Dacht dat facebook daar voor was?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:29 schreef marcodej het volgende:
Ben aan de twitter gegaan, maar heb eigenlijk geen idee wat ik ermee moet. Dan maar gebruiken als trainingslog en mensen vermoeien met wielerpraat.
Als hij maar niet bigguyonabike.blogspot.com gebruikt, want dat leek mij wel een toepasselijk adres voor een episch verslag van mijn battle tegen de kilo's, de heuvels, een fiets opknappen voor een wilde vakantie volgende zomer...heb het alleen nog niet geclaimed lolquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:35 schreef Yankee het volgende:
Nu nog even een blogje opstarten.............
De term big guy is niet echt op mij van toepassing, dus maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Als hij maar niet bigguyonabike.blogspot.com gebruikt, want dat leek mij wel een toepasselijk adres voor een episch verslag van mijn battle tegen de kilo's, de heuvels, een fiets opknappen voor een wilde vakantie volgende zomer...heb het alleen nog niet geclaimed lol
Doen we het samen. Bigguysonbikesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Als hij maar niet bigguyonabike.blogspot.com gebruikt, want dat leek mij wel een toepasselijk adres voor een episch verslag van mijn battle tegen de kilo's, de heuvels, een fiets opknappen voor een wilde vakantie volgende zomer...heb het alleen nog niet geclaimed lol
Maar wel bijzonder transparantquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:48 schreef Marurk het volgende:
Mijn witte pakje zal al snel niet meer wit zijn.
Wat een held. Gewoon je tent meenemen om op de Stelvio te kamperen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:53 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Het is mijn fietstasje. Hij lijkt inderdaad erg groot zeker omdat ik maar een kleine fiets heb. Wel handig want kan er veel reperatie materiaal + portemonnee + telefoon + sleutels in kwijt.
Jij hebt er gewoon een minitasje aan hangen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:53 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Het is mijn fietstasje. Hij lijkt inderdaad erg groot zeker omdat ik maar een kleine fiets heb. Wel handig want kan er veel reperatie materiaal + portemonnee + telefoon + sleutels in kwijt.
Zelfs een weekendtas is voor jou nog een medium tas toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:47 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Jij hebt er gewoon een minitasje aan hangen.
Dit mijn standaard belading (op vakantie):quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:52 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Zelfs een weekendtas is voor jou nog een medium tas toch?
Dude...why!?!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:05 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dit mijn standaard belading (op vakantie):
[ afbeelding ]
Zie ik daar de magnum bidon?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:05 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is redelijk veel, voor hoeveel weken is zo'n belading? En hoeveel kilo weegt dat?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:05 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, je wilde ook een puntje Zweden doen toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:08 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik heb een oude Giant thuis staan, als dat een expedition blijkt te zijn ga ik die van de winter opknappen. Anders wordt het zoeken op marktplaats naar een geschikt vehikel. In elk geval zal het iets moeten zijn met 32 mm bandjes of zoiets, die 23 mm die onder je racefiets zitten gaan de bagage niet volhouden denk ik...
maken we komende zomer een blog twofatguysonabikeinDanmark.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |