Kan het niet dat die verzoeken automatisch komen door Farmville?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vreemd, spelen ze dan ineens wel of speelden ze al die tijd wel en sharen ze niks?
Daarom haal ik ze ook uit Facebook, puur omdat je ze anders niet "helemaal" kunt verwijderenquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:59 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Kan het niet dat die verzoeken automatisch komen door Farmville?
Ik heb het ook al meerdere keren gehad dat ik buren verwijderde, maar die bleven dan wel in mijn vriendelijst staan.
Een dag later kreeg ik dan weer een verzoek om buren te worden, terwijl zijn farm nog altijd een mesthoop was.
Mja, maar wat als het 'echte' vrienden zijn die je in real life kent maar die niet meer spelen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom haal ik ze ook uit Facebook, puur omdat je ze anders niet "helemaal" kunt verwijderen
Das een goeie vraagquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:07 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Mja, maar wat als het 'echte' vrienden zijn die je in real life kent maar die niet meer spelen?
Ja, maar ik heb ook weinig geduld.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:07 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Ja sorry dat het zo lang duurde, ik kon niet direct op de wiki
Hmm ik keek daarnet even op een farm van zo iemand, die was de dag daarna sinds een maand online gekomen en stuurde een verzoek, misschien kreeg ze in haar scherm "waarom voeg je ... niet toe? Jullie zijn nog geen buren" Ze is trouwens nu alweer een paar dagen niet online...quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:05 schreef trainfreak het volgende:
Laatste bericht:
[..]
Kan het niet dat die verzoeken automatisch komen door Farmville?
Ik heb het ook al meerdere keren gehad dat ik buren verwijderde, maar die bleven dan wel in mijn vriendelijst staan.
Een dag later kreeg ik dan weer een verzoek om buren te worden, terwijl zijn farm nog altijd een mesthoop was.
Ik heb het deel over honden uit de OP weggehaald, nieuw was dat niet meer he..
Misschien moet iemand de hele OP opnieuw maken, dus alles wat niet meer actueel is er uit smijten?
Jaah , zit zo wel snel vol als je na je land oogsten 20 bushels krijgt ...quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
Van mij mogen ze de ruimte voor bushels ook wel van 100 naar 500 uitbreiden, ala de kelder
En ik ben zo benieuwd naar het hok voor de varkens![]()
![]()
vingerhoedje en formal, neh laat ik voorbij gaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:54 schreef Meddo het volgende:
kitsch
http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf
knopen
http://apps.facebook.com/(...)sFriendReward&ref=nf
post even een linkje?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:40 schreef CasB het volgende:
Ik heb mijn winery nu helemaal geupgrade!En met m'n andere account kan ik geloof ik al m'n vehicles in 1 keer behoorlijk upgraden als m'n garage eindelijk klaar is. Heb nog 3 bricks nodig.
Donequote:Op maandag 23 augustus 2010 14:40 schreef CasB het volgende:
Ik heb mijn winery nu helemaal geupgrade!En met m'n andere account kan ik geloof ik al m'n vehicles in 1 keer behoorlijk upgraden als m'n garage eindelijk klaar is. Heb nog 3 bricks nodig.
ookquote:
`heb er pas 15 dus ja die kan ik goed gebruiken...........................quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:01 schreef CasB het volgende:
Merci! Ik stuur gewoon bricks terug, want dan heb je die alvast maar voor de varkensstal.
10 voor je varkensstal, en dan 5 alvast voor het volgende?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
`heb er pas 15 dus ja die kan ik goed gebruiken...........................
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn pattypan-coop heeft nog wat zaad nodig, wie kan er nog wat lozen?
Helaasquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:16 schreef sbientje het volgende:
[..]ik helaas niet, zit al in een wiet coop!
En nu? Kom ik nou in de OP?quote:
bij mijn volgende zaadlozing zal ik aan jou denkenquote:
Haraquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn pattypan-coop heeft nog wat zaad nodig, wie kan er nog wat lozen?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:49 schreef sbientje het volgende:
[..]
bij mijn volgende zaadlozing zal ik aan jou denken
quote:
Stuur mij ook maar wat bricks. Ik heb nog drie gebouwen staan die ooit eens af moeten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:01 schreef CasB het volgende:
Merci! Ik stuur gewoon bricks terug, want dan heb je die alvast maar voor de varkensstal.
nou dat was al wel eventjes bekend hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:18 schreef vigier het volgende:
Ik was gisteren mijn collectie varkens beu, heb 3/4 verkocht, nog een stuk of 10 over... en er gaat NU een varkensstal komen??
Maar je hebt gister de hele dag niet die plaatjes gezien, tijdens het laden van je farm, van een varkenshok?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:18 schreef vigier het volgende:
Ik was gisteren mijn collectie varkens beu, heb 3/4 verkocht, nog een stuk of 10 over... en er gaat NU een varkensstal komen??
ik zal ff kieken, sabine D. heet je toch daaro?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:26 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou dat was al wel eventjes bekend hoorvorige maand al ofzo!
wil iemand misschien van mij devotion perfume of floral perfume kopen?dan kan ik mijn spa upgraden geloof ik
Oei, ff spieken, volgens mij heb ik net van alle buren wat gekocht, dus moet ik weer een aantal uur wachten. Even kijken of ik wat kan kopenquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:26 schreef sbientje het volgende:
[..]
nou dat was al wel eventjes bekend hoorvorige maand al ofzo!
wil iemand misschien van mij devotion perfume of floral perfume kopen?dan kan ik mijn spa upgraden geloof ik
nehquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zal ff kieken, sabine D. heet je toch daaro?
nouja, als je er toch 1 koopt?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:44 schreef ry4life het volgende:
Had er trouwens ook iets gekocht![]()
Maar.. heeft er nog iemand interesse in een antieke tractor?
Anders koop ik er andere dingen van ...
Ik heb al alle 3 de dingen die ik wil (molquote:
Wil je van mij een mijnwerk-schaapje of heb je zelf genoeg om in te wisselen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:51 schreef ry4life het volgende:
[..]
Ik heb al alle 3 de dingen die ik wil (mol, sheep
en de tractor) en heb nu net de maximum inhoud bereikt...
Dus maakt niet uit wat ik koop als ik er maar iemand mee blij maak
Maar hij komt eraan
Nog twee dan...quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:55 schreef DeLuna het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)xpansionFriendReward
Ik heb nog 3 vrienden nodig om mijn kippenhok uit te breiden.![]()
Alvast bedankt.
Ik had precies 200 voor die tractor, haha.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wil je van mij een mijnwerk-schaapje of heb je zelf genoeg om in te wisselen?
Waarom zijn wij geen vriendenquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:55 schreef DeLuna het volgende:
http://apps.facebook.com/(...)xpansionFriendReward
Ik heb nog 3 vrienden nodig om mijn kippenhok uit te breiden.![]()
Alvast bedankt.
Geen idee.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:03 schreef ry4life het volgende:
@ Mirjam ik heb je een bericht op facebook gestuurd![]()
[..]
Ik had precies 200 voor die tractor, haha.
Als het je uitkomt wil ik hem wel adopteren![]()
[..]
Waarom zijn wij geen vrienden
Haha, ik ben allang blij dat je een keer geklikt hebtquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik mocht vandaag niet nog een keer klikken Luna![]()
Ja hoor, anders had ik ipv 146 shovels nog maar 62 shovels.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:11 schreef vigier het volgende:
Wie wordt er blij van een Antique Tractor? Heb nu genoeg shovels om er zelf eentje te kopen... ehmm.. tenminste, neem wel aan dat mijn storage depth blijft als ik dat ding koop he
Je hebt PMquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja hoor, anders had ik ipv 146 shovels nog maar 62 shovels.
Volgensmij is het niet gelukt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:39 schreef vigier het volgende:
[..]
Is t gelukt? Weet ei'k niet eens of je wel neighbor bent namelijk...
that would be mequote:Op maandag 23 augustus 2010 21:06 schreef vigier het volgende:
Dan voor de eerste die wel neighbor is: http://apps.facebook.com/(...)mFriendReward&ref=nf
Een molletjequote:Op maandag 23 augustus 2010 21:37 schreef Mirjam het volgende:
wie 't eerst komt... http://apps.facebook.com/(...)mFriendReward&ref=nf
Als ik via de pm hier op een linkje klik ga ik gelijk door naar mijn eigen farm. Maar als ik het linkje in het internetadresbarding (hoe het ook heetquote:
dat komt omdat ie de link dan afkapt idd, je moet m kopierenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:18 schreef ry4life het volgende:
[..]
Als ik via de pm hier op een linkje klik ga ik gelijk door naar mijn eigen farm. Maar als ik het linkje in het internetadresbarding (hoe het ook heet) plak werkt hij wel...
Weet niet of dat voor meer mensen hier geldt
Ik help ook mee geloof ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:53 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb nu bijna mijn hele farm vol rijst liggen.Best nog wel lastig, zo´n co-op.
Ja bedanktquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:24 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik help ook mee geloof ik.
En hoe kom ik aan koeien? Heb er nu pas 2 nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |