Als je de hoeveelheden zou afmeten van je ontbijt en avondeten kun je ongeveer uitrekenen hoeveel calorieën je binnen krijgt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi, druk, even geen tijd om terug te lezen.
Lijstje voor vandaag:
O: bak biogarde met muesli
T: - (lang overleg, wel de koekjes weerstaan)
L: 3 boterhammen appelstroop/pindakaas
T: banaan, appel
S: RPM
D: rijst, wokgroente en een vegaburger
Voldoende?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:28 schreef Swietje het volgende:
Of ik een extra kans krijg om m'n propedeuse te halen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Sterkte Bla, wat rotquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Rottig dat je nog tot het einde van de week moet wachten Swietje, ik zal in elk geal voor je duimen!
pff net vervelend nieuws gekregen over de gezondheid van mn oma ...wat we wel al hadden verwacht, maar kwam evengoed nog steeds hard aan. Mn moeder had nog gevraagd of ze me op mn werk moest bellen of dat ze me het maar moest vertellen als ik thuis kwam. Nou ik had beter voor t laastte kunnen kiezen want nu kan ik me nog maar slecht concentreren en zit ik hier wat tranen in te houden![]()
Ja, dat dus!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh BlaSterkte mademoiselle, en welkom nog!
Ik hoop het ook!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:49 schreef Syrena het volgende:
maar hoop dat het iets simpels blijkt
Van dattum!quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:04 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik hoop het ook!
@Maria, leuk zo'n toegift op een ongewenst moment
sterkte!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Rottig dat je nog tot het einde van de week moet wachten Swietje, ik zal in elk geal voor je duimen!
pff net vervelend nieuws gekregen over de gezondheid van mn oma ...wat we wel al hadden verwacht, maar kwam evengoed nog steeds hard aan. Mn moeder had nog gevraagd of ze me op mn werk moest bellen of dat ze me het maar moest vertellen als ik thuis kwam. Nou ik had beter voor t laastte kunnen kiezen want nu kan ik me nog maar slecht concentreren en zit ik hier wat tranen in te houden![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:08 schreef Viking84 het volgende:
Nynke is trouwens weer op weg naar huis, dus die zal hier tzt wel weer gaan posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |