Het huismerk van c1000 gaat net zo goed als de echte Brinta heb ik inmiddels ontdekt, en kost de helft. Alle beetjes helpen lolquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:26 schreef Marurk het volgende:
[..]
Krijg best zin in Brinta.At dat vroeger altijd. Toch maar weer eens een pak meenemen.
Euh.... Nog 9 pagina's wachtenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:43 schreef vault_tec het volgende:
ik moet een slot hebben, iemand tips?
Ik eet die van de aldiquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Het huismerk van c1000 gaat net zo goed als de echte Brinta heb ik inmiddels ontdekt, en kost de helft. Alle beetjes helpen lol
Als het maar volkoren isquote:
Auto-stereotypering?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:08 schreef CyclingGirl het volgende:ik eet altijd Brinta in de winter en ja met fruitmelk
Net chocolade op
iPhone zekerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:14 schreef Marurk het volgende:
Lekker.Sluit ik m'n telefoon aan op m'n PC, zijn ineens al m'n berichten en instellingen verdwenen. Kan ik al mijn mailboxen en alles opnieuw gaan instellen.
Schijtzooi.
Ik heb inmiddels toestemmingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:11 schreef Freddeh het volgende:
Chocolade? Ok... Ik zal geen vrouwengrapjes meer maken...![]()
Mijn deal is dat alles wat overblijft van de reiskostenvergoeding in het nieuwefietsenpotje gaat. Zodoende ga ik nog meer fietsen, en heb ik nog minder uitgaven aan het ov. Maar aan de andere kant is het nog de vraag of ik niet gewoon wat langer door wil rijden met m'n oude, om zo meer geld achter de hand te hebben voor de verbouwing
Toestemming, van wie?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:20 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels toestemmingom een nieuwe te kopen. Ik ben er nu alleen een sport van a/h maken om een fiets te vinden met zoveel mogelijk specs voor zo min mogelijk geld
Nokia N97... Had nog een backup van begin augustus, dus heb 't merendeel wel terug. Behalve de berichten van deze maand dus.quote:
Wat is je budget?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:20 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels toestemmingom een nieuwe te kopen. Ik ben er nu alleen een sport van a/h maken om een fiets te vinden met zoveel mogelijk specs voor zo min mogelijk geld
Je bedoelt of je die nieuwe brug tussen kopenhagen en malmo over kan? niet met de fiets, geen fietspaden over die brug jammer genoeg (had mij ook wel heel cool geleken om te doen), maar er rijden wel treinen waar je fiets mee kan, en er gaat 1 keer per dag nog een pontje...zal even kijken of ik het nog kan vinden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:43 schreef JohnDDD het volgende:
Het wordt me alleen niet helemaal duidelijk of ik ook de E20 kan nemen richting Kopenhagen en Malmö het water over of dat ik dan enorm moet omfietsen...
Fantastisch!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik wil volgende zomer een weekje met minimale bagage door Denemarken/Zweden trekken. nachttrein naar odense en dan langs de oostzee kust nar boven, en misschien een ferry naar Zweden nemen. Door de nachttrein kun je vrijdagavond instappen, en dan ben je zaterdagochtend in Odense of Kopenhagen. Heb je de hele eerste vakantiedag al om te fietsen!
Oh ik eet normaal niet zo vaak soja en/of gember, is een experiment. Ik weet er niets van wat er dan gebeurt maar we zullen wel zien zoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:52 schreef CyclingGirl het volgende:
Gezond hoor al snap ik niet dat jij geen rare benen krijgt van sojasaus.
Als wij een wedstrijd hebben zijn die dingen uit de boze, soja, ve-tsin, gember en koriander.
Trein is ook niet erg, dan doe ik gewoon wat extra kilometers.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je bedoelt of je die nieuwe brug tussen kopenhagen en malmo over kan? niet met de fiets, geen fietspaden over die brug jammer genoeg (had mij ook wel heel cool geleken om te doen), maar er rijden wel treinen waar je fiets mee kan, en er gaat 1 keer per dag nog een pontje...zal even kijken of ik het nog kan vinden.
er is in elk geval een boot van Helsingör naar Helsingborg maar dan moet je een stukje om. ik heb iets gezien over een boot tussen kopenhagen en malmo, maar het was moeilijk te vinden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:57 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Aangezien ik in Engeland woon is het mijn plan 's morgens naar Harwich te fietsen, dan de ferry te nemen naar Esjberg die daar 18 uur later aankomt. Dan bereik ik de volgende dag met gemak een vriendin van mij in Kolding. Vervolgens na een paar dagen door richting Kopenhagen/Malmö.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |