair. Daarom vond ik de Zwagermanjaren ook goed, die kent niet alleen de grachtengordel maar ook de SBS-kijkers.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:19 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik keek daarstraks welke afleveringen er met hem gemaakt waren en dat waren voor mij toch de beste jaren die Zomergasten gehad heeft. Daar zaten echt geweldige avonden bij.
Hij heeft iets van een onhandige verstrooide oom. Is Van Dis trouwens homo of gewoon seksloos?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:21 schreef Tijn het volgende:
Ik moet altijd erg lachen om Adriaan van Dis. Op een goede manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |