Motorisch werk ie perfect en is ie helemaal okayquote:
Dat heb ik ook wel eens ja, dan kan je geen eigen fipo makenquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:48 schreef kanovinnie het volgende:
Raar, topic stond al een tijdje in MYATT, maar niet in de PUB AT lijst
Jawel hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens ja, dan kan je geen eigen fipo maken
Vrouw vrouw vrouw.quote:
Ja, ik zie het. Druk aan het FOK!kenquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Motorisch werk ie perfect en is ie helemaal okayAlleen het uiterlijk en de kappen
(Of beter gebrek aan
)
Mweheheh x3ro doet niks, die is aan het werk
Krijg je wanneer je voor je werk verplicht achter een PC met 2 van die 19" TFTtjes moet zittenquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, ik zie het. Druk aan het FOK!ken
pff, ik heb hier gewoon 1*22"quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Krijg je wanneer je voor je werk verplicht achter een PC met 2 van die 19" TFTtjes moet zitten
Met wat als vervoer?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:04 schreef Goddelijker het volgende:
Morgen naar Duitsland, lekker over de autobahn
quote:
quote:
No shitquote:
Golf V TDi.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
No shitMeer zo van wat vooriets
Nog snel even een weekje weg ofzo dat je naar Heimat moet?
Als de inspectie aan de deur staat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:30 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga me nu wel afvragen wanneer ik naar school moet.
Koop je ze toch om, je hebt toch geld zat.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:33 schreef xyzyx het volgende:
Ik haat het als andere mensen gelijk hebben
Waarom haat je me dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:33 schreef xyzyx het volgende:
Ik haat het als andere mensen gelijk hebben
Doelde meer op dat 14 jarige geval dat ik nu als vriendin heb waar iedereen van zei dat moet je niet doenquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Koop je ze toch om, je hebt toch geld zat.
Omdat je altijd gelijk hebt?quote:
Eensch.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Doelde meer op dat 14 jarige geval dat ik nu als vriendin heb waar iedereen van zei dat moet je niet doen
quote:
Idd, boven de 11 beginnen ze al een eigen mening te vormen en dat kan nogal irritant zijnquote:
Maar vertel, hoezo hebben ze toch gelijk?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Doelde meer op dat 14 jarige geval dat ik nu als vriendin heb waar iedereen van zei dat moet je niet doen
Sollyquote:
Ik ga hier pas verder op in wanneer ik jou leeftijd weetquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Iets met de politiequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar vertel, hoezo hebben ze toch gelijk?
Mij doodwensen hèquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:38 schreef naatje_1 het volgende:
Juicy, was gebleven daar op lowlands, of liever op Sziget
Spuit 11.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:38 schreef naatje_1 het volgende:
Juicy, was gebleven daar op lowlands, of liever op Sziget
Het is je vergeven voor deze keer.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:38 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Solly![]()
Wacht, had jij niet eerst die hannah montana UI?
Oké.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:31 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als de inspectie aan de deur staat.
Jij blijft wel drijven hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mij doodwensen hèanders was ik daar op Lowlands gewoon verzopen.
Omdat ze zich gedraagt als een fucking kleuter.. Stuurt ze opeens dik vaak achter elkaar smsje "wat doe je?".. bleef maar door gaan dus ik snel telefoon functie uit zettenquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar vertel, hoezo hebben ze toch gelijk?
Gelukkig heb ik dat van tevoren ook niet gezegd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:41 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Omdat ze zich gedraagt als een fucking kleuter.. Stuurt ze opeens dik vaak achter elkaar smsje "wat doe je?".. bleef maar door gaan dus ik snel telefoon functie uit zetten. En ze liep een dik drama te maken omdat ik een vriendin rozen had gegeven en haar niet.. terwijl die rozen bedoeld waren om sterkte te wensen
Okeequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:41 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is je vergeven voor deze keer.
Ik had inderdaad een Hannah Montana avatar. Maar ik dacht, het is zomer laat ik eens gek doen door een andere avatar te nemen.
Hij is 20!quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:39 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ga hier pas verder op in wanneer ik jou leeftijd weet
Op m'n fobo. Elinequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Okee![]()
Nouhouwaar moet ik nu op fappen dan?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:41 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Omdat ze zich gedraagt als een fucking kleuter.. Stuurt ze opeens dik vaak achter elkaar smsje "wat doe je?".. bleef maar door gaan dus ik snel telefoon functie uit zetten. En ze liep een dik drama te maken omdat ik een vriendin rozen had gegeven en haar niet.. terwijl die rozen bedoeld waren om sterkte te wensen
Ik haat jouquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat van tevoren ook niet gezegd.
Ben jij een lekker wijf dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:43 schreef x3ro het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wil ook rozen! Waarom heb je dr mij geen gekocht?
Hou de eer aan jezelf en maak het uit.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik haat jou![]()
En nu moet ik het uit maken en daar heb ik geen zin in want dan ben ik weer een klootzak.. Misschien moet ik me gewoon zo kansloos gaan gedragen dat zij het uit maakt.. beetje lol maken kan geen kwaad
Wie is Eline?quote:
Ik heb geen eer of eigenwaarde.. Dat is voor arme mensenquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hou de eer aan jezelf en maak het uit.
Als dat mijn zusje was had ie toch een pak slaag van mij als broer gekregen..quote:
Dat kan ik zijnquote:
En ook de goede raad van FOK!kers heeft ie in de wind geslagen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
Als dat mijn zusje was had ie toch een pak slaag van mij als broer gekregen..
Fuck hey .. 20 en 14En dan twijfelen aan wat je maten je verteld hadden
Stoer.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
Als dat mijn zusje was had ie toch een pak slaag van mij als broer gekregen..
Fuck hey .. 20 en 14En dan twijfelen aan wat je maten je verteld hadden
Sorryquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En ook de goede raad van FOK!kers heeft ie in de wind geslagen.
Zeg ik dat ik het over haar heb?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
We hebben het nu niet over Plums hè.
Maar jij bent geen vrouw, Plums wel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:50 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik het over haar heb?![]()
Dr staat toch echt 'ik'
Sommige mensen kun je beter niet slaan, ook al hebben ze met je zusjequote:
Wat stoer? Ik vind t nogal normaal om je daarvoor een pak slaag te geven..quote:
Wat wil je nu suggereren? Dat als haar broer jou had geslagen, dat er dan wat met hem gebeurd was?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Sommige mensen kun je beter niet slaan, ook al hebben ze met je zusje
Wie zegt dat ik niet Plums ben?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar jij bent geen vrouw, Plums wel.
In sommige opzichten wel jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En ze was nog wel zo volwassen.
Sowieso, als mijn zus van 22 nu met een gast van 40+ aankomt ga ik hem ook echt raar aankijken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat wil je nu suggereren? Dat als haar broer jou had geslagen, dat er dan wat met hem gebeurd was?
En logisch.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sowieso, als mijn zus van 22 nu met een gast van 40+ aankomt ga ik hem ook echt raar aankijken.
Ze kreeg al borstjes?quote:
En als ze 14 was en met een gast van 20 thuiskwam, of er geruchten over gingen, dan was mijn pa erachteraan gegaan.quote:
Haar broer is een broertje en heeft het syndroom van downquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Wat wil je nu suggereren? Dat als haar broer jou had geslagen, dat er dan wat met hem gebeurd was?
Volgens je hyves ben je nogal Justin Bieberig en echt bibberig worden we daar niet vanquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Sommige mensen kun je beter niet slaan, ook al hebben ze met je zusje
Wie zegt dat het geen coverup isquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Aangezien je net zei dat je aan werk bent en op de brommer moest, dat is x3ro.
Hier precies hetzelfde.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En als ze 14 was en met een gast van 20 thuiskwam, of er geruchten over gingen, dan was mijn pa erachteraan gegaan.
En mijn vader is een een lange dunne lat van 2 meter met halfkaal hoofd die geen vlieg kwaad doet.
Het is niet te hopen dat jouw IQ net zo hoog is als de leeftijd van je vriendin.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Haar broer is een broertje en heeft het syndroom van down
Maar sowieso ik laat mij niet door iemand slaan om wat voor reden dan ook. Overigens is vechten is voor idioten met het iq van een droplollie.
Volgens mij ben jij dat broertje.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Maar sowieso ik laat mij niet door iemand slaan om wat voor reden dan ook. Overigens is vechten is voor idioten met het iq van een droplollie.
Ze heeft cup c/d verschilde per merk ofzoquote:
Als ik een klap krijg door mijn eigen schuld ga ik daarom echt niet terugvechtenquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze heeft cup c/d verschilde per merk ofzo__!
Maar doe mij maar b.. ziet er beter uit
quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat jouw IQ net zo hoog is als de leeftijd van je vriendin.
Dat kan mijn vader dan weer wel hebben. Vind hij misschien wel extra grappigquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:54 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde.
Net zoals het een buitenlander zou zijn.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze heeft cup c/d verschilde per merk ofzo__!
Maar doe mij maar b.. ziet er beter uit
Kan dat? 14 jaar en C/D?quote:
No pic no proof!quote:
Daar heeft Mr Bieber wel gelijk in, dat van die Bquote:
Daar ben ik het toch ook wel mee eens.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daar heeft Mr Bieber wel gelijk in, dat van die B
Thx nog btwquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:00 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Daar ben ik het toch ook wel mee eens.
Ik laat mij niet belemmeren door een paar tokkies die alleen maar kunnen slaan.. Sowieso ben ik niet bang voor broers/vaders of wat dan ook.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik een klap krijg door mijn eigen schuld ga ik daarom echt niet terugvechten
Je vond haar eerst ook heel volwassen, nu niet meer.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik laat mij niet belemmeren door een paar tokkies die alleen maar kunnen slaan.. Sowieso ben ik niet bang voor broers/vaders of wat dan ook.
Meeste jongens vinden grote tieten wel mooi hoor, ik hou meer van wat precies in je hand pastquote:
Jij niet?quote:
Daar ben ik het dan wel weer mee eens.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Meeste jongens vinden grote tieten wel mooi hoor, ik hou meer van wat precies in je hand past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |