Tico en Cantare 40 weken mijlpaal, Floria 37 weken en Tessie 36 weken
Wat is die 25 weken hier dan een ieniemini mijlpaaltje
Al sinds de nacht van zaterdag op zondag aan de maximale dosis paracetamol want gruwelijk beroerd, op de grens van een verkoudheid en griep, hele kop vol snot en ik begrijp ineens waarom ik zaterdagmiddag al zo moe was en stond te zweten.... zelfs de noodzakelijke pitstop bij de Ikea vrijdagavond terwijl ik van Schubbekutteveen onderweg was naar N. was er waarschijnlijk al een voorteken van
Anyway, komt ook wel weer goed.
Qua vrijnemen weten we nog niet hoe we het hier gaan doen; N. had een hele voorraad extra vrije dagen, die hij meegenomen had van vorig jaar, en ook mocht bewaren voor een zwangerschap/bevalling, maar hij is halverwege dit jaar van baan veranderd.... dus bij zijn nieuwe baan heeft hij niets aan die extra dagen van zijn oude baan.
We zien wel even hoe het dan loopt, wat mij betreft heb ik denk ik meer behoefte aan zijn thuis-zijn als de kraamhulp weg is, maar het is natuurlijk ook wel handig als hij er de eerste dagen tegelijk met de kraamhulp is, het is voor hem immers wel zijn eerste kind, dus dan zijn 'how to' tips van de kraamhulp altijd handig.
Vooral jammer dat kerst dit jaar zo beroerd valt qua vrije dagen
Wullie bin KOEL ©
SonealWhy be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible
?