quote:Nou, nieuwe week, schone lei. Al viel het op zich wel mee op een bonbonbloc na de afgelopen 2 dagen.
Zometeen ga ik aan de Evy 4. Waarschijnlijk te hoog gegrepen, maar ik ga het toch proberen. Ik wil in 8 weken tijd weer op de 5 km zitten als het even mogelijk is. Dan kan ik in Israël met goed fatsoen over de campus rennen.
Gisteravond diashow (hoe retro) gezien bij schoonmoeder en -vader over hun vakantie in Israël (en daarna nog familiefoto's tot 1965 ofzo) en nu heb ik er helemaal zin in
En nog even wat random reacties, want ik heb wel teruggelezen maar niet alles onthouden:
Ben benieuwd naar het nieuwe huisje,Cali, en verder succes met de sollicitatie!
Welkom aan alle nieuwkomers! Maar ik ben zelf ook nog (weer) nieuw
Sterkte/succes met het gesprek, Swietje. Mijn ervaring is dat dat uiteindelijk toch vaak meevalt.
HmMisschien straks meer.
Heb je de afwas inmiddels gedaan? Of staat 'ie nog steeds te weken in het inmiddels een -als ik het goed onthouden heb- week oude sopje?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn broertje komt een week logeren en nu heb ik inderdaad ook wel het idee om te gaan poetsen!!
Mijn moeder komt zelfs af en toe een paar uurtjes helpen poetsenquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:39 schreef Razztwizzle het volgende:
Spannend Coco! Ik poets al als m'n moeder langskomt, dus herkenbaar
Ik heb het sopje leeg gegooid voordat ik naar mijn ouders gingquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb je de afwas inmiddels gedaan? Of staat 'ie nog steeds te weken in het inmiddels een -als ik het goed onthouden heb- week oude sopje?
Er worden korte voorlichtingsfilmpjes over -in dit geval- colitis ulcerosa gemaakt. Die worden dan op diverse websites geplaatst (waaronder die van de Crohn-Colitis vereniging zelf). Worden artsen voor geïnterviewd, maar ook ervaringsdeskundigen (waaronder ik).quote:
Wij hebben al ruim twee jaar een vaatwasser in de kelder staan. Tot nu toe te lui geweest om 'm in de keuken aan te (laten) sluiten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb het sopje leeg gegooid voordat ik naar mijn ouders gingNormaal ben ik echt heel netjes maar nu lukt het ff niet
Ik ga voor mijn verjaardag maar een vaatwasser kopen of zo!!
Mini-vaatwassertje hoeft op MP niet veel te kosten, nieuw zijn ze vanaf 180 euro bij de Makro te koop.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb het sopje leeg gegooid voordat ik naar mijn ouders gingNormaal ben ik echt heel netjes maar nu lukt het ff niet
Ik ga voor mijn verjaardag maar een vaatwasser kopen of zo!!
Ja maar, lui en zo.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Aansluiten is zo gedaan! Dat kan ik zelfs!!
Ik heb op zich plek voor een grote, maar dat is misschien een beetje zonde voor mij alleen..quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Mini-vaatwassertje hoeft op MP niet veel te kosten, nieuw zijn ze vanaf 180 euro bij de Makro te koop.
Als je genoeg vaat hebt om 'em in je eentje te vullen voor alles beschimmeld raakt is een grote ook handigquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb op zich plek voor een grote, maar dat is misschien een beetje zonde voor mij alleen..
Interessantquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Er worden korte voorlichtingsfilmpjes over -in dit geval- colitis ulcerosa gemaakt. Die worden dan op diverse websites geplaatst (waaronder die van de Crohn-Colitis vereniging zelf). Worden artsen voor geïnterviewd, maar ook ervaringsdeskundigen (waaronder ik).
Bedoeling is dat ik vertel hoe ik het ervaar, welke medicijnen ik krijg, hoe de behandelingen gaan, etc. Vind het zelf ook heel spannend
dát! Ben ook echt blij dat wij een vaatwasser hebben.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:03 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
VaatwasserIk kan echt niet meer zonder!
Hangt er vanaf hoe groot het isquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:25 schreef Sts het volgende:
Hey PF, jij hebt wel eens kleding verkocht via Fok toch? Verstuur je zoiets gewoon in een bubbeltjesenvelop?
Volgende week bedoel je? Nee.....quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:09 schreef Ewelina het volgende:
Mo en man, gefeliciteerd!
Kwak, beterschap
PF, al enig idee wat je gaat doen volgend jaar?
Mja, okquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe groot het isAls het past dan kan het. Moet je wel even kijken of de envelop wel door de brievenbus past.
TOFquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:01 schreef Chicolate het volgende:
Hoi. Terug van Lowlands. Was geweldig. Douche was ook fijn, ik ruik niet meer naar bier/zweet/modder/regen. Nu lekker in badjas mailtjes beantwoorden en bijlezen.
Heb je er wel een goed gevoel over? Of helemaal geen idee?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:17 schreef Swietje het volgende:
Iedereen bedankt voor de sterkte en succeswensen voor m'n gesprek. Heb 'm achter de rug.Maar krijg eind van de week pas een oordeel te horen. Dus nog ff paar daagjes nagelbijten
Ze begrepen wel dat het belangrijk voor me is en volgens mij vinden zij mijn argumenten wel sterk genoeg, maar ze moeten wel de rest van het team overtuigen....quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb je er wel een goed gevoel over? Of helemaal geen idee?
Geen idee of het voldoende is, maar dit is echt een van de betere lijstjes die ik jou heb zien posten dus dat is al heel goed!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi, druk, even geen tijd om terug te lezen.
Lijstje voor vandaag:
O: bak biogarde met muesli
T: - (lang overleg, wel de koekjes weerstaan)
L: 3 boterhammen appelstroop/pindakaas
T: banaan, appel
S: RPM
D: rijst, wokgroente en een vegaburger
Voldoende?
Als je de hoeveelheden zou afmeten van je ontbijt en avondeten kun je ongeveer uitrekenen hoeveel calorieën je binnen krijgt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi, druk, even geen tijd om terug te lezen.
Lijstje voor vandaag:
O: bak biogarde met muesli
T: - (lang overleg, wel de koekjes weerstaan)
L: 3 boterhammen appelstroop/pindakaas
T: banaan, appel
S: RPM
D: rijst, wokgroente en een vegaburger
Voldoende?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:28 schreef Swietje het volgende:
Of ik een extra kans krijg om m'n propedeuse te halen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Sterkte Bla, wat rotquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Rottig dat je nog tot het einde van de week moet wachten Swietje, ik zal in elk geal voor je duimen!
pff net vervelend nieuws gekregen over de gezondheid van mn oma ...wat we wel al hadden verwacht, maar kwam evengoed nog steeds hard aan. Mn moeder had nog gevraagd of ze me op mn werk moest bellen of dat ze me het maar moest vertellen als ik thuis kwam. Nou ik had beter voor t laastte kunnen kiezen want nu kan ik me nog maar slecht concentreren en zit ik hier wat tranen in te houden![]()
Ja, dat dus!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh BlaSterkte mademoiselle, en welkom nog!
Ik hoop het ook!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:49 schreef Syrena het volgende:
maar hoop dat het iets simpels blijkt
Van dattum!quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik hoop het ook!
@Maria, leuk zo'n toegift op een ongewenst moment
sterkte!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Rottig dat je nog tot het einde van de week moet wachten Swietje, ik zal in elk geal voor je duimen!
pff net vervelend nieuws gekregen over de gezondheid van mn oma ...wat we wel al hadden verwacht, maar kwam evengoed nog steeds hard aan. Mn moeder had nog gevraagd of ze me op mn werk moest bellen of dat ze me het maar moest vertellen als ik thuis kwam. Nou ik had beter voor t laastte kunnen kiezen want nu kan ik me nog maar slecht concentreren en zit ik hier wat tranen in te houden![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:08 schreef Viking84 het volgende:
Nynke is trouwens weer op weg naar huis, dus die zal hier tzt wel weer gaan posten.
SPH, op de HU in Amersfoort!quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Spannen Noukje, welke opleiding?
Op mijn verjaardagquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Spannen Noukje, welke opleiding?
Mijn introweek is de 6e pas. Echt zin in! Eerst geschiedenis toets halen nog....
Maria: ouch! Gelukkig is het goed afgelopen. Ik heb dat ook wel eens gehad, een keer met m'n mams in cirque de soleil. Ik zat een beetje hetzelfde en heb eigenlijk maar weinig meegekregen van de voorstelling. Jammer wel.
Welke opleiding ga jij ook alweer volgen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:37 schreef shinydiscoball het volgende:
Mijn introweek is de 6e pas. Echt zin in! Eerst geschiedenis toets halen nog....
Ga je echt de Intreeweek lopen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:37 schreef shinydiscoball het volgende:
pfieuw! Nog iemand die Amersfoort wél leuk vind, haha.quote:
PM is onderweg^^quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:44 schreef Swietje het volgende:
Spannend Noukjee.
Mag ik vragen waarom je voor SPH gekozen hebt? Mag ook via PM want hoort hier eigenlijk niet![]()
O zie je dat niet?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:10 schreef Noukjee het volgende:
Sorry, 'k heb geen facebook![]()
De moeite waard om er een aan te maken?
Engels aan de UUquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Welke opleiding ga jij ook alweer volgen?
Leukquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:42 schreef Noukjee het volgende:
[..]
SPH, op de HU in Amersfoort!
De introductiedagen zijn van dinsdag tot en met vrijdag, maar 'k ga alleen morgen. Heb de rest van de week nog laatste dingetjes die ik nog moet doen!
Oh ja, dat wist ik eigenlijk ook wel. Geen Engels gestudeerd hier, maar veel van mijn lessen zijn wel in het Engels.quote:
Haha, inderdaad niet doen. Vriend van me ging tijdens introductieweek bij m'n zus slapen (die had toen 2 kamers) en natuurlijk stond hij op een gegeven moment met een dronken kop en een kapotte sleutel voor de deur.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O schattig hij heeft al vriendjes gemaakt die ook willen logeren
NOT!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, hoe lang blijft wodka goed? Ik ben dus deze week bij iemand die ik echt een paar jaar terug een fles heb gegeven maar die heeft hij nog steeds ongeopend staan. Beter drink ik dat op.het lijkt niet wat het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |