quote:
Nou voor het zand bij c_a wel, mits niet teveel.quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 07:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga douchen en aankleden
Tot straks op me werk
Môgge Rauzerquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 07:28 schreef Crazy-M het volgende:
domtiedom, veel problemen geweest afgelopen week op werk haha
mja het regent weer is te hard hahaquote:Op maandag 23 augustus 2010 07:38 schreef crv het volgende:
lekker druk weer op de NL wegen. Altijd een goede start van de ochtend om even de files in NL te checken
Poesjequote:
hier nu weer droog, vanmorgen heel de rit regen + onweer haahquote:
Doe de emo look vandaag jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:32 schreef -Miauw- het volgende:
OMG die spinnen van jou C_A. Je hebt er twee van? Je kunt er geld voor vragen.
Wat een pokkeweer zeg! Ik heb geen paraplu in huis. Zal ik mascara op doen?
Gisteren de derde naar buiten gegooidquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:32 schreef -Miauw- het volgende:
De derdequote:Op maandag 23 augustus 2010 08:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gisteren de derde naar buiten gegooid
Ik ben make-up-loos vandaag
Goedemorgenquote:
Ja ik weet niet waar ze OPEENS vandaan komenquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De derde![]()
Ik zou doodgaan...huisspinnen
Dan zal ik gaan voor de Clown lookquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:32 schreef -Miauw- het volgende:
Misschien ergens een nest ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Ja ik weet niet waar ze OPEENS vandaan komenMaar ze zijn echt groot
Mijn moeder heeft ze ook altijd in augustus. Eentje was zo groot dat mijn broer 'm ooit als huisdier wilde hebben. Ik stond echt aan de grond genageld, ik kon niet meer gillen of wegrennen, ik stond alleen maar zo:quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Ja ik weet niet waar ze OPEENS vandaan komenMaar ze zijn echt groot
quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan zal ik gaan voor de Clown look
maar ze doen niksquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ze ook altijd in augustus. Eentje was zo groot dat mijn broer 'm ooit als huisdier wilde hebben. Ik stond echt aan de grond genageld, ik kon niet meer gillen of wegrennen, ik stond alleen maar zo:![]()
Ik ben niet bang voor kruisspinnen en 'hoekspinnen'maar de huisspin, en al helemaal de 'grote huisspin'
nee, net onder de nieuwe vloerquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat ze eitjes in je wang hebben gelegd C_A
Jah maar kan ook zijn dat ze dan net niet de duo spin vindt en er dus nog 2 rondlopenquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Maar ik hoorde dat ze er altijd in duo's op uittrekken dus C_A er loopt er vast nog een rond...
Nee ze doen ook niks maar ze zijn groot en harig en dat is al genoeg. Dooddoener by the wayquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar ze doen niks
[..]
nee, net onder de nieuwe vloer
onze hond kan altijd zo leuk spelen met die beesjes hahaquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee ze doen ook niks maar ze zijn groot en harig en dat is al genoeg. Dooddoener by the way
wat ik zeg, onder je nieuwe vloerquote:
dat kan toch nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat ik zeg, onder je nieuwe vloer
jamaar die ligt ook weer ergens op hequote:Op maandag 23 augustus 2010 08:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat kan toch nietEen plavuizen vloer
Dan dus je wangquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat kan toch nietEen plavuizen vloer
op mijn ingevreesde vloerverwarmingquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jamaar die ligt ook weer ergens op he
Dan zitten ze daar met een nestquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op mijn ingevreesde vloerverwarming
En die spinnen lopen in me trapgat
mjah ik moet ook weer in het ritme komenquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:11 schreef charmed_angel het volgende:
4 uur slaap is echt te weinig voor mij
Jij slaapt elke nacht te weinig tochquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:11 schreef charmed_angel het volgende:
4 uur slaap is echt te weinig voor mij
nee hoor... normaal slaap ik 7 uur... dat is precies goedquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij slaapt elke nacht te weinig toch?
Wat ga je daar doen dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:27 schreef Myraela het volgende:
Ik zit op het grafisch lyceum. ben weer eens veel te vroeg. Ben nerveus. Red me!
Waarschijnlijk krijg je een opdrachtje meer naar huis waar je gewoon genoeg tijd voor hebt om te maken, redelijk eenvoudigquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:27 schreef Myraela het volgende:
Ik zit op het grafisch lyceum. ben weer eens veel te vroeg. Ben nerveus. Red me!
Ik snap het niet. Je was toch gestoptquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Intake. Moet een opdracht gaan maken. Tekenen denk ik.
Ze was gestopt met haar opleiding ja maar opzoek naar een nieuwe.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Je was toch gestopt![]()
Succes enniewee
Succes Myr! Je kan hetquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:27 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:32 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, btw, vorige week zondag de mooiste blunder gemaakt die je maar kunt bedenken
Was een leuk vrouwke in de kroeg, beetje mee gekletst enzo.
komt die vriendin van haar naar me toe en die vraagt:
Is dat jouw broer? (wijzend naar iemand naast me)
ik hoorde het maar half door de muziek en verstond:
Is dat je vriendin?
Dus ik zeg:
Nee ben nog vrijgezel.
was echt zo fouthaha
Dit dus. En die brief kreeg ik vrijdag pas. Dus ik had de hoop eigenlijk al opgegeven.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ze was gestopt met haar opleiding ja maar opzoek naar een nieuwe.
Foutje moet kunnen tochquote:
Ik was meer dan 500 euro kwijt voor de boeken van vorig jaar en ze zitten gewoon nog in plastic.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moet donderdag naar school en heb nog geen boeken. Keek net naar mijn boekenlijst, 230 euro voor die boeken van dit keuzesemester
Ik moet ook alles nog regelen. Boeken bestellen... Heb m'n boekenlijst niet eens volgens mijquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moet donderdag naar school en heb nog geen boeken. Keek net naar mijn boekenlijst, 230 euro voor die boeken van dit keuzesemester
Ik was ook een hoop kwijt maar heb de meeste wel gebruikt, ook een reden dat ik wacht met mijn boeken omdat je de helft gewoon niet gebruikt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was meer dan 500 euro kwijt voor de boeken van vorig jaar en ze zitten gewoon nog in plastic.
Ik heb dat ook een keer gehad ja. 800 euro voor een boekenpakketje, en dan na afloop van het jaar 2/3e nog in het plastic hebben zitten. Gelukkig wilde iemand er 500 voor geven en was ik een keer van het hele zaakie afquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was meer dan 500 euro kwijt voor de boeken van vorig jaar en ze zitten gewoon nog in plastic.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Het regent als eenen aap hier. Ik ga weer m;n bed in
quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja fijn, Zaterdag ga ik weer naar huis. Grafkakhoerezwartewoud
Ik zie het nu pas de fuckquote:
Kreeg net een mail dat ze nog wachten op mijn herinschrijvingquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik moet ook alles nog regelen. Boeken bestellen... Heb m'n boekenlijst niet eens volgens mijCollegegeld betalen
Ik kreeg net te horen dat ze mijn laatste twee punten eindelijk door gaan geven vandaagquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kreeg net een mail dat ze nog wachten op mijn herinschrijving
Wish you lot of luck, keep my fingers crossedquote:
Watr is er niet goed aan danquote:
Toch lief daar aan denken (A)quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Leuk voor de mensen die bij Lowlands hun tent moeten inpakken en dan nog drie uur in de rij moeten staan voor een busquote:
Dat heb ik ook altijd met zandquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom niet in me ritme
En ik heb pijn in rug
En ga je dat nog doen? Ik wacht eerst tot m'n baas het collegegeld heeft overgemaakt voordat ik het aan de hogeschool ga betalen. Hoop dus dat ze beetje rap zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ach, ze kiezen er zelf voor om er heen te gaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Leuk voor de mensen die bij Lowlands hun tent moeten inpakken en dan nog drie uur in de rij moeten staan voor een bus
Echte dierenvriend hequote:
Ja heerlijk, als je dan thuiskomt en een warme douche pakt voelt die dan wel extra goed trouwensquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Leuk voor de mensen die bij Lowlands hun tent moeten inpakken en dan nog drie uur in de rij moeten staan voor een bus
Wij hebben een keer zo schandalig voorgedrongen daar. En het mooiste was nog dat het per ongeluk was ook.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Moet je maar niet in NL gaan wonenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:31 schreef crv het volgende:
[..]
Moet je maar niet in NL gaan wonen
Zelfs in Spanje was het regenachtig dit jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:31 schreef crv het volgende:
[..]
Moet je maar niet in NL gaan wonen
Daarom wil ik ook naar TenerifeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was weer aan het zoeken voor bedrijfsruimte op Tenerife
Wel wat gevonden aan de boulevard, 55.000 euro maar wel een huur van 1400 euro p.m.
Dus ik moet 75.000 euro hebben om bedrijfsruimte te kopen, en in te richten en de apparatuur kopen![]()
En de vergunningen die aangevraagd moeten worden
Maar ik moet natuurlijk ook onderdak hebben
Dus eigenlijk moet ik gewoon de staatsloterij winnen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2010 10:38:23 ]
en wat denk je daar met die moezons ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook naar Tenerife
Wel wat gevonden aan de boulevard, 55.000 euro maar wel een huur van 1400 euro p.m.
Dus ik moet 75.000 euro hebben om bedrijfsruimte te kopen, en in te richten en de apparatuur kopen![]()
Wat wil je er dan voor bedrijf beginnen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan ben je afgestudeerd?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik kreeg net te horen dat ze mijn laatste twee punten eindelijk door gaan geven vandaag
Had je dan niet beter het geld dat je nu aan je verbouwing aan het besteden bent niet kunnen sparenquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten! Moet nog twee tentamens en een scriptiequote:Op maandag 23 augustus 2010 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ga je dat nog doen? Ik wacht eerst tot m'n baas het collegegeld heeft overgemaakt voordat ik het aan de hogeschool ga betalen. Hoop dus dat ze beetje rap zijn
En wat heb je dan afgerond?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten! Moet nog twee tentamens en een scriptie![]()
Ik had het formulier al opgestuurd hoorze zijn gewoon traag!
Hmm meestal kun je tot oktober nog wel wat regelen wat inschrijving betreftquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ga je dat nog doen? Ik wacht eerst tot m'n baas het collegegeld heeft overgemaakt voordat ik het aan de hogeschool ga betalen. Hoop dus dat ze beetje rap zijn
Dat is familiegeheimquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat wil je er dan voor bedrijf beginnen?
Ik zou het ook wel cool vinden hoor, maar de branche waar ik en mijn vriendin in (gaan) werken is denk ik weinig werk op eilandjes
Oh ik maak me ook niet druk hoor, die tijd heb ik wel gehad. Tis wat dat betreft net een commerciele instelling natuurlijk, ze willen graag studenten hebben. Dus al is het niet precies voor 1 september geregeld dan is er vast wat te regelen. En had al mail dat het op m'n die declaratie goedgekeurd was door alle benodigde personen, dus het zal eerdaags wel overgemaakt wordenquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm meestal kun je tot oktober nog wel wat regelen wat inschrijving betreft
dat is in het Noordenquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en wat denk je daar met die moezons ?
Dan spoel je er helemaal weg haha.
je ziet trouwens nu wel veel naaktslakken
verbouwing is van de overwaarde van me huisquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:47 schreef crv het volgende:
[..]
Had je dan niet beter het geld dat je nu aan je verbouwing aan het besteden bent niet kunnen sparen
Hihi, leuke spelfout. De zon is moe.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en wat denk je daar met die moezons ?
Dan spoel je er helemaal weg haha.
je ziet trouwens nu wel veel naaktslakken
Kamikazie ?quote:
Een nederlandse bank niet lijkt me. En ik denk dat het sowieso vrij riskant is daar wat te starten. Je hebt natuurlijk hele hoge kosten aan bv. bevoorrading, en maar een vrij beperkte klantenkring (zeker als je iets niet-toeristisch doet)quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
verbouwing is van de overwaarde van me huis
Ik kan eventueel een aparte lening aanvragen voor eventueel bedrijf, maar ik weet niet of ze dat doen, als je bedrijf op Tenerife is
nie zo he, was vanmorgen weer vroeg jahquote:
Sorry, was vanmorgen te vroeg wakker om grappig te zijnquote:
Nu is het inderdaad niet verstandig, omdat het toerisme terugloopt op Tenerife...quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een nederlandse bank niet lijkt me. En ik denk dat het sowieso vrij riskant is daar wat te starten. Je hebt natuurlijk hele hoge kosten aan bv. bevoorrading, en maar een vrij beperkte klantenkring (zeker als je iets niet-toeristisch doet)
Gratsquote:
okquote:
Goeden morganquote:
quote:
Klompenmakerij ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is familiegeheim![]()
Het bestaat nog niet op Tenerife en de rest van de eilandjes
Het idee ontstond 15 jaar geleden ongeveer, en aangezien wij ambitie hebben om ooit op Tenerife te wonen, kregen wij het familiegeheim ook te horen
Dus we zijn hard aan het sparenMaar gaat niet zo snel
Welke?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:50 schreef Zeroku het volgende:
Patjon, ik zit overigens niet meer in dat gesprek.
Middag bedoel jequote:Op maandag 23 augustus 2010 12:01 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen!![]()
Tijd voor weer een mooie dag, met helaas belabberd weer
Dan moet het Paella bakker zijnquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:01 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen!![]()
Tijd voor weer een mooie dag, met helaas belabberd weer
Ik las groente smileyquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet eens een groene smiley?
Alles goed?
k gebruik niet alleen maar groene smilies hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet eens een groene smiley?
Alles goed?
Hoax... je hebt aandelen in die site en dus in die groene smileys. En aangezien er buiten deze SC ook regelmatig gebruik van wordt gemaakt gaan de zaken goed...quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:14 schreef crv het volgende:
prima, en i
[..]
k gebruik niet alleen maar groene smilies hoor
Ik vind dat zo vies. En dan van die mensen die zeggen dat ze er niks aan kunnen doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:22 schreef -Miauw- het volgende:
Collega's Mensen die smakken, met hun mond vol praten en rare geluiden maken tijdens het kauwen
Ja echt! Ik kan nog net een agressieve uithaal onderdrukkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo vies. En dan van die mensen die zeggen dat ze er niks aan kunnen doen.
WTF. Hou ten eerste je mond eens even dicht als je eet en ga niet zitten grazen als een kou. Het is ook onwijs storend want je gaat er dan toch op zitten letten
ohhhh, trauma'squote:Op maandag 23 augustus 2010 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo vies. En dan van die mensen die zeggen dat ze er niks aan kunnen doen.
WTF. Hou ten eerste je mond eens even dicht als je eet en ga niet zitten grazen als een kou. Het is ook onwijs storend want je gaat er dan toch op zitten letten
Ademen in een glas niet nee. Maar wel van die mensen die gewoon zo raar kauwen of eten, en dan het liefste nog met hun mond open en dan nog flink wat lucht meezuigen dat het allemaal nog zompiger klinktquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja echt! Ik kan nog net een agressieve uithaal onderdrukken![]()
Hoe doen mensen dat toch, kauwen mét mond dicht en toch heel smerige geluiden maken. Intern smakken ofzo...
het is idd heel storend en ik kan niet met haar praten tot het voorbij is![]()
Slurpen vind ik ook dodelijk net als mensen die ademen in hun glas, ken je dat geluid?![]()
***Major afknapper***
Grazen als een kou ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ademen in een glas is zoiets als snuiven. Snuiven vind ook ergquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ademen in een glas niet nee. Maar wel van die mensen die gewoon zo raar kauwen of eten, en dan het liefste nog met hun mond open en dan nog flink wat lucht meezuigen dat het allemaal nog zompiger klinkt
Kom maar hier en leef je uitquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohhhh, trauma'skrijg nu nog mepneigingen
Boeren tijdens het eten? Zulke mensen ken ik niet eensquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Grazen als een kou ?
Maar is idd erg vervelend. Of wat te denken van boeren tijdens het eten ...
dacht dit weekend verkouden te worden,quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ademen in een glas is zoiets als snuiven. Snuiven vind ook ergIk verheug me al op het winterseizoen met al die verkouden mensen...
[..]
Kom maar hier en leef je uit![]()
Keertje samen uit eten dan ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Boeren tijdens het eten? Zulke mensen ken ik niet eens
KOEquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Grazen als een kou ?
Maar is idd erg vervelend. Of wat te denken van boeren tijdens het eten ...
Nee, slechte eetgewoonten vind ik echt echt echt een afknapperquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Keertje samen uit eten dan ?![]()
Nee maar ga maar is met kinderen om ofzo haha
Toch niet echt etiketten hequote:Op maandag 23 augustus 2010 12:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, slechte eetgewoonten vind ik echt echt echt een afknapper![]()
Nouja en zo zijn er nog wel een paar dingen.
Ik heb ooit op een kinderopvang gewerkt en idd kinderen kunnen ook smerig doen tijdens het eten. Met vieze besmeurde en bekruimelde mesjes in de boter enzo en idd boeren en neus peuterenMaar dat zijn kinderen, je kunt het er nog uit rammen
EZELquote:
ik noem ze altijd etikettenquote:
niet met je ellebogen op je doos!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je plakt etiquette op je voorraaddozen en neemt etiketten mee als je uit eten gaat?
Etiketten van vroegerquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Toch niet echt etiketten he
(slabbertje op de broek en die dingen)
Ik eet gewoon (zonder geluiden haha) maar let nooit echt op etiketten zoals die van vroeger
O jah, neus peuteren, ook zo iets tijdens het eten haha
Pijnlijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet met je ellebogen op je doos!
nee, etiketten op de voorraad dozen en meisjes mee uit etenquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je plakt etiquette op je voorraaddozen en neemt etiketten mee als je uit eten gaat?
en zijn het dan de voorraaddozen of is het dan de voorraad dozen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, etiketten op de voorraad dozen en meisjes mee uit eten
zolang je maar met je labelwriter uit die meiden blijft! Die verwachten iets heel anders als je dat vraagt...quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En label je die dozen dan ook achteraf?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De voorraadquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
en zijn het dan de voorraaddozen of is het dan de voorraad dozen?
jah ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zolang je maar met je labelwriter uit die meiden blijft! Die verwachten iets heel anders als je dat vraagt...
En wat vragen ze dan? Om een plakkende doos?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zolang je maar met je labelwriter uit die meiden blijft! Die verwachten iets heel anders als je dat vraagt...
Ha, Benny is er niet, ik claim de titel "Pappa". Dan is Benny moeke wel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:54 schreef Crazy-M het volgende:
Pappaaaaaaah, Mammaaaaaah, TAL SC Doet me pesten
quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ha, Benny is er niet, ik claim de titel "Pappa". Dan is Benny moeke wel.
En als vader zeg ik "daar word je een man van, dus niet zo zeiken"
of je hun dozen even helemaal vol wilt stickerenquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat vragen ze dan? Om een plakkende doos?
maar crazy m komt niet zover want die heeft al gelabeld aan tafel, en dan is je date snel voorbijquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
of je hun dozen even helemaal vol wilt stickeren
Arme Crazy-M, eerst muismeisje, nu ditquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar crazy m komt niet zover want die heeft al gelabeld aan tafel, en dan is je date snel voorbij
Je zit er toch niet bij te snuiven hequote:Op maandag 23 augustus 2010 13:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit popje niest wat maar verder primamet jou?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je zit er toch niet bij te snuiven he
Junkiequote:Op maandag 23 augustus 2010 13:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ja, zo'n diepe waarbij je de aderen in mijn hals ziet bewegen
Weggaan uit Rotterdam.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben woensdag in rotterdam, en wil na mijn afspraak(rond 12-en) nog wat doen, iemand tips?
Blijdorpquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben woensdag in rotterdam, en wil na mijn afspraak(rond 12-en) nog wat doen, iemand tips?
shit ik moet werkenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh wauw, dokter! Sterktequote:Op maandag 23 augustus 2010 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee allen!
Ik ben een beetje bang dat ik nu koorts heb vanwege een wondje onder m'n voet. Naweeën van een blaar. En ik heb al zolang problemen gehad met die voet.
Ik denk dat je even naar de dokter moetquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee allen!
Ik ben een beetje bang dat ik nu koorts heb vanwege een wondje onder m'n voet. Naweeën van een blaar. En ik heb al zolang problemen gehad met die voet.
Amputeren. Of is dat net iets te rigoureus?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee allen!
Ik ga af en toe bij een indische vriend eten, en dan is het toch echt met de handjes in de curryquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, slechte eetgewoonten vind ik echt echt echt een afknapper![]()
Nouja en zo zijn er nog wel een paar dingen.
Ik heb ooit op een kinderopvang gewerkt en idd kinderen kunnen ook smerig doen tijdens het eten. Met vieze besmeurde en bekruimelde mesjes in de boter enzo en idd boeren en neus peuterenMaar dat zijn kinderen, je kunt het er nog uit rammen
Er zit net een nieuwe aan. Dus dat zou teveel in de papieren lopen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Amputeren. Of is dat net iets te rigoureus?
Sterkte dan maarquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er zit net een nieuwe aan. Dus dat zou teveel in de papieren lopen.
Morgen even pedicure en dan dokter.Hopelijk gaat het de rest van de dag wat beter.
Beterschap dan maar.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Morgen even pedicure en dan dokter.Hopelijk gaat het de rest van de dag wat beter.
ja, nou dat vind ik heel wat anders. Als je je boterham niet fatsoenlijk zonder smakken kund opetenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:15 schreef crv het volgende:
[..]
Ik ga af en toe bij een indische vriend eten, en dan is het toch echt met de handjes in de curry
Zou je niet gewoon meteen naar de dokter gaan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou wellicht het beste zijn, maar dan moet ik op de fiets stappen en daar voel ik me op dit moment te slap voor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon meteen naar de dokter gaan?
Niemand die je even kan brengen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou wellicht het beste zijn, maar dan moet ik op de fiets stappen en daar voel ik me op dit moment te slap voor.
Niemand die je ff kan brengen? Zeker als je ontsteking hebt is het niet goed ermee te blijven lopenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou wellicht het beste zijn, maar dan moet ik op de fiets stappen en daar voel ik me op dit moment te slap voor.
Doe dat!quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie hebben gelijk, ik moet even iemand zien te regelen die me kan brengen.
Zeker als je ontsteking hebt en koorts is het ECHT niet goed te blijven lopen ermee. Letterlijk en figuurlijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie hebben gelijk, ik moet even iemand zien te regelen die me kan brengen.
Goed planquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet niet of het een ontsteking is, het ziet er nog vrij schoon uit. Maar het zeker weten is belangrijker, wie weet kan ik de ontsteking vroeg tackelen.
Ga je mee sportenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
anders gaan we 's avonds wat doen
Ja, en dan regent het, het is goed me tjequote:Op maandag 23 augustus 2010 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mara ik zou nara blijdorp gaan ofzoIs leuk
Hoop is overdekt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en dan regent het, het is goed me tje
Valt wel mee. Maar sowieso is het Oceanium al de moeite waard. En dus overdektquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
en is dat dan benauwd, of valt dat mee?
MP?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zit echt te twijfelen of niet gewoon weer naar MP zal gaan
tuurlijk.... waarom nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:53 schreef -Miauw- het volgende:
Een Griekse godin een een turquoise gewaad? Kan dat?
weonsdagmiddag word het mooi weer... pas 's avonds regenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en dan regent het, het is goed me tje
Ik hoorde hetquote:
Ik moet naar een feestje, dresscode is religie en een Griekse godin is echt het makkelijkstquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tuurlijk.... waarom niet
Hoezo
quote:
okquote:
En een fietsband repareren?quote:
Rock en Roll en ook nog de samba danst hij met je mee!!quote:
Wie laat zich niet koeieneren?quote:
quote:
quote:
Ik vind het wel kunnenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet naar een feestje, dresscode is religie en een Griekse godin is echt het makkelijkst![]()
Maar geen zin om allerlei dure dingen aan te schaffen dus goedkoop turquoise jurk gezien
Je maakt me bangquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:20 schreef iBenny het volgende:
Welke os kan ons iets leren?
[..]
En een fietsband repareren?
[..]
Rock en Roll en ook nog de samba danst hij met je mee!!
[..]
Wie laat zich niet koeieneren?
[..]
[..]
Hij zegt vier keer Boes toch, danquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:20 schreef iBenny het volgende:
Welke os kan ons iets leren?
[..]
En een fietsband repareren?
[..]
Rock en Roll en ook nog de samba danst hij met je mee!!
[..]
Wie laat zich niet koeieneren?
[..]
[..]
Hoezo?quote:
Je hebt gelijk... ik faalquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij zegt vier keer Boes toch, dan?
Ook dit klopt... dubbel failquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt Zeroku, na Rock en roll komt geen -boesboes- .
Waar de fok gaat dat over.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Je hebt gelijk... ik faal
Windows 95quote:
Ken je Boes Boes nietquote:
Oh come on.quote:
Jawel fhaasje, maar ik ben 19 nu.quote:
Picsquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet naar een feestje, dresscode is religie en een Griekse godin is echt het makkelijkst![]()
Maar geen zin om allerlei dure dingen aan te schaffen dus goedkoop turquoise jurk gezien
WOW, JIJ BENT ECHT OUD.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jawel fhaasje, maar ik ben 19 nu.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh come on.![]()
Ik zal hem op de voor jou ook grappige manier herschrijven.
Hallon Zeroku. Windjen kwam uit diutslnad.
Ik ben 5 jaar ouder dan jou.quote:
Goeden rekensom van jouquote:
Dan jij.quote:
Neequote:
Je bent wel beter in Nederlands.quote:
Je bent geil, dat voel ik. Mijn vijfde zintuig.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben lelijk en ook nog eens niet fotogeniek
Weet ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent wel beter in Nederlands.Voor een 14 jarige
Wat?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
Weet alleen niet of ik het wel in dit topic wil
Jawel.quote:
Wat een mooie haren, ik ben gewoon helemaal opgewonden door die hoeveelheid gel, heerlijk.quote:
Ja, hoezo?quote:
Bijnaquote:
DIE KWAM UIT DUITSLANDquote:
Ik moest het even opzoeken.quote:
Dik liedje.quote:
Zo ben ikquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moest het even opzoeken.
LOLLERIENNSNSNZZ MWHAHHAHA FUNNOIEIIEIEI
SNEL ALLEMAAL STOPPEN MET POSTENquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga de post in het nieuwe topic maken
okquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SNEL ALLEMAAL STOPPEN MET POSTEN
Mooi kiendjequote:
Hihihihi alle hoofdjes zijn verwisseld, een hilarischen grap!quote:
Dat zag ik welquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hihihihi alle hoofdjes zijn verwisseld, een hilarischen grap!
Ook eens doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:43 schreef iBenny het volgende:
ff verder gezocht maar Graffiti 6 is siewosie wel grappig eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |