Ligt er een beetje aan hoe ver, want ik woon in het midden en heb geen eigen vervoer voor grote afstanden. Misschien bij een treinstation bij zover jij wilt rijden?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nederland is klein, en als je hem wil kan ik best een stuk jou kant op komen
Ik woon in Culemborg, dat heeft een treinstation ehquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:24 schreef The_Dean het volgende:
Ik woon in het noorden
Welk treinstation woon je vlakbij?
Gast! Doe mij er 3!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:48 schreef Braddie het volgende:
Weet iemand misschien een AC30 te koop voor weinig?
Ik heb max 450 euro te besteden, en wil eigenlijk toch wel een AC30 voor dat geld... Hoeft er optisch niet top uit te zien, zolang alles maar werkt!.
Ze staan op Marktplaats voor 575.quote:
Als je de Queen sound wilt kopiëren wel ja..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die heb ik morgen!.
Vandaar.
De Red Special en de AC30 is toch wel dè combinatie!
Nja...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:10 schreef blckbb het volgende:
[..]
Als je de Queen sound wilt kopiëren wel ja..
doe het dan meteen goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nja...
De RS is toch wel Queen!.
Ik zit te twijfelen.
Ik kan even doorsparen voor een AC30.
Maar kan ook meteen de VT100(oud model) erbij kopen met een hele goede AC30 simulatie!.
Houdtie nog geld over ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:22 schreef guitarist het volgende:
Braddie, geloof me, voor thuis heb je niks aan een AC30!!! Koop gewoon een VT30!
Kost zo`n VT30?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:22 schreef guitarist het volgende:
Braddie, geloof me, voor thuis heb je niks aan een AC30!!! Koop gewoon een VT30!
Dat is uiteindelijk wel de bedoeling, wil ook wat in de studio steken.quote:
De VT30 ligt rond dezelfde prijs. Maar die klinkt wel meer als een AC30.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk wel de bedoeling, wil ook wat in de studio steken.
Wat ik dan ook kan doen is een Cube 30 kopen.
Is 219 en gaat hard zat.
EDIT: cube 30X
Een echte video camera?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:35 schreef guitarist het volgende:
Mijn camera verkocht met 125 euro winst.
Morgen HD camera kopen!
Canon 550D of Sony NEX5. Grotere Sensor dus.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een echte video camera?
Anders kan je ook eens kijken naar de Cybershot van Sony.
Heb zelf de DSC-T500, al een redelijk oudje(kleine 10 maanden nu) maar het is echt een toppertje, zeker qua HD film(720P weliswaar).
Jepquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:49 schreef Cynic het volgende:
Ik ga dinsdag weer eens richting Friesland. Ben je dan aan het oefenen Dean?
Oh, Utrecht is opzich geen probleem hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:37 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik woon in Culemborg, dat heeft een treinstation ehEn anders Utrecht en via die lijn verder. Noem maar gewoon tot waar je wilt rijden en dan kijk ik wel of ik geen fortuin kwijt bent aan een treinkaartje (ik zou het ook weer lullig vinden als jij 100+km zou moeten rijden om iets naar mij te brengen
)
Doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:57 schreef guitarist het volgende:
[..]
Hja, we kunnen ook gewoon 1 liedje opnemen en daarna een clipje maken!?
Paradise City?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:21 schreef -Menn0- het volgende:
Zijn er nog suggesties voor nummers trouwens die vrijdag kunnen worden opgenomen?
In dat geval is het een diel, en je hebt PMquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jep
[..]
Oh, Utrecht is opzich geen probleem hoor
[..]
Doen
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:14 schreef -Menn0- het volgende:
Gaat helemaal goed komen
Nummer opnemen en dan op verschillende plekken spelen zoals deze
Nico Stai - The City Wails?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:21 schreef -Menn0- het volgende:
Zijn er nog suggesties voor nummers trouwens die vrijdag kunnen worden opgenomen?
Ja, zelfs ik vrijdag!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:45 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Steven Seagal? schijnt ook potje blues te kunnen spelen, maar wie niet tegenwoordig
Slow Dancing in a Burning Roomquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:21 schreef -Menn0- het volgende:
Arpeggios From Hellquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:21 schreef -Menn0- het volgende:
Ik gaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:34 schreef TeleluvR het volgende:
Gaan er nog mensen naar Culemborg Blues zaterdag? Ian Siegal komt!
Jammer, anders kon je meteen je Roland bezorgenquote:
Net verstuurdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:06 schreef blckbb het volgende:
[..]
Jammer, anders kon je meteen je Roland bezorgen
-Krijg ik daar nog een PM voor terug trouwens?-
Haha, macht nicht'squote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Net verstuurd
Ben net thuis man, zo snel kon ik niet
Sjek Sjonson met Jij en je hart.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:21 schreef -Menn0- het volgende:
Toch wel? Jij moest toch werken?quote:
En herinnert: Enkel niets is wat het lijkt!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:11 schreef Braddie het volgende:
Echt... sjongejongejonge, het lijkt wel alsof hij die gitaar niet voor mij WILT bestellen.
Nee hoor, ik heb een vervanger geregeldquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Toch wel? Jij moest toch werken?
Een tip waar ik mijn auto kwijt kan?
Tja... Maar ik ben wel een klant, ik bedoel.... Al kan ik alleen vader jacob en wil ik een Les Paul Goldtop, dan moet ik dat zelf weten toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
En herinnert: Enkel niets is wat het lijkt!
En je hebt als winkel ook altijd het recht om een klant te helpen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tja... Maar ik ben wel een klant, ik bedoel.... Al kan ik alleen vader jacob en wil ik een Les Paul Goldtop, dan moet ik dat zelf weten toch?
Klant Is Koning is mij geleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |