abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85598675
Ik ging laatst weer eens met het OV maar m'n studenten-OV bleek niet te werken. Dat apparaat pakte 'm niet, zeg maar. Dus ik ben naar de site van de IBG geweest maar daar word je doorverwezen naar een telefoonnummer. Als je het telefoonnummer belt word je door de automatische beanwoorder weer terugverwezen naar de site, 'of kom langs bij een balie'. Bureacratie weer, maar wat zouden ze kunnen bedoelen met een balie? Gewoon zo'n plek waar je reisinformatie krijgt en treinkaartjes kan kopen ofzo?
Wie heeft dit nog meer gehad en hoe werd het opgelost?
pi_85598783
Volgens mij bedoelen ze de servicepunten van de IB-groep.
pi_85598804
Ik gok dat ze met balie servicekantoren bedoelen. http://www.ib-groep.nl/pa(...)/servicekantoren.asp.
  maandag 23 augustus 2010 @ 10:55:13 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_85598916
En vanaf de balie word je wss weer doorgestuurd naar de site. Dus wees gewaarschuwd!

mij al paar keer overkomen met de chip, dat je zo'n visuele cirkel krijgt
pi_85598973
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:55 schreef Cue_ het volgende:
En vanaf de balie word je wss weer doorgestuurd naar de site. Dus wees gewaarschuwd!

mij al paar keer overkomen met de chip, dat je zo'n visuele cirkel krijgt
Visuele cirkels, dat zijn de ergste.
pi_85599015
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:50 schreef zarGon het volgende:
Ik gok dat ze met balie servicekantoren bedoelen. http://www.ib-groep.nl/pa(...)/servicekantoren.asp.
O thanks, gelukkig zitten ze hier ook. Scheelt me weer een ritje voor niks naar een station mochten ze me daar wegsturen.
pi_85599057
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:56 schreef Rectum het volgende:

[..]

Visuele cirkels, dat zijn de ergste.
Ze worden wel goed zichtbaar zo, bij de IBGgroep DUO
_________________O_________________
pi_85599104
Ik ben nu aan mijn derde OV-studentenkaart, maar ik denk dat deze ook stuk gaat. De conducteur zat te zeuren dat hij hem niet pakte. Gek word je ervan. Doe mij maar weer het oude pasje.
Wat moet je doen:
- Formulier vragen bij een NS balie, of een andere vervoerder. Dit formulier kun je ook op internet vinden. Het gaat om het formulier om verloren/gestolen ov chipkaarten aan te geven. Hierop geef je aan dat de jouwe stuk is.
- Veel plezier met de maand(!) die je je ov chipkaart niet hebt, treinkaartjes en dergelijke te kopen. Kosten krijg je niet vergoed. Totale kosten voor mij komen in de buurt van van 600-700 euro. Ja, ik reis veel en vaak met het OV.
pi_85601894
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:56 schreef Rectum het volgende:

[..]

Visuele cirkels, dat zijn de ergste.
Nou hè... Vooral als je ze kunt zien ;)
No one gets remembered
For the things they didn't do
pi_85603705
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:01 schreef fonsoy het volgende:
Ik ben nu aan mijn derde OV-studentenkaart, maar ik denk dat deze ook stuk gaat. De conducteur zat te zeuren dat hij hem niet pakte. Gek word je ervan. Doe mij maar weer het oude pasje.
Wat moet je doen:
- Formulier vragen bij een NS balie, of een andere vervoerder. Dit formulier kun je ook op internet vinden. Het gaat om het formulier om verloren/gestolen ov chipkaarten aan te geven. Hierop geef je aan dat de jouwe stuk is.
- Veel plezier met de maand(!) die je je ov chipkaart niet hebt, treinkaartjes en dergelijke te kopen. Kosten krijg je niet vergoed. Totale kosten voor mij komen in de buurt van van 600-700 euro. Ja, ik reis veel en vaak met het OV.
Dat gaat nog mooi worden dan :{
In principe gebruik ik 'm alleen in de Amsterdamse metro / tram en daar kan je makkelijk door de poortjes heenwandelen als je voorganger incheckt of uitcheckt. En anders maar met de fiets/auto. Maarja, verre van ideaal.
pi_85603816
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:04 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

Dat gaat nog mooi worden dan :{
In principe gebruik ik 'm alleen in de Amsterdamse metro / tram en daar kan je makkelijk door de poortjes heenwandelen als je voorganger incheckt of uitcheckt. En anders maar met de fiets/auto. Maarja, verre van ideaal.
Het vervelendste is steeds te moeten uitleggen dat je ov kaart stuk is, hem opgestuurd hebt bla bla, en daarom dit nu doet. Ook een minpuntje is dat je dan alleen nog maar met tram 5, 16 en 24 kan. Gelukkig is het Amsterdamse lokale vervoer niet zo duur. Bovendien is het fijn om te kunnen fietsen. Veel gezonder.
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:57:07 #12
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_85605991
Mijn kaart is ook stuk :X
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:01:59 #13
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_85606216
Mijne ook!

Ik heb gewoon een kopie gemaakt van alle opgestuurde formulieren en een uitdraai van de DUO-site waar je abonnement op staat, geen kaartje gekocht tot nog toe. Elke conducteur begrijpt het dat het heel vervelend is.
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
pi_85606311
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:01 schreef Folkwin het volgende:
Mijne ook!

Ik heb gewoon een kopie gemaakt van alle opgestuurde formulieren en een uitdraai van de DUO-site waar je abonnement op staat, geen kaartje gekocht tot nog toe. Elke conducteur begrijpt het dat het heel vervelend is.
Slikken ze dat?
pi_85606423
Haha.

Faal systeem.
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:08:47 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_85606519
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:04 schreef fonsoy het volgende:

[..]

Slikken ze dat?
Zou opzich wel moeten (vind ik) Zolang je maar kan aantonen dat je daadwerkelijk recht hebt erop. En dat er eigenlijk geen twijfel over mogelijk kan zijn.
pi_85606601
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zou opzich wel moeten (vind ik) Zolang je maar kan aantonen dat je daadwerkelijk recht hebt erop. En dat er eigenlijk geen twijfel over mogelijk kan zijn.
Ik heb al twee keer een boete gehad, omdat ik een mierenneuker van een conducteur trof. Die mij gewoon een boete uitschreef ondanks mijn verhaal. Ik liet mijn formulieren zien waarmee ik mijn OV chipkaart op ging sturen.

Zondag moest ik nog als brugman lullen om een boete te voorkomen. Mijn OV chipkaart deed het niet, ik had een kaartje met 40% korting gekocht. Hebben die conducteurs een boetequotum ofzo :r :r
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:26:44 #18
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_85607303
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:04 schreef fonsoy het volgende:

[..]

Slikken ze dat?
Tot nog toe wel.. en anders log ik even in op mobiel internet, laat ik het gewoon zien.
En anders is deze jongen zijn ID vergeten.. :W
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
pi_85607398
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:01 schreef fonsoy het volgende:
Ik ben nu aan mijn derde OV-studentenkaart, maar ik denk dat deze ook stuk gaat. De conducteur zat te zeuren dat hij hem niet pakte. Gek word je ervan. Doe mij maar weer het oude pasje.
Wat moet je doen:
- Formulier vragen bij een NS balie, of een andere vervoerder. Dit formulier kun je ook op internet vinden. Het gaat om het formulier om verloren/gestolen ov chipkaarten aan te geven. Hierop geef je aan dat de jouwe stuk is.
- Veel plezier met de maand(!) die je je ov chipkaart niet hebt, treinkaartjes en dergelijke te kopen. Kosten krijg je niet vergoed. Totale kosten voor mij komen in de buurt van van 600-700 euro. Ja, ik reis veel en vaak met het OV.
Vergeet niet de 2,50 administratiekosten die je ook MOET betalen als je je saldo van je oude pas terug wil :')
Ow en dat moet dan ook weer hoger dan 5 euro zijn..
Hier ook alweer bezig met mijn 3e pas..
pi_85607452
Wat een afzetterij, serieus, ik zou dat niet pikken.
pi_85607929
even naar de balie lopen
pi_85611080
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:45 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik ging laatst weer eens met het OV maar m'n studenten-OV bleek niet te werken. Dat apparaat pakte 'm niet, zeg maar. Dus ik ben naar de site van de IBG geweest maar daar word je doorverwezen naar een telefoonnummer. Als je het telefoonnummer belt word je door de automatische beanwoorder weer terugverwezen naar de site, 'of kom langs bij een balie'. Bureacratie weer, maar wat zouden ze kunnen bedoelen met een balie? Gewoon zo'n plek waar je reisinformatie krijgt en treinkaartjes kan kopen ofzo?
Wie heeft dit nog meer gehad en hoe werd het opgelost?
Een vriend van mij liet hem stuk vallen, *BAM* 1000 stukjes. Hij heeft 3 week lang op eigen kosten moeten reizen, en had vervolgens een nieuwe in huis.

Maargoed, wat je het beste kunt doen is kijken op http://www.studentenov-chipkaart.nl/ , als je daar tenminste nog niet geweest bent. En soms hebben sommige conducteurs geniale ingevingen...Maar dan moet je dat dus wel op het perron vragen, en niet tijdens de controle in het OV :')
pi_85612309
Moet je er maar netjes mee omgaan. Ik heb hem al een paar jaar, zit in zo'n apart hoesje, en er zit nog geen krasje op. In je portemonnee in je achterzak is funest.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_85612831
Die van mij zit standaard in het OV mapje die ooit 5 jaar geleden bij de oude ov-kaart kwam..
En toch ben ik al bezig met mijn 3e kaart *)
pi_85613280
Ik heb inmiddels online een nieuwe aangevraagd, het zou 2 tot 3 weken gaan duren zeiden ze.. Ben benieuwd.
pi_85613319
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 16:23 schreef marcodej het volgende:
Moet je er maar netjes mee omgaan. Ik heb hem al een paar jaar, zit in zo'n apart hoesje, en er zit nog geen krasje op. In je portemonnee in je achterzak is funest.
Ik klaag alleen over de procedure, niet over de storingsgevoeligheid van die kaart, hoewel ik daar zeker na dit topic wel een mening over heb.
pi_85616388
mijn ov-kaart ook alweer voor de 2e keer stuk, moet ¤ 11,50 vervangingskosten betalen :(
.
Je kan drie keer vallen, zolang je maar vier keer opstaat!
pi_85617063
Hoe krijgen jullie het voor mekaar? Heb dat ding al zeker ruim een jaar en nog niks mis mee. Gewoon in een portemonnee in een vakje wegstoppen en gewoon je hele portemonnee (laten) scannen. Soms willen ze ze eruit hebben, maar dan hebben ze mooi pech gehad, ze scannen er maar doorheen ;)
pi_85618751
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 18:25 schreef Hugo__Boss het volgende:
Gewoon in een portemonnee in een vakje wegstoppen en gewoon je hele portemonnee (laten) scannen.
Werkt hier niet altijd, en nee ik heb geen loden portemonnee
pi_85620620
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 18:25 schreef Hugo__Boss het volgende:
Hoe krijgen jullie het voor mekaar? Heb dat ding al zeker ruim een jaar en nog niks mis mee. Gewoon in een portemonnee in een vakje wegstoppen en gewoon je hele portemonnee (laten) scannen. Soms willen ze ze eruit hebben, maar dan hebben ze mooi pech gehad, ze scannen er maar doorheen ;)
Veel mensen hebben een tweede of derde pasje(s) met RFID's erin. Dat betekent dat het stoort. Mijn studentenpas was helaas voorzien van een RFID. Ik ga die echt niet omwikkelen met aluminiumfolie.
pi_85623029
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:01 schreef fonsoy het volgende:
Ik ben nu aan mijn derde OV-studentenkaart, maar ik denk dat deze ook stuk gaat. De conducteur zat te zeuren dat hij hem niet pakte. Gek word je ervan. Doe mij maar weer het oude pasje.
Wat moet je doen:
- Formulier vragen bij een NS balie, of een andere vervoerder. Dit formulier kun je ook op internet vinden. Het gaat om het formulier om verloren/gestolen ov chipkaarten aan te geven. Hierop geef je aan dat de jouwe stuk is.
- Veel plezier met de maand(!) die je je ov chipkaart niet hebt, treinkaartjes en dergelijke te kopen. Kosten krijg je niet vergoed. Totale kosten voor mij komen in de buurt van van 600-700 euro. Ja, ik reis veel en vaak met het OV.
idd :/

waarom zijn t van die FAAL kaartjes :/
nog even en t wordt _ZEER_ interesant om je kaartje te kopieren :p
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:52:26 #32
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_85623156
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 16:23 schreef marcodej het volgende:
Moet je er maar netjes mee omgaan. Ik heb hem al een paar jaar, zit in zo'n apart hoesje, en er zit nog geen krasje op. In je portemonnee in je achterzak is funest.
Zelfde geldt voor mij, en desondanks: zo dood als een pier!
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
pi_85624245
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 16:23 schreef marcodej het volgende:
Moet je er maar netjes mee omgaan. Ik heb hem al een paar jaar, zit in zo'n apart hoesje, en er zit nog geen krasje op. In je portemonnee in je achterzak is funest.
Hmm, dan moet ik ook maar wat regelen want die van mij zit gewoon in mijn wallet naast bankpas.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:46:38 #34
267741 SeeNoEvil
Never Give Up, Never Back Down
pi_85656855
hmm, eens even wat bedenken om mijn OV goed te beschermen tegen scheurtjes en dergelijke... :Y
What get us into trouble is not what we don't know.
Its what we know for sure that just ain't so.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:54:14 #35
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_85657094
Herkenbaar. Mijn OV-chipkaart is ook kapot, en door die drie kutwebsites, callcenters en andere instellingen wordt je constant van het kastje naar die tiefusmuur gestuurd. Wat een ongelofelijk kutsysteem.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:40:31 #36
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_85667489
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:01 schreef fonsoy het volgende:
Ik ben nu aan mijn derde OV-studentenkaart, maar ik denk dat deze ook stuk gaat. De conducteur zat te zeuren dat hij hem niet pakte. Gek word je ervan. Doe mij maar weer het oude pasje.
Wat moet je doen:
- Formulier vragen bij een NS balie, of een andere vervoerder. Dit formulier kun je ook op internet vinden. Het gaat om het formulier om verloren/gestolen ov chipkaarten aan te geven. Hierop geef je aan dat de jouwe stuk is.
- Veel plezier met de maand(!) die je je ov chipkaart niet hebt, treinkaartjes en dergelijke te kopen. Kosten krijg je niet vergoed. Totale kosten voor mij komen in de buurt van van 600-700 euro. Ja, ik reis veel en vaak met het OV.
correctie: 3 weken

tevens kun je gewoon beter direct bellen naar; 0900 0980.. niets geen formulieren en dergelijke, gewoon een nieuwe pas.
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
pi_86130351
zag dit topic na gegoogled te hebben. Maar met mijn studenten ovchipkaart is het ook zo ver. Doet niets meer. zit een lichte barst in die je vrijwel niet ziet, maar volgens het servicepoint van de NS ligt het hieraan. Ze adviseerden om via internet een formulier uit te printen en deze samen met mijn defecte ov kaart op te sturen zodat ik binnen 3 weken een nieuwe kan krijgen. Jammer dat ik dan binnen 3 weken 211 euro kwijt ben aan treinkaartjes, en dan heb ik het nog niet eens over de bus! Zag al enkele reacties van mensen die het formulier etc. uitgeprint hebben en kunnen aantonen dat hun ov kaart is opgestuurd en ze een weekov hebben, maar werkt dat een beetje?
Fantasie is belangrijker dan kennis, want kennis is begrensd.
  maandag 6 september 2010 @ 17:09:45 #38
273652 JendaB
Beter laat, dan nooit!
pi_86131939
lol @ visuele cirkel
Ken ik jou niet ergens van?
pi_86133733
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:25 schreef erniee het volgende:
zag dit topic na gegoogled te hebben. Maar met mijn studenten ovchipkaart is het ook zo ver. Doet niets meer. zit een lichte barst in die je vrijwel niet ziet, maar volgens het servicepoint van de NS ligt het hieraan. Ze adviseerden om via internet een formulier uit te printen en deze samen met mijn defecte ov kaart op te sturen zodat ik binnen 3 weken een nieuwe kan krijgen. Jammer dat ik dan binnen 3 weken 211 euro kwijt ben aan treinkaartjes, en dan heb ik het nog niet eens over de bus! Zag al enkele reacties van mensen die het formulier etc. uitgeprint hebben en kunnen aantonen dat hun ov kaart is opgestuurd en ze een weekov hebben, maar werkt dat een beetje?
Ik heb inmiddels mijn oude kapotte OV opgestuurd + nieuwe aangevraagd, maar ik ga geen moeite doen om de kosten terug te krijgen omdat de kans daarop denk ik klein is (zie ook posts in dit topic volgens mij).
Maar jij hebt wel hogere kosten dan ik, dus ik zou zeggen, bel voor de zekerheid toch even de helpdesk. Ze hebben laatst ook een aantal studenten gematst die al direct bij levering een defecte kaart kregen.
  maandag 6 september 2010 @ 18:49:25 #40
207154 IJsbergsla
geen gewone sla..
pi_86135523
De kosten krijg je niet vergoed als hun ervoor zorgen dat ze binnen 3 weken een nieuwe kaart leveren.
Op maandag 12 januari 2009 23:52 schreef Apuleius het volgende:
Godverdomme! DAAR HEB JE DIE SLAKROP OOK WEER!!! :(
  maandag 6 september 2010 @ 18:56:35 #41
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_86135800
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:25 schreef erniee het volgende:
zag dit topic na gegoogled te hebben. Maar met mijn studenten ovchipkaart is het ook zo ver. Doet niets meer. zit een lichte barst in die je vrijwel niet ziet, maar volgens het servicepoint van de NS ligt het hieraan. Ze adviseerden om via internet een formulier uit te printen en deze samen met mijn defecte ov kaart op te sturen zodat ik binnen 3 weken een nieuwe kan krijgen. Jammer dat ik dan binnen 3 weken 211 euro kwijt ben aan treinkaartjes, en dan heb ik het nog niet eens over de bus! Zag al enkele reacties van mensen die het formulier etc. uitgeprint hebben en kunnen aantonen dat hun ov kaart is opgestuurd en ze een weekov hebben, maar werkt dat een beetje?
Als je het op deze manier gedaan hebt kun je er vanuit gaan dat jouw aanvraag voor een nieuwe ov chipkaart geweigerd wordt. Je moet namelijk de studenten helpdesk hiervoor bellen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 6 september 2010 @ 18:58:16 #42
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_86135880
Is het niet gewoon zo dat die pasjes stuk gaan door ruw gebruik ? Of houd je je pas bij een sterke magneet? Leg je je portemonnee bijvoorbeeld bovenop de computer?
How can I make this topic about me?
  maandag 6 september 2010 @ 18:58:40 #43
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_86135892
Het gaat gewoon snel kapot.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 6 september 2010 @ 18:59:46 #44
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_86135937
quote:
Op maandag 6 september 2010 16:25 schreef erniee het volgende:
Zag al enkele reacties van mensen die het formulier etc. uitgeprint hebben en kunnen aantonen dat hun ov kaart is opgestuurd en ze een weekov hebben, maar werkt dat een beetje?
Dat was ik!

Het werkt, dat wil zeggen: ga voor het instappen met je papieren naar de hoofdconducteur en vraag of je mee mag. Veel doen er niet moeilijk, sommige wel.
Zorg dus dat je gewoon een enkeltje van je reis mee hebt zonder datum, anders vraag je ze deze alsnog te stempelen.

Als je mijnOVchipkaart hebt kun je ook daar een uitdraai maken van de producten.
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
  maandag 6 september 2010 @ 19:01:47 #45
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_86136034
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Als je het op deze manier gedaan hebt kun je er vanuit gaan dat jouw aanvraag voor een nieuwe ov chipkaart geweigerd wordt. Je moet namelijk de studenten helpdesk hiervoor bellen.
Je moet de kaart wel opsturen, dat klopt wel. Je zal wel OOK een nieuwe kaart aan moeten vragen: http://www.studentenov-chipkaart.nl/aanvragen.

Als het een nieuwe OVchipkaart is, is het mogelijk deze wel telefonisch aan te vragen omdat ze dan wel je foto hebben. Oude zijn nog door de NS gemaakt.
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
pi_86140614
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:59 schreef Folkwin het volgende:

[..]

Dat was ik!

Het werkt, dat wil zeggen: ga voor het instappen met je papieren naar de hoofdconducteur en vraag of je mee mag. Veel doen er niet moeilijk, sommige wel.
Zorg dus dat je gewoon een enkeltje van je reis mee hebt zonder datum, anders vraag je ze deze alsnog te stempelen.

Als je mijnOVchipkaart hebt kun je ook daar een uitdraai maken van de producten.
ja dat kaartje zonder datum is inderdaad wel goed idee! Maar welke papieren heb je precies uitgeprint?
Fantasie is belangrijker dan kennis, want kennis is begrensd.
  maandag 6 september 2010 @ 20:51:16 #47
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_86140770
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:59 schreef Folkwin het volgende:

[..]

Dat was ik!

Het werkt, dat wil zeggen: ga voor het instappen met je papieren naar de hoofdconducteur en vraag of je mee mag. Veel doen er niet moeilijk, sommige wel.
Zorg dus dat je gewoon een enkeltje van je reis mee hebt zonder datum, anders vraag je ze deze alsnog te stempelen.

Als je mijnOVchipkaart hebt kun je ook daar een uitdraai maken van de producten.
Beter lezen, hij heeft bij ns informatie ingewonnen, waarbij zij hem adviseren om een online formulier in te vullen voor defecte chipkaarten. Dit geldt alleen voor particulieren. En niet voor mensen met een reisproduct van duo.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_86141519
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Is het niet gewoon zo dat die pasjes stuk gaan door ruw gebruik ? Of houd je je pas bij een sterke magneet? Leg je je portemonnee bijvoorbeeld bovenop de computer?
In mijn geval idd ruw gebruik maar in veel gevallen ook niet.
pi_86141882
ik krijg nu elke keer ERROR 006 :'(
  maandag 6 september 2010 @ 23:05:01 #50
207154 IJsbergsla
geen gewone sla..
pi_86148528
quote:
Op maandag 6 september 2010 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Is het niet gewoon zo dat die pasjes stuk gaan door ruw gebruik ? Of houd je je pas bij een sterke magneet? Leg je je portemonnee bijvoorbeeld bovenop de computer?
Nee, dat hoeft echt niet. Ik ben er normaal mee omgegaan en de mijne gaf halverwege vorig jaar ook de geest.
Op maandag 12 januari 2009 23:52 schreef Apuleius het volgende:
Godverdomme! DAAR HEB JE DIE SLAKROP OOK WEER!!! :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')