Kan het niet dat die verzoeken automatisch komen door Farmville?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vreemd, spelen ze dan ineens wel of speelden ze al die tijd wel en sharen ze niks?
Daarom haal ik ze ook uit Facebook, puur omdat je ze anders niet "helemaal" kunt verwijderenquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:59 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Kan het niet dat die verzoeken automatisch komen door Farmville?
Ik heb het ook al meerdere keren gehad dat ik buren verwijderde, maar die bleven dan wel in mijn vriendelijst staan.
Een dag later kreeg ik dan weer een verzoek om buren te worden, terwijl zijn farm nog altijd een mesthoop was.
Mja, maar wat als het 'echte' vrienden zijn die je in real life kent maar die niet meer spelen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom haal ik ze ook uit Facebook, puur omdat je ze anders niet "helemaal" kunt verwijderen
Das een goeie vraagquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:07 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Mja, maar wat als het 'echte' vrienden zijn die je in real life kent maar die niet meer spelen?
Ja, maar ik heb ook weinig geduld.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:07 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Ja sorry dat het zo lang duurde, ik kon niet direct op de wiki
Hmm ik keek daarnet even op een farm van zo iemand, die was de dag daarna sinds een maand online gekomen en stuurde een verzoek, misschien kreeg ze in haar scherm "waarom voeg je ... niet toe? Jullie zijn nog geen buren" Ze is trouwens nu alweer een paar dagen niet online...quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:05 schreef trainfreak het volgende:
Laatste bericht:
[..]
Kan het niet dat die verzoeken automatisch komen door Farmville?
Ik heb het ook al meerdere keren gehad dat ik buren verwijderde, maar die bleven dan wel in mijn vriendelijst staan.
Een dag later kreeg ik dan weer een verzoek om buren te worden, terwijl zijn farm nog altijd een mesthoop was.
Ik heb het deel over honden uit de OP weggehaald, nieuw was dat niet meer he..
Misschien moet iemand de hele OP opnieuw maken, dus alles wat niet meer actueel is er uit smijten?
Jaah , zit zo wel snel vol als je na je land oogsten 20 bushels krijgt ...quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
Van mij mogen ze de ruimte voor bushels ook wel van 100 naar 500 uitbreiden, ala de kelder
En ik ben zo benieuwd naar het hok voor de varkens![]()
![]()
vingerhoedje en formal, neh laat ik voorbij gaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:54 schreef Meddo het volgende:
kitsch
http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf
knopen
post even een linkje?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:40 schreef CasB het volgende:
Ik heb mijn winery nu helemaal geupgrade!En met m'n andere account kan ik geloof ik al m'n vehicles in 1 keer behoorlijk upgraden als m'n garage eindelijk klaar is. Heb nog 3 bricks nodig.
Donequote:Op maandag 23 augustus 2010 14:40 schreef CasB het volgende:
Ik heb mijn winery nu helemaal geupgrade!En met m'n andere account kan ik geloof ik al m'n vehicles in 1 keer behoorlijk upgraden als m'n garage eindelijk klaar is. Heb nog 3 bricks nodig.
ookquote:
`heb er pas 15 dus ja die kan ik goed gebruiken...........................quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:01 schreef CasB het volgende:
Merci! Ik stuur gewoon bricks terug, want dan heb je die alvast maar voor de varkensstal.
10 voor je varkensstal, en dan 5 alvast voor het volgende?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
`heb er pas 15 dus ja die kan ik goed gebruiken...........................
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn pattypan-coop heeft nog wat zaad nodig, wie kan er nog wat lozen?
Helaasquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:16 schreef sbientje het volgende:
[..]ik helaas niet, zit al in een wiet coop!
En nu? Kom ik nou in de OP?quote:
bij mijn volgende zaadlozing zal ik aan jou denkenquote:
Haraquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn pattypan-coop heeft nog wat zaad nodig, wie kan er nog wat lozen?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:49 schreef sbientje het volgende:
[..]
bij mijn volgende zaadlozing zal ik aan jou denken
quote:
Stuur mij ook maar wat bricks. Ik heb nog drie gebouwen staan die ooit eens af moeten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:01 schreef CasB het volgende:
Merci! Ik stuur gewoon bricks terug, want dan heb je die alvast maar voor de varkensstal.
nou dat was al wel eventjes bekend hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:18 schreef vigier het volgende:
Ik was gisteren mijn collectie varkens beu, heb 3/4 verkocht, nog een stuk of 10 over... en er gaat NU een varkensstal komen??
Maar je hebt gister de hele dag niet die plaatjes gezien, tijdens het laden van je farm, van een varkenshok?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:18 schreef vigier het volgende:
Ik was gisteren mijn collectie varkens beu, heb 3/4 verkocht, nog een stuk of 10 over... en er gaat NU een varkensstal komen??
ik zal ff kieken, sabine D. heet je toch daaro?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:26 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou dat was al wel eventjes bekend hoorvorige maand al ofzo!
wil iemand misschien van mij devotion perfume of floral perfume kopen?dan kan ik mijn spa upgraden geloof ik
Oei, ff spieken, volgens mij heb ik net van alle buren wat gekocht, dus moet ik weer een aantal uur wachten. Even kijken of ik wat kan kopenquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:26 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou dat was al wel eventjes bekend hoorvorige maand al ofzo!
wil iemand misschien van mij devotion perfume of floral perfume kopen?dan kan ik mijn spa upgraden geloof ik
nehquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zal ff kieken, sabine D. heet je toch daaro?
nouja, als je er toch 1 koopt?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:44 schreef ry4life het volgende:
Had er trouwens ook iets gekocht![]()
Maar.. heeft er nog iemand interesse in een antieke tractor?
Anders koop ik er andere dingen van ...
Ik heb al alle 3 de dingen die ik wil (molquote:
Wil je van mij een mijnwerk-schaapje of heb je zelf genoeg om in te wisselen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:51 schreef ry4life het volgende:
[..]
Ik heb al alle 3 de dingen die ik wil (mol, sheep
en de tractor) en heb nu net de maximum inhoud bereikt...
Dus maakt niet uit wat ik koop als ik er maar iemand mee blij maak
Maar hij komt eraan
Nog twee dan...quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:55 schreef DeLuna het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)xpansionFriendReward
Ik heb nog 3 vrienden nodig om mijn kippenhok uit te breiden.![]()
Alvast bedankt.
Ik had precies 200 voor die tractor, haha.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wil je van mij een mijnwerk-schaapje of heb je zelf genoeg om in te wisselen?
Waarom zijn wij geen vriendenquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:55 schreef DeLuna het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)xpansionFriendReward
Ik heb nog 3 vrienden nodig om mijn kippenhok uit te breiden.![]()
Alvast bedankt.
Geen idee.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:03 schreef ry4life het volgende:
@ Mirjam ik heb je een bericht op facebook gestuurd![]()
[..]
Ik had precies 200 voor die tractor, haha.
Als het je uitkomt wil ik hem wel adopteren![]()
[..]
Waarom zijn wij geen vrienden
Haha, ik ben allang blij dat je een keer geklikt hebtquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik mocht vandaag niet nog een keer klikken Luna![]()
Ja hoor, anders had ik ipv 146 shovels nog maar 62 shovels.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:11 schreef vigier het volgende:
Wie wordt er blij van een Antique Tractor? Heb nu genoeg shovels om er zelf eentje te kopen... ehmm.. tenminste, neem wel aan dat mijn storage depth blijft als ik dat ding koop he
Je hebt PMquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja hoor, anders had ik ipv 146 shovels nog maar 62 shovels.
Volgensmij is het niet gelukt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:39 schreef vigier het volgende:
[..]
Is t gelukt? Weet ei'k niet eens of je wel neighbor bent namelijk...
that would be mequote:Op maandag 23 augustus 2010 21:06 schreef vigier het volgende:
Dan voor de eerste die wel neighbor is: http://apps.facebook.com/(...)mFriendReward&ref=nf
Een molletjequote:Op maandag 23 augustus 2010 21:37 schreef Mirjam het volgende:
wie 't eerst komt... http://apps.facebook.com/(...)mFriendReward&ref=nf
Als ik via de pm hier op een linkje klik ga ik gelijk door naar mijn eigen farm. Maar als ik het linkje in het internetadresbarding (hoe het ook heetquote:
dat komt omdat ie de link dan afkapt idd, je moet m kopierenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:18 schreef ry4life het volgende:
[..]
Als ik via de pm hier op een linkje klik ga ik gelijk door naar mijn eigen farm. Maar als ik het linkje in het internetadresbarding (hoe het ook heet) plak werkt hij wel...
Weet niet of dat voor meer mensen hier geldt
Ik help ook mee geloof ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:53 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb nu bijna mijn hele farm vol rijst liggen.Best nog wel lastig, zo´n co-op.
Ja bedanktquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:24 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik help ook mee geloof ik.
En hoe kom ik aan koeien? Heb er nu pas 2 nl.
Het moeten er nu 3 zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:24 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
oh ja prima! ik klik ze steeds weg, maar zal aan jou denken voortaan!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:42 schreef trainfreak het volgende:
Ik heb nog steeds 2 ruby's nodig voor mijn gemstone collectie...
Dus als iemand een stash tegenkomt, zou hij/zij dan zo vriendelijk zijn om de link te delen?
joh had dat eerder gezegd... heb nu net dingen gezaaid voor 4 dagen..............quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:42 schreef trainfreak het volgende:
Ik heb nog steeds 2 ruby's nodig voor mijn gemstone collectie...
Dus als iemand een stash tegenkomt, zou hij/zij dan zo vriendelijk zijn om de link te delen?
heb ik ook weleens af en toe..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:54 schreef CasB het volgende:
Ik vind het nog steeds vreemd dat ik geen farmville dingen meer op mijn feed zie. Bij m'n andere account zie ik ze wel gewoon.
ik vind iedere dag een stash ruby's, diamonds, topaz, turquoise, amethyst en emeralds.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh had dat eerder gezegd... heb nu net dingen gezaaid voor 4 dagen..............
FB-link?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:11 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Alo!
Ik ben sinds kort ook Hooked aan Farmville! En ik zag dit topic eigenlijk net pas voorbij komen...
Ik kan nog wel een paar lievve buurtjes gebruiken... Jullie ook vast wel!
Wie wil mijn buurtje zijn??
ik moet nog 5 emerald en dan heb ik 'm eindelijk vol...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:18 schreef Lienzz het volgende:
[..]
ik vind iedere dag een stash ruby's, diamonds, topaz, turquoise, amethyst en emeralds.
Ik klik ze meteen weg omdat ik eigenlijk wel dacht dat iedereen die collectie compleet zou hebben.
Wanneer krijg je eigenlijk de beloofde XP van de gemstone collectie?
Ik meen toen iets gelezen te hebben dat we die later nog ontvangen...
ik had van de week een cowbell gevonden maar die stond ook niet in mijn inventoryquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:21 schreef Harajuku. het volgende:
Die cultivators zijn natuurlijk niet in mijn giftbox te vinden,.
Donequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:21 schreef mrSPLIFFY het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?id=1468616155
eeeh oohja... Deze?
Oeh, cowbell heb ik ook lang niet meer gezien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik had van de week een cowbell gevonden maar die stond ook niet in mijn inventory
Ik had van de week een stash gevonden, geen voor mezelf in de box en ook de link leverde een bug reactie opquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oeh, cowbell heb ik ook lang niet meer gezien.
heb je er 1 gestuurdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:24 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Bij mij wel, maar Vicky kan nog 5 emerald's gebruikenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:47 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik heb jullie als neighbour ge add nu....
maar ik zie nog nix klopt dat?
Gestoord is een beter woord ja. Ik wil altijd full speed seed seed seed seed seed seed maar dat is tegenwoordig seed melding melding seed melding seed melding melding seedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:48 schreef Cat22 het volgende:
Ik word gestoord van de gems meldingen.Maar als ik ruby of emerald tegenkom dan zal ik de links hier plaatsen.
In een gemiddelde oogst vind ik een stuk of 5 edelstenen, dus dat zou snel genoeg moeten gaan. Over een uur of 4 ga ik weer oogsten.
Als je mij ook toegevoegd hebt dan heb ik je waarschijnlijk genegeerd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:47 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik heb jullie als neighbour ge add nu....
maar ik zie nog nix klopt dat?
Addedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:21 schreef mrSPLIFFY het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?id=1468616155
eeeh oohja... Deze?
ik doe altijd fullscreen farmen, maar voor iedere melding die ik op mijn wall post, springt ie dan weer naar klein formaat. Daarom klik ik het meeste weg, behalve collectables eigenlijk.. Maar mocht ik ruby's of emeralds tegenkomen dan zal ik ze hier plaatsenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gestoord is een beter woord ja. Ik wil altijd full speed seed seed seed seed seed seed maar dat is tegenwoordig seed melding melding seed melding seed melding melding seed
ruby welquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:44 schreef Cat22 het volgende:
Emerald
Topaz, turquoise, ruby en diamant had niemand nodig he?
Ik had mijn post al ge-edit. Dat was de enige van het stel die ik niet als pop up kreeg, maar ik ben vergeten welke andere dan nu ontbreekt. Ik heb bij elke pop up hier gecheckt of ik die moest bewaren.quote:
Dan had ik die ook. Ik ben gewoon aan het boeren op een goudmijn.quote:
Ik moet nog 1 turquoisequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:44 schreef Cat22 het volgende:
Emerald
Topaz, turquoise en diamant had niemand nodig he?
jep, 500 is de max storage.. ik heb mijn shed en barn ook al weggedaan.. alleen dat japanse ding staat er nog, maar die gaat ook weg denk ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:03 schreef Peekies het volgende:
Mijn storage usage is nu 122/500
Kan ik nu gewoon mijn barn en shed enzo verkopen?
Okay, heb nu hetzelfde als jou gedaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:11 schreef sbientje het volgende:
[..]
jep, 500 is de max storage.. ik heb mijn shed en barn ook al weggedaan.. alleen dat japanse ding staat er nog, maar die gaat ook weg denk ik
ja idd.. zou leuk zijn als je dan al die toelie weer gewoon terug kreeg, recycling met die bricks en plankenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:15 schreef Peekies het volgende:
[..]
Okay, heb nu hetzelfde als jou gedaan
Inderdaad best zonde om die japanse schuur te verwijderen na 'al die moeite'.
Bedankt voor de turqouisequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:29 schreef ry4life het volgende:
Neee, heel mijn veld dood![]()
Maar als er nog iemand hulp nodig heeft met een co-op 480 plotjes van mij zijn nu nog leeg![]()
Light Blue Pony Foal
ik heb echt geen idee wat je bedoeltquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:35 schreef Mirjam het volgende:
kan iemand me in jip en janneke taal uitleggen hoe dat nou werkt als mensen 20 dingen uit hun paardenstal halen?
het is iets met paarden wisselen, maar ik snap er de ballen van
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:35 schreef Mirjam het volgende:
kan iemand me in jip en janneke taal uitleggen hoe dat nou werkt als mensen 20 dingen uit hun paardenstal halen?
het is iets met paarden wisselen, maar ik snap er de ballen van
Oh wat hilarisch, dit moet ik ook eens bekijkenquote:
ha, zo, thanksquote:
ga eens ff nie steeds offline op FB als ik wat wil zeggen... dju!!quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga eens ff nie steeds offline op FB als ik wat wil zeggen... dju!!
Het werktquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:17 schreef Meddo het volgende:
He, geen vrienden meer![]()
Werkt het bushel vragen trouwens al?
[ link | afbeelding ]
klik
Shears en gloves, thanksquote:
irritant is dat altijd he!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:15 schreef ry4life het volgende:
Ah ty![]()
Nooes mijn shears is een cultivator in mijn giftbox![]()
Heb van de gardenings tools nog steeds alles 10 en geen een shears
zijn stallions enkel uit die ballonnen te krijgen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:23 schreef Sjowhan het volgende:
Yay. Nu een zwarte, een witte en een mini witte stallion op mijn farm.
In 2 ballonnetjes. En een leuk konijntje en vogel on a stick
Yup. Of boxes.. Heb voor de zwarte ontzettend veel FC moeten spenderenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zijn stallions enkel uit die ballonnen te krijgen?
kun je de mini nu ook nog uit ballonnen krijgen dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:23 schreef Sjowhan het volgende:
Yay. Nu een zwarte, een witte en een mini witte stallion op mijn farm.
In 2 ballonnetjes. En een leuk konijntje en vogel on a stick
euhm... 30 euroquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:34 schreef Mirjam het volgende:
hoeveel geld hebben jullie aan farmville gespendeerd dan, als jullie stallions hebben?
Niet meerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je de mini nu ook nog uit ballonnen krijgen dan?
heb zwart en wit.. en wil ook mini!!!!!!!!
Tssssss...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:17 schreef Meddo het volgende:
He, geen vrienden meer![]()
Werkt het bushel vragen trouwens al?
[ link | afbeelding ]
klik
quote:Sorry pardner, some other kind folks have already helped Meddo! For being such a good sport, here's 20XP. Click Yes to claim it and you'll be able to find it in your gift box!
sjips! Hopen op de herhaling dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niet meer. Er was een week (4 augustus) met mini-diertjes uit ballonnen, maar die is al over helaas.. (zie halverwege http://farmvillefreak.com/category/farmville-animals/page/3 )
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:44 schreef Nizno het volgende:
ben alleen even bezig om een sentimenteel kalf uit mn koeienfabriek te laten persen....
THNXX!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
En nog een Butterfly:
een mooie zebra...alhoewel ik de coppers toch net iets mooier vind!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
En nog een Butterfly:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:21 schreef Nizno het volgende:
iemand een stier kopen?
Dit stomme beest heeft met 39 keer dat hij in de fabriek stond niet 1 kalf er uit gewerkt... dju!
ik heb iedere dag wel zo'n kalfjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:21 schreef Nizno het volgende:
iemand een stier kopen?
Dit stomme beest heeft met 39 keer dat hij in de fabriek stond niet 1 kalf er uit gewerkt... dju!
ik normaal ook... en de eerste dag dat ik het zo probeerde kwam er ook een sentimenteel kalf uit... maar nu niet.... djuquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:28 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik heb iedere dag wel zo'n kalfje
Nou, ik heb verschillende stallen, per stal een "soort"koe, en in 1 stal staan een tuscan cow, nog een apart soort koe en een stier, maar mooi nog nooit een kalfquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik normaal ook... en de eerste dag dat ik het zo probeerde kwam er ook een sentimenteel kalf uit... maar nu niet.... dju
Maar goed, mn hengst werkt wel....
Iemand een augurkeveulentje?
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik heb verschillende stallen, per stal een "soort"koe, en in 1 stal staan een tuscan cow, nog een apart soort koe en een stier, maar mooi nog nooit een kalf![]()
En bedankt voor het veulen!Ik ga zo jouw truc doen
Ik vind m echt heel schattig!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:46 schreef Nizno het volgende:
yeah!!! Nog een augurk.....
[ link | afbeelding ]
Ik hoop dat ik deze ook ooit nog eens kan pakkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:46 schreef Nizno het volgende:
[ link | afbeelding ]
de volwassen versie bedoel je? OF ben je te laat voor alle 8 hier op fok?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:05 schreef Peekies het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik deze ook ooit nog eens kan pakken
Ik was te laatquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
de volwassen versie bedoel je? OF ben je te laat voor alle 8 hier op fok?
als het goed is staat ie nu safe in mijn giftbox! en daar komt niemand aanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:46 schreef Nizno het volgende:
[ link | afbeelding ]
Swallowtail, tyquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:15 schreef Meddo het volgende:
Vanavond alleen wat vlinders compleet kunnen krijgen![]()
ik zal zo even testen... zat op FF mn paarden te kammen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:49 schreef Meddo het volgende:
Ik krijg opeens allemaal veiligheidsmeldingen in chrome![]()
U probeert apps.facebook.com te bereiken, maar u heeft een server bereikt die zich identificeert als www.facebook.com. Dit kan worden veroorzaakt door een verkeerde configuratie op de server, of door iets ernstigers. Een hacker op uw netwerk wil u misschien een nepversie laten bezoeken van apps.facebook.com, die mogelijk schadelijk is. U kunt beter niet verdergaan.
THNX!!! ik heb nu die collectie compleet!!! YESS!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:03 schreef Kimbell het volgende:
Was er nou nog iemand die ruby nodig had?
Ik heb ze nu ook compleet. Bedankt!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:03 schreef Kimbell het volgende:
Was er nou nog iemand die ruby nodig had?
Hebben de mensen naar wie je een vriendschapsverzoek hebt gezonden je uitnodiging geaccepteerd?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:25 schreef mrSPLIFFY het volgende:
En ik heb nog steeds geen nieuwe neighbours... Klopt dat wel??
ik vertrouw het niet
ik zit op 1300 nogwatquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Zit er eigenlijk een maximum aan het aantal Fuel Cans?
Heb er iets van 19 nu....
gaat snel met die craftinggoods he?quote:
dat had ik kunnen doen. Ik houd het echter bij het personeel van Zynga dat er nog steeds niet voor heeft gezorgd dat mijn barnraises op account van mn vriendin actief blijven....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:19 schreef mrSPLIFFY het volgende:
1300 !!??? WTF!!!
Je kan heel Farmville plat Napalmen!
als een tietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaat snel met die craftinggoods he?
Wat is je FB account ook alweer? Dan check ik ff of je er bij mij al wel bijstaat.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:25 schreef mrSPLIFFY het volgende:
En ik heb nog steeds geen nieuwe neighbours... Klopt dat wel??
ik vertrouw het niet
weer even mn opgeslagen goods ingewisseld... 1400 rond nuquote:
jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
1100 WTF Zijn jullie Olie sheiks ofzo
Ik geloof dat het in FireFox 'Koppelingslocatie kopieren' heet. Misschien is dat het?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:10 schreef just me het volgende:
Newbie-plaats-link-vraagje:
In een eerder topic staat : "snelkoppeling kopieren" maar ik heb alleen de mogelijkheid "snelkoppeling maken" en dan komt er een link op mijn bureaublad te staan!
Hellup want ik wil hier ook linkjes kunnen plaatsen, vind ik wel zo sociaal
als je op de link klikt... dus iets van just me wil een ruby met je delen...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:10 schreef just me het volgende:
Newbie-plaats-link-vraagje:
In een eerder topic staat : "snelkoppeling kopieren" maar ik heb alleen de mogelijkheid "snelkoppeling maken" en dan komt er een link op mijn bureaublad te staan!
Hellup want ik wil hier ook linkjes kunnen plaatsen, vind ik wel zo sociaal
je hebt niets met eigenschappen nodig. je moet gewoon OP de link klikken en niet er naast.. Dat is namelijk de enige manier waarop je in IE snelkoppeling maken kunt krijgen.. als je op een leeg gedeelte van de pagina rechtermuisklikt.....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:19 schreef just me het volgende:
Ik zal het straks eens met "eigenschappen" proberen, nu eerst even schoonmaken
Heb hem wel alsnog kunnen accepterenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:05 schreef Nizno het volgende:
hahhahhahaa, sorry lig hier even blauw van het lachen... had tegen Peek gezegd dat ik mn best zou doen voor een augurkje voor hem... ben vanaf 23.15 ongeveer bezig geweest.... en nu is hij 5 min offline... en rara wat vind ik bij de allerlaatste poging in mn stal?
ow en btw, nog steeds geen problemen in chrome....
update gedaan misschien?
yeah!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:03 schreef Peekies het volgende:
[..]
Heb hem wel alsnog kunnen accepteren![]()
![]()
Wat is dat, en waar, hoe, huhquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
Doen jullie eigenlijk mee met die "Daily good deeds" en zou het nog wat opleveren of zit je voor Spek en bonen mee te doen?
Onder het knopje geluid zie je links in het beeld toch altijd een paar vervelende icoontjes staan? O.a die fruitmand waar je mensen gifts mee kunt sturen. En er staat ook (bij mij iig) "Daily good deeds" en dan kun je 5 vrienden helpen (bv een missende button sturen of helpen met extra vrienden zoeken).quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat is dat, en waar, hoe, huh
KLIKquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:40 schreef CasB het volgende:
Nog 4 klikjes nodig: http://apps.facebook.com/(...)nFriendReward&ref=nf
Yeehawquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:40 schreef CasB het volgende:
Nog 4 klikjes nodig: http://apps.facebook.com/(...)nFriendReward&ref=nf
Oh, ik wil mensen niet aan buren helpen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Onder het knopje geluid zie je links in het beeld toch altijd een paar vervelende icoontjes staan? O.a die fruitmand waar je mensen gifts mee kunt sturen. En er staat ook (bij mij iig) "Daily good deeds" en dan kun je 5 vrienden helpen (bv een missende button sturen of helpen met extra vrienden zoeken).
Dat vinkt hij af per "buurman" als je dat gedaan hebt en bij 5 is het klaar en je ziet wel een puntenscore maar meer niet.
Meestal is het een button of item toesturenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik wil mensen niet aan buren helpen.
Nee gewoon m'n eigen buren uit de burenlijstquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:48 schreef sbientje het volgende:
dan moet je ook allemaal mensen toevoegen als buur toch?
Done!quote:
oh hmmquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee gewoon m'n eigen buren uit de burenlijst
Het heet good-deeds, dus wie weet is het echt voor nopquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:56 schreef sbientje het volgende:
[..]
oh hmmnou ben t nu aan t doen haha
Klikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:58 schreef Morrisz het volgende:
heb 10 klikjes nodig voor mijn 1e expansion van mijn kippenhok (dat ik het nog niet eerder gedaan heb)
http://apps.facebook.com/(...)nFriendReward&ref=nf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |