quote:
Nou voor het zand bij c_a wel, mits niet teveel.quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 07:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga douchen en aankleden
Tot straks op me werk
Môgge Rauzerquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 07:28 schreef Crazy-M het volgende:
domtiedom, veel problemen geweest afgelopen week op werk haha
mja het regent weer is te hard hahaquote:Op maandag 23 augustus 2010 07:38 schreef crv het volgende:
lekker druk weer op de NL wegen. Altijd een goede start van de ochtend om even de files in NL te checken
Poesjequote:
hier nu weer droog, vanmorgen heel de rit regen + onweer haahquote:
Doe de emo look vandaag jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:32 schreef -Miauw- het volgende:
OMG die spinnen van jou C_A. Je hebt er twee van? Je kunt er geld voor vragen.
Wat een pokkeweer zeg! Ik heb geen paraplu in huis. Zal ik mascara op doen?
Gisteren de derde naar buiten gegooidquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:32 schreef -Miauw- het volgende:
De derdequote:Op maandag 23 augustus 2010 08:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gisteren de derde naar buiten gegooid
Ik ben make-up-loos vandaag
Goedemorgenquote:
Ja ik weet niet waar ze OPEENS vandaan komenquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De derde![]()
Ik zou doodgaan...huisspinnen
Dan zal ik gaan voor de Clown lookquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:32 schreef -Miauw- het volgende:
Misschien ergens een nest ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Ja ik weet niet waar ze OPEENS vandaan komenMaar ze zijn echt groot
Mijn moeder heeft ze ook altijd in augustus. Eentje was zo groot dat mijn broer 'm ooit als huisdier wilde hebben. Ik stond echt aan de grond genageld, ik kon niet meer gillen of wegrennen, ik stond alleen maar zo:quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]
Ja ik weet niet waar ze OPEENS vandaan komenMaar ze zijn echt groot
quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan zal ik gaan voor de Clown look
maar ze doen niksquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ze ook altijd in augustus. Eentje was zo groot dat mijn broer 'm ooit als huisdier wilde hebben. Ik stond echt aan de grond genageld, ik kon niet meer gillen of wegrennen, ik stond alleen maar zo:![]()
Ik ben niet bang voor kruisspinnen en 'hoekspinnen'maar de huisspin, en al helemaal de 'grote huisspin'
nee, net onder de nieuwe vloerquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat ze eitjes in je wang hebben gelegd C_A
Jah maar kan ook zijn dat ze dan net niet de duo spin vindt en er dus nog 2 rondlopenquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Maar ik hoorde dat ze er altijd in duo's op uittrekken dus C_A er loopt er vast nog een rond...
Nee ze doen ook niks maar ze zijn groot en harig en dat is al genoeg. Dooddoener by the wayquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar ze doen niks
[..]
nee, net onder de nieuwe vloer
onze hond kan altijd zo leuk spelen met die beesjes hahaquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee ze doen ook niks maar ze zijn groot en harig en dat is al genoeg. Dooddoener by the way
wat ik zeg, onder je nieuwe vloerquote:
dat kan toch nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat ik zeg, onder je nieuwe vloer
jamaar die ligt ook weer ergens op hequote:Op maandag 23 augustus 2010 08:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat kan toch nietEen plavuizen vloer
Dan dus je wangquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat kan toch nietEen plavuizen vloer
op mijn ingevreesde vloerverwarmingquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jamaar die ligt ook weer ergens op he
Dan zitten ze daar met een nestquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op mijn ingevreesde vloerverwarming
En die spinnen lopen in me trapgat
mjah ik moet ook weer in het ritme komenquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:11 schreef charmed_angel het volgende:
4 uur slaap is echt te weinig voor mij
Jij slaapt elke nacht te weinig tochquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:11 schreef charmed_angel het volgende:
4 uur slaap is echt te weinig voor mij
nee hoor... normaal slaap ik 7 uur... dat is precies goedquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij slaapt elke nacht te weinig toch?
Wat ga je daar doen dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:27 schreef Myraela het volgende:
Ik zit op het grafisch lyceum. ben weer eens veel te vroeg. Ben nerveus. Red me!
Waarschijnlijk krijg je een opdrachtje meer naar huis waar je gewoon genoeg tijd voor hebt om te maken, redelijk eenvoudigquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:27 schreef Myraela het volgende:
Ik zit op het grafisch lyceum. ben weer eens veel te vroeg. Ben nerveus. Red me!
Ik snap het niet. Je was toch gestoptquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Intake. Moet een opdracht gaan maken. Tekenen denk ik.
Ze was gestopt met haar opleiding ja maar opzoek naar een nieuwe.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Je was toch gestopt![]()
Succes enniewee
Succes Myr! Je kan hetquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:27 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:32 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, btw, vorige week zondag de mooiste blunder gemaakt die je maar kunt bedenken
Was een leuk vrouwke in de kroeg, beetje mee gekletst enzo.
komt die vriendin van haar naar me toe en die vraagt:
Is dat jouw broer? (wijzend naar iemand naast me)
ik hoorde het maar half door de muziek en verstond:
Is dat je vriendin?
Dus ik zeg:
Nee ben nog vrijgezel.
was echt zo fouthaha
Dit dus. En die brief kreeg ik vrijdag pas. Dus ik had de hoop eigenlijk al opgegeven.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ze was gestopt met haar opleiding ja maar opzoek naar een nieuwe.
Foutje moet kunnen tochquote:
Ik was meer dan 500 euro kwijt voor de boeken van vorig jaar en ze zitten gewoon nog in plastic.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moet donderdag naar school en heb nog geen boeken. Keek net naar mijn boekenlijst, 230 euro voor die boeken van dit keuzesemester
Ik moet ook alles nog regelen. Boeken bestellen... Heb m'n boekenlijst niet eens volgens mijquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moet donderdag naar school en heb nog geen boeken. Keek net naar mijn boekenlijst, 230 euro voor die boeken van dit keuzesemester
Ik was ook een hoop kwijt maar heb de meeste wel gebruikt, ook een reden dat ik wacht met mijn boeken omdat je de helft gewoon niet gebruikt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was meer dan 500 euro kwijt voor de boeken van vorig jaar en ze zitten gewoon nog in plastic.
Ik heb dat ook een keer gehad ja. 800 euro voor een boekenpakketje, en dan na afloop van het jaar 2/3e nog in het plastic hebben zitten. Gelukkig wilde iemand er 500 voor geven en was ik een keer van het hele zaakie afquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was meer dan 500 euro kwijt voor de boeken van vorig jaar en ze zitten gewoon nog in plastic.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Het regent als eenen aap hier. Ik ga weer m;n bed in
quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja fijn, Zaterdag ga ik weer naar huis. Grafkakhoerezwartewoud
Ik zie het nu pas de fuckquote:
Kreeg net een mail dat ze nog wachten op mijn herinschrijvingquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik moet ook alles nog regelen. Boeken bestellen... Heb m'n boekenlijst niet eens volgens mijCollegegeld betalen
Ik kreeg net te horen dat ze mijn laatste twee punten eindelijk door gaan geven vandaagquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kreeg net een mail dat ze nog wachten op mijn herinschrijving
Wish you lot of luck, keep my fingers crossedquote:
Watr is er niet goed aan danquote:
Toch lief daar aan denken (A)quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Leuk voor de mensen die bij Lowlands hun tent moeten inpakken en dan nog drie uur in de rij moeten staan voor een busquote:
Dat heb ik ook altijd met zandquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kom niet in me ritme
En ik heb pijn in rug
En ga je dat nog doen? Ik wacht eerst tot m'n baas het collegegeld heeft overgemaakt voordat ik het aan de hogeschool ga betalen. Hoop dus dat ze beetje rap zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ach, ze kiezen er zelf voor om er heen te gaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Leuk voor de mensen die bij Lowlands hun tent moeten inpakken en dan nog drie uur in de rij moeten staan voor een bus
Echte dierenvriend hequote:
Ja heerlijk, als je dan thuiskomt en een warme douche pakt voelt die dan wel extra goed trouwensquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Leuk voor de mensen die bij Lowlands hun tent moeten inpakken en dan nog drie uur in de rij moeten staan voor een bus
Wij hebben een keer zo schandalig voorgedrongen daar. En het mooiste was nog dat het per ongeluk was ook.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Moet je maar niet in NL gaan wonenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:31 schreef crv het volgende:
[..]
Moet je maar niet in NL gaan wonen
Zelfs in Spanje was het regenachtig dit jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:31 schreef crv het volgende:
[..]
Moet je maar niet in NL gaan wonen
Daarom wil ik ook naar TenerifeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was weer aan het zoeken voor bedrijfsruimte op Tenerife
Wel wat gevonden aan de boulevard, 55.000 euro maar wel een huur van 1400 euro p.m.
Dus ik moet 75.000 euro hebben om bedrijfsruimte te kopen, en in te richten en de apparatuur kopen![]()
En de vergunningen die aangevraagd moeten worden
Maar ik moet natuurlijk ook onderdak hebben
Dus eigenlijk moet ik gewoon de staatsloterij winnen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2010 10:38:23 ]
en wat denk je daar met die moezons ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook naar Tenerife
Wel wat gevonden aan de boulevard, 55.000 euro maar wel een huur van 1400 euro p.m.
Dus ik moet 75.000 euro hebben om bedrijfsruimte te kopen, en in te richten en de apparatuur kopen![]()
Wat wil je er dan voor bedrijf beginnen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan ben je afgestudeerd?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik kreeg net te horen dat ze mijn laatste twee punten eindelijk door gaan geven vandaag
Had je dan niet beter het geld dat je nu aan je verbouwing aan het besteden bent niet kunnen sparenquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten! Moet nog twee tentamens en een scriptiequote:Op maandag 23 augustus 2010 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ga je dat nog doen? Ik wacht eerst tot m'n baas het collegegeld heeft overgemaakt voordat ik het aan de hogeschool ga betalen. Hoop dus dat ze beetje rap zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |