Als hij hem morgen nog niet voor je besteld hebt bestel je het gewoon via een website, of beter nog de grootste concurrent. Je laat jezelf toch geen wekenlang ophoudenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:23 schreef Braddie het volgende:
Ja, lijkt me wel.
Ik bedoel, zeg dan eerlijk wat je vindt, maar ga niet net doen alsof ik gek ben!
Hij wil hem voor me bestellen bij de winkel waar ik hem heb gezien!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:30 schreef blckbb het volgende:
[..]
Als hij hem morgen nog niet voor je besteld hebt bestel je het gewoon via een website, of erger nog de grootste concurrent. Je laat jezelf toch geen wekenlang ophouden
En je kan hem niet zelf bestellenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij wil hem voor me bestellen bij de winkel waar ik hem heb gezien!
Ja maar dan ben ik alleen maar JJ aan het opnemen de hele tijdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:12 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Sjek Sjonson met Jij en je hart.
Óf je besteld uit naam van de winkel, dan krijg je net zo goed een setprijs of nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:33 schreef Braddie het volgende:
Jawel, maar ik kan een set prijs krijgen!
Uit naam van de winkel bestellen?, nja, kan ik doen... maar weet niet of hij er blij mee is.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:35 schreef blckbb het volgende:
[..]
Óf je besteld uit naam van de winkel, dan krijg je net zo goed een setprijs of niet
Of je gaat je baas net zolang vervelen tot hij het besteld
Of je besteld hem zelf bij een andere winkel.
Je laat je toch niet een week lang belemmeren door die baas van je
Daarvoor hoef je niet te doen alsof in elk gevalquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:23 schreef Braddie het volgende:
Ja, lijkt me wel.
Ik bedoel, zeg dan eerlijk wat je vindt, maar ga niet net doen alsof ik gek ben!
Waarom?quote:
Die dingen horen é zó! Ik wil hel graag die gitaar!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Uit naam van de winkel bestellen?, nja, kan ik doen... maar weet niet of hij er blij mee is.
Morgen probeer ik het nog ff bij m`n baas, kijken of ie belt, en anders ga ik zelf naar die andere zaak!..
Ik wil graag, hèèèèl graag die gitaar, was ook in de veronderstelling dat hij er vandaag zou zijn, maarja....
Mijn baas kan het natuul`k ook lezen, moet ik niet hebben!, straks wordt ik hier door ontslagen.quote:
Hihi ik ga het opsturen naar je baasquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn baas kan het natuul`k ook lezen, moet ik niet hebben!, straks wordt ik hier door ontslagen.
Kom je wel direct bij de soundclick media speler trouwens? Ik kan de directe link naar de player niet vindenquote:
Ja dat is altijd, je komt bij dat ding dat je op hi fi moet klikken en dan kan je luisterenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:00 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Kom je wel direct bij de soundclick media speler trouwens? Ik kan de directe link naar de player niet vinden
Het staat nog gewoon mijn quotequote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mijn baas kan het natuul`k ook lezen, moet ik niet hebben!, straks wordt ik hier door ontslagen.
Oh ik zie deze post nu pas.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Toch wel? Jij moest toch werken?
Een tip waar ik mijn auto kwijt kan?
Merci. Dat gaat de HenkHenk in!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:33 schreef blckbb het volgende:
[..]
Oh ik zie deze post nu pas.
[ afbeelding ]
Gewoon op je navigatie ''Palumbusweg 1'' intikken en dan kom je er wel, is naast de dijk. Daar kan je gratis parkeren, ongeveer 200 meter verder kan je ook parkeren maar dan moet je wel betalen en je hoeft er misschien 1 minuut minder door te lopen
Als je de weg wilt weten vanaf de afslag kan ik je die ook geven
edit: B is de locatie van het hoofdpodium
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:29 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
http://www.randallamplifiers.com/Amplifiers/MTS-Modules/
anders laat je de demo video's inspelen door iemand die pas een week gitaar speelt
Zijn Roland Spirit?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:24 schreef guitarist het volgende:
Weer terug uit Friesland! Te gek optreden gehad in Harlingen!
(ik bedenk me nu pas dat ik zo dat ene van Dean mee had kunnen nemen wat naar een van jullie moet, ik moet morgen richting het zuiden...)
Leuk als oefen amp naast de VT100.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:17 schreef blckbb het volgende:
Spider IV 15 watt te koop + footswitch om tussen de 4 standen te switchen!
Wie o Wie?
¤85,- inclusief de footswitch.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Leuk als oefen amp naast de VT100.
Quanta costa?
Zat je niet pas die Spiders af te zeiken ?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Leuk als oefen amp naast de VT100.
Quanta costa?
sssst, I'm only in it for the moneyquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zat je niet pas die Spiders af te zeiken ?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:38 schreef blckbb het volgende:
[..]
sssst, I'm only in it for the money![]()
Waar woon je?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:32 schreef blckbb het volgende:
[..]
¤85,- inclusief de footswitch.
Versterker kostte 100, footswitch was ik geloof ik 2 tientjes voor kwijt
Ik weet niet zeker of ik de bon nog heb eigenlijkOhja hij is ongeveer 6 maanden oud
Ja klopt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zat je niet pas die Spiders af te zeiken ?
Culemborg, als je Hart van Nederland kijkt ken je het vast wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waar woon je?
Tot wanneer kan je hem vasthouden?
Nee...quote:
Culemborg. Dat is wel te doen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:45 schreef blckbb het volgende:
[..]
Culemborg, als je Hart van Nederland kijkt ken je het vast wel.
Ik heb er geduld mee want ik heb de vervangende versterker (van The_Dean) nog niet binnen, het liefst zou ik het ook nadat ik die heb aan je verkopen, maar als je echt interesse toont gaat hij makkelijk eerder weg
Ohja, ik moet je wel vertellen dat ik wel wat aan de EQ van de kanalen gerommeld heb dus het zijn niet meer de fabrieksklanken. Maar ik weet zeker dat je de fabrieksinstellingen kan vinden/resetten, en anders staan er sowieso al tientallen pre-sets op de officiële Spider sitequote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee...
Het zijn geen te gekke versterkertjes.
Maar aangezien ik die grote Vox Combo heb gekocht wil ik er ook iets kleins bij voor als ik eens ergens ga jammen, want met doe Vox op pad is wel erg raar he?, en die line-6 heeft leuke effecten, Vooral op Crunch vind ik hem erg lekker met wat Reverb!
Je kan bij de Spiders toch niks inladen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:47 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ohja, ik moet je wel vertellen dat ik wel wat aan de EQ van de kanalen gerommeld heb dus het zijn niet meer de fabrieksklanken. Maar ik weet zeker dat je de fabrieksinstellingen kan vinden/resetten, en anders staan er sowieso al tientallen pre-sets op de officiële Spider site
Stuur maar een PM voor een afspraak tegen die tijd, het moet mij uiteindelijk ook uitkomen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Culemborg. Dat is wel te doen.
Laatst nog in het Muziekmetropool geweest! Tyros 3 bespeeld![]()
Ik kan hem met 2 weken at the most wel van je overnemen!
Nee, maar je kan PDF bestandjes vinden op de Spider site en die geven in tekeningetjes aan hoever je iedere EQ en effect moet zetten voor het geluid van een bepaald liedje.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je kan bij de Spiders toch niks inladen?
Althans, die Spider IV 15 die ik hier eventjes in bruikleen heb niet in ieder geval.
Braddie, ik dacht dat je een Cube 30 ging kopen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Culemborg. Dat is wel te doen.
Laatst nog in het Muziekmetropool geweest! Tyros 3 bespeeld![]()
Ik kan hem met 2 weken at the most wel van je overnemen!
Nee, heb toch maar de Vox Combo gekocht!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:50 schreef PotatoSystem het volgende:
[..]
Braddie, ik dacht dat je een Cube 30 ging kopen?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, heb toch maar de Vox Combo gekocht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |